Terveydenhoidon MM-kisat

Mitalit?

52

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40:s kymmenes

      "-Mitä sairaampi olet, sen vähemmän palveluita saat, kärjistää Kekomäki Kuntaliiton mukaan. Uutisessa kerrotaan, että Kekomäki on jäänyt eläkkeelle HUS:sta yksitoista vuotta sitten."

      Veikkaan sijaa 40.

      • Myssy-Pekka

        "Veikkaan sijaa 40. "

        Hyvissä tarkailuasemissa siis... Kiitos, poliittiset omanedunkähmijät!


    • Kultamitali?
      • Mitalitaisto

    • Joonas...

      Uudet rokotekokeet tehdään vain skepoilla, koska skepot ovat rokoteuskovaisia ja heihin eivät rokotteiden haittavaikutukset pure tai vaikuta.
      Skepoilla on 100% suoja kaikkia rokotteiden haittavaikutuksia vastaan, muut sensijaan sairastuvat rokotteisiin noin100%:sti ja moni vieläpä kuolee rokotteen aiheuttamaan sairauteen ennemmin tai myöhemmin.

      Herää suuri kysymys: Suojaako rokoteuskovaisuus skepoja rokotteiden haittavaikutuksilta????????????????
      Ehkäpä kyseessä on rokoteuskovaisuudesta johtuva lumevaikutus!?
      Mene ja tiedä!?

      Tietenkin tehdään kaksoissokkokokeet.
      Mitään näistä kokeista ei tehdä lapsukaisilla kuten ennen, vaan raavailla skeposilla.

    • Valmennus jatkuuuuuu
    • Valmentajia lisää
    • Arvaa miksi?

      Ei tipu mitaleja skeposten järjestämälle arvauskeskus hoidolle!

    • Missä asiantuntijat?
      • kjhbljvhljcg

        Kouluja käymättömät luuserit harvoin pääsevät yhteiskunnassa päättäjiksi.


      • Takapakkia
        kjhbljvhljcg kirjoitti:

        Kouluja käymättömät luuserit harvoin pääsevät yhteiskunnassa päättäjiksi.

        Sinun mielestäsi siis sote-valtuuskunnassa on kouluakäymättömiä luusereita!

        Nooh, minunkin mielestäni asia kyllä vaikuttaa siltä, ettei siellä ole kaikki kotona, kun soudetaan ja huovataan vuoronperään.


      • SoTe syntyi!

      • iugiguyguy
        Takapakkia kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis sote-valtuuskunnassa on kouluakäymättömiä luusereita!

        Nooh, minunkin mielestäni asia kyllä vaikuttaa siltä, ettei siellä ole kaikki kotona, kun soudetaan ja huovataan vuoronperään.

        Juurikin päin vastoin. Vilttiketjussa ne kouluttamattomat luuserit istuvat. Asiaa tuntevat määräävät pelin säännöt.


      • Aa-siantuntija ;-)
        iugiguyguy kirjoitti:

        Juurikin päin vastoin. Vilttiketjussa ne kouluttamattomat luuserit istuvat. Asiaa tuntevat määräävät pelin säännöt.

        A-SIANTUNTIJAT siis määräävät pelin säännöt!!!
        Ilmankos kaikki on menossa päin helskuttia!
        Pysyisivät vaan siellä sikafarmilla piehtaroimassa noitten elikoittensa kanssa, niin maailma olisi paljon parempi.


    • OHHOH!

      07.03.2008

      MITEN PALJON LÄÄKETIETEELLISISTÄ HOIDOISTA ON NÄYTTÖÄ?

      British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.

      BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

      Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

      Kirjallisuusviitteet
      http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp


      Mutta onpas siinä kirimistä ja valmentajillakin riittää töitä, että mitalisijat alkaa siintää silmissä!

      • jbökjbövh

        Taas sama virsi varmaan jo useamman kymmenen kertaa. Kovimmilla kriteereillä kaikkien vaihtoehtohoitojen teho on 0 %. Lääketiede pesee vaihtoehdot mennen tullen, vaikka ei täydellistä olekaan.

        Vai voitko näyttää tutkimustuloksia, jossa hyvin tehdyssä kaksoissokkoutetussa testissä olisi löydetty vahvaa näyttöä vaihtoehtohoidon tehosta?


      • jhfgdklb
        jbökjbövh kirjoitti:

        Taas sama virsi varmaan jo useamman kymmenen kertaa. Kovimmilla kriteereillä kaikkien vaihtoehtohoitojen teho on 0 %. Lääketiede pesee vaihtoehdot mennen tullen, vaikka ei täydellistä olekaan.

