Helvetin nastahomot

ei mikään jyrsijä

Viikkokausiin ei ole ollut lumesta tietoakaan, silti järjetön joukko nastahomoja jauhaa asfalttia tomuksi täällä pääkaupunkiseudullakin. Tiet kuluu, pölyä ilmaan ja helvetinmoinen melu kaupan päälle. MIKÄ IHME NIISSÄ NASTOISSA ON, kun niistä ei raaskita luopua. On tainnut nastat pehmittää nastahomojen aivotkin.
Ai niin, jos katsoo kelikamerasta lapista kuvia, voi nähdä vielä lunta. Ettei vaan leviä tännekin. Jyrsiminen ei ole ainoastaan nastahomon asia, siitä kärsii kaikki.
Ja ihan turhaa jurnuttaa vastaan Mr Nasta.

15

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuumailee hän

Täällä Pirkanmaalla eilen melkein 20 astetta ja jopa taksitkin jauhavat vielä nastoilla. Voi kunpa poliisi alkaisi sakottaa näitä egoisteja oikein kunnolla...

• kitkaa??

Samaa ihmettelen, itsekin ajan TALVELLA nastoilla. Miksi jotkut ei raaski vaihtaa vieläkään kesärenkaita??
      Sen olen huomannu, että ainahan nämä "jyrsijät", eli kitkakuskit ihmettelevät nastojen tarpeellisuutta..
      Turhaa vikinää, mulla on kesärenkaat melkeen yhtä äänekkäät, kun nastatkin :P

• nastat oli tänäänkin

=> Turhaa vikinää, mulla on kesärenkaat melkeen yhtä äänekkäät, kun nastatkin

Korvakuulolla sanon että rengasmelu kadulla on vähentynyt kun nastoista on luovuttu, mutta tarkoitit varmaan ääntä oman autosi sisällä?

Se oman auton sisämelu on yksityisasia, mutta totta on että kesärenkaat ovat korvakuulolla äänekkäämmät kuin kitkarenkaat. Desibelien mukaan kitkat eivät olisi hiljaisia, mutta korvan perustella ovat.

Yhdellä oli PKS tänään nastat, mutta näytti olevan toiset renkaat tavaratilassa. Oli ehkä menossa vaihtamaan jo kesärenkaisiin.

• hanki elämä

Jo on ihmisen elämä tylsää ja ilman järkevää sisältöä jos jaksaa itkeä ja vinku jos muuta pässi ajelee nastarenkailla tuokokuun alussa.
      Ei ne 0,015% autolijoijsta saa mitään tuhoa oikaan muutamassa viikossa.

• +-0

Älä stressaa ne samat kuskit ajaa sitten vielä jouluna kesärenkailla, kun niillä ei ikinä ole varaa vaihtaa renkaita oikeaan aikaan...

• president nasta

Voi pientä puppelia. Äkkiä nyt äidin tissille tai pelailemaan essolta ostettua haavipallopeliä isin kanssa.

Sitten joskus kun sinulla on ehkä varaa ajokorttiin ja ekaan tuunattuun tojotaan niin palataan asiaan.

• kitkaa??

Ei mua nastat varsinaisesti häiritse, mutta eihän niitä voi olla kuulematta..

• zdfsfgm

Ne on tyhmiä, laiskoja tai uusavuttomia.

• heterokammo??

Veikkaampa, että vielä nastarenkaila ajavatovat pääsääntöisesti heteroita.

• hellekuski

Taitaa se suvi vihdoin tulla nastapellekin - tänään 19.5 ei enää pyörinyt kuin kolme autoa nastoilla. Mittarissa 25 astetta.

• Lumi tulee ole ready

Jep, kitkoilla menen koko kesän, onpa sitten syssyllä talvirenkaat alla valmiiksi, voi kun kaikki käyttäisi kitkoja ympäri vuoden.

• ei koskaan renkaita?

onneksi suurin osa älyää vaihtaa kesärenkaat kesäksi alle. Liukkailla lillukoilla kitkoilla on vaaraksi itselle ja muille, kortti pois ja sakkoja kesäkitkapelleille.

• Kohta taas

Näitä lipsuvilla kitkoilla ajavia näyttää olevan vieläkin runsaasti liikenteessä, odottelevat varmaan jo talvea.

• hesaast

pitääks nastat jo kohta nyppii pois? vai oliks se juhannukseen mennes?

• Valmiina odottamassa
        hesaast kirjoitti:

pitääks nastat jo kohta nyppii pois? vai oliks se juhannukseen mennes?

Miks nyppisin, siellä ne pysyy renkaissa kiinni varastossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe