Lukeminen Bieberin ollessa Suomessa...

belieber_liebe_j

Onko muita oikikseen hakijoita menossa Bieberin konserttiin?? Miten yhdistätte lukemisen ja J:n ? Ite oon tänään ollu koko ajan netissä, jos sinne tulis jotain uutta vierailuun liittyen esim. kuvia. Luen tänään vielä vähän, mutta huomenna on tiedossa junamatka Helsinkiin ja sitten jonottamaan. Lauantaina sitte taas junamatka takas kotiin ja sitte täytyy taas lukea. Jotenki ajatus ei pysy ollenkaan noissa kirjoissa...

71

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bieber zombiet alas

      Oletko sinäkin bieber zombie? Nuo aitoja kaatelevat bieber fanit ovat kun suoraan resident evil elokuvan zombiet aidan takana. Kimeämmillä äänillä varustettuna.

    • 1kjhklhkljk

      Ehkä et ole vielä tarpeeksi kypsä oikikseen... Nauti piiperosta ja nuoruudestasi ja jätä lukuhommat muille ;)

    • justin_forever95

      Samat fiilikset!!!!! En voi oottaa huomista. Itekki tuun junalla Helsinkiin, tosin junamatka on vaan pari tuntia. Menomatkalla en saleen pysty keskittyyn koekirjoihin, mutta paluumatkalla on pakko kaivaa kirjat taas laukusta. Luin muuten jostain haastattelusta, että kun JB:ltä kysyttiin, että mitä se tekis, jos se ei olis maailman paras laulaja, niin se sano, että se olis varmaan lakimies!!! Tää antaa meille kaikille lisävoimaa luku-urakkaan :) Innolla ootan huomista konserttia.

      • niin kenelle

        Meille kaikille....


      • EriClapton

        Millä perusteella piiperi on maailman paras laulaja?


      • mine_forever
        EriClapton kirjoitti:

        Millä perusteella piiperi on maailman paras laulaja?

        Eniten charmia, eniten hittibiisejä, eniten listaykkösiä, eniten faneja, eniten rahaa, eniten menestystä, eniten kaikkea mahdollista ;)


      • idiotseverywhere
        mine_forever kirjoitti:

        Eniten charmia, eniten hittibiisejä, eniten listaykkösiä, eniten faneja, eniten rahaa, eniten menestystä, eniten kaikkea mahdollista ;)

        Niin, mutta eihän tuo nyt mitään oikeesti sano...


    • ooh_baby_fan

      Kohta se on käsillä!!! Sain just viimeisen luvun luettua Kontekstuaalisesta oikeushistoriasta ja nyt on ihan pakko lähtee jo oottaan vuoden kohokohtaa!!! En voi uskoa, että nyt se lopultakin tapahtuu. Bieber on täällä! Seuraava jännä paikka onkin sitten pääsykoesali kesäkuussa.. Eniten ootan Nothing like us:sia. Huominen varmaan meneen konsertista palautumiseen. Sunnuntaina sit taas kirjojen kimppuun .. Ihan pakko antaa itelle 2 vaparia lukemisesta.

    • iamabelieber

      Siis mun niiq tosi vaikee keskittyy ku ajattelen vaan Justinia, siis mitähän se nyt tekee, miten se pukeutuu...laittaakohan se nahkahousut jalkaan konserttii? *love* :3

    • youremybaby!

      Kiva, kun saitte liput sinne...Ite jäin rannalle ruikuttaan. Ihania kuvia on konsertista kyllä julkastu. Noi Justinin hiukset on aivan ihanat! Se on kyl niin komee...

    • fani_ikuisesti94

      Mitä mieltä olitte konsetista?? Mun mielestä oli aivan mahtava!! Justinilla oli taas uusia tatskoja...hienoja! Tykkäsin myös niistä kultasista hanskoista. Maailman paras konsertti!

      • kiitosjanäkemiin

        Tää ei oo mikään Bieberin faniklubi, että muualle voi sitten varmaan mennä hehkuttamaan.


      • bieber_fanaatikko
        kiitosjanäkemiin kirjoitti:

        Tää ei oo mikään Bieberin faniklubi, että muualle voi sitten varmaan mennä hehkuttamaan.

        Mitä sitten teet täällä? Täällä keskustellaan Bieberin vaikutuksesta oikikseen lukemiseen. Että revi siitä. Hyvästi itsellesi.

        Itse olin konsessa ja se oli aivan mahtava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JB on maailman paras laulaja. Kamera on täynnä kuvia, mutta nyt on aloitettava taas kirjojen luku-urakkaa. Kuinkahan monta viikkoa tässä oikein menee, että kaikki normalisoituu taas...? Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lukemiseen on tosi vaikea keskittyä...onko muilla sanoja ongelmia?


      • Bieber,analRapedByME
        bieber_fanaatikko kirjoitti:

        Mitä sitten teet täällä? Täällä keskustellaan Bieberin vaikutuksesta oikikseen lukemiseen. Että revi siitä. Hyvästi itsellesi.

        Itse olin konsessa ja se oli aivan mahtava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JB on maailman paras laulaja. Kamera on täynnä kuvia, mutta nyt on aloitettava taas kirjojen luku-urakkaa. Kuinkahan monta viikkoa tässä oikein menee, että kaikki normalisoituu taas...? Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lukemiseen on tosi vaikea keskittyä...onko muilla sanoja ongelmia?

        Tyypit on 20-vuotiaita ja hakee oikikseen sekä diggaa piipeirstä? LOL. Eikö ne fanit ole 13-vuotiaita?


      • --J--love_ya
        Bieber,analRapedByME kirjoitti:

        Tyypit on 20-vuotiaita ja hakee oikikseen sekä diggaa piipeirstä? LOL. Eikö ne fanit ole 13-vuotiaita?

        Tää on niin tyypillistä!! Siis missä tynnyrissä sut on kasvatettu?? Hyvä musiikki/mahtava lauluääni/superhuiput biisit eivät todellakaan ole mikään ikäkysymys! Tilanne on sama esim. Elastisen kohdalla. Jotkut luulee, että sitä kuuntelee vain 15-vuotiaat wannabe hiphopparit, mutta esim. mun mummoki kuuntelee Elaa! Justin on meille kaikille, jotka tykätään huipuista biiseistä ja maailmaluokan laulamisesta! Terv. ylpeä belieber 24.v.


      • muitakin_oksettaa
        --J--love_ya kirjoitti:

        Tää on niin tyypillistä!! Siis missä tynnyrissä sut on kasvatettu?? Hyvä musiikki/mahtava lauluääni/superhuiput biisit eivät todellakaan ole mikään ikäkysymys! Tilanne on sama esim. Elastisen kohdalla. Jotkut luulee, että sitä kuuntelee vain 15-vuotiaat wannabe hiphopparit, mutta esim. mun mummoki kuuntelee Elaa! Justin on meille kaikille, jotka tykätään huipuista biiseistä ja maailmaluokan laulamisesta! Terv. ylpeä belieber 24.v.

        Musiikki hirveintä kuraa ikinä, ylimielinen, itserakkain lavalleoksentaja..tajus varmaan itekin siinä vaiheessa touhunsa järjettömyyden. :D:D


      • parasparasparaslaula
        bieber_fanaatikko kirjoitti:

        Mitä sitten teet täällä? Täällä keskustellaan Bieberin vaikutuksesta oikikseen lukemiseen. Että revi siitä. Hyvästi itsellesi.

        Itse olin konsessa ja se oli aivan mahtava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JB on maailman paras laulaja. Kamera on täynnä kuvia, mutta nyt on aloitettava taas kirjojen luku-urakkaa. Kuinkahan monta viikkoa tässä oikein menee, että kaikki normalisoituu taas...? Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lukemiseen on tosi vaikea keskittyä...onko muilla sanoja ongelmia?

        En tiedä, miten aloittaa taas lukeminen. JB:n huippukonsertti on kokoajan mielessä. Korvissakin vielä soi "baby, baby...". Aattelin, että maanantaina alkaa taas lukeminen.


    • piiperi1

      Hei nyt valoja!
      Kuuntelisitte mielummin kotimaista piiperiä, Packalenin Robinia.

    • JB_rocks_socks_off

      Miten muiden konsertissa olijoiden lukemiset on jatkunu? Justinin tyyli on kyllä niin ihana!

      • sdfsfew

        Siis mää olin niiq siel konsertis, ja nyt mä siis oon ollu sen jälkeen niiq et mä en oo voinu olla!! kyl se JB on niin ihana ja silleen ja mä tekisin siis ihan mitä vaan että saisin olla sen kaa


    • bemine_bibs

      "Bibs" on 19.v.!! Miksei sais parikymppiset olla hulluna siihen?? Sehän on vaan plussaa, jos se osaa kaiken lisäks laulaa ja tanssia.

    • tulevaoikislainen90

      Itsekkin olen Justin Bieber -fani ja haen Helsingin oikikseen. Mitä ihmeellistä tässä nyt on? Mahtava musa on universaalia eikä tunne mitään rajoja. Itsellä menossa nyt kontekstuaali 4. kertaa ja muut kaksi olen lukenut 3 kertaa.

    • vinkkki1!!

      Kuuntelen lukemisen taustalla on uusinta levyä.

      • vinkkki1!!

        on=JB:n


    • kesäkuu_tuu_jo!

      Onko eri tiedekunnissa joitain kerhoja opiskelijoille, joita yhdistää jokin harrastus tms.???? Perustaako opiskelijat sellaisia?

      • alligator8349

        Kyllä sinne voi jonkin oman kaveriporukan kesken jonkin faniklubin perustaa. Ite oon ainaki mukana! Siis, sen jälkeen kun pääsen ineen. Nyt on menossa velkavastuu 5. kertaa. Välikokeet meni ihan hyvin. Sain itse kokeen aikana muutaman ahaaelämyksen, joten kyllä niistä hyötyä on (vaikka aika kallis maksu tästä täytyykin maksaa).


    • Just my 0.02$

      Kyllä joistakin näistä fanitusviesteistä paistaa läpi, että älykkyyden tai kypsyyden aste ei todellakaan ole sellaisella tasolla että kannattisi edes kuvitella pääsevänsä oikikseen, Rovaniemelle ehkä, Helsinkiin ei todellakaan. Jos pelkkä Bieberin läsnäolo Suomessa saa pöksyt tutisemaan miten kuvittelette aikanaan pärjäävänne eräässä hankalimmista tiedekunnista jos jollain ihmeellä sisään pääsisitte?

      Lisäksi ainoa tapa miten Bieber voisi olla lakimies olisi jos hän jotenkin onnistuisi tutkintonsa ostamaan, suosittelen lukemaan "miehen" kommentteja esimerkiksi politiikasta, puhuvat aika selvää kieltä sen puolesta että herra ei ole se penaalin terävin kynä.

      • käsittämätönt_porukk

        Heh hee. Mitäs sanotte esim. Volvo-faneista, jotka hakevat oikikseen, onkohan heillä mahkuja? Tai vaikkapa pallogrillifaneista tai Salkkari-faneista? Älkää edes harkitko hakemista, jooko!!? Sisään pääsevät vain yksilöt, jotka katsovat tv:stä ainoastaan dokumentteja ja ranskalaisia taide-elökyviä. Lisäksi vaatimuksena on se, että nukut vielä rc-auto sylissä ja kuulut paikallisen shakkikerhoon.


      • enole gay jos mietit

        Oi Te kaikkitietävä Just my 0.02$, mitenkähän minun tulee käymään? Kuulun Suomen Saab-faneihin (voisin kutsua fanitustani jopa intohimoksi) ja fanitan Kaija Koota Facebookissa. Olen kaiken lisäksi kirjoittanut Kaija Koolle Facebookiin, että hän on ihana. Pääsykokeisiin olen "tankannut" siitä lähtien, kun kirjoja sai Unigrafiasta. Sain sieltä kaiken lisäksi vielä hiirimaton kaupan päälle. Onkohan minulla toivon häivääkään päästä -ah niin kunnolliseen, arvovaltaiseen ja maineikkaaseen- Helsingin oikikseen?


      • like a sir
        käsittämätönt_porukk kirjoitti:

        Heh hee. Mitäs sanotte esim. Volvo-faneista, jotka hakevat oikikseen, onkohan heillä mahkuja? Tai vaikkapa pallogrillifaneista tai Salkkari-faneista? Älkää edes harkitko hakemista, jooko!!? Sisään pääsevät vain yksilöt, jotka katsovat tv:stä ainoastaan dokumentteja ja ranskalaisia taide-elökyviä. Lisäksi vaatimuksena on se, että nukut vielä rc-auto sylissä ja kuulut paikallisen shakkikerhoon.

        Ah ja siemailevat punaviiniä monokkeli silmällä ja silinterihattu päässä. Lisäksi lukemisnaposteluun kelpaa vain ja ainoastaan homejuustot, kaviaari ja hummeri. Suomenruotsalaisuudesta ja purjehdusharrastuksesta on hyötyä.


      • Just my 0.02$
        käsittämätönt_porukk kirjoitti:

        Heh hee. Mitäs sanotte esim. Volvo-faneista, jotka hakevat oikikseen, onkohan heillä mahkuja? Tai vaikkapa pallogrillifaneista tai Salkkari-faneista? Älkää edes harkitko hakemista, jooko!!? Sisään pääsevät vain yksilöt, jotka katsovat tv:stä ainoastaan dokumentteja ja ranskalaisia taide-elökyviä. Lisäksi vaatimuksena on se, että nukut vielä rc-auto sylissä ja kuulut paikallisen shakkikerhoon.

        Ehkä tässä nyt minulla oli pointtina vaan se, että yleensä ihmiset jotka päättömästi "fanittavat" jotain yli kaiken ovat vähän yksinkertaisia. Minäkin pidän useista asioista mutta en yöuniani menettäisi jos pääsisin tapaamaan jotain tunnettua henkilöä tjsp. Tarkoitus ei ollut leikkiä snobia vaan kertoa faktoja.


      • Just my 0.02$
        enole gay jos mietit kirjoitti:

        Oi Te kaikkitietävä Just my 0.02$, mitenkähän minun tulee käymään? Kuulun Suomen Saab-faneihin (voisin kutsua fanitustani jopa intohimoksi) ja fanitan Kaija Koota Facebookissa. Olen kaiken lisäksi kirjoittanut Kaija Koolle Facebookiin, että hän on ihana. Pääsykokeisiin olen "tankannut" siitä lähtien, kun kirjoja sai Unigrafiasta. Sain sieltä kaiken lisäksi vielä hiirimaton kaupan päälle. Onkohan minulla toivon häivääkään päästä -ah niin kunnolliseen, arvovaltaiseen ja maineikkaaseen- Helsingin oikikseen?

        Jos olet lukenut yhtä paljon kuin tiedät ja hallitset oikean vastaustekniikan tulet pääsemään sisään jos käy niin hyvin että saat kokeesta hyvät pisteet. Ehkäpä aiemmasta viestistäni paistoi läpi turha aggressiivisuus vain sen vuoksi että en suuremmin arvosta mitään "fanittamista". Ja ei, en ole suomenruotsalainen, enkä snobi, en mikään hipster vaan ihan tavallinen tallaaja jota vain ärsyttävät tietyt asiat. Onnea pääsykokeisiin.


      • faktatkuntoon

        Eiköhän ne Bieber-fanisöpöläiset nimenomaan ole siellä tehotehonaminami-kurssilla pyrkimässä Helsinkiin. Lappiin pyrkii vain kaikki vanhat retkut.


    • seonnäin!

      Fanittaa saa vaikka naapurin Yrjöä, ei sillä ole pääsykokeen kanssa mitään tekemistä!

      • jastinin biihpperrii

        Ihte jätin tänää vuonna hakeemata, koska Biihperin poika tuli suoomesa käymmään.

        Uudempi yriitys ensi vuonna, jos Piihberi pyssyy ruapakon tuoisella puolellaa ja täten kihkkelini pois tanasta.


      • nosiismitäjosniiQu
        jastinin biihpperrii kirjoitti:

        Ihte jätin tänää vuonna hakeemata, koska Biihperin poika tuli suoomesa käymmään.

        Uudempi yriitys ensi vuonna, jos Piihberi pyssyy ruapakon tuoisella puolellaa ja täten kihkkelini pois tanasta.

        Ens vuonnahan voi vaikka 1D tulla Suomeeenhhh siis niiQ d444h. Niit ois sit niiku silleen 5 ja sit se ois niiku silleen, ettei niiku silleen pystyis niiku lukee yhtään, tiiätsä niiku silleen ja sit niiku joo


      • hyvinmenee2
        jastinin biihpperrii kirjoitti:

        Ihte jätin tänää vuonna hakeemata, koska Biihperin poika tuli suoomesa käymmään.

        Uudempi yriitys ensi vuonna, jos Piihberi pyssyy ruapakon tuoisella puolellaa ja täten kihkkelini pois tanasta.

        Mahtavaa, että sinulla ei ole aamulla klo 4.34 mitään parempaa tekemistä kun hengailla suomi24:ssa kirjottaa provoja...


      • Aikuinen ihminen
        hyvinmenee2 kirjoitti:

        Mahtavaa, että sinulla ei ole aamulla klo 4.34 mitään parempaa tekemistä kun hengailla suomi24:ssa kirjottaa provoja...

        Vappukänni, never heard?


      • suljettuosastoko?
        Aikuinen ihminen kirjoitti:

        Vappukänni, never heard?

        Heh hee. Ja ensimmäinen asia, joka tulee mieleen, on ottaa osaa suomi24:n justin bieber -keskusteluun..??!!!


      • eisenytoikee
        suljettuosastoko? kirjoitti:

        Heh hee. Ja ensimmäinen asia, joka tulee mieleen, on ottaa osaa suomi24:n justin bieber -keskusteluun..??!!!

        Se on tiiätkö sellasta ironia juttua ja huumoria, koko laulajahan on iso vitsi, eikä edes kovin hauska


      • loverules89
        jastinin biihpperrii kirjoitti:

        Ihte jätin tänää vuonna hakeemata, koska Biihperin poika tuli suoomesa käymmään.

        Uudempi yriitys ensi vuonna, jos Piihberi pyssyy ruapakon tuoisella puolellaa ja täten kihkkelini pois tanasta.

        Trolli!!!! Hän ei ollut maassamme viime vuonna. Harmi vain.


    • jb_fani_94

      Ite oon ollut jo pari vuotta fani, eikä vois vähempää kiinnostaa, mitä ihmiset siitä täällä kirjottaa. Viime vuonna jäin 2,5 pisteen päähän ja tänä vuonna satsasin valmennuskurssiin ja tuutoriin (4. vuoden opiskelija). Sisällä nähdään!

      • 3048gf

        Well said!


      • suhteutasnytvähä

        No siis nii, tuskin enää kukaan teini enää kuuntelee jotain röllipeikon laulu kokoelmaa, niin Justin Bieber on vähän niiku se lastenlaulu cd parikymppiselle.


      • enää_enää_enää_enää
        suhteutasnytvähä kirjoitti:

        No siis nii, tuskin enää kukaan teini enää kuuntelee jotain röllipeikon laulu kokoelmaa, niin Justin Bieber on vähän niiku se lastenlaulu cd parikymppiselle.

        JB on 19 v. Et mieti vähä mitä suollat ulos. Vähän sama, kun joku sanois, että kukaan 29 v ei sais kuunnella Arttu Wiskaria (joka muuten on 29 v) tai että kukaan 65 v ei sais kuunnella Paula Koivuniemeä (joka muuten on 65 v).


      • suhteutasnytvähä
        enää_enää_enää_enää kirjoitti:

        JB on 19 v. Et mieti vähä mitä suollat ulos. Vähän sama, kun joku sanois, että kukaan 29 v ei sais kuunnella Arttu Wiskaria (joka muuten on 29 v) tai että kukaan 65 v ei sais kuunnella Paula Koivuniemeä (joka muuten on 65 v).

        Ei, ei ole sama ollenkaan. Noiden artistien musiikissa nyt on jotain sanomaa, ei pelkästään Baby baby baby, tai jotain muuta yhtä nerokasta, mutta iiihan sama en jaksa kiistellä asiasta, koska kaikki edes suhteellisen täysjärkiset ihmiset tietävät, miten paskaa, ylikaupallistettua "musiikkia" JB "tekee"


      • jep jep
        suhteutasnytvähä kirjoitti:

        Ei, ei ole sama ollenkaan. Noiden artistien musiikissa nyt on jotain sanomaa, ei pelkästään Baby baby baby, tai jotain muuta yhtä nerokasta, mutta iiihan sama en jaksa kiistellä asiasta, koska kaikki edes suhteellisen täysjärkiset ihmiset tietävät, miten paskaa, ylikaupallistettua "musiikkia" JB "tekee"

        Niinpä, Wiskarin ja Koivuniemen musiikissa todellakin on yhteiskunnallista merkittävyyttä ja kontekstuaalista syvyyttä.


    • nostalgiaaeivoitamik

      Itse tykkäsin teininä siitä Jordystä. Aina joskus salaa fiilistelen youtubessa hänen musan parissa. Kyllä siinä kyynel melkein putoaa.

    • fanfanffannnn

      Jordy on kyllä legenda ja jossain haastattelussa kertoi opiskelevansa oikiksessa.

    • fanittaja93566

      Itse olen nyt taas päässyt lukurytmiin, onhan keikastakin jo hieman aikaa. Hyvä musa soi kuitenkin aina taustalla...;)

      • u_rock_my_world

        Enää reilu kk aikaaa!!!!! Missä vaiheessa lukeminen edistyy muilla? Oon lukenu kaikki kirjat 4 kertaa tähän mennessä.


    • jos sä oisit
    • saab_65

      Heh, tuo jutussa käytetty sana miehisyys huvittaa ;)

    • 121212

      Hyvän jutun ovat vääntäneet.

    • kokeilkaaihmees

      Mielestäni hyvä taustamusiikki auttaa lukuprosessissa, ei tuu syötyäkään sitte niin hirveesti herkkuja.

    • Bieber tai laki

      Jos Bieber vaikuttaa lukemiseen noin, en usko, että pääsette edes kokeesta läpi.

      • Bieber on laki

        Heh hee. You wish!


    • persikka_lamb

      Kuinka monta kertaa ootte tähän mennesä lukenu kaikki kirjat? Mulla menee seittemäs kerta (en oo duunis).

    • biksut565

      Nyt menee 10. lukukerta.

    • Helppo peli

      Nyt lähtee vasta lukeminen

    • oikis_tulevaisuuteni
    • ohmyG

      Miten teillä kaikilla menee lukeminen? Enää 4 vkoa!

    • elämäsi_vakuutus

      Jännittää ihan sikana! Lukemisen suhteen oon kuitenkin suht luottavainen.

    • junejunejunecomecome
    • babybabybaybay

      Tsemppiä kaikille faneille ja kohta "se" on edessä!

    • youcandoitbabybaybay

      Nyt kaikki belieberit huomenna sisään!!!!!!! Näytetää niille!

    • jihaaaaaa!!!!

      Lopultakin kotona!!! Olipa urakka. Hyvillä mielin kuitenkin. Uskon, että sisään päästään. Ei ollut ihan niin vaikea kuin uskoin.

    • bebebeebebebebeb

      Jee pääsin Hesan oikikseen!! Miten muiden beliebereiden kävi??

    • maisteri33

      Olen kyllä hieman huolissani seuraavasta lakimiessukupolvesta ja heidän vaikutuksesta yhteiskuntaamme jos heidän keskuudessaan Bieber koetaan tärkeimmäksi henkilöksi ja esikuvaksi...Jos tytöt kasvaisivat hieman kypsemmiksi ennen kuin hakisivat oikikseen.

    • theydoitwithmirrors

      Mä pääsin kanssa. Omista kavereistani pääsi 3 fania!!!!! Meillä oli oma lukurinki ja oltiin samalla valmennuskurssilla myös. Ja ihan tiedoksi vain arvon kääkkämaisterille (jos ikäsi on todellakin 33), niin Bieber-faneja on moneen lähtöön, naisia ja miehiä, lapsia, teinejä, aikuisia ja jopa eläkeläisiä. Usko tai älä - aivan sama.

      Ootteko te muut sisäänpäässeet onnistuneet muuten saamaan jo ne helsinki.fi-tunnarit toimintaan???

    • len clement

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe