Varokaa FB:ssä mainostettua laihdutustuotesivua

kevätsipuli

FB:n mainospalkissa linkki diettituotteille, jonka kautta ihmiset menettäneet satoja euroja. En tiedä, ovatko onnistuneet saamaan rahansa takaisin.

Kyseinen linkki, en tiedä kauanko se toimii:
http://suomiterveysuutiset.com/terveys/keino-hoikkaan-vatsaan/3/index.php?t202id=53375&t202kw=a1

Aika halvalta sivulta näyttää. Muut linkit sivulla eivät toimi, epäilyttävää. Koetin etsiä jotain yhteydenottomahdollisuutta laittaa FB:lle palautetta k.o. asiasta, mutten löytäny.

S24:ssä aiemminkin käyty keskustelua "Corex"-nimisestä laihdutustuotteesta, jota ilmeisesti voi e.m. linkistä tilata. Useat ostaneet luultuun tarjoukseen ja tietämättään sitoutuneet jatkotilaukseen.

Esim:
https://public.health-c-p.com/lp/119/3-100394/?opt=216;380020;4224752212&aid=88604

Ettäs tällästä. Hyvää kevättä! (:

233

4802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Voi kumpa ihmiset muutenkin lopettaisi noiden pillereiden popsimisen... Mikään pilleri ei auta saamaan mallin vartaloa muutamassa päivässä. Syökää, liikkukaa ja nukkukaa hyvin! Ennemmin tuhlaan rahani terveelliseen ruokaan kuin johonkin huuhaa -pilleriin.

      • tyhmyydestäni sakote

        Näin se vaan on.


    • ritvis1

      Retkahdin tilaamaan kaksi näytevoidetuubia hintaan 4 €/kpl. tosiasiassa visa-tililtäni veloitettiin 4x4€ 2x1 €. Viikon kuluttua tuli postissa 2 pakettia, joissa molemmissa oli 5 voidetuubia ja molemmissa paketeissa lasku 165 €. Laitoin samana päivänä paketit postiin takaisin ja jouduin maksamaan 5 € lähetyskuluja. Visa-tililläni näkyy nyt kaksi kertaa 165 e 2 x 1 €. Visakortti suljettin heti, ettei ainakaan enää sieltä pystytä laskuttamaan mitään. Vielä selvitellään, voiko näitä varauksessa olevia maksuja perumaan. Kantapään kautta piti taas oppia, mitä on petetyksi tuleminen..huh, huh....

      • Katri

        Mulla sama homma. Yritin perua tilausta mutta sähköpostiosoite ei toiminut.
        Tiedätkö oikeaa osoitetta ?


      • yksi huijattu
        Katri kirjoitti:

        Mulla sama homma. Yritin perua tilausta mutta sähköpostiosoite ei toiminut.
        Tiedätkö oikeaa osoitetta ?

        olen yrittänyt ottaa yhteyttä ei toimi.Minultakin veloitettiin kys. summa tililtä. Ensin onnistuttiin perumaan katevaraus 332€, ja ilmoitetiin kortti varstetuksi. Vielä tämänkin jälkeen rahat vietiin tililtäni enkä varmaan saa mitään kautta rahojani takaisin! Yhteyttä firmaan ei saa mikään likki ei toimi, sähköposti os. ei ole myöskään toimiva. Että sillee täällä


      • ritvis1
        yksi huijattu kirjoitti:

        olen yrittänyt ottaa yhteyttä ei toimi.Minultakin veloitettiin kys. summa tililtä. Ensin onnistuttiin perumaan katevaraus 332€, ja ilmoitetiin kortti varstetuksi. Vielä tämänkin jälkeen rahat vietiin tililtäni enkä varmaan saa mitään kautta rahojani takaisin! Yhteyttä firmaan ei saa mikään likki ei toimi, sähköposti os. ei ole myöskään toimiva. Että sillee täällä

        Nyt kävin tsekkaamassa onko mainos vielä fb:ssä, se on, mutta niitä näytepakkauksia ei pysty enää sen kautta tilaamaan. Toivottavasti ei tule enää lisää huijattuja...


      • Katri
        ritvis1 kirjoitti:

        Nyt kävin tsekkaamassa onko mainos vielä fb:ssä, se on, mutta niitä näytepakkauksia ei pysty enää sen kautta tilaamaan. Toivottavasti ei tule enää lisää huijattuja...

        Suljin eilen korttini jotteivät pääse veloittamaan minulta mitään.
        Sähköpostiosoite, mihin viimein vastattiin on [email protected].
        Millaisia kokemuksia itse tuotteesta ?
        Ajattelin vain, että uskaltaako sitä käyttää ?


      • musorski53
        yksi huijattu kirjoitti:

        olen yrittänyt ottaa yhteyttä ei toimi.Minultakin veloitettiin kys. summa tililtä. Ensin onnistuttiin perumaan katevaraus 332€, ja ilmoitetiin kortti varstetuksi. Vielä tämänkin jälkeen rahat vietiin tililtäni enkä varmaan saa mitään kautta rahojani takaisin! Yhteyttä firmaan ei saa mikään likki ei toimi, sähköposti os. ei ole myöskään toimiva. Että sillee täällä

        hei! Voitko ilmoittaa, jos saat jollakin keinolla rahasi takaisin. Olen nyt työtön, mutta menin tähän ilmaistarjouslankaan!


      • musorski53

        Hei! Voitko kertoa, jos saat rahasi takaisin ja miten? Olen nyt työtön ja menin tähän ilmaistarjoushumpuukiin! kerron itsekin, jos löydän jonkun keinon!


    • Onneton sinisilmä

      Kyllä ne tuotteet myös ovat huijausta, laimennettu Eri-Keeper kiristää varmaan yhtä hyvin, ja sitä se saattaa ollakin. Minä en saanut sähköpostia lähtemään, osoite ei kelpaa. Kortin kuoletin, rikosilmoituksen tein ja Luottokunnalle oikaisupyynnön. Saas nähdä. Paras anti tässä sotkussa on opetus itselleni, etten koskaan enää. Harmi vaan, että oli kallis oppi.

    • mursk

      tuliko näistä vahvistus s-postiin,tilauksesta siis? mäkin nimittäin hurahin sinne,mutta kortti tietojani en antanut?

      • mursk

        ja siis kuinka pian vahvistusviesti...en mennyt siitä kohdasta eteenpäin,kun huomasin ehdot...mutta jotenkin jäi hämärä tunne että voiko sieltä silti tulla mitään...siellähän muka luki että pakko ostaa yksi normaalihintainen,eikai se ole edes laillista?


      • mursk
        mursk kirjoitti:

        ja siis kuinka pian vahvistusviesti...en mennyt siitä kohdasta eteenpäin,kun huomasin ehdot...mutta jotenkin jäi hämärä tunne että voiko sieltä silti tulla mitään...siellähän muka luki että pakko ostaa yksi normaalihintainen,eikai se ole edes laillista?

        vastailkaahan asiasta tietävät!!


    • Harmi homma

      Mulle kävi samoin eli retkahdin hankkimaan molemmat näytetuubit ja luottokortilta veloitettiin yhteensä 10 euroa. Onneksi tajusin kuollettaa luottokorttini juuri sopivaan aikaan ettei lisäveloituksia enää tapahtunut. Sen verran on harmittanut ko firman business tyyll, että on pakko ollut tutkiskella keskusteluja tähän liittyen. Formlife yrityksen business tyylil kuulostaa hyvin tutulta. Oliskohan kyse samasta yrityksestä. Tässä aiempaa keskustelua asiasta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10585069

      • Harmi homma

        Siis tarkoitin samoista tekijöistä :-)


      • mursk
        Harmi homma kirjoitti:

        Siis tarkoitin samoista tekijöistä :-)

        onneksi en ehtinyt laittaa korttitietojani,mutta kun en edes ole varma tilaus ei mielestäni pitäisi edes olla mennyt läpi,koska en hyväksynyt toimitusehtoja...mutta siinä pelossa olen että sieltä suoltaa silti nyt ne näytteet ja jatkossa muutakin,kun toimitusehdoissa luki että täytyisi ostaa yksi norm hintainen 165e maksava tuote...
        ja tuleeko sit laskut kans,ihan olen yöunet menettänyt ja kunnon opetuksen saanut... :(. monessako päivässä tuli nuo näytteet,että tietää jos niitä ei näy,niin ei ehkä tule sit...


      • mursk
        mursk kirjoitti:

        onneksi en ehtinyt laittaa korttitietojani,mutta kun en edes ole varma tilaus ei mielestäni pitäisi edes olla mennyt läpi,koska en hyväksynyt toimitusehtoja...mutta siinä pelossa olen että sieltä suoltaa silti nyt ne näytteet ja jatkossa muutakin,kun toimitusehdoissa luki että täytyisi ostaa yksi norm hintainen 165e maksava tuote...
        ja tuleeko sit laskut kans,ihan olen yöunet menettänyt ja kunnon opetuksen saanut... :(. monessako päivässä tuli nuo näytteet,että tietää jos niitä ei näy,niin ei ehkä tule sit...

        ja tuliko siitä s-postiin heti tilausvahvistus??


      • ritvis1
        mursk kirjoitti:

        ja tuliko siitä s-postiin heti tilausvahvistus??

        Mulle ei ainakaan tullut minkäänlaiste tilausvavistusta.Olen ollut yhteydessä firmaan sp:lla monta kertaa, eivätkä lupaa hyvittää rahoja, vaikka palautin paketit takaisin. Sitten kuulemma käsittelisivät hyvityksen, jos palauttaisin näytteet avaamattomina, mutta mähän ehdin avata ne tuubit heti kun tulivat. Rahoja ei siis tule takaisin, mutta nyt on mennyt ne kalliit paketitkin takaisin, eli maksan tyhjästä !


      • mursk
        ritvis1 kirjoitti:

        Mulle ei ainakaan tullut minkäänlaiste tilausvavistusta.Olen ollut yhteydessä firmaan sp:lla monta kertaa, eivätkä lupaa hyvittää rahoja, vaikka palautin paketit takaisin. Sitten kuulemma käsittelisivät hyvityksen, jos palauttaisin näytteet avaamattomina, mutta mähän ehdin avata ne tuubit heti kun tulivat. Rahoja ei siis tule takaisin, mutta nyt on mennyt ne kalliit paketitkin takaisin, eli maksan tyhjästä !

        niin ja tilausvahvistushan pitäisi tulla jotta tilaus on lainvoimainen. ilmeisesti tuonne kuitenkin oisi pitänyt laittaa korttitiedot...ainakaan en ole kuullut laskuista vaan juurikin näistä korttiveloituksista...jospa siis säästyin.


    • tape6

      On näköjään muitakin,ketkä tullut petetyksi,mun tililtä on kyseinen firma tehnyt 55€:n varauksen ja soitin pankkiin,et mitä tehdään. Käski kuollettaa kortin ja jos silti vievät sen niin neuvo tekemään rikosilmotuksen. Nyt laitoin s:postia kyseiseen firmaan,[email protected]. Tuli vastaus,että käsittelemme,kun joku asiakaspalvelijoista vapautuu. Laitoin viestiin myös rikosilmotus uhkauksen :-)

    • äläLuota

      Sama, retkahdin kans ostamaan. Tänään huomaan että 158e x 2 lähtenyt tililtä. soitin heille ja he sanoivat, että peruuttavat tilaukseni kun lähetän heille paketit takaisin. En tiedä auttaako meilin laitto, soittakaa

      https://www.health-c-p.com/index.php?p=4

      • Pöljä

        Laitatko tähän numeron, josta sait heihin yhteyden? Olisin kiitollinen.
        Minulta lähti myös 2 x 158 euroa!


    • Samperin tyhmä

      Onko kukaan jättänyt lähettämättä niitä aloituspakkauksia takaisin, mulla kävi sen verran tuuri että tajusin samana päivänä kun tilasin tän koko huijauksen, valitettavasti vaan olin kerinnyt mennä minäkin vipuun. Kuoletin kortin samantien ja nyt olen laittanut sähköpostia ettei tarvitse laitella sieltä mitään mulle, mutta nyt sain viestin, että ovat muka kerinneet laittaa ne 4 euron paketit tulemaan, mutta pitäisi sitten palauttaa jos en jatka tilauksia ja sitten ei tulee enää mitään, mutta kun eivät pääse käsiksi enää tilille niin ajattelin tulkoot hakemaan sitten ne paketit multa jos niitä kaipailevat, koska tililtä näytti ehtivän mennä 20 kympin katevaraus, joka varmaankin on heidän veloitus vaikka piti olla 2 x 4 eli 8 euroo ?

      • Yksi pöljä

        Moi
        Laitatko tähän sen sähköpostiosoitteen, jolla sait niihin nilviäisiin yhteyttä! Olen tullut nyt myös huijatuksi ja haluan nousta barrikadille!

        terv yksi pöljä


      • Samperin tyhmä
        Yksi pöljä kirjoitti:

        Moi
        Laitatko tähän sen sähköpostiosoitteen, jolla sait niihin nilviäisiin yhteyttä! Olen tullut nyt myös huijatuksi ja haluan nousta barrikadille!

        terv yksi pöljä

        [email protected]


      • asia ei jää tähän
        Samperin tyhmä kirjoitti:

        [email protected]

        Olen myöskin tilannut 2x 4€ näytteen, maksoin visalla, jonka jälkeen tiliäni on luvatta veloitettu 330€ yhteensä. Suljin juuri korttini ja tein sähköisen rikosilmoituksen. En aio jättää asiaa tähän, saavat luvamn maksaa takaisin. Puhelin nroon joka on netissä en uskalla soittaa koska en halua maksaa enää euroakaan, rikospoliisi toivottavasti hoitaa asian loppuun. HARMITTAA miten voin olla noin tyhmä, että tilasin.........


      • musorski53
        asia ei jää tähän kirjoitti:

        Olen myöskin tilannut 2x 4€ näytteen, maksoin visalla, jonka jälkeen tiliäni on luvatta veloitettu 330€ yhteensä. Suljin juuri korttini ja tein sähköisen rikosilmoituksen. En aio jättää asiaa tähän, saavat luvamn maksaa takaisin. Puhelin nroon joka on netissä en uskalla soittaa koska en halua maksaa enää euroakaan, rikospoliisi toivottavasti hoitaa asian loppuun. HARMITTAA miten voin olla noin tyhmä, että tilasin.........

        Voitko kertoa, jos saat rahasi takaisin jollakin keinolla? Jäin tässä vielä työttömäksi...ja olen niin tomppel, että menin tuohon: tilaa ilmaiseksi - juttuun.


      • Pillerit
        asia ei jää tähän kirjoitti:

        Olen myöskin tilannut 2x 4€ näytteen, maksoin visalla, jonka jälkeen tiliäni on luvatta veloitettu 330€ yhteensä. Suljin juuri korttini ja tein sähköisen rikosilmoituksen. En aio jättää asiaa tähän, saavat luvamn maksaa takaisin. Puhelin nroon joka on netissä en uskalla soittaa koska en halua maksaa enää euroakaan, rikospoliisi toivottavasti hoitaa asian loppuun. HARMITTAA miten voin olla noin tyhmä, että tilasin.........

        Yks tunari kans täällä! Suljin heti luottotilin kun näin varauksen mutta se ei enää auttanut. Nyt kuitenkin tuli jo toinen lähetys eli viikko edellisestä? Teen viikonlopun aikana sähköisen rikosilmoituksen ja luottokunnalle kirjallinen selvitys tapahtumista ja ne hoitaa rahat takaisin tältä firmalta. Oli todella asiallinen henkilö puhelimessa kun suljin luottotiliä. Kertoi mitä pitää tehdä ja toivoi kaiken menevän hyvin.
        Kyllä sen näytepaketin mainostetulla 4eurolla otan mutta en maksa 165 euron toimitusmaksua! Pannaan haisemaan et tälläset konnat saadaan kuriin. Menee uskottavuus luottokortilla ostamiseen esim. Lomamatkoja netistä jne.


