Tilattu lahjakortti 3vko sitten , mutta eipä korttia näkynyt , maksu meni puh.laskulla , asiakaspalvelusta ei vastausta kahteen viikkoon !
sms-lahjakortti.fi_varoitusta
11
393
Vastaukset
- JOniiii5
Juu muaki näköjää huijattii sivu suljettii mulla meni sinne paljo rahaa. tilasin keskiviikkona ja kattelin viikonloppuna nii sivua ei oo enää saiskoha toho jotenki etittyy jotenki sais tekijän kii
- mbmbskrill
Onko teillä päässä yhtään mitään järkeä? Maksaa 20e kympin lahjakortista! Ette varmaan tiedä, että niitä saa nimellishinnalla ostettua kaupasta. Eilen ostin viidelläkympillä viidenkympin lahjakortin sryhmään! Vittu kun ihmiset on tyhmiä! Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitäisikö perustaa yritys, joka myy 10euron seteleitä 20euron hintaan. Ja yrityksen tulos nousee yhtä lujaa ylös, kun Nokia tuli alas!
- Peukku perssiisseen.
mbmbskrill kirjoitti:
Onko teillä päässä yhtään mitään järkeä? Maksaa 20e kympin lahjakortista! Ette varmaan tiedä, että niitä saa nimellishinnalla ostettua kaupasta. Eilen ostin viidelläkympillä viidenkympin lahjakortin sryhmään! Vittu kun ihmiset on tyhmiä! Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitäisikö perustaa yritys, joka myy 10euron seteleitä 20euron hintaan. Ja yrityksen tulos nousee yhtä lujaa ylös, kun Nokia tuli alas!
Provoilua vaan...
- joniii5 sama aikasem
nii mutta pisti sivun kiinni että pitäskö tehfä rikos ilmotus. meinattii sitä vaa että ne ei meinaa lähettää niitä lahjakortteja
- mknhbgv
1200e lahjakortteja tilattu pari viikkoa sitte ja nyt ei sitte koko sivustoa löydy... mitä tässä kannattaisi tehdä?
- 15+15
No se mitä kannattaa tehdä on valitella sitä täällä ja istua peukalo per..essä. Mitäs jos kokeilisitte ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaa ja sen jälkeen poliisiin.
- joniii5
Tehty on. Nyt vaan sit odotellaa
- Lampaat***
Sit siinä odotellessa voi rauhottua ja kuunnella vaikka tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=TheV9eBTT3Q
- huijattu2
Huijausta valitettavasti. Tilasin maaliskuussa lahjakortteja, eivät tulleet. Otin myös yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, tyssäsi siihen kun taustalla on ulkomainen firma (englanti muistaakseni). Poliisi varmaan saisi jotain selville, mutta rahoille kyllä voi sanoa good bye.
- huijattu2
...ps jos haluatte kortteja tilata niin ainakin MobiShoppi on ollut luotettava ja toimitukset nopeita.
- Jokuko ja KUsti
huijattu2 kirjoitti:
...ps jos haluatte kortteja tilata niin ainakin MobiShoppi on ollut luotettava ja toimitukset nopeita.
Sine sitte ja joukolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701