        Vai voitko näyttää tutkimustuloksia, jossa hyvin tehdyssä kaksoissokkoutetussa testissä olisi löydetty vahvaa näyttöä vaihtoehtohoidon tehosta?

        "Lääketiede pesee vaihtoehdot mennen tullen, vaikka ei täydellistä olekaan."

        Niin peseekin, LÄÄKKEIDEN JA HOITOJEN AIHEUTTAMIEN KUOLEMANTAPAUSTEN YLIVOIMAISELLA MÄÄRÄLLÄ.


      • Lääketiede pesee....
        jbökjbövh kirjoitti:

        Taas sama virsi varmaan jo useamman kymmenen kertaa. Kovimmilla kriteereillä kaikkien vaihtoehtohoitojen teho on 0 %. Lääketiede pesee vaihtoehdot mennen tullen, vaikka ei täydellistä olekaan.

        Vai voitko näyttää tutkimustuloksia, jossa hyvin tehdyssä kaksoissokkoutetussa testissä olisi löydetty vahvaa näyttöä vaihtoehtohoidon tehosta?

        Mutta niillä vaihtoehtoisilla, paremminkin luonnonmukaisilla, luontaisilla menetelmillä KORJATAAN viat, vaivat ja ongelmat!

        http://www.youtube.com/watch?v=al2OTUEUeqs


      • Skepon hoidot
        Lääketiede pesee.... kirjoitti:

        Mutta niillä vaihtoehtoisilla, paremminkin luonnonmukaisilla, luontaisilla menetelmillä KORJATAAN viat, vaivat ja ongelmat!

        http://www.youtube.com/watch?v=al2OTUEUeqs

        Kuinka skepo hoitaisi videolla esiintyvän kovista selkäkivuista kärsivän potilaan? Alkaa noin 21 minuutin kohdalta!


      • Sama virsi
        Skepon hoidot kirjoitti:

        Kuinka skepo hoitaisi videolla esiintyvän kovista selkäkivuista kärsivän potilaan? Alkaa noin 21 minuutin kohdalta!

        > Taas sama virsi varmaan jo useamman kymmenen kertaa....

        Eikös se ole myös aina sama virsi, kun suoritetaan laskutoimitus 2 2?
        Aina se tuottaa saman tuloksen! Sama tulos on myös skepolla. Mitään vastausta ei löydy kysymyksiin vaikka pyydetään. Eipä tuota Kalevalaista jäsenkorjausta koskevaan kysymykseenkään osaa vastata. Kunhan vain skepoilee!


      • raunileena
        Sama virsi kirjoitti:

        > Taas sama virsi varmaan jo useamman kymmenen kertaa....

        Eikös se ole myös aina sama virsi, kun suoritetaan laskutoimitus 2 2?
        Aina se tuottaa saman tuloksen! Sama tulos on myös skepolla. Mitään vastausta ei löydy kysymyksiin vaikka pyydetään. Eipä tuota Kalevalaista jäsenkorjausta koskevaan kysymykseenkään osaa vastata. Kunhan vain skepoilee!

        >kun suoritetaan laskutoimitus 2 2? Aina se tuottaa saman tuloksen!

        Ihmeellistä! Sen täytyy olla salaliitto! Nyt tarvitsemme ns. vaihtoehtoisen laskuopin, jossa tulos voi olla joskus 3 ja välillä 5! Rationaalisuuden terroriin ei ole syytä alistua!


      • Totta!
        raunileena kirjoitti:

        >kun suoritetaan laskutoimitus 2 2? Aina se tuottaa saman tuloksen!

        Ihmeellistä! Sen täytyy olla salaliitto! Nyt tarvitsemme ns. vaihtoehtoisen laskuopin, jossa tulos voi olla joskus 3 ja välillä 5! Rationaalisuuden terroriin ei ole syytä alistua!

        Sitähän tuo skepo haluaisi tuon BMJ:n tutkimuksenkin suhteen!


    • Mistäolikaankysymys?

      Vai voitko näyttää tutkimustuloksia, jossa hyvin tehdyssä kaksoissokkoutetussa testissä tuo tutkimus ei pitäisi paikkaansa?

    • Mistä apu?

      Kovin laihaksi jäi valmentaja skeponkin anti ja ohjeet mitaleja kohti pyrittäessä! Mistä apu tähän pulmaan?

    • Voi voi
    • Lääkäreitä ei mielly
    • Potilas unohtui!
    • Vakava virhe.
    • Tässäkö pelastus?
      • Lisääasiantuntijoita

    • Analyysiä aiheesta
    • Rahoitus unohtui
    • Sote soppaa
    • NOMITALINO

      ei tuu mitaleita, koska skeposet hoitaa meitin terveyttä, ANTEEKSI MEITIN SAIRAuksia ja siksi me sairastutaan aina lisää ku skeposet bhoitaa meittii

    • Munaus munakas
    • Tarkkuutta tarvitaan
    • Pieni potilasmäärä
    • Oikein vai väärin?
      • luyhlucvl

        Eivät ole.
        Tuleeko sinulle jonkinlaisena yllätyksenä, että erittäin vaativassa ammatissa työskentelevät ihmiset saattavat tehdä virheitä? Jos tulee, niin käsityksesi maailmasta on lapsen tasolla.


      • Yllätys yllätys
        luyhlucvl kirjoitti:

        Eivät ole.
        Tuleeko sinulle jonkinlaisena yllätyksenä, että erittäin vaativassa ammatissa työskentelevät ihmiset saattavat tehdä virheitä? Jos tulee, niin käsityksesi maailmasta on lapsen tasolla.

        Tuskinpa se on kenellekään yllätys, mutta kun näistä "yllätyksistä" pitäisi keskustella ja niitä selvittääkin, niin miksi se on kuitenkin niin kovin vaikeata, eikä "yllätysten" tekijääkään yleensä löydy mistään?

        Jos se on noin tavallista kuten kerrot, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia "yllätysten" julkistamisessa eikä selvittämisessäkään!


      • Virheet
        Yllätys yllätys kirjoitti:

        Tuskinpa se on kenellekään yllätys, mutta kun näistä "yllätyksistä" pitäisi keskustella ja niitä selvittääkin, niin miksi se on kuitenkin niin kovin vaikeata, eikä "yllätysten" tekijääkään yleensä löydy mistään?

        Jos se on noin tavallista kuten kerrot, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia "yllätysten" julkistamisessa eikä selvittämisessäkään!

        Joko tuohonkin saatiin virhe aikaiseksi? Entä isommat ja hankalammat ohjelmat sitten?

        http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/ereseptin virhe ihmetyttaa quotvaikuttaa omituiseltaquot/a892227


      • Mitalit?
        Virheet kirjoitti:

        Joko tuohonkin saatiin virhe aikaiseksi? Entä isommat ja hankalammat ohjelmat sitten?

        http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/ereseptin virhe ihmetyttaa quotvaikuttaa omituiseltaquot/a892227

        Kuinka toimiikaan se jo alustavastikin lähes kahden miljardin euron uudistus?

        Entä se Sote soppa, sitten kun se on saatu tarjoiluvalmiiksi? Joko alkavat mitalit kiiltää?

        http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/akatemiaprofessori-kaarlo-tuori-kunta-ja-soteuudistuksesta-tama-peli-on-puhallettava-poikki


    • Linkki uudestaan
    • ++++++++++++++++++++

      Jo tuhansia vuosia sitten humanoidit tekivät kaikenlaisia kokeita niin ihmisillä kuin eläimilläkin yrittäessään ohjata maapallon kehitystä.
      Tunnetuin koetulos lienee kentauri, joka oli ihmisen ja hevosen risteytys.
      Toistaiseksi tuntemattomin on skeptikkojen luonti, jolla yritettiin tehdä ilmaista ja tottelevaista orjakansaa humanoidien käyttöön.
      Eli humanoidit risteyttivät ihmisen kehoon MÖLYAPINAN AIVOT ja tuloksena oli skeptikko sukupolvi, joka on yhä edelleen hengissä ja puoliksi sekoittunut ihmisten kanssa, jolloin on myös muodostunut ns. puoliskeposia eli puolihölmöjä eli puoli-idiootteja. Kaikki idiootit ja skeposet ovat peräisin tästä risteytyksestä.

      Vaikka humanoidit niin viisaita olivatkin niin heille sattui tällainen skeptikko-vahinko ja syntyi apinan aivoilla varustettu skeptikko sukupolvi, joka vain mölyää ja on tottelematon, eikä ymmärrä mistään mitään ja tietysti käyttäytyvät kuten apinayt.

      P.S. Ihmiset tekevät tästä parhaillaan tieteellistä tutkimusta ja todisteita on jo paljon koossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe