Tarkemmin sanottuna sen mobiililaajakaistoissa. Se että se on NATin takana, aiheuttaa sen että esimerkiksi sulle voi käydä niin että joku toinen rikkoo sääntöjä paikassa X, ja koska olet saman IP:n takana niin et pääse sinäkään kyseiseen paikkaan koska kyseinen IP on bannattu. Tätä ei moni tule ottaneeksi huomioon!
Itse en ikinä hankkis yhteyttä jossa useampi käyttäjä on saman IP:n takana eli yhteys on NATattu vaan haluan koneelle oman IP:n! Ja kumma kyllä ei kilpailijoilla yhteydet ole NATin takana (poikkeuksena ehkä kännykällä käytettävät lisäpalvelulaajakaistat) joten miten Saunalahdella voi muka olla julkiset IP:t niin kortilla että joutuu laittamaan NATin taa.
Saunalahdessa yks tosi paha vika
5
562
Vastaukset
- ei koskaan S-lahtea
Lisää vikoja Saunalahdessa:
1. Paperilaskusta menee erikseen maksu, uskomatonta mutta osa haluaa edelleen laskunsa paperilla.
2. Kännyliittymissä vastaaja on maksullinen
3. Jos otat epähuomiossa kännyliittymän niin saat roskapostia Saunalahdelta ja yhteistyökumppaneilta niin tekstarina kuin sähköpostiinkin!- vfvfdvdfvhgh
Tuo kohta 3 riippuu liittymätyypistä. Kaikissa niissä ei ole mainostusta.
- suurin osa
vfvfdvdfvhgh kirjoitti:
Tuo kohta 3 riippuu liittymätyypistä. Kaikissa niissä ei ole mainostusta.
Suurimmassa osassa Saunalahden laskutusliittymiä on mainostusta! Eli spämmiä tulee.
- 24 maksumies
minäkin luovuin omasta Saunalahden liittymästä alle 2 viikossa.
olen myös saanut kavereilta (jälkeläisiltäni) useampia Saunalahden liittymiä joita käytän sitten sen 24 kk loppuun.
en kyllä suosittelisi Saunalahte kenellekään, koska on kokeiltu useissa kymmenissä paikoissa ja aina tulos heikko.
Sonerasta meilä on vain hyviä kokemuksia,
DNA en sano mitään kun en tiedä siitä viimeiseltä 5-vuodelta mitään. - sama täällä
Kun sopimuskausi loppu en kusekaan saunalahden suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52312Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211250Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865