Hometalot

Oikeusmurha

Ostin 3-vuotta sitten omakotitalon johon teetätin asianmukaisen kuntokartotuksen ym..ym..
Kiinteistövälittäjä myös kehui taloa loistavaksi sijoitus-asunnoksi/unelmien kodiksi ja kehotti tekemään kaupat nopeasti ennenkuin joku ostaisi talon..Näin toimittiin..
Otin pankista lainaa ja ostin talon..
Puolivuotta myöhemmin aloitin tekemään asuntoon pintaremonttia jolloin talosta löytyi mittavat homevauriot ja talo meni asumiskieltoon...
Laki sanoo suomessa että myyjän vastuu piilevissä virheissä on 5v(jos taloa on remontoitu laajemmin on vastuu 10v) mutta kun myyjän saamat rahat meni perikunnan velkoihin ja perikunta on varaton ei rahoja saatukkaan takaisin..

Nyt siis maksan vuokra-asuntoa koska en pysty asumaan tässä omistus asunnossa ja koska velka on otettu pankista tähän omistus asuntoon joudun maksamaan myös tätä velkaa pankille tästä omistus asunnosta joka on asumiskiellossa oleva "kuollut lehmä".
Eli maksan kahta asuntoa joka kuukausi seuraavat 30v..tämän 30v jälkeen olen 61v jos on niin hyvä tuuri että terveys kestää tehdä töitä tämän 30v tai JOS on töitä koko aika seuraavat 30v, koska jos menetän työpaikkani nii minulla ei ole varaa maksaa vuokra-asumistani koska pankki vie joka kuukausi erän tästä omistus asunnosta, joten jos menetän työni joudun kodittomaksi..
Lakimieheni sanoi että tilanne näyttää erittäin huonolta minun osaltani joten pistää miettimään miksi tehdä töitä tai ylipäätään jatkaa elämää, koska jos selviän seuraavat 30v ja maksan lainan pois niin aloitanko 61-vuotiaana elämäni alusta..?

3

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävää80

ois kannattanut vaatia siihen se vakuutus raksystemsiltä. niin olisi välttynyt tältä mielipahalta. kun rahat on jo perikunta käyttänyt niiden saanti lienee aika toivotonta. Eli rak systemsin piilovirhevakuutusta jos ostaa perikunnalta niin ei jää suutari laukeemaan omiin käsiin

• surullista t a a s

raksystems oli ylen homeloukku-ohjelman suurin syyllinen, nyt ovat keksineet uuden rahastuskeinon? Ja siihen pitäisi luottaa? Kovin lyhyt on ihmisen muisti.

Vai onko tuo oikeasti luotettava?

• Luki.

Ei pyhät hyssykät taas,ei se raksystems piilovirhe vaakutus kata oikein mitään,ensinnäkin siinä on jumalaton määrä koukeroita ja sen ottaa myyjä ei ostaja yleensä.

Se maksaa mallasta ja toisekseen se ei kata käytännössä eli ei ole varmaa korvaako olenkaan.Ei se niin helppoa ole kuin se täällä aneetaan muille ymmärtää.

Pahoittlen aloittajan niin sanottua huonoa tuuria,olen aina tosin kaikille kertonut älkää ostako koskaan perikunnilta itse olen jättänyt suoraan sen siliäntien kun olen kuulut sanan perikunta,noilta ei saa mitään yleensä ja on vuosien taistelut oikeudessa.

Joku ratkaisu täytyy löytyä mutta älä menetä kuitenkaan elämän halua tuon takia,vaikka helppoa se on tälltä sanoa mutta onneksi sinulla on terveys et ainakaan menettänyt sitä kokonaan ,home talo vie terveyden ja sitten on elämässä eläminen.

Neuvon sinua kiinittämään vain ainoastaan valoisimpiin puoliin toistaiseksi kaiva ne väkisin esiin ne auttavat sinua,saatat löytää ratkaisun kun ajattelet miten saat sen parhaiten etenemään,voisitko myydä tontin taloineen niin että ostaja vastaa kuluista joita mahdollisesti voi koitua,tässä tapauksessa myyt vain tonttia ja sillä olevat rakennukset,kiinität vain keskipisteenä tonttiin huomion tosin kauppakirjassa.(maininta kauppakirjaan hometalosta)

Toinen vaihto ehto on raivata ja tehdä uusi talo esim:älväri avaimetkäteen perioidilla jos et osaa itse,kannattaa miettiä,joskus mahdottomalta tuntuva ajatus voikin olla ratkaisu.Vuokrakin maksaa ,kerrotko mitä ajattelit tai ajattelet,onhan sinun päästävä eteenpäin ,lakimiehet sanoo aina karmeiman mutta paistaa se päivä risukasaankin.

Tarvitset henkistä tukea ja sitä ei ole silloin niiltä muilta ok-talollisilta kun sitä oikeasti tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe