AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / kuhmon terveyskeskus, suuri vaara piilee

kuhmon terveyskeskus, suuri vaara piilee

5 Vastausta 731 Lukukertaa
mielenkiintoinen paikka ettenkö sanoisi tuo eräs käytävän pätkä kuhmon terveyskeskuksessa... tiedän tästä paikasta montakin huonoakin juttua.. paulautetta on yritetty antaa, mutta kieroja ovat.. En syytä tai mitään... mutta te keitten läheisiä on pitenpään kuhmon osastolla niin pitäkääpä silmänne auki.. ihan oikeasti!
Mitä tarkoitat??
joulupukki ikävissään pisti salaliittoteoriat ,kohta se nimilistan laittaa kiertoon
olen kuullut...
minua henkilökohtaisesti säälittää kuhmonterveyskeskuksen ikäihmiset, jotka joutuvat olemaan yhdellä osastolla pitkään.. Ei hoitajia oikein kiinnosta ihmiset. aikaa kuntoutukseen kyllä olisi. Aina kun ole vieraillut osastolla henkilökunnan naurun räkätys kuuluu käytävän päähän kun ovat kahvitauollaa ja sitten kun he huomaavat että omaisia tulee ni kaikkilla olikin jotakin tehtävää eikä kellään ole aikaa jutella potilaasta.. JOS JOSKUN joudutte PÄÄTTÄMÄÄN minne joku lähisukulaisenne menee hoitoon tai elämään loppuelämää, niin miettikää 2kertaa mikä paikka on kuhmossa on hyvä. ja jos joku tuttunne on osastolla ja sattuu olemaan lääkkeitten jako aika niin kysykääpäs joskus hoitajalta että mitä lääkkeitä te annatte? yleensä eivät tiedä...mistään mitään.. olen kuullut paljon huonoja kokemuksia.. ja ainiin ei ne siellä osastolla olevat huonokuntoisen ikäihmiset syö kunnolla, omaisille vaan sanotaan niin, etteivät vaatisi mitään.. ja tämän tiedän...ja olen nähnyt valitettavasti montamonta kertaa
Ei sitä osata ajatella ennenkun itse makailee siellä? Jos katson etten pystyisi hoitamaan jotain työtä niin olisin toisella alalla.
 /   /  /  / kuhmon terveyskeskus, suuri vaara piilee

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta