Stringit= so last season???

muotimies

Useimmiten naisten alusvaate-osastoilla vieraillessani olen tässä lähivuosina huomannut, että stringejä on yhä vähemmän tarjolla ja myynnissä. Useimmiten on vaan hotpantseja, hipstereitä, tanga-mallisia ja esim. Calvin Kleinillä mm. bikini-nimellä olevia matalia pikkareita.

Ja mitä olen naisten kanssa tehnyt lähempää tuttavuutta niin useimmiten siellä hameen tai housujen alla on jotkut ennenmainituista kuin stringit.

Noiden asoiden pohjalta olen vetänyt sellaiset johtopäätökset, että naiset ei juurikaan enää suosi stringejä?

19

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Voi poika, stringit menivät muodista jo kolmisen vuotta sitten!

Sen jälkeen on tullut jo korkeavyötäröiset alushousut muotiin, sekä control pantsit että retrotyyppiset housut, ranskalaiset alkkarit, ns. brasilialaiset, jne... jne...

• Robespierre

Mitä koitat sanoa? Sukkahousut ja peruukitkin menivät muodista Ranskan vallankumouksen myötä, silti niitäkin käytetään edelleen.

• Nainen 38 v.

Stringit on epämukavat ja eivät oel edes seksikkäät. Kunnolla pyllyn peittävät kauniit ja istuvat pikkuhousut ovat parhaat, tuntuvat hyviltä ja näyttävät hyvältä.

Samaa mieltä. Stringit myös näyttävät ikäviltä, jos on litteä takapuoli (pieni tai iso) kuten monilla suomalaisilla.

Minusta myös stringit ovat epäesteettiset osana settiä. Yläosassa on rintaliivit, jotka ovat puolikuppisena sentään useita senttejä leveät, mutta alaosassa on vain nirunarua. Monilla kumminkin vartalon alaosa on yläosaa kookkaammpi, joten se vaan on kauniimpaa kun alaosa eli alushousut ovat edes samankokoiset kuin rintaliivit.

Stringeihin saa myös aika vähän mitään koristetta. Eli liiveissä on nättiä väriä, printtiä tai pitsiä, mutta strinigt jäävät usein vaatimattomaksi.

Nauratti muuten Robespierren kommentti - oliko lie aloittajalle vai minulle suunnattu?

No, eivät valkeat puuteroidut peruukit menneet pois suuren vallankumouksen myötä, koskapa kaimasi Robespierrekin sellaista käytti. Sukkahousut ovat oikeastaan moderni keksintö1960-luvulta. Jos viittaat sukkahousujen omaisiin vaatteisiin, niitä käytettiin varsinkin keskiajalla. 1700-luvulla - eli vallankumouksen aikaan - muodissa oli miehillä polvihousut ja niiden kanssa polvipituiset silkkisukat.

Britanniassa on oikeudessa käytössä 1700-luvun tyyliset peruukit, mutta en ole nähnyt niitä puuteroitavan enkä yleisesti kenenkään yllä missään muualla.

Ranskalaiset naiset kuluttavat Euroopassa eniten rahaa alusvaatteisiin, siksi heidän valintansa alusvaatteissa yleensä muokkaa alusvaatemuotia, eli muiden eurooppalaisten valmistajien kokoelmat yrittävät miellyttää ranskattaria. Monet muut valmistajat itse asiassa matkivat ranskalaisten suurten merkkien tuotteita, joten tyylit leviävät siksi alusvaatteissa Ranskasta muualle.

(En pidä sarjaan 'lingerie' kuuluvina täysin teollisia alusvaatteita kuten Victoria's Secret yms.)

• 22v
        :-) kirjoitti:

Samaa mieltä. Stringit myös näyttävät ikäviltä, jos on litteä takapuoli (pieni tai iso) kuten monilla suomalaisilla.

Minusta myös stringit ovat epäesteettiset osana settiä. Yläosassa on rintaliivit, jotka ovat puolikuppisena sentään useita senttejä leveät, mutta alaosassa on vain nirunarua. Monilla kumminkin vartalon alaosa on yläosaa kookkaammpi, joten se vaan on kauniimpaa kun alaosa eli alushousut ovat edes samankokoiset kuin rintaliivit.

Stringeihin saa myös aika vähän mitään koristetta. Eli liiveissä on nättiä väriä, printtiä tai pitsiä, mutta strinigt jäävät usein vaatimattomaksi.

Nauratti muuten Robespierren kommentti - oliko lie aloittajalle vai minulle suunnattu?

No, eivät valkeat puuteroidut peruukit menneet pois suuren vallankumouksen myötä, koskapa kaimasi Robespierrekin sellaista käytti. Sukkahousut ovat oikeastaan moderni keksintö1960-luvulta. Jos viittaat sukkahousujen omaisiin vaatteisiin, niitä käytettiin varsinkin keskiajalla. 1700-luvulla - eli vallankumouksen aikaan - muodissa oli miehillä polvihousut ja niiden kanssa polvipituiset silkkisukat.

Britanniassa on oikeudessa käytössä 1700-luvun tyyliset peruukit, mutta en ole nähnyt niitä puuteroitavan enkä yleisesti kenenkään yllä missään muualla.

Ranskalaiset naiset kuluttavat Euroopassa eniten rahaa alusvaatteisiin, siksi heidän valintansa alusvaatteissa yleensä muokkaa alusvaatemuotia, eli muiden eurooppalaisten valmistajien kokoelmat yrittävät miellyttää ranskattaria. Monet muut valmistajat itse asiassa matkivat ranskalaisten suurten merkkien tuotteita, joten tyylit leviävät siksi alusvaatteissa Ranskasta muualle.

(En pidä sarjaan 'lingerie' kuuluvina täysin teollisia alusvaatteita kuten Victoria's Secret yms.)

vittu sukkahousut keksi Robin Hood, koita ymmärtää se. Ja tuntuu ihanalta kun stringien naru menee häpyhuulien väliin. Ja niistä on miehen ollu helppo nuolla klittaa läpi.

• Ihmettelee88

Nämä stringejä vastustavat naiset ovat aivan oma lajinsa. Heidän on aina tuotava oma mielipiteensä kuuluvasti esille, välittämättä muiden mieltymyksistä. Ikään kuin heidän mielipiteensä olisi se ainoa ja oikea. Nytkään kysymys ei ollut siitä että onko stringit mukavia vai eivät.

• Ihmettelee sua

Katsopas, kun meillä stringejä vastustavilla naisillakin on oikeus sananvapauteen. Miksi vain sinulla olisi oikeus "mieltymykseesi"? Naivia edes kuvitellakaan tuollaista. Tämä on julkinen keskustelupalsta, haloo.

• Lapsellisia naisia.
        Ihmettelee sua kirjoitti:

Katsopas, kun meillä stringejä vastustavilla naisillakin on oikeus sananvapauteen. Miksi vain sinulla olisi oikeus "mieltymykseesi"? Naivia edes kuvitellakaan tuollaista. Tämä on julkinen keskustelupalsta, haloo.

Lue nyt hyvä ihminen tuo aloitusviesti uudestaan! Äläkä laita sanoja toisten suuhun! Kysymys ei ollut stringien mukavuudesta, joten "mukavuusviesteillä" ei tarvitse tätäkään ketjua tukkia. Ja miksi stringejä pitää sitten oikein vastustaa, eikö se riitä ettet itse halua käyttää niitä? Miksi pitää erityisesti vastustaa?

• Ihmettelen yhä
        Lapsellisia naisia. kirjoitti:

Lue nyt hyvä ihminen tuo aloitusviesti uudestaan! Äläkä laita sanoja toisten suuhun! Kysymys ei ollut stringien mukavuudesta, joten "mukavuusviesteillä" ei tarvitse tätäkään ketjua tukkia. Ja miksi stringejä pitää sitten oikein vastustaa, eikö se riitä ettet itse halua käyttää niitä? Miksi pitää erityisesti vastustaa?

En vastusta stringejä vaan vastustan sitä ettei stringejä saa vastustaa! :-DDDD

• Katri- vm-70

Stringit on huonot, siksi niitä voi arvostella, eivät ole eds erottiset, naru takapuolessa. Kauniit pöksyt korostavat peppua ja ovat hyvä pitää päällä.

• mimmii09

käytän itse stringejä, koska mielestäni ne ovat todella mukavat (tuntuu kuin alushousuja ei edes olisi :D)
      käytä mistä ite/poikaystäväsi tykkää, minun poikaystäväni exien mielestä stringit ovat kaikista seksikkäimmät.

• ååtttaa jo

moniin tavarataloihin on miehille tullut erilaisia string-vaihtoehtoja ja nettikaupasta loppu. monet ovat antaneet h&M:n nettisivuilla olevaan asiakaspalvelun sähköpostiin viestiä miesten stringeistä. sinne tulee varmasti jos palautetta tulee lisää.

• yeahpinkflowar

Itse käytän eniten juuri stringejä koska ne ovat nyt ehdottomasti kaikista mukavimmat päällä (ja näyttävät parhaimmilta). Oma perceen muoto on sellainen, että kaikki normaalit alushoust (hotpantsit yms) menee koko ajan takapuolivakoon joka tuntuu inhalta. Johtuu siitä että olen muodokas, ja joten stringit myös näyttää hyviltä mukavuuden ohella. Eiväthän ne edes tunnu miltää kunhan osaat ostaa oikean koon ;> Tiedoksi kaikille.

Jokainen käyttäköön sitä mikä sopii parhaiten itselle. Tosin se joka ylempänä sanoo että stringit ovat vaatimattomia, niin teepä kuule pieni visiitti esim. h&m alusvaateosastolle. Monia koristeltuja/pitsistringejä/muuten vaan hyvännäköisiä tai näyttäviä sieltä heti bongailee :)

"normaalit alushoust (hotpantsit yms) menee koko ajan takapuolivakoon joka tuntuu inhalta."

Okeeeei, missä sitten se stringien nauha sulla menee - otsan ympärilläkö? :-DDDD

H&M? Et oo tosissasi? Miten oikeasti muodokas muka löytää sieltä liivit, eihän heillä ole lähes mitään kokoja 65-70 ympäryksellä ja kunnon kupilla? Eikähän kukaan nyt huonolaatuisia erinäköisiä alushousuja yhdistäisi laadukkaisiin liiveihin?

• yeahpinkflowar

^ Luetunymmärtäminen paikallaan, en ole koskaan puhunut rintojeni koosta vaan perseeni muodosta. Ei ole lättänä suomalaistyyppinen laattaperse minkä omaavilla ei varmaan tuollaista ongelmaa muidentyyppisten alushousujen kanssa edes ole. Niin ja ei niitä stringejä tunnu, en tosiaan ole ainoa nainen joka mukavuudenkin takia niitä käyttää. Onhan se nyt hieman eri asia onko se ohut stringin naru vai alushousujen paksumpi kangas.....Haloo! o.O

Ja h&m laatu on ihan ok (hintaan suhteutettuna), sitäpaitsi kokeilunhaluisena ihmisenä en halua ostaa kalliimpaa vuosikausia kestäviä alusvaatteita vaan mielummin ostelen kerran kuukaudessa tai parissa uusia ja heittelen samaten vanhempia pois jos tarve.

Ihmeen ongelma sulla muuten muiden alusvaatteiden käytöstä.

• suski,.

Normaalit alushousut ei mene takapuolen vakoon, mutta Stringit menee ja minulla on pyöreä ja kiinteä peppu. . Ei stringejä vaan Mid ja tai mallit.

• summerstrings

Olen alkanut käyttämään stringejä, näin kesällä ne ovat kivat, kun eivät hiosta. Aivan kuin ei olisi alushousuja. Takapuoleni ei ole mikään erityinen...se ei ole kovin muhkea. Sellainen suomalainen niin kuin joku täällä jo kauniisti kuvaili. Stringit näyttää päällä aivan kamalalta tällaisen pepun kanssa, mutta kun kukaan ei näe niitä paitsi, jos menen saunailtaaan tms. Aiemmin inhosin stringejä ja nyt tykkään. Niin se mieli voi muuttua. Tosiaan näihin tottuu, kun pitää kauemmin ja sitten alkaa tykkäämään. Mikään visuaalinen elämys tämä ei ainakaan minulle ole. Täytyy kysyä jonkun naisystävän kommenttia miltä näyttävät. Monet kaveri ovat sanoneet, että eivät käytä koska pitää olla hyvä perse... En ole saanut täydellistä vartaloa, mutta sittenkin käytän.

• 13v poika

Itse runkkaan kun luen tätä, ja nuolen samalla ostamani fleshlightin tiukkaa aukkoa. Seksinuken ajattelin myös pian ostaa, koska haluun kokeilla uutta. Ootan vielä sen viisi vuotta, ennen kuin yritän rauhallisesti ja asiallisesti hankkia jonkun kauniin naisen, joka rakastaa minua, ja jota minäkin rakastan(se tärkeintä, hyvä perse,pillu ja rinnat ei niin tärkeitä kun ihan perushiokka vartalo, mutta tietenkin plussaa ja tietenkin se rakkaus).

• ................

Miesnäkökulmasta kaikkein rumimmat alushousut naisella ovat ns. normialkkarit. Miksikä niitä sanotaan? Tai-malli? Siksi, että niiden rajat näkyvät aivan kaikkien, löysimpienkin, housujen läpi ja rutistavat kunnon makkaran posken keskelle. Saavat takapuolen näyttämään leveältä ja littanalta. Esteettisesti parempi vaihtoehto on koko pakaran peittävät bokserit, tai sitten paljaaksi jättävät stringit. Itse pidän enemmän jälkimmäisistä. Saavat jotenkin takamuksen näyttämään paremmalta housujen ja hameen kanssa, en tiedä mistä johtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe