En tiedä onko palsta oikea, mutta arvelen täältä löytyvän tietoa jos sellaista on olemassa. Haluaisin nimittäin selvittää, jos mahdollista, missä osoitteessa isoisovanhempani ovat Helsingissä asuneet joskus 1910 -1920-luvulla. Minulla on heidän nimi- ja syntymäaikatietonsa sekä siis tieto kotipaikasta. Valitettavasti suku on suurimmaksi osaksi jo edesmennyttä, eikä perimätietoa ole saatavissa. Osaisiko siis joku antaa vinkkiä, mistä kannattaisi kysellä?
Entisen osoitteen selvittäminen
Osoitetta
3
268
Vastaukset
- ojkoijij
Helsingin poliisilaitoksen osoitetoimiston osoiterekisteri. Löytynee kaupunginarkistosta.
- Osoitetta
Kiitos! Vastaus on oikeastaan aika ilmeinen, miten en tullut itse ajatelleeksi. Koitanpa kysellä. Ja juu - arvasin, että täältä saa fiksuja vastauksia tyhmiinkin kysymyksiin :)
- Osoitetta
Siltä varalta, että jotain muutakin kiinnostaisi: Pasilan kirjastosta löytyi vanhoja Helsingin ja lähiseudun ammatti- ja osoiteluetteloita. Niistä löytyi etsimäni tieto ja sain hienoa palvelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492