    • malli61

      Kiitos tämän viestiketjun aloittajalle.. ilman sitä minultakin olisi ehditty viedä Visa -kortilta veloitukset, mutta ehdin sulkemaan korttini juuri ennen kuin jatkotilaus suorituksia oli yritetty ottaa tililtäni (kuulin pankista, että siellä näkyi veloitusyritykset)..
      Nyt uudelleen linkit ovat ilmestyneet Facebookin mainoksiin, mutta jos sivun avaa, ei näytteitä pysty tilaamaan..
      Itse yritin soittaa yritykseen, automaatti päällä. Lähetin kaksi sähköpostia ja ensimmäiseen tuli vain kuittaus vastaanotosta ja teksti, että palaavat asiaan. Lähetin toisen ja ei mitään vastausta. Onko kukaan ottanut yhteyttä Suomen kuluttajasuojaan, jos he pystyisivät vaikuttamaan, että sivut suljetaan..? itse en aio palauttaa näytteitä, koska olen ne maksanut. Jos lähettelevät laskuja niin aivan rauhassa, minulla on sähköposti mihin eivät vaivaudu vastaamaan..

    • mirja6

      Minullekin kävi vähän huonosti tämän kyseisen firman kanssa pari päivää sitten. Tilasin 4 € näytteen ja tuotteet tulivat sovitusta. Mutta sitten pari päivää sitten huomasin verkkopankissa asioidessani, että visa-tililläni on 2 kpl 165 € veloitusta varattu-tilassa tälle kyseiselle firmalle. Laitoin heti sähköpostia firmaan ja kuolletin visa-korttini. Soitin heti pankkiin kun asikaspalvelu aukesi (olisin tiedustellut voiko nuo varattu-tilassa olevat maksut perua) mutta ikävä kyllä olivat ehtineet jo lähtemään :(
      Tuotteet tulivat eilen, laitan ne saman tien avaamattomina takaisin ja yritän vaatia kaupan perumista. Ajattelin soittaa varuilta vielä kuluttaja-asiamiehelle, että minkälaiset ehdot Tanskalla on postimyynnissä palautusten suhteen. Toivotaan parasta mutta vähän pahoin pelkään, että huonosti käy.
      Tulipa harvinaisen kalliit ryppyvoiteet..

    • Visanen

      Kertoisiko joku miten lopulta on käynyt tän firman kanssa ja loppuvatkin yhteydenotot sieltäpäin kun kortti on suljettu ? Uskomatonta vaan on että edelleen Facebookissa roikkuu niitä mainoksia ja aina vähän erilaisia.

      • tilasim

        Mille ei ole ainakaan tullut mitään yhteydenottoa kortin kuolettamisen jälkeen. Olivat yrittäneet ottaa 159€...


    • onneksi ehdin

      Todella törkeää huijausta! Tilasin näytepakkauksen ja heti sen saatuani (viime viikolla) laitoin heille viestin peruutuksesta sekä pyysin vahvistuksen siitä s.postiini. Mitään vahvistusta ei ole tullut ja kävin juuri verkkopankissa toteamassa että ovat varanneet tililtäni 2x160€. Soitin välittömästi korttien sulkupalveluun joka auki 24h ja ehtivät sieltä tilin sulkea ennen kun huijarit kerkesivät tiliä veloittaa. Ei mene jakeluun että tilaan tuotteen hintaan 10€ ja kuitenkin siitä pitäisi maksaa 160€. HUH HUH ....

      • Orvokki471

        Mulle kävin aivan samoin..Äsken juuri soitin pankkiin ja kuoletin kiireesti kortin..tyhmästä päästä täs kärsii mut eipä sille nyt voi mitään..

        Tonttu


    • musorski5314

      Siis minä olen kai uusin, jolta on viety myös ne 2 x 165 euroa. Niiden nettisivullahan on linkki: Tilaa nyt ilmainen!!! Kuoletin korttini kyllä ja pankkini lupasi hoitaa asiaa, jos ne eivät usko. kiinnostaisi tietää, onko joku saanut rahat takaisin. Uutta oli myös tuo sähköinen rikosilmoitus! Soitin itse kuluttaja-asiamiehelle, mutta tämä kertoi, etteivät he hoida kuin kotimaan asioita.

      • Ulkomaisiahoitaatämä

        Toivottavasti kuluttajaoikeusneuvoja vinkkasi sinua kuitenkin Euroopan kuluttajakeskuksesta. Sieltä saat neuvoa sikäli kun yritys on EU-alueelta. Yhteystietoja www.ecc.fi


    • Huijattu2

      Hei!
      Kertoisitteko oletteko saaneet rahoja takaisin? Täällä kans yksi huijatuista, tililtäni veloitettu 165 €, laitoin eilen s-postia, en ole saanut vielä vastausta.

    • hellu-lei

      VAROITUS! HUIJAUSTA!

      Vihreät kahvinpapu tuotteet eli tämä Trimatol ja Dietox ilmaispaketit ovat huijausta. Törmäsin minäkin Facebookissa näihin uskomattomiin tarjouksiin ja lähdin tuumasta toimeen sillä ehdolla että maksan vain posti- ja toimituskulut (4euroa/ tuote) huomasin kyllä että normaalihiunta on 158euroa ja tilaus jatkuu voimassaolevana, kunnes peruutan sen. MUTTA missään ei tosiaan ollut mainintaa että sitoudun maksamaan 1. ilmaistilauksen JA seuraavan normihintaisen tilauksen! kävi vasta ilmi kun selailin sopimusehtoja.

      Ei mitään, kortti suljettu ennenkuin mitään ehtivät edes veloittamaan, ensimmäistä welcome- pakettia en oo viel ees saanut, jos lähettävät, niin otan vastaan mutta mitään en maksa! siinäpähän yrittävät saada rahojaan kun ei ole mitään miustä ottaa! hahah! ;)

      • hellu-lei

        ja tosiaan suuret kiitokset tämän viestiketjun ensimmäiselle! olisin minäkin vielä ihmetellyt monta päivää että missä tuotteet ja mihin rahani hävisivät... nää tällaset on aina tosi ikäviä juttuja ku ihmisille käy :/


      • Herponen

        Palauttaa pitää tuotteet jos et niistä maksa edes sitä 4euroo ja ne pommittaa sua koko ajan ja lähettää tuotteita vaikka kortti olisikin suljettu ja olet kuitenkin tilannut ne ekat paketit ja ne pitää maksaa, näin on valitettavasti.


      • huijaukseen osalline

        Saitko kyseiseltä firmalta s.postiin tilausvahvistusta?
        Mistä sait heidän s.posti osotteen tai puh numeron kun minä en löydä.
        Kyllä olen yksi huijaukseen tulleista.
        Onko tää nyt se sama kuin on ne trimatol ja lifedetox tbl?


    • Vihainen4

      Itselleni kävi samalla tavalla.Eilen laitoin heille linkin sivusta jolta tilasin ne tuotteet 4e 4e.Sivuilla lukee selkeästi " 100% rahat takaisin takuu tuotteissa" Mitä hemmettiä?Pennin hyrrää en ole takaisin saanut.Lupasivat että 140e maksavat takasin (kun menetin sen 330e) En nyt tiedä pitäisikö siihen edes vastata vai odotanko mitä luottokunta vastaa papereistani ja maksaako pankki takaisin?Olen monta kertaa laittanut heille viestiä että en halua olla asiakkaana teillä. Silti tulee sähköpostia että "jos et halua enää tuotteitamme,ilmoita siitä..."

      Tein sähköisen rikosilmoituksen ja poliisi soitti että oli yhteydessä ko firmaan (minne lie Englantiin) ja sieltä sanottiin että jos lähettää kaikki 8 rasvatuubia sinetteineen takaisin niin saan rahani takaisin.Tottakai avasin heti näytetuubit,sitten sainkin viestin että VAIN näytetuubeilla on palautusoikeus.Jos lähettää ne 6 tuubia takaisin...niillä ei ole palautusoikeutta.On kyllä niiiin kusetus firma!!!Niin ja herra konstaapeli sanoi että heidän sivut ovat asialliset ja olen hyväksynyt toimitusehdot.Minusta fb:n mainoslinkki on täysin erilainen mainoksineen kuin heidän kotisivunsa.Rikosilmoituksen jouduin perumaan koska se ei olisi aiheuttanut mitään toimenpiteitä.

      Onko kukaan soittanut tai laittanut viestiä tuohon euroopan kuluttajakeskukseen?

      • musorski53

        Kirjoitin kiukkuisen viestin ko.tanskalaisen firman sähköpostiin - tai montakin.
        Nyt he ehdottavat, että palauttavat ne varsinaiset eka tuubit. Ittekin avasin ensimmäiset näytteet. Siellä nitissähän todellakin lukee: Tilaa ilmainen näyte!
        Olen kokenut, että näyte on kokeilua varten ja tietysti tein ihon puhdistuksen ja kokeilin.
        En ymmärrä, mikä sellainen näyte on, jota ei voi kokeilla.
        Tarttee soittaa sinne euroopan kuluttajakeskukseen.
        Meinasin soittaa poliisillekin, mutta jos ne noin suhtautuvat...


    • musorski53

      Hei! Soitin äsken sinne Euroopan kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaa ei saa noin törkeästi johtaa harhaan, ettei mainoksesta voi yhtään tajuta,millä ehdoilla ostopäätöksen tekee. Niillä on paljon näitä tapauksia ja joku ihminen, joka keskittyy nyt hoitamaan näitä ja on yhteydessä Tanskan kuluttajaviranomaisiin-

      Siis soittakaa tekin heti, niin tajuavat miten laajasta asiasta on kysymys.

      eec 029 505 3005 !!!

    • musorski53

      Siis Euroopan kuluttajakeskus ecc

      nro 029 505 3005

    • groo1

      rahoja ei saa takaisin ei sitten millään ja siellä on automaatti vastaamassa sähköposteihin kaikille samat löpinät tulee eli ihan turha on sinnepäin kirjotella vihasia viestejä ei mitään vaikutusta tai niitä ei kukaan lue.

    • musorski53

      otetaan yhdessä yhteyttä sinne euroopan kuluttajasuojajuttuun. soittakaa kaikki. ei yksin onnistu.

    • mimmu881

      Minäkin ajattelin ottaa yhteyttä sinne Euroopan kuluttajakeskukseen. Minulta veloitettiin 2 kertaa 165 € tililtäni sen jälkeen kun se 4 euron tutustumispaketti oli tullut ja tämän jälkeen postitse tuli lisää tuotteita. Kun nämä uudet tuotteet tulivat, laitoin ne avaamattomina takaisin ja maksoin itse postikulut. Olen useaan otteeseen ollut sähköpostilla siihen firmaan yhteydessä ja vaatinut kaupan purkua.
      Heiltä tuli vastaus muutama päivä sitten, että ovat vastaanottaneet palauttamani tuotteet. Nyt he vetosivat, että en voisi muka palauttaa tuotteita koska 14 päivän palautusaika on mennyt umpeen! Palautin tuotteet 3 kuluessa kun ne saapuivat minulle. Mistähän he tuon 14 päivän palautusajan laskevat, ilmeisesti ns. "tilauspäivästä", eli siitä kun tilasin sen 4 euron kokeilutuotteen.
      Soitin tänään kuluttaja-asiamiehelle ja he olivat sitä mieltä että tämmöinen touhu on kuluttajan harhaanjohtamista. Kuluttaja-asiamies kehoitti olemaan yhteydessä siihen Euroopan Kuluttajakeskukseen.

      • nukkana

        Mihin osoitteeseen tuotteet palautit?


    • hellu-lei

      uskoisin etää aivan sama vaikka sinne lähettäisi useamman "i want to terminate this subscription"- viestin, ei tunnu menevän jakeluun ekallakaan kerralla. eilen sanoin että perun koko tilauksen, näytepakkaustakaan en ole saanut ja en ole tiennyt mihin olen sitoutunut. tänään vastausviesti jossa kertoivat lähetyksen kestävän 2-3 viikkoa, olet sitoutunut maksamaan 1. erän normaalihinnan ja jos et halua jatkaa sopimusta, lähetä paketti avaamattomana heille, viim. 2vk kuluttua sen vastaanottamisesta. pyynnöstäni sopimuksen purku astuu voimaan 26.7.
      palautan vaan bumerangina paketit heille, enkä näe syytä maksaa heille. tililtä ei ole mitään ehditty veloittaa ja kortti suljettu.
      että olisi jännää nähdä mitä he voivat tässä tilanteessa muuta tehdä, kun lähettää laskuja? suomen perinnät tuskin puuttuvat asiaan tms.? en tiedä.

    • Vihainen4

      Soitin tänään sinne Euroopan kuluttajakeskukseen.Käykääpä katsomassa heidän nettisivujaan."uutisissa" näistä kaupoista asiaa.Mies puhelimessa kertoi ettei kukaan ole vielä saanut rahojaan takaisin :( Täytän heille valituspaperit ja lähetän kaikki sähköpostit jotka olen saanut heiltä.

    • anna.93

      Voi apua.. Huomasinpa juurikin tämän ja nyt olisin neuvojen tarpeessa! Tilasin nuo kaksi tuotetta, ensimmäinen on tullut, toinen ei ja 2x4 1 € veloitettu. Mitä teen? Nuori kun olen (täytin juuri 20) en ymmärtänyt tämän jutun vakavuutta sen oikeissa mittapuissa ja kysynkin nyt, että mitä mun kannattaa tehä?

      • Huijattu2

        Kuoleta kortti, eivät pääse käsiksi rahoihisi.


      • maalaismies
        Huijattu2 kirjoitti:

        Kuoleta kortti, eivät pääse käsiksi rahoihisi.

        montako kiloa laihduitte?


    • health-c-p
    • trimatol
    • musorski53

      Hei! Sain vastauksen sieltä Euroopan kuluttajavirastosta. Minun pitäisi taas kirjoittaa sinne Tanskaan ja lähettää liitteenä näytepakein seurannasta kopio, samoin kirje jonka lähetin näytteiden mukana. pitäisi myös vedota siihen, etten kunnolla osaa englantia ja en ole ymmärtänyt palautusehtoja.
      toinen juttu, pitäisi kysyä luottokunnalta tai vaatia, maksavatko he juttuni. En vain ymmärrä kuviota, miksi niiden kuuluisi maksaa...voisko joku selittää...

      • Selitys asiaan

        Luottoyhtiöllä on rinnakkainen vastuu oikeudettomista veloituksista kun veloitukset on tehty luottokortilta, jolla tilauskin on maksettu. Siis silloin kun voidaan näyttää että se lisäveloitus on ollut perusteeton ja tilausehtojen vastainen. Maksunpalautus kannattaa aina vaatia sieltä mistä se on helpoiten saatavissa ja usein se on juurikin luottoyhtiö.


      • Kuluttajansuojassa

        Sehän luottokortin myöntäjän maksuvelvoite tulee suoraan kuluttajansuojalaista!


      • Kiittääneuvoista

        Hei kiitos musorski tiedosta. Minäpä teen samalla lailla eli kirjoitan tuon ohjeen mukaan tuonne huijarille. Tehkää kaikki muutkin samoin niin ehkä nää jutut sitten etenee kun on tehty ne vaatimukset. Ja pitääpä olla yhteydessä myös luottokuntaan jos rahat tosiaan vois saada sieltä! Ehkä tässä on vielä pientä toivonkipinää..


    • välitä

      Laittakaa kaikille facebook kontakteillenne ilmoitus näistä: Ilmainen tai lähes ilmainen näyte. Maksetaan luottokortilla. Koeaika 4 viikkoa (tms) ja voi perua. Kyseessä on kansainvälinen huijaus. Monet menettävät satoja euroja. Myynnissä terveystuotteita, ihonhoitotuotteita, laihdutustuotteita, seksipillereitä jne...Suuri osa firmoista Tanskansta. ÄLÄ IKINÄ ANNA LUOTTOKORTIN NUMEROA VERKOSSA, JOS ET TIEDÄ TARKASTI MITÄ TEET !!!! Voi tulla kalliiksi

    • tiikeri224

      Moi vaan kaikki huijatuksi olevat ihmiset.minulle kävi aivan samalla tavalla tiliäni oltiin veloitettu 316 euroa,lähetin samana päivänä paketit takaisin kun sain ne ja liitin myös rikospoliisin antaman lapun mukaan,no eipä ole vain rahoja palautettu,no toivossa on hyvä elää,mut suututtaa tosi paljon,ei sieltä saa mitään vastausta vaikka kuinka olen heitä tavoittanut,no jos ei kohta ala kuuluun ni pistän poliisin perään taikka jonkun muun joka hoitaa asian kuntöön..EN IKINÄ ENÄÄN TILAA NETISTÄ YHTIKÄS MITÄÄn..ja kertokaahan ihmiset jos saatte rahanne takaisin olisin kovin kiitollinen tiedosta.

      • lian12hh52

        Minä tilasin Life Detoxia "kokeilupakkauksen" 4 €. Tajusin vasta avattuani pakkauksen että minua on huijattu ja laitoin sähköpostia danske firmaan. Nyt luottotililtäni on veloitettu lisäksi 1 € sekä varauksena näkyy 158 €, 11 €, 50 € ja 23,50 €. Nyt pitänee käydä nostamassa rahaa kortilla ja kuolettaa heti sen jälkeen kortti.
        soitan huomenna tuohon kuluttajaneuvontapuhelimeen. Minkälaisen sähköisen rikosilmoituksen te muut olette tehneet?


      • huijatuksi tullut
        lian12hh52 kirjoitti:

        Minä tilasin Life Detoxia "kokeilupakkauksen" 4 €. Tajusin vasta avattuani pakkauksen että minua on huijattu ja laitoin sähköpostia danske firmaan. Nyt luottotililtäni on veloitettu lisäksi 1 € sekä varauksena näkyy 158 €, 11 €, 50 € ja 23,50 €. Nyt pitänee käydä nostamassa rahaa kortilla ja kuolettaa heti sen jälkeen kortti.
        soitan huomenna tuohon kuluttajaneuvontapuhelimeen. Minkälaisen sähköisen rikosilmoituksen te muut olette tehneet?

        Ja täällä taas uusi huijauksen uhri. Tosin tajusin tehneeni virheen tunti tilauksen jälkeen. Laitoin välittömästi peruutuksen tilauksesta säköpostitse ja soitin pankkiin kuolettaakseni kortin. Neljä euroa näkyi katevarauksena. Toivin todella, että tilauksen peruutus meni perille ja pakettia ei saavu postissa. Mitään lisäkuluja he ei ainakaan onnistu veloittamaan kortilta. Liekkö laittavat sitten laskun postiluukusta?


      • tiikeri224
        lian12hh52 kirjoitti:

        Minä tilasin Life Detoxia "kokeilupakkauksen" 4 €. Tajusin vasta avattuani pakkauksen että minua on huijattu ja laitoin sähköpostia danske firmaan. Nyt luottotililtäni on veloitettu lisäksi 1 € sekä varauksena näkyy 158 €, 11 €, 50 € ja 23,50 €. Nyt pitänee käydä nostamassa rahaa kortilla ja kuolettaa heti sen jälkeen kortti.
        soitan huomenna tuohon kuluttajaneuvontapuhelimeen. Minkälaisen sähköisen rikosilmoituksen te muut olette tehneet?

        Moi vaan.minä kävin suoraan rikospoliisin tykönä ja hän laati minulle raportin,vein kaikki paperit mitä tuli sen "4 euron"ilmaispaketin mukana,samaten tositteet pankkin tilitiedoista.ans kattoo kuinka muijan käy,meinaan minun.tuleeko koskaan rahoja takas..


      • tyhmä
        lian12hh52 kirjoitti:

        Minä tilasin Life Detoxia "kokeilupakkauksen" 4 €. Tajusin vasta avattuani pakkauksen että minua on huijattu ja laitoin sähköpostia danske firmaan. Nyt luottotililtäni on veloitettu lisäksi 1 € sekä varauksena näkyy 158 €, 11 €, 50 € ja 23,50 €. Nyt pitänee käydä nostamassa rahaa kortilla ja kuolettaa heti sen jälkeen kortti.
        soitan huomenna tuohon kuluttajaneuvontapuhelimeen. Minkälaisen sähköisen rikosilmoituksen te muut olette tehneet?

        Täällä myös yksi TYHMÄ. Soitin kuluttajaneuvojalle, tein rikosilmoituksen ja kuoletin tilin. Rahaa mennyt yhteensä 170€ kaava sama kuin teillä muilla. Rikosilmotuksen tekeminen ei auta. Sain poliisilta ilmoituksen jossa kerrottiin Suoritusten olevan ilmoitettujen tilauksen ehtojen mukainen. Soitan seuraavaksi Euroopankulattajakeskukseen. Kiitos neuvosta. Soittakaa kaikki sinne.


    • musorski53

      Kirjoitin sitten taas sinne Tanskaan. Lähetin kopion lähetyksen seurannasta.
      onko kukaan tehnyt anomusta sinne luottokunnalle?

      • Het luottokuntaan mars

        Ihan tosissaan kaikki, tehkää HETI vaatimus luottokorttiyhtiöillenne. Minä sain viime vuonna hyvityksen mukinoitta kun hairahdin tällaiseen. Ne kyllä edellyttivät että myyjällekin oli reklamoitu kirjallisesti, mutta kun se oli tehty, hyvitys tuli kätevästi luottokorttiyhtiöltä. Luin myöhemmin että tämä formlife joka minua huijasi, ei ollut yhtään hyvittänyt ketään! Ja sitten se menikin lopulta konkurssiin... Lykkyä kaikille, I feel your pain!


      • Mepa4

        Hei tein reklamaation Danske bankkiin, liitin mukaan kaikki kopiot sähköposteista ja muista dokumenteista mikä käsitteli tilaamiani tuotteita.Kesti noin 2kk ja sain rahani takaisin visa-tilille 143euroa.


    • musorski53

      Siis onko netissä joku lomake, jolla voi anoa luottokunnalta korvausta?

      • Onlomake

        Luottokunnan sivuilla on oikaisupyyntölomake. En valitettavasti osaa linkittää.


      • Ei tartte linkkiä
        Onlomake kirjoitti:

        Luottokunnan sivuilla on oikaisupyyntölomake. En valitettavasti osaa linkittää.

        No helopostihan tuo löytyy googlaamallakin sanoilla oikaisupyyntö ja luottokunta! :)


    • musorski53

      Kiitos tiedoista! Tanaskasta tuli taas viesti. ei ne hyväksy palauttamaani pakettia kai, kun se oli avattu...
      Onpahan koko heinäkuu mennyt raivon merkeissä...

    • Epätoivonen

      Minäki erehdyin tilamaan tuotteen viime perjantaina. Tajusin parin päivän viiveellä et jotain vialla ja varmistu kun näin tämän keskustelupalstan. Eli kiitos teille! :) Pitää ihmisen olla kyl tyhmä ku hairahtuu tällaiseen!!! Kortti kuoletettiin eilen 29pvä päivällä, äsken eli tänään tililtä oli lähteny 2x4€ ja 2x1€. Tuotteita en ole saanut. Voiko enään tililtä lähtä rahaa kun kortti on kuoletettu?!?!? Eihän!!! Jos joskus saan tuotteet, pitääkö palauttaa? Lähettääkö ne oikeesti sieltä lisää tuotteita automaattisesti? Voi apua.. monta päivää menny pilalle tän asian kanssa..

      • musorski53

        Minulla on mennyt koko heinäkuu tähän murheeseen!


    • musorski53

      kiireen vilkkaan peruta homma.Jos ehtivät laittaa paketit, älä avaa, älä kokeile, muuten olet kohta 330 euroa köyhempi!!! Laita äkkiä takaisin näytteet!

    • liian hyväuskonen

      tilasin trimatolia ja huomasin nämä varoituksen vasta sen jälkeen,kuoletin kortin ja laitoin postia firmaan samantien etten halua mitään paketteja,en edes näytepakettia.
      laittovat takasin et tilausta ei voi perua ennen elokuun 19.pv ..joku cool off aika??
      ja et näytepaketti pitää olla heillä takasin 10pv tästä päivästä..paha laittaa takas kun ei ole tullu ees vielä..eikä toivonmukaan ees tule..
      no,eivät saa ainakaan mun tililtä penniäkään kun kortti kuoletettu..
      toivottavasti..
      luottokunnassa sanovat et tämä ko firma on tuonu paljon päänvaivaa pankeille sekö asiakkaille..
      jos se näytepaketti kumminki tulee niin laitan kyl menee takas samointein..

    • Pelottaa

      Kun tilasin 16.7 trimatol ja life detox näytepakettia,mutta onneksi ehdin peruuttanut trimatolia mutta life detox kutenkin tullut.Otin sinne yhteyttää firmaan ja olin pakko palauttaa 25.7 näytepakettia takaisin mutta käyttämätön ja avaamaton kyllä.Sitten taas seuraavana päivänä tuli paketissa kaksi pakkausta sitten vien lauantaina takaisin postiin tanskaan.Yhä avaamaton ja käyttämätön kutenkin.Minulta meni veloitettu jo 158€ ja haluan rahat takaisin mutta help me että saanko takaisin??Menetänkö sen rahat vaikka palautin kaikki sinne tuotteita?Olenpa tyhmä kun huomasin vasta varoituksesta.Sanoin heille,että etten halua enää toimituksia ja kaupan purkua kokonaan.

    • sumo1
      • huuhaata3

        Sorruin itsekin ja olen nyt kaikkiaan 169 e köyhempi...prkl...

        laitoin firmaan viestiä ja sieltä vastattiin näin....
        Thank you for contacting Health C-P. We are sorry if there is any misunderstanding with our subscription terms. We are looking to have these information clarified through this email.

        Please be advised that Health C-P does not offer any free/trial packages. What we offer are subscriptions to our products.

        The system shows that you have signed up for the Life Detox (Order ID: XXXXX) and Trimatol (Order ID: XXXXXX) subscriptions on 2013-07-17.

        According to Terms and Conditions and the details displayed before you upon payment, you undertake to receive and pay for the welcome package and the first ordinary consignment. First you will receive the welcome package (first shipment) which you pay only for shipping costs 4.00EUR and then, 7 days after, we will forward the first ordinary package (second shipment) wherein you pay the normal price of 158.00EUR. Please note that this applies per product subscription.

        Ordinary packages will be forwarded to you every 2-4 months (depending on the product), until you terminate the subscription. Please refer to the Terms and Conditions you have agreed to. https://www.health-c-p.com/terms.php

        As requested, your subscription is cancelled and will take effect on 2013-07-30. No further charges or deliveries will be made after the said date.

        As stated on the Terms and Conditions, we have a 14-day Cooling Off period where the consumer needs to return the welcome package, unused and unopened, within 14 days upon delivery. Once we receive the items within 14 days, we can process the refund request. Please note that the 14 day cooling off period starts on the day you receive the welcome package. When returning articles, kindly include your full name, address, e-mail, and order number. Please attach a copy of the receipt stating the number of boxes included and date of delivery.

        These are the options which you can choose from:

        1. You may choose to return the welcome package. In this way, we will be able to refund your payment. Here is the return address:

        Health Care Payments
        Postboks 313
        9100 Aalborg
        Denmark

        Please be advised that you also need to return the ordinary package if you have received it.

        2. You also have the option to keep the welcome and ordinary packages. Since we have cancelled the membership, no further charges will be made.

        Keeping the packages actually gives you the benefit of getting 3 months worth of the product while only paying the price of 2.

        We hope that we have provided you enough information to accommodate your inquiries. Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us again.

        With Regards,

        KC
        Health C-P Customer Support


    • Tollo!

      Ja täällä yksi kusetettu! Tilasin Trimatol nätepakkauksen 4€. Ihmettelin kun googlesta ei löydy tietoa kyseisestä tuotteesta ja samassa näin tämän keskustelun! Peruin s.postilla kaupan, ja kuolletin korttini alle puoli tuntia tilauksen tekemisestä. Varmuuden vuoksi siirsin rahat pois tililtä, ennenkuin suljin kortin. Voi samperi että ketuttaa! Mitä minun pitäisi vielä tehdä? En kerennyt edes katsomaan onko ensimmäiset 4€ mennyt? :D

    • Epätoivoinen

      Tuotteet tuli tänään. Mitä teen? Seuraava lähetys tuli jo ens vkolla?!?! Laitoin spostia sinne ja peruin tilauksen, en tiiä onko siitä mitään iloa? Eihän luotolta voi enää lähtä jos kortti on jo maanantaina kuoletettu? Eihän!?!?!?

      • Epätoivoinen

        Siis seuraava lähetys TULEE jo ens viikolla!!


      • tietämätön
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Siis seuraava lähetys TULEE jo ens viikolla!!

        Minäkin tilasin sitten eilen näitä tuotteita. Tilillä kateveraiksissa 4€X2 postikulut. Luin sitten vasta tämän keskustelun. Siirsin kaikki rahat heti toiselle tilille ja kupletin korttini. Laitoin myös s-postia. Minun surkeella englannin kielen taidolla ei mitään kummosta saanut aikaseksi. Mitä käy kun eivät saakkaan rahoja tililtä. Tuon 8€ ei onneksi ole niin väliä.


    • Tietämätön

      Voiko joku laittaa tänne englanniksi mitä kannattaa s-postiin kirjoittaa?

      • Googletranslate

        Kun nuo eivät tuolla firmassa osaa hyvää suomea, voit hyvin tehdä hoono enklantikäännöksen googlen translatella heille. Kurjoita siis suomeksi mitä haluat sanoa ja ta-daa, sulla on enkkukäännös sitte siinä vieressä. Sitte vaan copypastena sähköpostiisi!


    • typerys2

      Minä laitoin asiakaspalveluun ihan suomeksi, vastasivat englanniksi. Mietin vaan mitä tapahtuu pitemmällä aikavälillä?
      Sen verran mitä luin euroopan kuluttajasivuilta. Saattavat periä saatavia myöhemmin"maksamattomista" tuotteista, mutta en tiedä. Onko muilla kokemuksia? onko mennyt asiat niin pitkälle että ulkomailta perivät saatavia?

      • tietämätön

        Yritin nyt kirjoittaa englanniksi ja suomeksi, etten halua edes tutustumis pakettia. Varmaankin palautan sen paketin, jos sattuu postissa tulemaan. S-postiin on tullut vain automaattinen vastaus.


      • tietämätön
        tietämätön kirjoitti:

        Yritin nyt kirjoittaa englanniksi ja suomeksi, etten halua edes tutustumis pakettia. Varmaankin palautan sen paketin, jos sattuu postissa tulemaan. S-postiin on tullut vain automaattinen vastaus.

        Mitä muuten vastasivat?


      • typerys2
        tietämätön kirjoitti:

        Mitä muuten vastasivat?

        sama viesti tuli kuin mitä huuhaata laittoi tuohon aiemmin!


    • Tollox

      Olen luonut Facebookkiin ryhmän: Formlife mainos on huijaus. Tulkaa tykkäämään niin voimme ehkä saada meinokset pois sieltä! :)

      • Ei ole formlife

        Ei formlifea ole enää olemassakaan vaan health c-p!


      • Onko edistynyt
        Ei ole formlife kirjoitti:

        Ei formlifea ole enää olemassakaan vaan health c-p!

        Onko kellään edennyt asia euroopan kuluttaja-asiatoimistossa?


      • impi
        Onko edistynyt kirjoitti:

        Onko kellään edennyt asia euroopan kuluttaja-asiatoimistossa?

        Sinne on ihan turha lähetellä viestiä,siellä on jokin automaatti joka lähettää tietyssä järjestyksessä sähköposteja ja mulla kävi onneks niin että eivät ehtineet veloittaa mitään kun palautin heti avaamattomat paketit takaisin, ovat ottaneet katevarauksen pois ja mun kuluksi tuli vain kortin kuoletus maksu ja postikulut, mutta nekin harmittaa,Tää pitää saada loppumaan ja sieltä facesta ne mainokset pois


      • Aina reklamaatio!
        impi kirjoitti:

        Sinne on ihan turha lähetellä viestiä,siellä on jokin automaatti joka lähettää tietyssä järjestyksessä sähköposteja ja mulla kävi onneks niin että eivät ehtineet veloittaa mitään kun palautin heti avaamattomat paketit takaisin, ovat ottaneet katevarauksen pois ja mun kuluksi tuli vain kortin kuoletus maksu ja postikulut, mutta nekin harmittaa,Tää pitää saada loppumaan ja sieltä facesta ne mainokset pois

        Lopputulos voi olla turha mutta ei kirjallisesti reklamoimatta saa koskaan jättää ja oma reklamaatio pitää aina myös laittaa itselle talteen. Tämä on ihan perusasia mikä pitää näissä jutuissa muistaa!


    • tietämätön

      Soitin äsken kuluttajaneuvontaan ja sieltä sanoivat että palautus on täytyy olla mahdollista. Eli kun paketti saapuu postiin - heti palauttamaan ja ottaa myös kuittaus. Lisäksi heidän tulee palauttaa tuo 4€ x2 minkä maksoin.

      • Muistakaa kuitti

        Niin, tottakai täytyy voida peruuttaa koko tilauskin kun vain toimii määräaikojen puitteissa. Palautuksesta kannattaa aina pyytää kuitti jos tavara tulee! Minua näin opastivat tuolta neuvonnasta! Niin eivät voi väittää ettei olisi palautettu!


    • herpes5

      Aina menettää jotain jos tähän sortuu, jotkut enemmän jotkut vähemmän, joka tapauksessa niiden systeemi toimii aivan samalla tavalla kaikille tilauksen tehneille, robotti sieltä vastailee tietyllä systeemillä ja tilaajat ovat kauhuissaan ja yritys senkun porskuttaa eteenpäin ja jatkaa toimintaansa.

    • -----

      Älkää koskaan antako luottokorttinne tietoja. Minä en anna.
      Jos vaativat antamaan, eikä ostaminen muuten onnistu, kannattaa unohtaa koko juttu.
      Laihduttamiseen ei ihan oikeasti ole oikotietä.

    • kissanpoikanenkin

      EIPÄ USKOISI että ihmiset joilla on luottokortti, eivät lue ehtoja.
      "Olen täyttänyt 18 vuotta ja hyväksyn tätäkauppaa koskevat ehdot "

      Siis tilaatte summassa tietämättä mitä sovitte.
      Minäkin myyn teille mielelläni jotain 165€ / kk.
      Laittakaa luottokorttinne numero tulemaan.

      JOS ette ymmärrä ymmärrä älkää tilatko.

      grrrr grrr

      • syyllinen löytyi

        Kissanpoikanen on yksi näitä huijareita!!!!


    • tietämätön

      Laitoin kaksi viestiä varmuuden vuoksi, jos toinen ei olisikaan mennyt perille. Tässä ensimmäinen:

      Thank you for contacting Health C-P.

      The system shows that you have signed up to the Life Detox (Order ID: 2143738) and Trimatol (Order ID: 2143719) subscriptions on 2013-07-31.

      According to Terms and Conditions and the details displayed before you upon payment, you undertake to receive and pay for the welcome package and the first ordinary consignment. First you will receive the welcome package (first shipment) which you pay only for shipping costs 4.00EUR and then, 7 days after, we will forward the first ordinary package (second shipment) wherein you pay the normal price of 158.00EUR. Please note that this applies per product subscription.

      We understand that you would like to cancel your order. We have checked our records and it appears that the welcome package has been shipped. Unfortunately, we can no longer cancel the delivery as it is already in transit.

      Here are the option that you can choose from:

      1. You may choose to return the welcome package once it arrives at you mailing address or you may refuse to accept the package. In this way, we will be able to refund your payment and stop any further charges.

      2. You have the option to keep the welcome package. Should you wish to keep the welcome package, you will be bound to receive and pay for the first ordinary package.

      Keeping the packages actually gives you the benefit of getting 3 months worth of the product while only paying the price of 2.

      As stated on the Terms and Conditions, we have a 14-day Cooling Off period where the consumer needs to return the welcome package, unused and unopened, within 14 days upon delivery. Once we receive the items within 14 days, we can process the refund request. Please note that the 14 day cooling off period starts on the day you receive the welcome package. When returning articles, kindly include your full name, address, e-mail, and order number . Please attach a copy of the receipt stating the number of boxes included and date of delivery.

      Here is the return address:

      Health Care Payments
      Postboks 313
      9100 Aalborg
      Denmark

      As requested, your subscription is cancelled and will take effect on 2013-08-21. No further charges or deliveries will be made after the said date.

      We would also want to inform you that the shipment of the Ordinary Package has already moved from 2013-08-08 to 2013-08-16 so as to give you some time to return the welcome pack back to our return mailing address before you get charged for the next package.

      If you have any further inquiries, please contact us again.

      Ja sitten tämä oli toisen viestin vastaus:

      We hereby confirm the agreement between you and Health-C-P regarding return of goods.
      Remember to attach a copy of the delivery note you received with the products. This is very important in order to get your returned goods through customs.
      Please notice that the goods must be in our possession within 10 days from today. To document a timely return, a scanned copy of the postal receipt can be e-mailed to us.
      As soon as the goods have been registered in our system, your membership will automatically be terminated. If we do not receive the goods or the postal receipt within the given time limit, we reserve the right to continue your membership as mentioned in the terms, you accepted while ordering.
      Please return the goods to:
      Health Care PaymentPostboks 313Aalborg 9100Denmark
      Have a nice day.

      Laitoin nyt vielä varmistuksen etten ole tuotteita vielä saanut. Kai tämä alkaa pikku hiljaa selkiintymään (tai sitten ei)

    • sainpas rahani!

      Minulta veloitettiin myös ilman ilmoitusta - laitoin suomen kielellä viestin - ilmoiti9n että asia menee poliisille jos ei rahat tule pikaisesti tilille -- 15 min. kulutta rahat olivat tilillä.

      sähköposti: [email protected]

      tuotteet: Hanki KenzaTrimin ilmainen kokeilu napsauttamalla tästä
      Käytä Koodia DIEETTI ja maksa vain 2,95€. ja

      Hanki KenzaPuren ilmainen kokeilu napsauttamalla tästä
      Käytä Koodia HOIKKA ja maksa vain 2,95€.

    • sinisilmäinenurpo

      Helvetti sentään!
      Minä tilasin Visa ELectronilla näytepaketit ja tänään tuli paketti ja tilitä oli veloitettu sama 4€x2 ja 1€x2. Haistoin palaneen käryä jo aiemmin mutta odotin silti pakettien saapuvan. Kiitos teille sähköposti osoitteesta! Kuoletin kortin ja laitoin sähköpostilla noille kusipäille että haluan peruuttaa tulevat tilaukset. Kai nyt sentään saan pitää ekat paketit kun niistä kerta maksoin vai pitääkö ne maksaa? Vaikka olisi kuinka ihme tuotteita niin roskiin lentää heti kun tiedän vain ettei niitäkin tarvi palauttaa!
      Auttakaa kohtalotoverit..

    • Tepa vaan

      Ihan pakko nyt laittaa tästä koska eilen katselin muistaakseni jotain ilta-sanomien uutisia ja bongasin sieltä sivusta jonkun kuluttajauutisten toimittajan "mainoksen" jossa hän kertoi kuulleensa tästä trimatol dietistä mitä ettei uskoisi sitä todeksi ennen kuin itse kokeilee ja näin tietää että oikeasti laihtuu. Hän oli laihtunut todella paljon kuukauden aikana ja kertoi tilanneensa nämä ilmaisnäytteet ja kehui kuinka halvalla oli tämän saanut ja suositteli kaikkia kokeilemaan ja jutussaan oli linkki näiden kusettajien sivuille jota kautta tuotteet olisi saanut tilata siihen 4€/kpl hintaan. Itse meinasin tilata mutta siinä vaiheessa kun olisi pitänyt maksukortin tiedot antaa, ymmärsin skipata koko jutun. Englannin kieleni ei ole vahvimmasta päästä joten kun luin näitä toimitusehtoja, ymmärsin että sitoutuu jatkotilauksiin mutten ollut ymmärtänyt sitä että Eka norm hintainen satsi myös pakko maksaa joten luojan kiitos en haksahtanut tähän vaikka lähellä oli!! Tänään aloin googlettaan trimatolia ja ainoa ajankohtainen hakutulos oli tämä keskustelu joten Tää on oikeesti tosi hyvä keskustelu jos vaan useammat näkisivät tämän ennen kuin menevät lankaan!! Ihmettelen silti suuresti kuinka joku toimittaja voi tai viitsii/kehtaa julkisesti suositella ihmisille tätä kusetusta ja väittää ettei mitään ylimääräisiä kuluja tullut vaan kaikki meni juuri niinkuin oli luvattu...jotain vastuuta!!!!

      • Yksi höynäytetty

        MIssä tällainen juttu oli? En löytäny?


      • Feikkitoimittaja

        Se toimittaja nyt on täysin keksitty juttu eli ei sellaista toimittajaa ole oikeasti olemassakaan! Kenen lue naamaa siinä käyttävät..


      • Yks huijattu
        Yksi höynäytetty kirjoitti:

        MIssä tällainen juttu oli? En löytäny?

        Tuo juttu oli fb:n mainoksenakin ja siitä pääsi klikkaamaan suoraan huijattavaksi. PERRR... Aivan niin kuin ei muuten olis rahanmenoa. Tyhmyydestä sakotetaan :(


    • Huijattu2

      Olen tehnyt Luottokunnalle oikaisupyynnön ja olen saanut takaisin menettämäni 330 €, ensimmäisen lähetyksen suostuin maksamaan.

      • sinisilmäinenurpo

        lähetitkö paketin takaisin? Hienoa että sait rahat takaisin! Tois oniso summa ainakin minulle. Nyt jännittää että jossen palauta ensimmäistä pakettia niin vaatiiko ne multa jotain kohta jostain sopimusrikkomuksesta....ahdistavaa


      • Ihan mahtava juttu

        Ihan mahtavaa! Nyt KAIKKI pyytäkää luottokunnalta rahojanne!


      • musorski53

        Minkä laitoit oikaisupyyntöön kortin numeroksi....kun tämä luottokorttijuttu sitten juuri kuoletettiin? olin matkalla viikon ja nyt taas tarttee ruveta tämän jutun kanssa pähkimään?


      • musorski53

        Miten pian luottokunta käsitteli asian ja sait rahat?


    • tililtä meni 316€

      Jos olette maksaneet visa electronilla, niin luottokunta ei pysty rahoja takas hankkimaan vaan ne pitää hankkia pankin avustuksella takaisin jotenki. Itse yritän tätä selvittää miten onnistuu.
      Koska itse maksoi visa electorilla ja rahojen saaminen hankalaa saada takaisin :( sekä eu-kuluttaja virastoon soitin tänään ja sieltä sanottiin että huonolta näyttää rahojen takaisin saaminen.

      • typeys2

        Euroopan kuluttajasivuilla on ohje näistä kuinka voi todistaa ettei ole sitoutunut kuin näytepakkauksen ostamiseen. Itse otin varmuuden vuoksi kuvakaappauksen siltä sivuilta, josta tilasin ja siinä lukee 100% takuu eikä mitään sitoumuksia,. Se on ainakin mulle todiste siitä etten ole suostunut kuin näytteiden ostoon, enkä ole antanut lupaa ottaa visaltani rahaa. Eec:n sivuilta löysin myös valmiin pohjan jonka voi lähettää luottokunnalle ja pankille oli myös oma valmis lisäselvityspohja.


    • Huijattu2

      Ensimmäistä tilausta en palauttanut, muut palautin. Luottokunta on ollut yhteydessä myyjään ja odottavat sieltä vastausta, mut heti sain rahani takaisin.Tämä huijarifirma oli luottokunnalle tosi tuttu ja sanoivat et tapauksia on paljon.

    • Huijattu2

      Äskeiseen vielä lisäyksenä et lähetin Luottokuntaan vain pelkän oikaisupyynnön ilman mitään liitteitä, rikosilmoitusta en ole tehnyt. Jos tämä huijarifirma pystyy todistamaan et olen tilannut lisää näitä tuotteita, luottokunta voi periä multa takaisin tämän maksamansa 330 € mut tämä on aika epätodennäköistä. Odottavat lähettämäänsä selvitykseen vastausta 40 pv, jos eivät saa vastausta, saan automaattisesti pitää rahat.

      • Virheistään oppii

        Tämä FB juttuhan on ihan samanlainen kuin formlife asia vuosi sitten. Minä olen sen uhri. En saanut mitään hyvitystä mistään kautta. Siitä kirjoitettiin paljonkin ympäriinsä ja senjälkeen on varoiteltu iltapäivälehdissä jne näistä tällaisista minusta useinkin.! Mitäkö minä opin omasta jutustani? Sen että pitää aina epäillä kaikkea mikä kuulostaa liian hyvältä ja pitää seurata aktiivisesti eri medioita ja kuluttajaviranomaisten uutisia niiden sivuilla! Niitä kun lukee niin eipä mene enää huijaukset jatkossa läpi.


    • tililtä meni 316

      Typerys2, voisitko laittaa kyseisen linkin tänne. Että muillakin olisi mahdollisuus täytää kyseiset lomakkeet ja saataisiin kaikille rahat takaisin :)

      Miten oletteko lähettäneet takaisin saamanne tuottee? Itselleni tuli tänään 2pakettia sitä trimadoolia sekä niitä detox laastareita?

      • Tyhmä

        Minun ostokseni veloitettiin OP-Visalla. Kun en tiedä näistä Luottokunta-jutuista mitään, niin kysyisin pitääkö minunkin ottaa sinne Luottokuntaan yhteyttä, kun tuo OP-Visa ei ole kuin pankkikortti?


      • kulmahammas4
        Tyhmä kirjoitti:

        Minun ostokseni veloitettiin OP-Visalla. Kun en tiedä näistä Luottokunta-jutuista mitään, niin kysyisin pitääkö minunkin ottaa sinne Luottokuntaan yhteyttä, kun tuo OP-Visa ei ole kuin pankkikortti?

        luottokunta veloittaa VISA ostokset nyky nimi on NETS. kannattaa käydä kurkkaamassa mitä on oikeasti tililläsi puuhattu (jos on).


    • typerys2
    • idiootti2

      Täällä kanssa yks V**** idiootti joka meni tuohon Detox-paskaan..eli tililtä (visa elektron) lähtenyt 4€x2 1€x2 79€x2..
      sähköpostia olen laittanut nyt suomeksi ja englanniksi sinne [email protected] vastausta en ole saannut,muuta kuin sen heti tulevan: otamme sinuun pian yhteyttä. Kauanko teillä kesti että saitte vastauksen? ja onko joku visa elektronilta rahaa menettänyt saannut rahojaan takaisin?jos on niin miten pitäisi toimia?
      Auttakaa!!

      • kulmahammas4

        tervetuloa hujattujen joukkoon; sulje tili muuten rokottavat ...luottokuntaan yhteys..siitä se lähtee... kerron sainko rahoja....aika näyttää mutta epäilen.....ja niin kun olen aina plokannut säpöstäkin ne lupaukset uusista puhelimista...vuoden ruokaostokset ilmaiseksi...ja kaikki muu älytön ....niin eikö sit kerran haksahda...elämä opettaa....toivottavasti....katso alempaa minun saama linkki.


      • pöljä

        Tilasin kanssa viime viikolla ne näyte pakkaukset trimatol ja lifedetox tabl. Tein tilauksen mastercard kortilla. Kuoletin kortin eilen ja soitin pankkiin niin tililtäni on varauksessa tähän yritykseen 10e ne näytepakkaukset. Tili suljettu ja sitä ei pysty kukaan enään käyttämään ja uusi kortti tulossa.Pankki virkailija sanoi että kun ton näyte pakkauksen palauttaa avaamattomana voi rahat tulla takaisin. No se on nyt vaan 10e kun ottaa huomioon että monelta on mennyt satasia.Varmistin moneen kertaan etteihän sieltä nyt sitten voi tulla mulle mitään uutta laskua tai ne voi veloittaa multa mitään,pankkivirkailija vakuutti että ei voi kun kerran tili on kuolletettu.
        Mut kyllähän se paikkansa piti että tabletit laihduttavat itse olen nyt laihtunut 2kg viime viikosta kun on niin paljon ottanut päähän tää huijaus juttu.(ilman tabl)

        Voi jeesus kun ottaa päähän kun voi olla niin tyhmä ja luottaa tämmöseen.

        Tsemppiä!


    • meinasin kans tilata

      Onneksi en ehtinyt tilaamaan kun heräs epäilys kun kortin tietoja kysyttiin ja sit googletin ja löysin tämän keskustelun. Toivotaan että saatte rahanne atkaisin ja tieto huijauksesta leviää kaikille.

    • kulmahammas4

      Itseltäni on veloitettu rahoja joten tili suljettu. Luottokunnan kanssa väännän, siellä tosi ystävällinen neuvoja...tuotteet palautettu tänään postinkautta lähettäjälle... 2 vko aikaa niillä reklamoida....katsotaan kuinka käy....ainakin loppuu se lisäperintä mikä oli kiireellisyysjärjestys 1. Paperia kohta kilo....on kopioita..ja vielä visalaskusta (kopioita tulee otettavaksi.) helpompaa olisi jos olisi ennen sulkemista älynnyt tulostella....mutta sujuvat englannit kokeilkaa täältä...

      SUOMI
      Jos olet kotoisin Suomen lähetä tämä osoite - [email protected] tai voit soittaa meille 060019041
      Huomaa, että asiakaspalvelustamme vain puhua Englanti.

    • idiootti2

      Nyt mulla näyttää paremmalta!! \o/ (laitoin tähän viestiä 3.8 nim.idiootti2) tililtä siis veloitettu 4€x2 ja 1€x2 ja sitten näkyi katevarauksena 79€x2.. visa elektron kyseessä. Laitoin useamman sähköpostin sinne healt-c-p:lle ja aluksi tuli vaan se automaatti viesti että käsittelemme asiasi mahd.pian... mutta tänäänpä tuli vastaus!! kahteen eri s.postiin (laitoin siis kahta vähän erilaista s.postia sinne,suomeksi ja englanniksi)
      Olen kuulemma (TÄYSIN TIETÄMÄTTÄNI) sitoutunut 2kk jaksoon ja nyt peräävät multa rahojaan joita eivät ole saanneet ekasta kunnon paketista näytepaketin jälkeen (Ehdin tyhjentää tilin!! :D :D ) ja kun ei oo luottoa niin eivät sieltä mitään saaneet!!
      Mutta ovat katkaisseet tilaukseni 4.9.13 eteenpän....
      no nyt alkaa sitten s.posti sota siitä että en aijo mitään maksaa koska en ole sitoutunut mihinkään vaan lähetän ne jo tulleet takaisin heille,saas nähdä miten menee..

      • Höynäytetty

        Minulle tuli tänään postissa nuo näyte pakkaukset. Muuten hyvä kyllä mutta osotetta ei ole mihin sen pakkauksen voi palauttaa. Auttaakaa mihin laitan nämä tabletit menemään. Onx se se sama osote: Health care payment, postboks 313,9100 Aalborg, denmark?
        vastatkaa nopeesti


    • pölöööjä

      samaa täälä. . . .
      Minulta veloitettiin visa tililtä viikossa 3 x 158€
      Ja kyse siis tästä facebookin kautta tehdystä 4€ life detox/trimatol tilauksesta.
      Kortti sulkuun. . . .
      Sitten reklamaatio tuonne Healt-c-p:lle ja rikosilmoitus ja oikaisuvaatimus luottokuntaan.
      Luottokunnan oikaisuvaatimukseen laitoin liitteeksi tekemäni rikosilmoituksen ja tehdyn reklamaation jossa vaadin perusteettomasti veloitettua yht. 474€ summaa takaisin. Eiköhän ne rahat sieltä palaudu.

    • Idiootti2

      Here is the return address:

      Health Care Payments
      Postboks 313
      9100 Aalborg
      Denmark

      Oisko tuommoinen?

    • Voi s*atana!

      Tilasin itellenikin tuon Trimatol nimisen näytepakkauksen. Veloittivat tililtäni 5€, mutta eivät ole sen jälkeen tililtäni vienyt penniäkään. Ja tänään tuli näyte pakkaus postissa. Voiko kyseinen firma periä rahoja tililtä jälkeen päinkin?

      • hermot menee

        7 päivää sen jälkeen kun olet saanut ensimmäisen lähetyksen niin lähtee rahaa
        Näin minulle ainakin kävi ja niin on lukenut noissa heidän sähköposteissa joita ovat lähettäneet
        Minä tilasin omani 23.7 päivä ja 30.7 oli eka 158 € menny seuraava meni 5.8 ja mulla kun on debit kortti niin en ole pystynyt edes katevarauksista katsomaan vaan se lähti vaan....
        Kannattaa ihan kuule vaikka varulta sulkea kortti


    • milkkispilkkis

      Täällä myös yksi mutta tajusin onneksi kuolettaa kortin heti tilauksen jälkeen. Kysyisinkin onko teiltä keneltä veloitettiin vain se muutamaeuro niin tullut niitä paketteja sen tervetuloa paketin jälkeen? Ja jos on niin onko sieltä tullut jotain laskua mukana vai?

    • idiootti2

      En saanut keskustelusta selville sitä asiaa, että palautitteko tervetuliaispaketin, vaikka siitä oli se 4€ veloitettu...
      Mulle tuli trimatol näytepakkaus ja sitten löysin vasta tämän ketjun. Tililtäni on veloitettu 4€ ja kuoletin kortin. MItä nyt teen? Lähetänkö tervetuliaspaketin takaisin vai ei? Toisaalta, eihän ne pysty enää mistään sitä maksua veloittamaan..

    • Herää!

      Tänään tuli näytepaketti. Kortin kuolletin jo viimme viikolla joten eivät kerenneet ottaa kuin 5€. Laitoin samantien paketin takaisin postiin, eikä tarvinnut maksaa edes postimaksuja! Sain firmalta sähköpostia jossa kuittaavat tilauksen perutuksi. Toivottavasti loppuu eikä uusia paketteja tule! Tuskinpa, kun eivät saa rahojaankaan....

      • Herää!

        idiootti 2. Kyllä kannattaa lähettää takaisin. Sillä pesee kädet koko firmasta, eikä ne kysele perään....


      • Herää!
        Herää! kirjoitti:

        idiootti 2. Kyllä kannattaa lähettää takaisin. Sillä pesee kädet koko firmasta, eikä ne kysele perään....

        idiootti2 ja vielä sellanen homma, että jos firma on kerennyt ottamaan katevarauksena rahaa, ota yhteys pankkiin.


      • Tyhmä
        Herää! kirjoitti:

        idiootti2 ja vielä sellanen homma, että jos firma on kerennyt ottamaan katevarauksena rahaa, ota yhteys pankkiin.

        Miten olette olleet Luottokuntaan yhteydessä? Oletteko soittaneet sinne asiakaspalveluun vai lähettäneet kirjeen postissa?


      • hermot menee
        Tyhmä kirjoitti:

        Miten olette olleet Luottokuntaan yhteydessä? Oletteko soittaneet sinne asiakaspalveluun vai lähettäneet kirjeen postissa?

        Täällä kans yks hurahtunu
        Tililtä hävis 2 × 158 € plus 1 € jostain...
        Tilaukset peruutin
        Kortin suljin ja pankin virkailian kanssa tein reklamaatiokirjeen luottokuntaan ja rikosilmoituksen myös
        Nyt käyn melkoista sähköpostisotaa kyseisen puljun asiakaspalvelun kanssa kun rahaa ei kuulema takas tule jos ei palauta tätä 4 € ostettua pakkausta
        Saa nähdä kui käy
        Koko ajan tulee vaan postia takaisin että olet laittanut ruksin kohtaan että hyväksyt tämän ja että olen 18vuotias niin silloin olen kuulema velvollinen maksamaan tämän 158 € summan!!!
        Onko kukaan vielä luottokunnalta tai mistään saanu rahojaan takaisin? ??


    • Idiootti2

      Nyt sieltä Healt-c-p: stä laitettiin että en voi palauttaa tuotetta koska sopimus on voimassa 2kk ja ne tuotteet on vastaanotettava ja maksettava...
      Mitähän teen? Laitan jo tulleet takaisin menemään ja mahdollisesti muutkin mitä vielä tulee ja odottelen perintä kirjeitä..vai vai?!?
      Tästä sai kyllä hyvän opin että ÄLÄ KOSKAAN...
      Ja mäkun yleensä oon ollut aina hirveen tarkka kaikissa netti-tilausasioissa,prkl!
      Ja juu pankkiin olen yhteydessä huomenna että miten pisäisi toimia..Vaikka tili nyt tyhjennetty (omasta toimesta) niin onko varmempi avata kokonaan uusi vai miten

      • hermot menee

        Minulle sanottiin pankissa että uusi kortti riittää
        Itse kun maksoin kortilla
        Eli siis sanottiinko sulle että niitä ei saa palauttaa kahden kk:den sisällä??
        Itse sain tänään nämä helkkarin 158 € arvoiset tuotteet ja ajattelin palauttaa avaamatta pakettia
        Yhtään en tiedä mitä tässä tekee


      • idiootti2
        hermot menee kirjoitti:

        Minulle sanottiin pankissa että uusi kortti riittää
        Itse kun maksoin kortilla
        Eli siis sanottiinko sulle että niitä ei saa palauttaa kahden kk:den sisällä??
        Itse sain tänään nämä helkkarin 158 € arvoiset tuotteet ja ajattelin palauttaa avaamatta pakettia
        Yhtään en tiedä mitä tässä tekee

        Siis sieltä tuli sähköposti että 2kk pitää lunastaa niitä tuotteita kun en ole peruuttanut/lähettänyt takaisin 14pvän kuluessa sitä aloituspakettia.


      • hermot menee
        idiootti2 kirjoitti:

        Siis sieltä tuli sähköposti että 2kk pitää lunastaa niitä tuotteita kun en ole peruuttanut/lähettänyt takaisin 14pvän kuluessa sitä aloituspakettia.

        No johan on kun mä sain heti tälläisen vastauksen kun peruin kaikkiea mahdollista tulevaa tuotetta
        Thank you for contacting Health C-P.We are sorry to hear that you no longer wish to continue with your subscription. As requested, we have cancelled your Trimatol (Order ID: 2120631) subscriptions as of 2013-08-06. Rest assure that no further charges or deliveries will be made after this date.


      • kortiton2
        idiootti2 kirjoitti:

        Siis sieltä tuli sähköposti että 2kk pitää lunastaa niitä tuotteita kun en ole peruuttanut/lähettänyt takaisin 14pvän kuluessa sitä aloituspakettia.

        Minulle tuli kans s.postilla ilmoitus että olen sitoutunut ottamaan 2kk niitä tabl. 158e kpl. No kortti kuoletettu ja siellä katevarauksessa 10e. joten penniäkään eivät tule saamaan lisää.Tänään tuli näytepakkaukset postissa ja saman tien pistin takasin.postissa neuvoivat että laittaa pakettina menee niin pystyy seuraamaan missä se menee ja itselle jää kuitti ja tieto että sen on pistänyt menemään.

        kyllä on ollut hyvä että on ollut tämä palsta ja teiltä on saanut neuvoja.
        Ainut lohtuni on ollut tässä jutussa että en ole ainut. Joten Kiitos siitä teille.


      • Idiootti2
        hermot menee kirjoitti:

        No johan on kun mä sain heti tälläisen vastauksen kun peruin kaikkiea mahdollista tulevaa tuotetta
        Thank you for contacting Health C-P.We are sorry to hear that you no longer wish to continue with your subscription. As requested, we have cancelled your Trimatol (Order ID: 2120631) subscriptions as of 2013-08-06. Rest assure that no further charges or deliveries will be made after this date.

        Oliko sulla mennyt tuo ns.14päivän kokeilu umpeen?


      • hermot menee
        Idiootti2 kirjoitti:

        Oliko sulla mennyt tuo ns.14päivän kokeilu umpeen?

        23 päivä oman virheeni tein ( ja en typerys edes googlettanu firmaa et olisin tän nähny) ja ensimmäinen kerran laitoin firmaan spostia 30.7 olen siitä lähtien pommittanut heitä koko tämän ajan viesteillä ja ekan vastauksen sain tänään joten kyl se on tainnu mennä
        Pankissa olivat sitä mieltä että kyllä saan rahani takas jos vaan jaksan asiaa eteenpäin ajaa
        Toivottavasti kaikki jotka tätä lukee ja ovat tulleet huijatuksi tekee sen rikosilmoituksen itse tein sähköisesti ja oli aika helppo ja laitoin kyllä siihen että haluan rikoksen tekijän syytteeseen. Jos vaikka hekin saisi kilon pas**a niskaan!!!


      • Idiootti2
        hermot menee kirjoitti:

        23 päivä oman virheeni tein ( ja en typerys edes googlettanu firmaa et olisin tän nähny) ja ensimmäinen kerran laitoin firmaan spostia 30.7 olen siitä lähtien pommittanut heitä koko tämän ajan viesteillä ja ekan vastauksen sain tänään joten kyl se on tainnu mennä
        Pankissa olivat sitä mieltä että kyllä saan rahani takas jos vaan jaksan asiaa eteenpäin ajaa
        Toivottavasti kaikki jotka tätä lukee ja ovat tulleet huijatuksi tekee sen rikosilmoituksen itse tein sähköisesti ja oli aika helppo ja laitoin kyllä siihen että haluan rikoksen tekijän syytteeseen. Jos vaikka hekin saisi kilon pas**a niskaan!!!

        Mitähän mahdoit heille sähköpostilla laittaa kun tuon viestin sait?
        Ja oletko jo joutunut maksamaan sen 2kk osuuden tai onko tililtäsi jo se otettu? eli ilmeisesti 158€x2 vai miten ne olikaan hinnoiteltu..


    • huomio11

      En tiedä onko kukaan huomannut, että kun syöttää ko. tilauksiin kortin tiedot, niin siinä kohdassa: Olen täyttänyt 18 vuotta ja hyväksyn tätä kauppaa koskevat ehdot on jo valmiiksi "ruksi" mikä tarkoittaa sitä että kun painat tilaa nyt- painiketta niin tilaus lähtee heti vaikka et olisi ehtinyt edes lukea/hyväksyä ehtoja. Tein testin miten jos tilaisin suomalaisesta yrityksestä ja tilaus ei mene eteenpäin ennenkuin olen laittanut "ruksin" hyväksyn sopimusehdot kohtaa (se ruutu on yleensä tilauksissa blankkona eli tyhjänä) ja vasta sitten kun olet lukenut ehdot / hyväksynyt ne ja laittanut tuon "ruksin" ruutuun niin pääset jatkamaan tilausta....mutta näissä Trimatol ym.tilauksissa se "ruksi" ruudussa on jo heti valmiina. En tiedä onko tästä apua kun reklamoi ko firmaa noiden sopimusehtojen hyväksymisen suhteen

      • hermot menee

        Mulle eivät ainakaan rahoja sano takaisin maksavansa ellen palauta alkuperäistä 4e pakettia takaisin avaamattomana ja vielä 14pvä kuluessa
        Ihan turha on ilmeisesti heidän kanssa vääntää eipä taida rahoja takas tullakkaan vaikka mitä tekee
        Eikä töistä kerkee soittaa tonne ulkomaan kuluttajapalveluun jos jollain on aikaa ja viitsii nähdä vaivaa ja soittaa sinne niin kysykää voiko olla niin että he voivat vaatia alkuperäistä pakkaista avaamattomana palaitettavaksi että saa noi suuret summat takaisin perittyä


    • tyhmästäpäästäkärsii

      siiis auttakaa tyhmää, sorruin tähän 3.7. samantein kun tilauksen tein, luin tän olevan huijausta ja kuoletin korttini ja tilini suljin. 4€ 1€ sieltä oli ehtinyt mennä ja tänään nuo trimatol pillerit tuli ja MINÄ ÄÄLIÖ otin ekat kaks tablettia siitä ja sitte vasta tän keskustelun löysin. Mulla on niin paha olla, pelottaa!! mitä voin tehä, englantia en osaa, olisko joku ystävällinen ja auttaisi, mitä teen?!

      t.huijatuksi tullut tampio

    • huijatuksitullut

      siiis auttakaa tyhmää, sorruin tähän 3.7. samantein kun tilauksen tein, luin tän olevan huijausta ja kuoletin korttini ja tilini suljin. 4€ 1€ sieltä oli ehtinyt mennä ja tänään nuo trimatol pillerit tuli ja MINÄ ÄÄLIÖ otin ekat kaks tablettia siitä ja sitte vasta tän keskustelun löysin. Mulla on niin paha olla, pelottaa!! mitä voin tehä, englantia en osaa, olisko joku ystävällinen ja auttaisi, mitä teen?!

      t.huijatuksi tullut tampio

    • petettykö

      Tehdessäsi tilauksen tänään, lähetetään sinulle 30 päivän toimituserä Clean Detoxia (maksat ainoastaan toimituskulut). Mikäli et ole tyytyväinen Clean Detoxiin, peruuta tilauksesi 14 päivän kuluessa tilauspäivämäärästä välttääksesi 156 euron ostokulut per tuote sekä automaattisen kirjautumisen ohjelmaan. Välttääksesi ostokulut sinun täytyy palauttaa kaikki tuotteet. Ohjelma lähettää sinulle uuden 2 kuukauden toimituserän Clean Detoxia joka 60 päivä, mikä alkaa 5 päivää kokeiluajan alkamisen jälkeen, halpaan hintaan 156 € per toimitus. Kun tilaat, hyväksyt täydet ehdot, jotka näet täältä. Hyväksyn samalla, että luottokortiltani veloitetaan automaattisesti seuraavat lähetykset. Keskeyttääksesi koska tahansa, soita numeroon 060019041 (klo. 9-15 välillä).

    • huijatuksitullut

      Siis mikä tuo numero on? mitä minä sanon ku soitan? ja nii, entä ku ne kaks pilleriä siitä pakkauksesta ehtiny ottaa, palautanko silti? nimim. viime yönä valvonut!

    • huijatuksitullut

      Yritin kirjoittaa heidän nettisivullaan palautetta, jossa MYÖS irtisanoudun tilauksestani, mutta se viesti ei mene eteenpäin ja tulee teksti:

      Yhteydenotto virhe

      Olemme pahoillamme, mutta meidän yhteystiedot kaava on parhaillaan huollossa. Sen sijaan, kirjoittaa pyyntö / kysymys tuellemme, joka käsittelee pyyntöä / kysymys niin pian kuin mahdollista. Support e-mail: tuki @ terveys-cp . com

      • Kohtalotoverinne

        Älkää hyvät kanssasisaret ja -veljet näiden takia unianne ja terveyttänne menettäkö! Ei ole sen arvoista. Kyllä asiat selviää ja jos tulee tappioita, asia asettuu oikeisiin mittasuhteisiin aikanaan. Ja antakaa armoa itsellenne, ei tällainen hairahtuinen ole maailmanloppu. Sitä sattuu meille kaikille joskus ja todentotta siitä otamme opiksi. :)


      • Tyhymä
        Kohtalotoverinne kirjoitti:

        Älkää hyvät kanssasisaret ja -veljet näiden takia unianne ja terveyttänne menettäkö! Ei ole sen arvoista. Kyllä asiat selviää ja jos tulee tappioita, asia asettuu oikeisiin mittasuhteisiin aikanaan. Ja antakaa armoa itsellenne, ei tällainen hairahtuinen ole maailmanloppu. Sitä sattuu meille kaikille joskus ja todentotta siitä otamme opiksi. :)

        Juu olen kyllä samaa mieltä.Älkää nyt antako niille sitäkin iloo että menetätte terveytenne sen takia kun mietitte tätä juttua.Tää on oikeesti aika iso juttu ja emme todellakaan ole ainuita jotka tämän virheen on tehnyt ja luultavasti tulee vielä tekemäänkin.

        Luottokunnasta oltiin minuun ainakin eilen yhteyksissä ja sanoivat että luoton puolelle ne idiootit eivät pääse kun kortti on kuoletettu ja jos jostain syystä saavat sinne enemmäm laskua kuin nyt katevarauksessa on niin luottokunta hoitaa asiaa eteenpäin. Kehuivat että nyt odotetaan se 30päivää että myyjä veloittaa takaisin summan minkä olen menettänyt (palautin näytepakkaukset avaamattomana). Ja jos ei rahoja kuuluu niin reklamaatiota vaan luottokuntaan.
        Kun laittaa paketin menemään postissa takaisin kannattaa satsata ja laittaa se pakettina meneen (maksaa 21.80e) ehkä kannattaa silti satsata koska sinulle jää kuitti siitä ja pakettia pystyy seuraamaan missä menee.

        Eiköhän se kuulkaa tästä rupee suttaantuun.


    • huijatuksitullut

      mutta entä ku minä tyhmä tampio kerkesin 2 pilleriä popsia parempiin suihin, eihän se silloin oo avaamaton ;( siis kyse tästä "4€:n näytepaketista". ei sitä voi enään palauttaa..

      • ritu64

        Minä tilasin myös hyvässä uskossa muistaakseni 6.7.13 health-c-p:n "ilmaiset" ryppyvoidenäytteet 4e/tuubi... ehdin tietenkin aukaista ne ennenkuin tajusin, että lisää olisi tulossa ja kalliita voiteita todellakin!
        Maksut näistä meni tililtä eli 2x4e 2x1e. Mutta ennen seuraavaa maksua oli jo s-tilin kortti kuolletettu ja ne muutamat eurot siirretty pois.
        En voinut siis palauttaa voiteita avaamattomina - ongelmani olisi ehkä ratkaistu jos olisin voinut ne palauttaa... Laitoin monta sähköpostia health-c-p:lle ja reklamoin heidän tavastaan mainostaa / myydä tuotteita ja etten halua heidän voiteitaan ja tilasin vain nuo näytetuotteet - - ja samat jutut vastasivat kuin monelle muullekin.
        Olin heti yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen ja sinne otettiin tietoni. Kerrottiin, etten ole ainoa, yhteydenottoja on tullut paljon ja että kannattaa katsoa heidän sivujaan, tietoa tulee sinne myöhemmin. Ottakaa siis reilusti yhteyttä sinne, helpottaa oloa, voin kertoa!
        Näytetuotteita en siis palauttanut, kun ehdin ne avata... tosin mitä tarkoittaa suomenkielisillä FB sivuilla "Seuraa linkkejä ja hanki ilmaiset näytteet A Creme- ja Iris Eye Gel -tuotteita. Voit olla varma saavasi toimivia laatutuotteita - ilman sitoumuksia! Muista, saadaksesi PARHAAT tulokset, sinun on kokeiltava MOLEMPIA tuotteita yhdessä. Molemmilla tuotteilla on 100% tyytyväisyyden takaava rahat takaisin -takuu. Toimituskuluja on alennettu, joten pääset matkalle kohti sileämpää ihoa alle 9 dollarilla molemmista tuotteista! Kiirehdi, sillä näitä ilmaisia kokeilupakkauksia ei ole saatavilla ikuisesti!"
        Yhdessä sähköpostiviestissä oli jotakuinkin sanottu, etteivät tiedä / ole vastuussa miten tytäryhtiöt tai vastaavat mainostavat heidän tuotteitaan. !!! Näillähän ne saavat höynäytettyä meitä!
        Äskettäin oli tullut sähköpostia etteivät ole saaneet maksua tililtäni, ja että pitäisi ottaa yhteyttä asian selvittämiseksi mutta jos tilaus on peruttu niin sähköpostin saa hävittää. Näyttää siltä, että automaattiviestejä olisivat olleet. En ole ottanut vielä yhteyttä.
        Te, joilta ei ole peritty kuin näytepakkaukset kortti on kuolletettu ettekä ole voineet palauttaa näytetuotteita, niin onko tullut yhteydenottoja / perimisiä tavalla tai toisella? Itse olen vielä yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen jos tarve vaatii.
        Tutkistelin myös Euroopan kuluttajasuojan sivuja... mainonta firmalla on todellakin harhaanjohtavaa kaikin tavoin. Hintaa esim. ei ole kerrottu missään muualla kuin Health-c-p:n omilla sivuilla ja aina vaan on jäljellä nuo 6 näytettä eikä tilausten jatkositoumukset tule selvästi esille!
        Ahdistusta ja sydämen tykytystä sekä itsensä sättimistä on ollut riittämiin heinäkuusta alkaen... eli rypyt eivät ainakaan ole hävinneet :( tosin nakkasin nuo voiteet laatikkoon kahden kokeilun jälkeen. Ja kannattaa todellakin kertoa myös kotona tilanteesta, helpottaa oloa. Otetaan opiksi vaikka ottaa päähän ja tosi paljon!


    • tyhmä

      Pankki ei voi tehdä mitään, poliisi ei voi tehdä mitään.. Luottokunnalle lähetin vaatimuksen, nyt ootellaan, mitä sieltä sanotaan.. En päässyt puhelimella läpi kun oli niin paljon ruuhkaa. Paketit palautin mutta rahoja ei voi kuulemma hyvittää kun näytepaketin tilauksesta on yli 14 päivää, joista 7 se oli vasta matkalla minulle..Lisäksi näyttää että liitto hajoo tän takii kun en ole usjaltanut toiselle puhua koko jutusta kun on rahat tiukalla..

      • Hölömö1

        Itselläni oli samanlailla etten heti puhunut kumppanilleni mitään kun pelkäsin kans reaktiota, mutta helpotti kummasti olo tilaa kun vaan kerroin että olen tilannut tälläset pillerit ja näyttää siltä että firma on huijausta. Toinen tokasi vaan että kelle vaan voi sattua tollasta ja hyvä että kortti on kuoletettu ja yhdessä selvitetään tämä juttu.
        Rehellisyys kannattaa koska muuten halkeat itse jos et pysty puhuun tästä asiasta.
        En ole puhunut kellekkään muulle kun kumppanilleni ja siskolleni.(sen verran hävettää itseeni, että on mennytkin retkuun) tämäkin helpottaa kun saa kirjoittaa tänne.


    • Anam77x

      Siis oikeesti.....idioottikin tajuaa että toi sivusto ja tuotteet on huijausta!!! turha enää itkee....nielkää rahallinen tappionne..ette te niitä rahoja koskaa takasin saa! syökää terveellisemmin ja liikkukaa...näil kahella konstilla lähtee ihrat....ei millää voiteilla!

    • Tepa vaan

      Se kuluttajauutisten juttu tuli muistaakseni jossain huutonetin sivussa olevasta mainoksesta klikkaamalla ja sen jutun sivussa oli pieni teksti tästä "toimittajan" tekemästä testistä...en itse ainakaan enää googlaamalla löytänyt aiheesta muuta kuin oman aiemman kirjoitukseni täällä joten luultavasti kun tämä edellinen trimatol tarjous on päättynyt 1.8., on koko juttu kadonnut ja suunnittelevat seuraavaa kusetusta!!!!

    • huijatuksitullut

      Kiitos yhteydenotostasi Terveys CP asiakastukeen. Olkaa muistutti, että terveys CP ei ole Trial pakettiin. Mitä tarjoamme tilaukset tuotteistamme.

      Järjestelmä näyttää, että olet rekisteröitynyt Trimatol liittymää 03.8.2013.

      Mukaan Ehdot ja yksityiskohdat näytössä ennen maksua, asiakas sitoutuu vastaanottaa ja maksaa tervetullut paketti ja ensimmäisen tavallisen lähetyksen. Ensin saavat tervetullut paketti, joka maksat vain postikulut (4 euroa) ja 7. päivän kuluttua, välitämme ensimmäisessä sääntömääräisessä paketti jossa maksat normaali hinta 158 euroa.

      Tavallinen paketit toimitetaan sinulle joka 2-4 kuukautta (riippuen tuotteesta), kunnes lopettaa tilauksen. Katso Ehdot olet sopinut. https://www.health-cp.com/terms

      Mitä voimme myös suositella on sinua käyttää meidän 14 päivän harkinta-aika.

      Harkinta-oikeus riippuvat seuraavista:
      1.vinyylikloridin artikkeli palasi ei ole käytetty, jos se on luonteen artikkelin selvää, että tällainen käyttö johtaa vähentää myynnin arvo artikkelin,
      2. artikkeli palautetaan on olennaisesti samassa kunnossa ja määrä per toimitus
      3.The artikkeli on palautettava ehjä pakkaus.

      Harkinta-oikeus voi joko käyttää palauttamalla artikkeli

      Terveydenhuolto Maksu
      Postboks 313
      9100 Aalborg
      Tanska

      Tai teidän kieltäytyminen hyväksymästä artikkeli kun se on toimitettu.

      Palauttamisesta aiheutuvat kustannukset artikkeli on maksettava sinun. Palatessaan artikkeleita, sinun on ilmoitettava täydellinen nimi, osoite, sähköpostiosoite, ja tilausnumero sitten meille kopio postin vastaanottamisesta.

      Pyynnön, tilauksesi perutaan ja tulee voimaan 15.08.2013. Voitte olla varmoja, että muita maksuja tai toimitukset tapahtuvat kuluttua mainitusta päivästä.

      Jos saamme tuotteen 14 päivän kuluessa, sinun ei veloiteta kuukausittain korko enää hyvitämme laskutetut määrät. Vahvista meille, jos olet samaa mieltä vastaamalla tähän viestiin. Kun olemme saaneet vahvistuksen, lähetämme sinulle Peruuttaminen sopimuksen.

      Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.

      Terveisin,
      Tristan
      Terveydenhuolto Maksu Asiakaspalvelu

      tässä siis käännös s.posti viestistä minkä sain, kone siis käänsi automaattisesti. laitoin siis viestiä sinne, etten halua enään mitään tuotteitaan!

    • iris eye gel
    • pölööjä

      TIEDOKSI!!!

      Tein oikaispyynnön luottokuntaan 2.8 ja tänään 9.8 rahat oli palautettu VISA tililleni.
      Minulta Health C-P veloitti perustettomasti 2 x 158€ ja kolmas kertakin 158€ oli menossa , mutta näkyi vain katevarauksena ja tätä ei ollut veloitettu ollenkaan.

      Eli ilmeisesti luottokunta jatka taisteluaan tuon kyseisen yrityksen kanssa.
      Joten hyvät ihmiset tehkää oikaisupyyntö luottokuntaan niin saatte rahanne takaisin!

      Linkki oikaisupyyntölomakkeeseen:
      http://www.luottokunta.fi/Global/Liitteet/Asiakaspalvelu/oikaisupyyntö_kortinhaltijan_reklamaatio

    • huijatuksitullut

      Nyt on viestiä vaihdeltu niin paljon, että pyytävät tuotteet lähettämään takaisin 10pvän kuluessa, mikäli niitä tulee. Paljonkohan postilta maksaa lähettää kirje heille niin nopeasti kuin vain pystyvät, esim.pakettina seurantakoodin kanssa?

      • pölööjä

        MInulla maksoi 8e kun lähetin tuotteet takaisin.


    • Myös Höynäytetty

      Itsekin tilasin noita samoja tuotteita mistä on keskusteltu ja vasta jälkeenpäin tajusin lukea näitä viestejä. Samantien soitin kortin suljettavaksi ja laitoin s-postia Health Care Paymentille että haluan perua tilauksen. Vastaukseksi tuli:

      Thank you for contacting HCP.

      Your email request (27152) is being reviewed by one of our Customer Support Specialists.

      Health Care Payment specialises in the sale of dietary supplements, effective slimming and health products, advanced skin care and lovely body and hair care products. You can also learn more about our firm by visiting https://www.health-c-p.com/

      We will contact you shortly to learn more and answer any questions you might have.

      We look forward to doing business with you soon.

      Eli siis sain peruttua kaupat enneku lähettivät mitään tilausta (?)
      Laitoin vielä varmuuden vuoksi uuden viestin, jossa kerroin uudelleen ETTEN halua heiltä mitään paketteja lähetettävksi.

      Onneks näistä taas oppii,mitä tietoja kannattaa netissä antaa ja mitä ei...

      • ifiootti

        Täälläkin yksi todellinen tampio. Myös Höynäytetylle vinkiksi että seuraa visa-tiliäsi tai viimeistään jos pakettisi saapuu palauta se välittömästi takaisin avaamattomana ja ilmoita että haluat perua koko kaupan.

        Minä avasin paketin joten köyhdyin tyhmästä päästä 10€ kortin kuolletusmaksun. Enempää eivät ehtineet viedä. Laitoin heti postia Health C-P:lle kun tajusin tyhmyyteni. Käytin sähköpostissa sanaa peruutus (cancellation). Tämän jälkeen tuli vielä tuo samainen viesti kuin ketjussa esiintynyt. Tämän jälkeen laitoin vielä takaisin viestiä että laittoman tilisiirron myötä en ole valtuutettu enää maksamaan mitään lisää (with the illegal transaction on my account by your company, I am not obligated to any terms). Tämän jälkeen tuli vielä sähköposti että pahoittelevat tilannetta ja ovat peruuttaneet tilauksen eikä lisämaksuja ole enää tulossa.

        Tuo laiton summa mihin viittasin oli se mysteeri euro. Eli summa johon "sitouduin" oli 4e eikä 5e kuten oli veloitettu. En palauttanut avattua pakettia koska siitä olisi tullut vain turhaa lisäkustannusta minulle.

        Toivottavasti tästä on apua jollekin, kuten ylläolevista viesteistä oli minulle. Ollaan jatkossa fiksumpia :D


    • tyhmä

      Moi,mä menin lankaan tähän shapefocus.com huijaukseen..
      ostin detox ja green coffee burn...maksoivat vaan 4€..kun paketti tuli kotiin menin katsomaan visa tiliään,ja huomasin et ne on tehnyt katevaraukseen melkein 400€,soitin luottokuntaan ja tein oikaisupyynnön ja suljin kortin...
      rahoja en ole saanut takaisin vaikka laitoin meiliä ..
      sain sähköpostia niiltä et mun pitää soittaa kun ne ei voinut lukea mun viestiä...

      en soita!sekin maksaa ja ne saa siitä rahan :(
      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/11/22/asiakaspalvelunumerot-maksavat-maltaita

    • Neiti tumpelo

      Retkahdin ja opin kantapään kautta, ettei tällaisia tuotteita pidä lähtee tilailemaan. Mutta näin nyt kuitenkin kävi ja nyt en tiedä mitä teen.
      Tilasin siis 4euron Trimatol ja Life Detox näytepakkaukset ja ne tulivat pari päivää sitte postissa. Heti tilattuani ne, tajusin vasta sen jälkeen mennä tutkiskelemään netistä näitä pakkauksia ja löysin tieni tälle sivulle.
      Menin heti tyhjentämään tilini, sillä ei opiskelijalla koskaan sielä ole niin paljon rahaa, etteikö niitä pystyisi lompakkoon ottaa.
      Mutta nyt pelkään, että jos tililleni laitetaan rahaa, veloittaako tämä huijaus juttu ne sieltä?
      Pitääkö minun siis sulkea korttini (visa electron) ja mistä sen tekisin?
      Huomasin että sähköpostiini oli tullut myös Health-c-p.comista viestiä, kaiketi vahvistus tilauksesta, tuleeko minun nyt laittaa viestiä tänne, etten halua jatko tilauksia tai jopa tehdä rikosilmoitus?

      Mitä minun tulisi tehdä?

      • Neuvot jo täällä?

        Neiti tumpelo ja muut uudet kanssaretkahtaneet: lukekaa tämä koko ketju niin saatte täältä vinkkiä miten toimia. Ei jokainen yksilöllistä neuvoa tarvitse kun ohjetta on jo pilvin pimein. Samoin lukekaa euroopan kuluttajakeskuksen ohjeita www.ecc.fi. Sinne voi myös tarvittaessa soittaa mutta tästä ketjustahan näkyy jo mitä ovat sieltä soitettaessa sanoneet.


      • SuljekorttiASAP

        Sulje kortti, sillä jos rahaa tulee sitä todennäköisesti näille myös menee!


    • Cindybirdfield

      Samoin kävi meille. Emäntä luuli tilanneensa Health-C-P:stä näytepullon neljällä eurolla ja huomasi kauhukseen olevansa sitoutunut kestotilaukseen ja tililtä oli veloitettu 320€!
      Soitimme heidän asiakaspalveluunsa ja sieltä väitettiin että kaikki palauttamamme tuotteet(kaikki luonnollisesti palautettiin) eivät tulleet ajoissa(14 päivän sisällä).
      Tuotteet vastaanotettiin 16.7.2013 ja palautettiin 22.7.2013 ja 23.7.2013 ja
      Health-C-P palautti vain puolet rahoista väittäen että avaamattomat paketit olisi pitänyt palauttaa samassa. kehtasivat tarjota vielä mahdollisuutta ottaa takaisin jälkimmäinen palautettu paketti. Kysymys on erittäin hämärästi toimivasta yrityksestä, joka pitäisi saada tavalla tai toisella liiketoimintakieltoon.
      Olisiko kellään ajatuksia miten saada viranomaiset suojelemaan asiakkaita?
      Ettäs tällaista myös - Hyvää kesänjatkoa

      • Tympiintynyt

        Palutin kans kyseiset tuotteet kun tulivat 6.8 ja paulautin samana päivänä. Lähetin pakettina meneen että pystyy seuraamaan. Niin nämä pa...kapäät eivät olleet hakeneet sitä pakettia postista ja nyt sielä postin sivuilla lukee että palautetaan lähettäjälle. Näin ollen ne saa sen 14vrk menemään. Voi V....tu
        No eipä tule saamaan minulta penniäkään lisää.
        Tuskin tulevat hakemaan kotoa astikaan sitä rahaa


    • hsds
    • apua tyhmä

      Health Care Payment
      Postboks 313
      9100 Aalborg
      Denmark

      Onko tämä os mihin paketti palautetaan?

    • ketuttaa1

      Katsopa sivut:
      www.hellopeter.com ja kirjoita kohtaan Quick Search formlife, niin jopa tulee huijattujen kommentteja. --- ja kaiken huippu, että samalla sivulla näkyy olevan mainos tästä ryppyvoiteesta---
      Toisen mielenkiintoinen juttu löytyy kun googletat sivun:
      formlife scam.aka.health-c-p.com
      Ja itselläni on nuo palauttamattomat ryppyvoidetuubinäytteet, niin niissä on valmistaja vai toimittaja vai mikä lienee Formlife ja merkintä www.formlife com. Jos tuolle sivulle menee niin eipä löydy tuotteista tietoa... kaikkea muuta kyllä. Formlife meni konkkaan viime vuonna ja vielä se vaan myy nimellään tuotteita ja huijaa ihmisiä ympäri maailmaa... tosin nyt on se muka health-c-p...
      Miten tämän todellakin saisi loppumaan ja firman vastuuseen?

      • ketuttaa1

        siis edelleen korjaus... siis www.formlife.com on purtelossa merkintä...


    • musorski53

      Siis miten uskallan sinne tilinumeroni ja pankinkin tunnukset antaa, kun vaadin palautusta nyt tuolta Formlifilta???

      • hullux tulossa

        Älä nyt mitään tunnuksia sinne anna. Silloinhan ne pääsee velottamaan sulta lisää rahaa.Kyllä se tilinumero niillä ylhällä on kun ovat osanneet sieltä rahaa ottaakin.


      • musorski53
        hullux tulossa kirjoitti:

        Älä nyt mitään tunnuksia sinne anna. Silloinhan ne pääsee velottamaan sulta lisää rahaa.Kyllä se tilinumero niillä ylhällä on kun ovat osanneet sieltä rahaa ottaakin.

        Siis se tilhän kuoletettiin - miten se olisi jäljellä? ...vai eikö kuolettaminen tarkoita lakkautusta. Hermot kyllä menee!!!


      • Tilinumero OK

        Tottakai sinne tilinumero hyvitystä varten pitää antaa jos olisivay mitään maksamassa! Ei sillä tilinumerolla (iban) ja pankin bic-koodilla voi kuin maksaa sinun tilillesi suorituksia. Maalaisjärjellä ajatellen: emmehän mekään laskuja maksaessamme voi tehdä yrityksiltä veloituksia näillä koodeilla. Mutta huom: verkkopankkitunnuksia ja avainkoodeha ei tietenkään saa antaa. Ne ovat kuitenkin ihan eri juttu kuin iban ja bic.


      • Juurikinniin
        Tilinumero OK kirjoitti:

        Tottakai sinne tilinumero hyvitystä varten pitää antaa jos olisivay mitään maksamassa! Ei sillä tilinumerolla (iban) ja pankin bic-koodilla voi kuin maksaa sinun tilillesi suorituksia. Maalaisjärjellä ajatellen: emmehän mekään laskuja maksaessamme voi tehdä yrityksiltä veloituksia näillä koodeilla. Mutta huom: verkkopankkitunnuksia ja avainkoodeha ei tietenkään saa antaa. Ne ovat kuitenkin ihan eri juttu kuin iban ja bic.

        Just näin! Kun olette syöttäneet korttitietonne, olette antaneet firmalle maksuvälineenne tiedot. Siksi voivat nyt veloitella. Mutta kun annatte tilinne numeron, ei sillä voi tilitä rahaa viedä. Se on vain maksuosoite, ei -väline!


      • Tilivaikortti
        musorski53 kirjoitti:

        Siis se tilhän kuoletettiin - miten se olisi jäljellä? ...vai eikö kuolettaminen tarkoita lakkautusta. Hermot kyllä menee!!!

        Musorski: voihan tili yhä olla olemassa vaikkei ole enää kyseistä maksukorttia. Soitapa pankkiisi ja selvitä. Tai jos koko tilikin on veks, avaat tietty uuden tai annat tiusen tilisi numeron. :)


    • Peikkotyttö78

      Tervehdys,

      täällä yksi huijattu lisää... minä laitoin aikasmoisen ukaasin toissapäivänä ko. yhtiöön.,sain vastauksen joka ei miellytä joten taistelu jatkuu! Mutta tuohon musorskin kysymykseen..kysyin pankistani mitä kannattaa tehdä ,mihin rahat pyydän palauttamaan kun kortti kuoletettu (tein ostokset visa electronilla) niin pankista neuvottiin että nettipankissa on ilmaista avata uusi käyttötili (OP) ja laita se niille, ei kannata antaa sellaista tilinumeroa minne menee palkat ym ja korttinumerolla jos palauttavat niin kun kortti on suljettu,raha palautuu heille..
      Hivenen pistää vi**ttaan tälläset yritykset ja minä ainakin tappelen viimeiseen asti,katsotaan nyt mitä viimeisimpään viestiini vastataan kun iskin factoja pöytään heidän ehdoista. Tsemppiä kaikille muille kusetetuille, siperia opettaa - minuakin. :D

      • Tokkopa auttaa...

        Kyllä näille peikkotyttö voi yrittää lukea lakia mutta ei se kyllä varmaan auta. He ovat saaneet jo mitä ovat halunneet eli meidän rahamme. Miksi he myöntäisivät olevansa väärässä tässä. Kohta veikkaan että tekee "konkurssin" tämäkin lafka ja meidän rahat on mennyttä!


    • musorski53

      Kiitos vihjeistä. Tänään tein sitten rikosilmoituksen. Kävin sitten pankissa. Kyllä Raumalla ainakin sanottiin, että se on Luottokunnalle pakollinen liite.poliisi kertoi, että eilen oli joku tehnyt ihan samanlaisen ilmoituksen ja että Satakunnassa näitä on ilmaantunut kymmenittäin.

    • kirsi8

      Minua alkoi epäilyttämään tämä tuotteen ilmaisuus siinä vaiheessa, kun kauppa/tilausehdot olivat englanniksi. Google kääntäjällä käänsin tekstin, mutta ei sieltä suoraan löytänyt kohtaa, tilatessa 4 e näytepakkauksen, joudut tilaamaan paljon muutakin. Onneksi haistoin palaneen käryä ennen kuin laitoin tilauksen. En ole tilannut aikaisemmin internetistä muuta kuin matkalippuja ja siinä aion pysyäkin, eli en tilaa mitään netistä mistä en ole aivan varma, että sivusto on luotettava. ONNEKSI EN TULLUT PETETYKSI, TILAUSTEN SUHTEEN.

    • Myös Höynäytetty

      Noniin, nyt sieltä oli tänään tullut sitte ne 2 pakettia postilaatikkoon ja ai että mitkä raivot tuli päälle... Ja TAAS s-postia samaan osoitteeseen,että peruttaisivat tilaukseni, en avannut paketteja ja kohta vien ne lähimpään postiin palautettaviksi.. Mutta tililtä ei ollut hävinnyt senttiäkään,johtuiko kenties siitä että suljin kortin välittömästi ?
      Nyt toivotaan ettei sieltä enää kuulu mitään kunhan ovat saaneet pakettini takaisin.. Uskomatonta miten vaikeeta jotkin asiat voivat olla!
      Ja paketit lähetän samaan osoitteeseen mikä lukee niiden vasemmassa yläreunassa... Huh huh mitä toimintaa...

      • ketuttaa1

        Myös höynäytetylle: Nyt sitten vain toivotaan että hakevat itse sen paketin sieltä postista,koska se hän lähetetään takaisin lähettäjälle.
        Itselleni kävi näin, eivät hakeneet sitä postista ja nyt se on tulossa minulle takaisin. Mutta jos se tulee postiin ja minulle tulee paketti ilmoitus postista niin en minäkään sitä hae.Pallotelkoon nyt suomen ja tanskan väliä.


    • perkelettä

      Täällä taas yksi idiootti ilmoittautuu! Tuotteet tuli toissapäivänä, 2 viikkoa kesti vaikka oli luvattu 4 päivää. En osannut epäillä kun iltasanomien toimittajan kokeilun perusteella tämän tilasin. Aloin googlettamaan vasta tänään ja nyt on luottokortti kuoletettu. OLIVAT EHTINEET VIEDÄ 2x158 E JO VIIKKOA ENNEN KUIN NÄYTEPAKKAUKSEN TUOTTEET OLIVAT EDES PERILLÄ. Mitä perkelettä.. Tein reklamaation sähköpostitse ja vastaukseksi tuli automaattinen vastausviesti. Toivo on nyt luottokunnassa, jossa erittäin mukava virkailija kehotti tekemään oikaisupyynnön.

      Tuotteen olen avannut ja ottanut eilen 2 trimatol pilleriä, tänään yhden ennen kun rupesin selvittämään asiaa. Aluksi avasin googlen etsiäkseni tämän trimatolin sivuvaikutuksia. Näyttää siltä että tällaista tuotetta ei oikeasti ole edes olemassa, mitään tietoa ei löydy vaikutuksista ym. Itsellä eilisestä lähtien rajua oksentelua ja mahakipua. Kyllä varmasti laihtuu kun kaikki mitä syöt tulee ylös...

      Onko kukaan muu näitä syönyt? Jalkapohjan laastari tuntuu toimivan..

    • höynä71

      Apua, tililtäni oli viety tänään ensin 1e ja sitten 79e. soitin pankkiin ja käskivät heti tehdä peruutuksen ko s-postiin. Tein ja sain viestin englanniksi... Jotain hepreaa siinä luki. Pankki kehotti tekemään rikosilmoituksen. Oletteko saaneet rahoja takaisin???

    • perkelettä

      Nyt tuli viestiä, että olen muka sitoutunut maksamaan nämä isommat summat, syystä että heillä ei ole olemassakaan ilmaisia näytepakkauksia. Just joo. Sit oli linkki sivuille jossa nää "ehdot" luki. Tällaista vaan ei tietenkään ollut silloin kun tilausta tein. Nyt meinaan vaan laittaa sen oikaisupyynnön luottokuntaan, eiväthän he saa antaa mun tiliä veloittaa ilman suostumusta.

      Ottakaa muutkin yhteys nimenomaan luottokuntaan kortin sulkemisen jälkeen, näitä tapauksia on sen verran paljon, että luulisi heillä olevan jonkin sortin kanne/rikosilmoitus tätä lafkaa vastaan.

      • tyhmä

        Lähetin Luottokuntaan oikaisupyynnön, mutta palauttivat sen mulle takasin ja käskivät hoitaa asian pankin kanssa, kuuluu kuulemma pankille kun on pankin myöntämä kortti.. Ja aiemmin pankista sanottiin etteivät he voi mitään tehdä..Health-C-P;stä sain puolet rahoista takaisin kun palautin myös käyttämä'ttömän ilmaispaketin, mutta toisesta olin kerinnyt jo ottamaan niitä pillereitä enkä voinut sitä palauttaa..Olen nyt "vain" 158 euroa köyhempi, mutta silti..


      • Kuka myönsi kortin
        tyhmä kirjoitti:

        Lähetin Luottokuntaan oikaisupyynnön, mutta palauttivat sen mulle takasin ja käskivät hoitaa asian pankin kanssa, kuuluu kuulemma pankille kun on pankin myöntämä kortti.. Ja aiemmin pankista sanottiin etteivät he voi mitään tehdä..Health-C-P;stä sain puolet rahoista takaisin kun palautin myös käyttämä'ttömän ilmaispaketin, mutta toisesta olin kerinnyt jo ottamaan niitä pillereitä enkä voinut sitä palauttaa..Olen nyt "vain" 158 euroa köyhempi, mutta silti..

        Oikaisupyyntö pitänee lähettää sille taholle joka laskuttaa luottokorttilaskunkin. Monesti se on suoraan pankki. Ja jos kyse debit-ostosta creditin (luotto) sijaan pitää lähestyä pankkia.. Mitään automaattista oikeutta hyvitykseen debit-ostoshuijauksessa ei kylläkään ole, eli se on kinkkisempi juttu. Luottokortinmyöntäjän vastuusta puolestaan on säännöt kuluttajansuojalaissa.


    • tiedoksi uutinen !

      Euroopan Kuluttajakeskuksen uutinen 16.8.2013

      Tilasitko laihdutusvalmisteita Shapefocukselta? Toimintaohjeet kuluttajille sivulla:

      http://www.ecc.fi/fi-FI/

    • S0nsk1

      Hei,

      Itse pitkän taistelu rumpan kanssa sain melkein kaikki rahani takaisin kyseistä firmasta.. eli 280€ sain takaisin 36€ ottivat jotain hallinnollisia maksuja.

      • tyhmä

        Hei! Mitä sanoit niille, että sait rahasi takaisin? Palautitko näytepakkaukset? Itse menin avaaman toisen niin en voinut palauttaa sitä..


      • TIIKERI781

        Miten toimit?


    • TYHMÄ

      Katoin juuri facebookista samaa mainosta!! SE oli liitetty johonkin helsinkiläisnaisen omiin kokemuksiin kyseisestä tabletista, en omista luottokorttia eli siis en tiennyt edes että käykö tuolla visa electron? Kun siinä pyydettiin kortin numeroita. Snnoin kortin numeron, mutta en tiedä menikö läpi, luulin että siihen tulisi pankkitunnistautuminen -_-

      • järjetöntä

        Vinkkinä voin sanoa että kannattaa seurailla pankkitiliänsä.
        Itse sain ne näytepakkaukset ja palautin ne sinne tanskaan avaamattomina ja peruin tilaukseni.Mutta kuinka ollakkaan posti neiti kiikutti niitä paketteja minulle eilen takaisin.Eivät olleet lunastaneet sitä pakettia sieltä postista.No minäkään en pakettia ottanut vastaan.
        Nyt kysynkin muilta että mihin osoitteeseen olette pakettinne pistäneet jos olette laittaneet takaisin.? Itse pistin tuohon osotteeseen:

        Health Care Payment
        Postboks 313
        9100 Aalborg
        Denmark


    • ONNEKAS67

      Täällä yksi ilmaiseen mainokseen hurahtanut. Minäkin tilasin nämä A ja Iris-voiteiden näytepakkaukset. Ja voi perh....Niinhän ne veivät 330 € tililtäni. Siinä kun rupesin selvittämään asioita, näin Oululaisen lehden artikkelin. Siinä käskettiin tekemään rikosilmoitus poliisille ja reklamaatiopyyntö pankille.
      Ja eikun kaikki putkilot postissa takaisin, laitoin myös ne "ILMAISET" kokeilu tuubit. En ollut niitä vielä rekinnyt avata. Luottokorttini kuoletin myös samantein.
      Tein sen rikosilmoituksen ja oikaisu pyynnön pankille.
      Kyllähän ne lähetteli niitä sähkäposteja ja selittivät etten muka ollut 14 vuorokauden sisällä laittanut kaikkia takaisin jne. Olin kyllä laittanut omani takaisin 9 pv sisällä siitä kun ne olin edes tilannut. Ja todistus takaisinlähetyksestä on tallessa.
      Viimeseen viestiini Healt Care Payment:ille kerroin tuon lähetyksen ja todisteen postista ja taas kerran pyysin rahojani takaisin. No sieltä tuli takaisin s-posti jossa kerrottiin että palauttavat kaiken rahani 338€. Arvatkaa vaan uskoinko koskaan siltikään rahojani näkeväni? Mutta , mutta....
      Ja hip hurraa!! Tänään soittivat pankista että olen kuin olenkin saanut rahani taisin siltä huijari-firmalta.
      Ja mitä tästä opin?
      Onnea kaikille muille rahansa menettäneille jotta jollakin tavalla saisitte myös rahanne takaisin!!!!

      • musorski53

        Oliko sinulla ne alkajaispaketit avattu, vai lähetitkö avattuna. Mullakin on postin lähetyksenseuranta todiste, mutta olin avannut paketit ja pakkasin uudelleen.
        Sinulla on muuten niin samanlainen tuo kokemuksesi.


      • onnekas67
        musorski53 kirjoitti:

        Oliko sinulla ne alkajaispaketit avattu, vai lähetitkö avattuna. Mullakin on postin lähetyksenseuranta todiste, mutta olin avannut paketit ja pakkasin uudelleen.
        Sinulla on muuten niin samanlainen tuo kokemuksesi.

        Olin kerinnyt avata ja jopa hävittää ne kirjekuoret. Laitoin vain kaikki paperit ja näytetuubit isoon kirjekuoreen ja teippasin postissa kunnolla kiinni. Perille kaikki ovat menneet ja siellä vastaanottaneet.


      • musorski53
        onnekas67 kirjoitti:

        Olin kerinnyt avata ja jopa hävittää ne kirjekuoret. Laitoin vain kaikki paperit ja näytetuubit isoon kirjekuoreen ja teippasin postissa kunnolla kiinni. Perille kaikki ovat menneet ja siellä vastaanottaneet.

        älysit laittaa sinne ne paperit. Minä kirjoitin vain kirjeen käsin, johon laitoin asiakasnumeroni ja tilausnumerot. Otin siitä kyllä kopion ja 2 todistajaa.
        pitäisiköhän se laittaa niille vielä, vai... luottokunta hoitaa kuulemma nyt paljon näitä, jois menis läpi samassa rytäkässä...?


    • en mene lankaan

      Ettekö te jumalauta aikuiset ihmiset ymmärrä, ettei ilmaista lounasta ole olemassakaan? No, tyhmyydestä sakotetaan.

      • maisá9

        Ei tänne tartte kirjoitella ja tulla mieltä pahoittamaan vielä lisää. ...lyötyä on helppo lyödä!


      • TIIKERI781

        No toivottavasti et mene jatkossa vaikka autokaupoissa lankaan. Me menimme tähän ja that´s it. Mee muualle leikkiin parempaa ihmistä


    • ykshöhlä

      Mulle kävi samoin.... Trimatol. Katsotaan miten käy. 158 € lähti ja kuoletin kortin.

    • TYHMÄ

      Laitoin [email protected] ja [email protected] sähköpostia tilauksen peruutuksesta. Viestiin vastattiin että heillä on jonkunnäköinen ''sähköpostin systeemin muutos kesken'' ja että toinen sähköposti on inactive. Mutta hälläväliä, tallennettuna on peruutus sähköpostit päivämäärineen mitkä lähetin, jos niikseen tulee että niitä tarvitsee todistella.
      En siis ole vielä edes vastaanottanut mitään paketteja ja peruutin heti tilauksen samana päivänä.
      Huomenna sulkemaan tili ja avaamaan uusi, ihan varmuudeksi ettei vahingossakaan saa velotettua mitään mahdottomia summia.
      Onneks ei ollu tilillä sentin senttiä ku tilasin paketin, ni ei päässy mitää velottamaan :) Eli ei ainakaan minkäännäköisiä rahoja tule minulta saamaan,

      Jos sieltä trimatol paketti saapuu, niin samantien postissa takasin pakettilähetyksenä avaamattomana, pikapostilla viellä ni varmasti menee 14 päivän sisällä takasin!

      Jos nyt näillä selviäis tästäki töhöilystä, enää en kyllä tilaa mitään missä ei lue yhteystietoja, selkeitä tilaus/peruutus ehtoja tai muutenkaan epämääräsiltä sivuilta YHTÄÄN MITÄÄN. Jos tästä kerrasta oppis :)

    • kysyyhän
      • Onmyöstuo

        Se on yksi huijauksista - niitä kun on nyt liikkeellä lukuisia yhtä aikaa.


    • helinä-keiju001

      hei
      en halua masentaa ketään ja olla ilkeä
      MUTTA MISSÄ ON IHMISTEN MAALAISJÄRKI NYKYAIKANA
      aina on sanottu ja neuvottu ÄLÄ anna minkäänlaisia tunnuksia/ korttinumeroita
      huijareita liikkuu jokapuolella. jos missä niin netissä.....

    • ykshöhlä

      Tänään tuli s-postiviesti takaisin, että mun pitää lähettää kaikki pakkaukset takaisin avaamattomina ja käyttämättöminä 14vrk kuluessa ekasta pakkauksesta eli näytepakkauksesta.

      Näytepakkauksesta olin testannut 2 pilleriä. Heillä ei ole kuulemma mitää näytepakkauksia tai kokeilupakkauksia ollenkaan tilattavissa. Vääntöä varmaan riittää... luottokunnalle tehty ilmoitus. Toivottavasti ne sais rahat perittyä takaisin jos ei näiltä tule...

    • musorski53

      Viime viikolla tein rikosilmoituksen ja lähetin luottokunnalle oikaisupyynnön. Mitään en ole sitten kuullut. Miehelle en kertonut ensin, mutta sitten olin jo niin rikki, että oli pakko. Harmittaa se 330 euroa, kun lapsetkin tartteis välillä tukea, vaikka ovatkin jo omillaan.

      • Ottaa aikansa

        Ei oikaisupyyntöjen käsittely hetkessä mene. Voi mennä kuukausi-parikin pahimmillaan mutta kyllä se siellä kuitenkin ratkeaa ja tieto siitä sinulle annetaan!


      • musorski53
        Ottaa aikansa kirjoitti:

        Ei oikaisupyyntöjen käsittely hetkessä mene. Voi mennä kuukausi-parikin pahimmillaan mutta kyllä se siellä kuitenkin ratkeaa ja tieto siitä sinulle annetaan!

        Jep! Olin pankissa tänään selvittämässä asiaa. Sieltä soittivat luottokuntaan. Juttuja on kuulemma niin paljon, että oikaisuvaatimuksen käsittelyaika on 45 vrk.


    • ykshöhlä

      Ne pystyy oikaisusta palauttamaan pakotetusti rahat aika varmasti. Soitin just tänään luottokunnalle. Tsemppiä kaikille tähän prosessiin!

    • Tiikeri781

      Hei! Minäkin menin samaan lankaan. Ovan veloittaneet 2*5 euroa ja 2* 158 euroa. Olen palauttanut ohjeiden mukaan paketit takaisin (ottakaa kuitit talteen lähetyksestä). Olkaa yhteydessä luottokorttifirmaan ja tehkää palautusvaatimus. Olkaa myös yhteydessä (www.ecc.fi) nroon 029 505 3005. Tanskan kuluttaja-asiamiehet tutkivat kyseistä firmaa. JA ENNENKAIKKEA: TEHKÄÄ KUVAKAAPPAUS (Ctrl Alt PrtScn) MAINOKSESTA JOSSA ON KAUPANEHDOT SUOMEKSI (joka on harhaanjohtavaa) ja KAIKISTA EHDOISTA SUN MUISTA MISTÄ VAIN SAATTE. Näin saatte varmimmin rahat takaisin ja saadaan firma vastuuseen. Ja jos jollakin on jo todisteet, niin voisinko saada itsellenikin? Laitetaan ne ihmiset vastuuseen!!!!

    • TIIKERI781

      Adressit.com on mainos näkyvissä. Ottakaan itelle kopiot ja liittäkää valituksiin!

    • Yks tyhmä

      Piti minunkin kirjoittaa tänne oma kokemukseni kyseisestä firmasta. Tilasin kyseiset tuotteet, koska entinen naamarasva oli loppu. Tilaan usein netistä ja ulkomailta ja kyseisen firman sivu näytti aivan luotettavalta. Silmänympärysgeeli tuli neljän päivän päästä tilauksesta. Päätin katsoa täältä onko tuotteista mitään kokemuksia. Ja kauhukseni huimasin tilanneeni huijarifirmalta. Laitoin sinne heti sähköpostia ja peruin tilauksen ja uhkailin poliisilla ja asianajajalla ja vaikka millä. Suljin heti luottokorttini. Firmasta tuli melkein heti ystävällinen vastaus, että tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä jäsenyyden perumiseksi. Ja olin jo ehtinyt avata tuon silmänympärysgeelin. Kasvorasva tuli sitten seuraavana päivänä. Pistin molemmat tuubit samaan kuoreen ja lähetin ne ykkösluokan kirjeenä takaisin (maksoi 1,80 eur). Muutaman päivän päästä sieltä tuli viesti, että tuotteet on saatu takaisin ja jäsenyys purettu. Ei mitään mainintaa avatusta tuubista. Nyt katsoin luottokorttini tiedot, niin sieltä oli palautettu takaisin 8 eur... Eli minä pääsin näin vähällä. Olisivat varmasti ehtineet veloittaa tiliäni, mikäli en olisi sulkenut korttia.

    • vihreää tosiaan.....

      onko kukaan master cardilla (nordean myöntämä) maksanut saanut rahojaan takaisin? luottokunta ei ota käsittelyyn master card asiakkaita koska kortti on pankin myöntämä eikä pankkikaan tee mitään..... menin halpaan siis ja tilasin green coffee burn tabletit ja menetin yli 300€, että tympäsee ja hävettää!!

    • Asiasta huomauttava

      Oletan että jokainen joka on tähän "huijaukseen" itsensä sotkeneet, ovat myös lukeneet sopimusehdot? itsehän olin lähellä etten tilannut, kunnes luin englannin kielisen tekstin siintä kuinka menetellään. Siellä selkeästi kerrotaan että 7 päivän jälkeen yritys suoraveloittaa annetulta kortilta normaalin pakkauksen hinnan.... Huomautus vaan.
      Ymmärrän kyllä tuskan, kerran olen itse halpaan kunnolla mennyt ja siintä viisastuneena luen aina sopimuksen ehdot. Tällänen toiminta on ollut ja tulee aina olemaan kauniisti sanotusti takapuolesta ja syvältä sieltä...

    • vihreää tosiaan...

      kannattaako mun soittaa sinne euroopan kuluttaja-asiamihelle? onko siit mitään hyötyä?

    • diiba1

      Miksi ihmeessä te tilaatte näitä ihmevoiteita ja pillereitä ja laitatte vielä luottokorttinne tiedot huijariyrityksen vapaaseen käyttöön?

    • Tyhmä minä

      Menin minäkin ansaan. Tilasin Trimatolin näytepakkauksen. 4 euroa veloitettiin. Samana päivänä veloitettiin 158 euroa. Muutaman päivän kuluttua tuli näytepakkaus ja seuraavana päivänä kaksi pakkausta. Palautin kaikki saamani pakkaukset avaamattomina lähettäjälle ja pyysin rahojani takaisin. Ei mitään. Tein rikosilmoituksen. Eihän poliisi voi tehdä muuta kuin kirjata 'tapauksen'. Niin luotettavaa nettiyrittäjää ei olekaan, että kannattaa antaa luottotilinsä tiedot. Aina on joukossa huijareita, jotka tekevät tiliä typerien ihmisten kustannuksella. Kun silmukka alkaa kiristyä, yritys 'menee maan alle' - hetkeksi. Ei mene kauankaan kun yritys ilmestyy nettiin uudelleen, uusilla tuotteilla ja uudella nimellä ja yhteystiedoilla. Ja rahantuloa ei voi mikään estää. Meitä huijattavia riittää loputtomasti.

    • TIIKERI781

      Sain rahani takaisin. Tein valituksen s-pankkiin, liitteenä oli kaikki s-posti viestittelyt firman kanssa ja sitten adressit.com löysin lapun millä ehdoilla myivät tuotteet ja kuitit postista, että olen lähettänyt tuotteet takaisin. Palautin myös avatun pakkauksen.
      Toivottavasti olen nyt viisastunut. Mutta olipa hyvä lukea, että luottokunta ei tee mitään jos pankin myöntämä luottokortti. Ja että pankkikaan ei tee mitään.

    • musorski53

      Luottotililleni oli palautettu 2 X 165 euroa. Soitin muutenkin Visan asiakaspalveluun ja kysyin tästä. He sanoivat, että raha voidaan ottaa takaisinkin riippuen tanskalaisfirman vastauksesta.
      Oletteko huomanneet, että ihan samantapaisella mainoksella kaupataan nyt jotain uutta voidetta?

    • ykshöhlä

      Minäkin sain rahani takaisin luottokunnan avustuksella, vaikka olin ehtinyt kokeilla pakkauksesta 2 pilleriä. Soitin vielä tänään luottokunnalle, että onhan vastausaika jo mennyt umpeen niin kyllä. :)

    • rust kusettaa

      Xellim ldt kauppaa netissä ainakin laihdutuspillereitä. Vihreä kahvipapu-uute. Varokaa. Huijausta.

    • 2+3+

      Mikä on FB?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe