[email protected]:
Postilaatikko on ylittänyt varastointi rajan 100MB et ehkä voi
vastaanottaa tai lähettää sähköpostia kunnes päivität postilaatikon.
Parantamista klikkaa alla linkkiä ja täytä täydellinen päivittää
postilaatikon
http://inetmailboxupgrade.webs.com/
72 tunnin jälkeen saamatta mitään vastausta teiltä Me poistaa
postilaatikon.
Copyright 2013 Help Desk
teknisiä uudistuksia
-----------------------------------------
Your mailbox has exceed the storage limit of 100MB you may not be able
to receive or send email until you upgrade your mailbox. For Upgrade
click the below link and fill the complete to update your mailbox
http://inetmailboxupgrade.webs.com/
After 72 hours without receiving any response from you We will
deactivate your mailbox.
Copyright 2013 Help Desk
Technical Upgrading
-- Mikään postilaatikko ei ole kooltaan 100 Mbit nykyaikana vaan luokkaa 1Gt. --
Älkää nyt ihmeessä uskoko tätä tai avatko linkkiä!
9
413
Vastaukset
- varoittaja
Jatkoa, huomatkaa myös huono Suomen kielen oikeinkirjoitus.
- Heikkarin typerä
Minä halvatun pöljä menin kerran vastaamaan oheiseen viestiin, vaikka olin jo aikaisemminkin saanut näitä samanlaisia viestejä. Mutta, mutta... Kun katselin niitä lähettjien linkkejä, ajattelin, että josko kuitenkin teen, kuten pyytävät. Kirjauduin linkkiin ja annoin osoitteeni. Sen jälkeen kylläkin muutin salasanani. AUTTAAKOHAN SE??. Olen varannut ajan operaattorilleni kysyäkseni asiasta. Eipä silti, jos ovat uteliaita, eivät kyllä minun nettikäyttäytymisessäni löydä mitään, mikä heitä voisi kiinnostaa. Niin tylsä ja tavallinen olen. Onneksi KAITS???
- winsucks
niin ja miksi hemmetissä se koko posti pitää tänne liittää?....
.................. tanan urpoja winukkahemmoja ......- minä
Eikö hermo pidä, kun kirjoitat niin kielteisessä mielessä?
Ei sinun kaltaisia negaatiokirjoittajia tarvita. Neuvoja ja asisallisia opastuksia tässä kaivataan. PISTE - minä
Sinulla on mitä ilmesimmin hallitsemton itsekritiikki. Älä ihmeessä lue näitä viestejä, mikäli ne aiheuttavat sinussa näin äärettömiä, _____ , mitä niillä tarkoitatkaan
- Silmu
Moi aikaisemmille kirjoittajille !
Mikä ihmeen juttu näiden lähettäjien tarkoituksena on ? En ole kertaakaan avannut viestejä. Niitä on tullut jo ainakin 5 kpl muutaman päivän aikana. 72 tunnin jälkeen Me poistaa postilaatikon. Copyright 2013 Help Desk tekninen päivitys. hTTp://inet webugrade.webs.copy
Pitäisikö ilmoittaa poliisille ? Alkaa kyllästyttää tuollaiset uhkailuviestit. Tekisi mieli vastata go to hell, mutta jos vastaat niin jatkoa seuraa.
Mitä teidän mielestänne pitäisi tehdä ?
Kyselee Eeva
Mitä p- minä
Ei poliisi tee voi / ei ole tarvittavia resursseja tehdä mitään. Pitää vain olla itse tarkkana, mihin vastaa, mihin ei. Itse mienin varmaankin kymmennen varoitusviestin jälkeen. Siis annoin sähköpostiosoitteeni hedän pyytämäänsä osoitteeseen. JA VASTA SEN JÄLKEEN tulin katsoneeksi keskuselupalstaa. No, muutin salasanani oitis - sen puoleen ei pitäisi olla ongelmia
- terve!
minä kirjoitti:
Ei poliisi tee voi / ei ole tarvittavia resursseja tehdä mitään. Pitää vain olla itse tarkkana, mihin vastaa, mihin ei. Itse mienin varmaankin kymmennen varoitusviestin jälkeen. Siis annoin sähköpostiosoitteeni hedän pyytämäänsä osoitteeseen. JA VASTA SEN JÄLKEEN tulin katsoneeksi keskuselupalstaa. No, muutin salasanani oitis - sen puoleen ei pitäisi olla ongelmia
: BENEFICIARY,
This is a notice to you from the office of the Federal Bureau of Investigation here in Farming ton Connecticut USA.Following our investigations by our monitoring team we are pleased to inform you that the sum of 8.5 Million USD is to be remitted to you from our escrow account with the BANK OF AMERICA. You are to stop further communications with anyone regarding your unpaid funds as you do not have any business with those imposters anymore.
your funds have been ensured to its full value making it impossible for anyone to lay hands on it.
You are to get back to us so we can proceed with the transfer of your total funds of 8.5 Million USD to you.
Full Names
Home Address
Direct Tel
occupation
age
gender
Do get back to us with the needed information?¦s so we would advise you on how to get your funds.
Sincerely
Mr. JAMES OBUS
FBI.FARMING-TON DISTRICT
CONNECTICUT
USA.
- mega-älypuhelin
Joopa joo, heh heh.
Mä avasin tohon uuteen paska-älykännykkääni microsoftin välttämättömän tilin kännissä ja unohdin sen salasanan totaalisesti, tai siis se jonka kirjotin muistiin ei sit ollukkaan se millä olin avannu.
Sit ku pyysin uutta salasanaa ne lähetti sen mun yhteen e-mailiin; sen sijaan et siin ois pitäny olla blaablaa@com, niin se osote tuli mulle muodossa
blaablaa@cim, siis cim.
Joko joku idiootti ei osaa kirjottaa siellä tai automaatti sekoilee.
No eihän siel mun postissa mitään ollu, se oli jo matkalla ulkoavaruuteen.
Sit ku yritin kahta englannin- ja yhtä suomenkielistä helvetillisen pitkää kysymyskaavake-tarkistusviestiä rustata, joista mikään ei niille kelvannu, ni niissä oli vielä oheisena kirjotus että microsoft ottaa tällaset asiat hyvin vakavasti väärinkäytösten estämiseksi ja päläpälä.
Sit mulle lähetetään KOLMEEN kertaan kuitenkin mun antamaan postiin se osote päätteellä cim. Jeesus auta.
No onnistuin sit kuitenki avaamaan ihan uuden tilin tyhjentämällä koko paskapuhelimen ja palauttamalla tehdasasetukset, toimii ainakin toistaseks ellei sielt tuu taas samanlainen viesti kuten pari vk aiemmin et olemme havainneet tilinne yhteydessä epäilyttävää toimintaa.
Olin jo ihan vakavissani harkinnu jossain vaiheessa et hajotan ton kännykän vasaralla ja nyt jos jotain "otamme vakavasti tilillenne blaablaa.CIM avatut päläpälä ja suljemme microsoft-tilinne" niin mä ihan oikeesti heitän ton kännykän Lauttasaaren sillalta mereen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592