Kyllä montakertaa, kun hankkii tukevat rintaliivit on oikea koko, asia 1 ja toinen ei liian joustavia kupiltaan. Olen oikeesti onnistunut saamaan hyvät ja tukevat rintaliivit, nuo Triumph Doreen Glassics Piukka ympärysmitta ja kuppi kyllin suuri.
Tukevat rintaliivit
22
423
Vastaukset
- Tavaa tavaa
Eikä vieläkään onnistu setämieheltä sen merkin kirjoittaminen oikein.
- sivustaseuraaja1
Kyllä minä ainakin tosta selvän sain. Onko siellä joku tekstinvartija, ku noin nopeesti vastailet. Oletko aina netissä?
- Tavaa tavaa
sivustaseuraaja1 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tosta selvän sain. Onko siellä joku tekstinvartija, ku noin nopeesti vastailet. Oletko aina netissä?
Minä satuin ihan sattumalta paikalle tuntia aloittajan jälkeen. Sinulta meni vajaat kaksi tuntia kommentoida minun tekstiäni - mitä ihmettä sinä siis minun perässäni juokset? XD
- oikeen krijoitus!
LCASSCI kirjoitetaan L-kirjaimella, koita jo tajuta! Ei se ole mikään Galssik.
- kokenut3
Moi kyllä Täti on väärässä. Kirjoitetaan GLASSICS tarkistin juuri omista uusista rintaliiveistä. Ehkä puhutaan eri liiveistä. Kyllä Triumph Doreen Glassics. Se on varma.
- 4 uude liivit kotona
kokenut3 kirjoitti:
Moi kyllä Täti on väärässä. Kirjoitetaan GLASSICS tarkistin juuri omista uusista rintaliiveistä. Ehkä puhutaan eri liiveistä. Kyllä Triumph Doreen Glassics. Se on varma.
Classics on oikein. Ensimmäinen kirjain on taiteellisesti tehty C ei suinkaan G.
Siis Classics on oikein! - Mikähän lienee
kokenut3 kirjoitti:
Pappa on tainnut ostaa kopiotuotteen, niissähän on tapana käyttää hiukan väärin kirjoitettua tuotenimeä ettei voida syyttää kopioinnista.
Niin ja Triumph itse ei käytä lainkaan nimitystä Classic, vaan pelkkää tyyppinimeä Doreen. Pitkät liivit on erotettu normaalista Doreenista lisänimellä Longline bra (tämä tieto löytyi Triumphin omalta nettimyynnin sivulta). Tuo classic -nimitys lienee jostain vanhasta varastosta löytyneistä liiveistä. - vastaa Triumph Suomi!!!
Mikähän lienee kirjoitti:
Pappa on tainnut ostaa kopiotuotteen, niissähän on tapana käyttää hiukan väärin kirjoitettua tuotenimeä ettei voida syyttää kopioinnista.
Niin ja Triumph itse ei käytä lainkaan nimitystä Classic, vaan pelkkää tyyppinimeä Doreen. Pitkät liivit on erotettu normaalista Doreenista lisänimellä Longline bra (tämä tieto löytyi Triumphin omalta nettimyynnin sivulta). Tuo classic -nimitys lienee jostain vanhasta varastosta löytyneistä liiveistä.Uusinta Triumphin tuomaa erää. Tosin siitä taitaa olla jo 3-4v aikaa. Triumph ei omilla sivuillaan kerro ko tuotteesta, koska sitä ei enään tuoda pohjoismaihin. Tämä erä oli valkoisia Triumph Doreen L Classics rintaliivejä. Tästä sarjasta on joitakin rippeitä vielä jäljellä lähinnä maaseudun pienissä liiviliikkeissä.
Jos joku nyt vielä epäilee, niin kannatta googlettaa, ko liiviä tehdään kokoajan Itävallan tehtaalla lähinnä Saksan ja Englannin, Italian ja Ranskan sekä Sveitsin markkinoille.
Siis Suomeen on tuotu valkoisena vain tuo yksi erä ja se sai ko nimen uudesta erästä ei ole mitään tietoa.
Beigenä Triumph Doreen L nimellä liiviä on tuotu suomeen 70-luvun alusta. Saksassa ja Itävallassa se tuli markkinoille beigenä ja valkoisena aivan 60-luvun lopulla.
Kopioita tehdään Kiinassa ja myydään eräässä hyvin tunnetussa maailmanlaajuisessa netti kirppiksessä, sieltä voi kukin käydä katsomassa millä nimellä niitä myydään.
Mielestäni kenenkään ei kannattaisi niin kauheasti irviä pienestä nimen lipsahduksesta, eivät ne niin hirveän helppoja ole itse kellekkään.
Toivon, että Suomen Triumph jo vihdoin heräisi itse vastaamaan, miksi ko tuotetta ei tuoda Suomeen, vaikka kysyntää on.
Miksi Suomen Triumph on kuin kusi sukassa? Ei puhu ei pukahda! - Höpöttäkööt
vastaa Triumph Suomi!!! kirjoitti:
Uusinta Triumphin tuomaa erää. Tosin siitä taitaa olla jo 3-4v aikaa. Triumph ei omilla sivuillaan kerro ko tuotteesta, koska sitä ei enään tuoda pohjoismaihin. Tämä erä oli valkoisia Triumph Doreen L Classics rintaliivejä. Tästä sarjasta on joitakin rippeitä vielä jäljellä lähinnä maaseudun pienissä liiviliikkeissä.
Jos joku nyt vielä epäilee, niin kannatta googlettaa, ko liiviä tehdään kokoajan Itävallan tehtaalla lähinnä Saksan ja Englannin, Italian ja Ranskan sekä Sveitsin markkinoille.
Siis Suomeen on tuotu valkoisena vain tuo yksi erä ja se sai ko nimen uudesta erästä ei ole mitään tietoa.
Beigenä Triumph Doreen L nimellä liiviä on tuotu suomeen 70-luvun alusta. Saksassa ja Itävallassa se tuli markkinoille beigenä ja valkoisena aivan 60-luvun lopulla.
Kopioita tehdään Kiinassa ja myydään eräässä hyvin tunnetussa maailmanlaajuisessa netti kirppiksessä, sieltä voi kukin käydä katsomassa millä nimellä niitä myydään.
Mielestäni kenenkään ei kannattaisi niin kauheasti irviä pienestä nimen lipsahduksesta, eivät ne niin hirveän helppoja ole itse kellekkään.
Toivon, että Suomen Triumph jo vihdoin heräisi itse vastaamaan, miksi ko tuotetta ei tuoda Suomeen, vaikka kysyntää on.
Miksi Suomen Triumph on kuin kusi sukassa? Ei puhu ei pukahda!Eivätpä firmat yleensä puutu sukkahousufetisistienkään höpsötyksiin, siis niiden, jotka kohkaavat naisten pöksyistä omien koipiensa verhona. Ihan häiritsemättä saa siis liivimieskin höpöttää.
- Höpöttäkööt
Höpöttäkööt kirjoitti:
Eivätpä firmat yleensä puutu sukkahousufetisistienkään höpsötyksiin, siis niiden, jotka kohkaavat naisten pöksyistä omien koipiensa verhona. Ihan häiritsemättä saa siis liivimieskin höpöttää.
Ja vielä:
- Valitettavasti näin
vastaa Triumph Suomi!!! kirjoitti:
Uusinta Triumphin tuomaa erää. Tosin siitä taitaa olla jo 3-4v aikaa. Triumph ei omilla sivuillaan kerro ko tuotteesta, koska sitä ei enään tuoda pohjoismaihin. Tämä erä oli valkoisia Triumph Doreen L Classics rintaliivejä. Tästä sarjasta on joitakin rippeitä vielä jäljellä lähinnä maaseudun pienissä liiviliikkeissä.
Miksi Suomen Triumph on kuin kusi sukassa? Ei puhu ei pukahda!"Toivon, että Suomen Triumph jo vihdoin heräisi itse vastaamaan, miksi ko tuotetta ei tuoda Suomeen, vaikka kysyntää on.
Miksi Suomen Triumph on kuin kusi sukassa? Ei puhu ei pukahda! "
Trumph lienee Suomessa melko pieni liivimerkki nykyaikana. Muut merkit ovat jyränneet sen tehokkaasti. Vaikka tällä palstalla merkki on esillä ja vain tuon yhden liivityypin ja yhden kirjoittajan ansiosta, myymälöissä Triumphia näkee harvoin. Tuonti ei kannata Suomen pienille markkinoille kuin jollakin yleisellä mallilla ja koolla jolle on riittävästi kysyntää ettei tuote jää makaamaan varaston täytteeksi (todellista kysyntää ei ole). Siksipä erikoisempia malleja haluavan on syytä käyttää postimyyntiä. Ongelmana on tietenkin oikean koon löytäminen ilman sovitusta, mutta ei sekään tunnu mukavalta että joutuu ostamaan liiviliikkeestä "uutena" useita kertoja sovitetut liivit (erikoista mallia ei ole tarjolla kuin muutama kappale). - ostotarvetta olis
Valitettavasti näin kirjoitti:
"Toivon, että Suomen Triumph jo vihdoin heräisi itse vastaamaan, miksi ko tuotetta ei tuoda Suomeen, vaikka kysyntää on.
Trumph lienee Suomessa melko pieni liivimerkki nykyaikana. Muut merkit ovat jyränneet sen tehokkaasti. Vaikka tällä palstalla merkki on esillä ja vain tuon yhden liivityypin ja yhden kirjoittajan ansiosta, myymälöissä Triumphia näkee harvoin. Tuonti ei kannata Suomen pienille markkinoille kuin jollakin yleisellä mallilla ja koolla jolle on riittävästi kysyntää ettei tuote jää makaamaan varaston täytteeksi (todellista kysyntää ei ole). Siksipä erikoisempia malleja haluavan on syytä käyttää postimyyntiä. Ongelmana on tietenkin oikean koon löytäminen ilman sovitusta, mutta ei sekään tunnu mukavalta että joutuu ostamaan liiviliikkeestä "uutena" useita kertoja sovitetut liivit (erikoista mallia ei ole tarjolla kuin muutama kappale).Niin....
Kysyntää on!
Tarjontaa ei!
Miksi maahantuoja ei vastaa?
Varsinkin tälläinen liivi vaatii aina sovituksen.
Jos me suomalaiset emme sitä vaadi, ei sitä kukaan muukaan vaadi.
Triumph Suomi Turku herätys! - triumphf3
"Toivon, että Suomen Triumph jo vihdoin heräisi itse vastaamaan, miksi ko tuotetta ei tuoda Suomeen, vaikka kysyntää on.
Trumph lienee Suomessa melko pieni liivimerkki nykyaikana. Muut merkit ovat jyränneet sen tehokkaasti. Vaikka tällä palstalla merkki on esillä ja vain tuon yhden liivityypin ja yhden kirjoittajan ansiosta, myymälöissä Triumphia näkee harvoin. Tuonti ei kannata Suomen pienille markkinoille kuin jollakin yleisellä mallilla ja koolla jolle on riittävästi kysyntää ettei tuote jää makaamaan varaston täytteeksi (todellista kysyntää ei ole). Siksipä erikoisempia malleja haluavan on syytä käyttää postimyyntiä. Ongelmana on tietenkin oikean koon löytäminen ilman sovitusta, mutta ei sekään tunnu mukavalta että joutuu ostamaan liiviliikkeestä "uutena" useita kertoja sovitetut liivit (erikoista mallia ei ole tarjolla kuin muutama kappale).Mulla on Triumphf dooreon rintaliivit, pitkä ja lyhyt malli. Nyt on vaikee saada suomesta Olen itse tilannut Englannista sieltä löytyy kivoja tukevia malleja myös isotissisisisselle. Onhan se tilaus hiukan vaikeeta kyllä se onnistuu aivan ns. Kaupunkilaisjärjelläkin Jos on asialla.
- Valitettavasti näin
ostotarvetta olis kirjoitti:
Niin....
Kysyntää on!
Tarjontaa ei!
Miksi maahantuoja ei vastaa?
Varsinkin tälläinen liivi vaatii aina sovituksen.
Jos me suomalaiset emme sitä vaadi, ei sitä kukaan muukaan vaadi.
Triumph Suomi Turku herätys!Kysyntää on! Liian vähän.
Tarjontaa ei! Ei kannata, seisoo varastossa.
Miksi maahantuoja ei vastaa? Triumphin edustajat eivät lue tätä palstaa, ota yhteys suoraan jos uskallat pistää nimesi alle. Vasta sellaiseen voi saada vastauksen. http://eu.triumph.com/on/demandware.store/Sites-EU-Site/fi_FI/TR_Service-Contact?cid=Contact_Us
taikka [email protected] - Raija Rupareikä
Kysyntää on! Liian vähän.
Tarjontaa ei! Ei kannata, seisoo varastossa.
Miksi maahantuoja ei vastaa? Triumphin edustajat eivät lue tätä palstaa, ota yhteys suoraan jos uskallat pistää nimesi alle. Vasta sellaiseen voi saada vastauksen. http://eu.triumph.com/on/demandware.store/Sites-EU-Site/fi_FI/TR_Service-Contact?cid=Contact_Us
taikka [email protected]Sinäpä olet sitkeä veikko väittämään, että liivit seisoo varastossa ja kysyntää ei ole.
Mihinkä väitteesi perustuu?
Minä tiedän, että Doreen L valkoisena tai beigenä kävisi hyvin kaupaksi, jos liiviliikkeet vain saisivat ostaa niitä maahantuojalta.
Maahantuoja on erittäin hyvin tietoinen tästä palstasta ja seuraa tätä kirjoittelua silmä kovana.
Halusit tietää nimeni! Raija Rupareikä Ei, älä turhaan vaivaudu esittelemään itseäsi, sillä tiedän sen jo H Moilanen - ---
Raija Rupareikä kirjoitti:
Sinäpä olet sitkeä veikko väittämään, että liivit seisoo varastossa ja kysyntää ei ole.
Mihinkä väitteesi perustuu?
Minä tiedän, että Doreen L valkoisena tai beigenä kävisi hyvin kaupaksi, jos liiviliikkeet vain saisivat ostaa niitä maahantuojalta.
Maahantuoja on erittäin hyvin tietoinen tästä palstasta ja seuraa tätä kirjoittelua silmä kovana.
Halusit tietää nimeni! Raija Rupareikä Ei, älä turhaan vaivaudu esittelemään itseäsi, sillä tiedän sen jo H MoilanenMaahantuojat seuraavat vain myyntilukuja. Tällaisella huuhaapalstalla kirjoittelu on turhaa. Jos haluatte vaikuttaa tosissaan, esittäkää pyyntönnen liivimyyjällenne tai suoraan maahantuojalle. Kun nähdään että tuotteen todellinen kysyntä on riittävä, se otetaan myyntiin.
Ihmetyttää vaan miksi täällä puhutaan vain yhdestä liivimerkistä ja -mallista. Miksi samanlaista kirjoittelua ei ole muista merkeistä? - Raija Rupareikä
--- kirjoitti:
Maahantuojat seuraavat vain myyntilukuja. Tällaisella huuhaapalstalla kirjoittelu on turhaa. Jos haluatte vaikuttaa tosissaan, esittäkää pyyntönnen liivimyyjällenne tai suoraan maahantuojalle. Kun nähdään että tuotteen todellinen kysyntä on riittävä, se otetaan myyntiin.
Ihmetyttää vaan miksi täällä puhutaan vain yhdestä liivimerkistä ja -mallista. Miksi samanlaista kirjoittelua ei ole muista merkeistä?Jokaisen tuotteen maahantuoja seuraa oman tuotteensa imagoa tarkasti, myös tätä palstaa ja varsinkin tätä, Suomi24 on ylivoimaisesti suurin mielipidevaikuttaja, eli alansa markkinajohtaja.
Olen välittänyt moniin liiviliikkeisiin infoa Doreen L liivin saantivaikeeudesta ja järjestään liikkeiden myyjät ja omistajat ovat valittaneet maahantuojan kovapäisyyttä ja haluttomuutta myydä hedän bulkkitavaraansa liiviliikkeille tavarataloille ja marketeille. Olen jo kymmenen vuotta sitten välittänyt toiveeni valkoisesta Doreen L: stä, silloin maahantuoja vastasi, että valkoisena sitä liiviä ei ikinä tulla tuomaan Suomeen.
Miksi tämä poru vain tästä liivistä?
Oliskohan sillä jotakin tekemistä, että tätä samaa rintaliiviä lähes samalla kaavalla on valmistettu noin 60 vuotta ja Suomessakin se on ollut myynnissä 50vuotta. Jopa minä nuori tytönhupakko olen käyttänyt melkeen ainoana liivimallina Triumph Doreen L rintaliiviä noin 35 vuoden ajan. - epäilyttää
Jokaisen tuotteen maahantuoja seuraa oman tuotteensa imagoa tarkasti, myös tätä palstaa ja varsinkin tätä, Suomi24 on ylivoimaisesti suurin mielipidevaikuttaja, eli alansa markkinajohtaja.
Olen välittänyt moniin liiviliikkeisiin infoa Doreen L liivin saantivaikeeudesta ja järjestään liikkeiden myyjät ja omistajat ovat valittaneet maahantuojan kovapäisyyttä ja haluttomuutta myydä hedän bulkkitavaraansa liiviliikkeille tavarataloille ja marketeille. Olen jo kymmenen vuotta sitten välittänyt toiveeni valkoisesta Doreen L: stä, silloin maahantuoja vastasi, että valkoisena sitä liiviä ei ikinä tulla tuomaan Suomeen.
Oliskohan sillä jotakin tekemistä, että tätä samaa rintaliiviä lähes samalla kaavalla on valmistettu noin 60 vuotta ja Suomessakin se on ollut myynnissä 50vuotta. Jopa minä nuori tytönhupakko olen käyttänyt melkeen ainoana liivimallina Triumph Doreen L rintaliiviä noin 35 vuoden ajan.Ettei maine vaan ole mennyt siksi että on transvestiittien mieliliivi.
- Raija Rupateikä
epäilyttää kirjoitti:
Ettei maine vaan ole mennyt siksi että on transvestiittien mieliliivi.
Tarkoitatko?
Transvestiittienkin? - D-105
triumphf3 kirjoitti:
Mulla on Triumphf dooreon rintaliivit, pitkä ja lyhyt malli. Nyt on vaikee saada suomesta Olen itse tilannut Englannista sieltä löytyy kivoja tukevia malleja myös isotissisisisselle. Onhan se tilaus hiukan vaikeeta kyllä se onnistuu aivan ns. Kaupunkilaisjärjelläkin Jos on asialla.
Moi Kyllä Triumph Doreen rintaliivejä suomesta saa, ainakin KLINGEL Postimyynnistä Olen tilannut mm. -L mallin liivit viimeviikolla. Kannattaa tilata yksi kirjain isompi kuppikoko ku normaalisti. Sit saa sopivat. Ympärysmitta kannattaa ottaa piukka (löystyy ajan mittaan) Kai tästä hyötyä ehkä jollekkin.
- pystytissin ihannoij
Jokaisen tuotteen maahantuoja seuraa oman tuotteensa imagoa tarkasti, myös tätä palstaa ja varsinkin tätä, Suomi24 on ylivoimaisesti suurin mielipidevaikuttaja, eli alansa markkinajohtaja.
Oliskohan sillä jotakin tekemistä, että tätä samaa rintaliiviä lähes samalla kaavalla on valmistettu noin 60 vuotta ja Suomessakin se on ollut myynnissä 50vuotta. Jopa minä nuori tytönhupakko olen käyttänyt melkeen ainoana liivimallina Triumph Doreen L rintaliiviä noin 35 vuoden ajan.Nyt puhuu ihminen joka tietää jotain rintaliiveistä ja tukevista , onhan se eri asia ku haluu olla avara kaula-aukkoinen ja näyttävä. Se on kaunis nainen jolla on piukka T-paita ja Rinnat pystys täyskuppirintaliivit, värillä ei väliä kiva ku näkyy läpi ja on näyttävä Olethan Ykkönen.
- turvonnut nänni
En enään haluu oikein kirjoittaa Noista Triumph Rintaliiveistä Oikeinkirjoituksesta. Kiva ku ns. kieliopin opettaja koulutti mua. Kiitos sulle, en ,ensi ymmärtänyt. Kaikkee oikein. Olet kai sairas tai seksinhaluinen ,Nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462