Oon ostamassa Surface RT:n ja haluun tietää, että onko se hyvä/huono, millaiset grafiikat, ja jumitteleeko ?
Surface RT ?
17
273
Vastaukset
Surface olisi muuten hyvä laite mutta siinä on Windows 8 RT versio. RT versioon ei voi nimittäin ladata normaalisti Windows ohjelmia nettiselaimen kautta vaan ainoastaan Windows marketista.
- Bor_ed
Noo, sillä ei periaatteessa ole väliä, ettei voi ladata ohjelmia netistä, koska on jo tietokone, johon niitä voi ladata. Kunhan surfacella toimii leffat hyvin niin...
Kyllä sillä elokuvia voi katsoa. Toki riippuu siitä missä muodossa ne on.
- IPad rulz
Osta mielumminiPad. Toimii sulavasti ja löytyy ohjelmia. Tablettien eliittiluokkaa ollut ensimmäisestä mallista lähtien.
Mutta ei enää kauaa sillä ihmiset alkaa siirtyä Androidiin: http://m.itviikko.fi/?page=showSingleNews&newsID=20136006
- bdfghj
tosiaan mielummin joku ipad kuin wintoosa tabletti,ipadin sovellustarjonta on hiukka toista luokkaa
- Almilampi
bdfghj kirjoitti:
tosiaan mielummin joku ipad kuin wintoosa tabletti,ipadin sovellustarjonta on hiukka toista luokkaa
iipatit ovat yliarvostettua muotiroskaa, minulla ehti kaksi olla ja hajosivat itsestään. Nyt olen onnellinen Galaxy Tab 2 7.0 3G - harrastaja.
- Almilampi
Almilampi kirjoitti:
iipatit ovat yliarvostettua muotiroskaa, minulla ehti kaksi olla ja hajosivat itsestään. Nyt olen onnellinen Galaxy Tab 2 7.0 3G - harrastaja.
Ei tuonnekaan voitu iipattia lähettää vaikka harkittiin...
Pitää kestää ja toimia.
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288560425855.html
- Bor_ed
Oon harkinnu ipadia, mutta on itellä iphone ja oon sitä mieltä, että Apple käyttöjärjestelmä on hyvä, mutta koneessani on win8 ja tykkään siitäkin todella paljon. Ja elokuvat katson netflixistä tai viaplaysta. Tv:täkin voi katsoa nettisivulta nimeltä watson. Ipad on vanha juttu, ja tiedän että surfacessa on heikko sovellusmäärä, mutta ... nyt on liikaa ristiriitoja. Ipad on epäkestävempi, surface on isompi, ipadissa enemmän sovelluksia, surface on uusi, ipad: apple, Surface: winRT ... täytyy harkita... mutta androidia en hanki !
- w3r5g7
Miksi ihmeessä et.
Oletko tyttö? - Bor_ed
w3r5g7 kirjoitti:
Miksi ihmeessä et.
Oletko tyttö?En, mä en ole tyttö ... en vaan tykkää androideista ne on nii massoja...
Ipadia on tällähetkellä myyty enemmän joten eikös se ole hieman "massatuote"?
- Bor_ed
noo sinänsä kyllä iPadit on suosituimpii tabletteja, androidin kännykätki on sellasii massoja. Et sen takii uskosin et toi surface on iha jees koska sitä ei kovin moni omista.
- Kalliopiirros
Sain RT:n kolme päivää sitten ja olen hiton tyytyväinen. Harmi että tilasin 5 päivää ennen kuin alkoi tarjous että saa näppiksen mukaan ilmaiseksi (Microsoft Store) :/
Androidiin en koske enää pitkällä tikullakaan. Win8 käyttöliittymä toimii tosi hyvin tabletissa, PC:llä en saa siitä mitään iloa. Kunhan se vaan olisi normaali Windows 8 versio eikä RT niin varmaankin olisi hyvä vaihtoehto.
- Ipadilä
Androidikin voisi olla ihan hyvä kunhan siihen saataisiin tabletille omat sovellukset eikä tarvitsisi puhelimen surkeita resoluutioisia ohjelmia käyttää.
- e3t5u6
Ipadilä kirjoitti:
Androidikin voisi olla ihan hyvä kunhan siihen saataisiin tabletille omat sovellukset eikä tarvitsisi puhelimen surkeita resoluutioisia ohjelmia käyttää.
Mene nyt kuule iFani vaikka saunan taa iHiplaamaan itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001146
- 55752
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502- 32500
- 43476
- 38470
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.26460