Lukemattomia terveydenhoitotapoja

EräsKansanparantaja

Tosiasioiden etsiminen, löytäminen ja tunnustaminen on avoimen keskustelun lähtökohta ja perusta. Näin myös vaihtoehtohoidoista keskusteltaessa ja etenkin vaihtoehtohoitopalstalla. Terveyteen ja hyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä, joihin jokainen itse voi vaikuttaa omilla valinnoillaan on lukemattomia.

Lukeneet keskittyvät lukemaansa ja tyytyvät siihen, mutta on lukemattomia tapoja hoitaa terveyttä, joista lukeneet eivät tiedä tai halua tietää. Omaehtoinen terveydenhoito on terveydenhoitoa parhaimmillaan ja jokaisen käsien ulottuvilla, mutta maantavaksi tullut ulkoistaminen ’ammattilaisten’ hoidettavaksi on astunut myös terveyden hoitoon tai pikemminkin sairauksien hoitoon, kun terveydenhoito on unohdettu.

Sairauksien hoidosta on tullut lukeneiden ’ammattilaisten’ liiketoimintaa, jota halvat ja tulokselliset hoidot häiritsevät. Luontainen terveydenhoito on kirosana, josta ei saisi puhua tai kirjoittaa, tutkimuksista puhumattakaan. Kuitenkin kansantaloudellisesti juuri luontainen terveydenhoito toisi kaivattuja säästöjä myös sairaudenhoitosektorille ja resurssipulan kanssa kamppaileville hyvinvointipalveluille.

73

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea oivalluksesta

      >Tosiasioiden etsiminen, löytäminen ja tunnustaminen on avoimen keskustelun lähtökohta ja perusta

      Aivan mahtavaa. On hienoa, että olet nyt vihdoinkin valmis hyväksymään tämän lähtökohdan. Ei muuta kuin postaat vaikkapa Koskettelematta tapahtuva jäsenkorjailu -tuotteen kustannusvaikuttavuutta jonkun sairauden hoidossa koskevan vakavasti otettavan evidenssin (joka sisältää esim. vertailun hoidon jälkeisistä sairauskuluista verrattuna muihin hoitoihin).

      Sitten voidaan aloittaa keskustelu.

      • Enerkiakanaali

        Skeptikot uskovat omien sanojensa mukaan, että:

        • kaikki rokotteet ovat turvallisia (vaikkei niitä olisi koskaan edes testattu), ja että kaikki ihmiset pitäisi rokottaa vaikka ilman heidän omaa suostumustaan, eikä mitään rajoituksia rokotteiden määrään tarvitsisi antaa; jokainen maailman lapsi voitaisiin piikittää esimerkiksi 900 rokotteella annettuna samanaikaisesti, ja se olisi täysin turvallista ja hyväksi terveydelle

        • monet puolivuotiaat vauvat tarvitsevat anti-depressiivisiä lääkkeitä. He uskovat, että tämänikäisille voidaan antaa rajaton määrä lääkkeitä samaan aikaan; masennuslääkkeitä, kolesterolilääkkeitä, verenpainelääkkeitä – vain GlaxoSmithKlinen tuotevalikoima on rajana!

        • ihmiskeho ei ole kykeneväinen puolustamaan itse itseään mikro-orgasnimeja vastaan ja että ainoastaan rokotteet voivat pelastaa ihmisen virusperäiseltä infektiolta

        • raskaana oleminen on sairaus, ja lapsen syntymä on lääketieteellinen kriisi (koska he vastustavat luonnollista synnytystä)

        • hypnoosi on huuhaata. Tämä on kuitenkin lähinnä huvittavaa, sillä samanaikaisesti he itse ovat täydellisiä esimerkkejä valtamedian harjoittamasta mielenhallinnasta

        • ei ole olemassa sellaista asiaa kuin tietoisuus; ainoastaan fyysiset aivot, jonka toimintaa ohjaa järki

        • kypsennetyllä ruoalla on täysin samat ravintoarvot kuin elävällä, raa’alla ruoalla

        • torjunta-aineet ja geenimanipuloidut ruoat ovat turvallisia, ja että mikä tahansa viranomaisten hyväksymä lisäaine on turvallinen; ei ole mitään hyötyä ostaa luomutuotettua ruokaa

        • vedellä ei ole merkitystä kehon kosteustasapainoon

        • kasvien tuottamat fytokemikaalit ja muut ravintoaineet ovat hyödyttömiä, eikä niillä ole minkäänlaista vaikutusta ihmisten terveyteen

        • kännyköiden aiheuttama säteily ei ole missään määrissä vaarallista, ja että ihminen voi olla altistaa itsensä säteilylle miten pitkäksi aikaa tahansa ilman minkäänlaista vaikutusta

        • aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet ovat täysin turvallisia riippumatta siitä, miten paljon niitä käytetään

        • ihmiset ovat syntyneet puutteellisina mitä tulee kehon valmistamiin synteettisiin kemikaaleihin, ja että lääketeollisuuden rooli on paikata noita puutteita uskottelemalla ihmiset syömään heidän patentoituja pillereitään

        • auringolla ei ole mitään vaikutusta terveyteen

        • paraneminen lähtee ulkoapäin, keho ei osaa parantaa itse itseään, ja että jokainen, joka ottaa ottaa vastuun omasta terveydestään sen sijaan, että se olisi lääkärillä, on edesvastuuton


      • Tosiasiat merkitys

        >Tosiasioiden etsiminen, löytäminen ja tunnustaminen on avoimen keskustelun lähtökohta ja perusta

        Koskahan skepokin oivaltaa tuon havainnon merkityksen?


    • Evidenssiä

      Koskas Skepo esittää evidenssiä hoidoistaan myös KÄYTÄNNÖSSÄ, että kipeät ja sairaat POTILAAT saavat sen hakemansa oikean avun niistä toistelemistasi käytännöistä? Niin tehokkaan, että kipeiden ja sairaiden POTILAIDEN ei tarvitse enää mainostamiesi tutkimusten ja hoitojen jälkeenkin tarvitse lähteä etsimään apua kipuihinsa ja vaivoihinsa toistelemiesi hoitojen ja käytäntöjen jälkeen vielä muualtakin?

      Nuo pelkät tutkimusten toistelut kun eivät vielä POTILASTA paljon paranna!

      • lähtökohta

        Ehdotan, että toimitaan niinkuin EKP ehdottaa. Hän lyö faktat pöytään oman vaihtoehtoista hoitomuotoa edustavan tuotteeensa vaikuttavuudesta verrattuna vaikkapa nykyisin käytössä oleviin hoitoihin. Ja jotta huutamasi vaatimus eli se KÄYTÄNNÖSSÄ toteutuisi, niin hän voisi jättää haaveilut pois ja ilmoittaa tuloksen vaikkapa maksettuina sairauslomakorvauksina tai saikkupäivinä.


      • Skepon lähtökohta
        lähtökohta kirjoitti:

        Ehdotan, että toimitaan niinkuin EKP ehdottaa. Hän lyö faktat pöytään oman vaihtoehtoista hoitomuotoa edustavan tuotteeensa vaikuttavuudesta verrattuna vaikkapa nykyisin käytössä oleviin hoitoihin. Ja jotta huutamasi vaatimus eli se KÄYTÄNNÖSSÄ toteutuisi, niin hän voisi jättää haaveilut pois ja ilmoittaa tuloksen vaikkapa maksettuina sairauslomakorvauksina tai saikkupäivinä.

        Se on kuten tuossa kysymyksessä- Evidenssiä- ja vastauksessa -lähtökohta- on nähtävissä. Asian, asioiden kääntäminen. Vastaaminen kysymyksiin on skepolle mahdottomuus. Vastaamisen sijaan se vain kyselee ja ehdottelee. Semmoista on se skepon tutkimus ja tieteellisyys, jota mainostaa!


    • -Terveydenhoitaja-

      Hyvä EKP!
      Hieno ja totuudenmukainen kuvaus nykypäivän sairaanhoidosta, kun terveydenhoito on unohdettu.

      • kiitos ja hyvästi

        Toivotetaan kaikki EKPlle sitkeyttä. Hänen nyt aikomansa yritys selvittää tosiseikat ensin ja aloittaa markkinointi vasta sitten tulee varmaan tarkoittamaan kirjoittelun lopettelua pitkäksi aikaa. Toivottavasti saamme kuulla kaverista siinä vaiheessa, kun hänellä on lyödä faktat tiskiin.


      • kiitos ja hyvästi kirjoitti:

        Toivotetaan kaikki EKPlle sitkeyttä. Hänen nyt aikomansa yritys selvittää tosiseikat ensin ja aloittaa markkinointi vasta sitten tulee varmaan tarkoittamaan kirjoittelun lopettelua pitkäksi aikaa. Toivottavasti saamme kuulla kaverista siinä vaiheessa, kun hänellä on lyödä faktat tiskiin.

        kiitos ja hyvästi 26.4.2013 16:19 kirjoitti: ”Toivotetaan kaikki EKPlle sitkeyttä. Hänen nyt aikomansa yritys selvittää tosiseikat ensin ja aloittaa markkinointi vasta sitten tulee varmaan tarkoittamaan kirjoittelun lopettelua pitkäksi aikaa. Toivottavasti saamme kuulla kaverista siinä vaiheessa, kun hänellä on lyödä faktat tiskiin.”


        Aika pienestä reiästä katsottu näkökanta, mutta ei yllätä kun tietää kirjoittajan mission valtakultista (skepsis), jonka julkituomaa totuutta ei sovi kyseenalaistaa. Ei totuutta soittavaa orkesteria jokin kultti voi vaientaa vainolla tai ostamalla. Vaikka yhden torven saisikin hiljaiseksi, niin aina orkesteriin tulee uusia, jotka puhaltavat kahta kovempaa.

        http://keskustelu.skepsis.fi/Message/FlatMessageIndex/370218?Page=1

        Nyt näyttäisi siltä, että tulevana kesänä voi jokainen halukas tutustua käyttämääni energiahoitotapaan käytännössä, kunhan ensin saan tilat järjestettyä asianmukaiseen kuntoon.


      • Näyttö löytyy
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

        kiitos ja hyvästi 26.4.2013 16:19 kirjoitti: ”Toivotetaan kaikki EKPlle sitkeyttä. Hänen nyt aikomansa yritys selvittää tosiseikat ensin ja aloittaa markkinointi vasta sitten tulee varmaan tarkoittamaan kirjoittelun lopettelua pitkäksi aikaa. Toivottavasti saamme kuulla kaverista siinä vaiheessa, kun hänellä on lyödä faktat tiskiin.”


        Aika pienestä reiästä katsottu näkökanta, mutta ei yllätä kun tietää kirjoittajan mission valtakultista (skepsis), jonka julkituomaa totuutta ei sovi kyseenalaistaa. Ei totuutta soittavaa orkesteria jokin kultti voi vaientaa vainolla tai ostamalla. Vaikka yhden torven saisikin hiljaiseksi, niin aina orkesteriin tulee uusia, jotka puhaltavat kahta kovempaa.

        http://keskustelu.skepsis.fi/Message/FlatMessageIndex/370218?Page=1

        Nyt näyttäisi siltä, että tulevana kesänä voi jokainen halukas tutustua käyttämääni energiahoitotapaan käytännössä, kunhan ensin saan tilat järjestettyä asianmukaiseen kuntoon.

        "Nyt näyttäisi siltä, että tulevana kesänä voi jokainen halukas tutustua käyttämääni energiahoitotapaan käytännössä, kunhan ensin saan tilat järjestettyä asianmukaiseen kuntoon."

        Todella hieno projekti, Onnea ja Menestystä!
        Energiahoidoilla on jo entuudestaan kosolti näyttöä hyvästä toimivuudesta, mutta jos joku vielä epäilee asiaa, niin kesällä voi kokeilla EKP:n hoitoa.


      • Pidä sanasi ja häivy
        kiitos ja hyvästi kirjoitti:

        Toivotetaan kaikki EKPlle sitkeyttä. Hänen nyt aikomansa yritys selvittää tosiseikat ensin ja aloittaa markkinointi vasta sitten tulee varmaan tarkoittamaan kirjoittelun lopettelua pitkäksi aikaa. Toivottavasti saamme kuulla kaverista siinä vaiheessa, kun hänellä on lyödä faktat tiskiin.

        Toivottavasti pidät sanasi , mulkku, ja häivyt palstalta ikiajoiksi.
        Sinua, skepo-mulkeroo, ei todellakaan tarvita tällä palstaklla.


    • Terveydenhuollon nykytilannetta voisi verrata Pohjoiskorean hallintotapaan, jossa valtaeliitti pitää sanelupolitiikallaan kansaa otteessaan, määräten mikä on oikein kansaa kuulematta.

      Valtaeliitti elää yltäkylläisyydessä missionsa mukaista elämää ja kansa maksaa tilipussistaan ja myös henkisenä ja fyysisinä kärsimyksinä. Onko kyse terveyden ja hyvinvoinnin edistämisestä, mielestäni ei, vaan pikemminkin pahoinvoinnista. Pahoinvointi näkyy sosiaalisina ongelmina kouluissa ja homeloukkuina, joita ei haluta tunnistaa, tunnustaa ja korjata.

      Elämän alku saa opettajan lapselle huonon alun äidin pelkojen ja stressaavan työn vuoksi sekä työpaikan homeongelmien. Seuraavaksi lapsi saa pakokaasupäästöt hengittäväkseen, jonka jälkeen homeongelmaiseen päiväkotiin jne. Tämä kaikki vain valtaeliitin elämäntavan turvaamiseksi.

      Miksi suosia kuluttavaa elämäntapaa kun valittavana on parempi ja mielekkäämpi vaihtoehto elämänhallintaan.

      • öijhgljfhjg

        Eivät ihmiset saarnaamalla parane sen paremmin kuin uskomushoidoillakaan. Paatoksellista julistusta sinulta kyllä riittää ja niiden tahojen syyllistämistä, jotka terveydenhoidon eteen oikeasti työskentelevät. Mutta kun sinulta pyytää näyttöä energiahoidostasi, on vastauksena hiljaisuus tai lisää samaa saarnaa.


      • Kananparantaja
        öijhgljfhjg kirjoitti:

        Eivät ihmiset saarnaamalla parane sen paremmin kuin uskomushoidoillakaan. Paatoksellista julistusta sinulta kyllä riittää ja niiden tahojen syyllistämistä, jotka terveydenhoidon eteen oikeasti työskentelevät. Mutta kun sinulta pyytää näyttöä energiahoidostasi, on vastauksena hiljaisuus tai lisää samaa saarnaa.

        Skeptikot uskovat omien sanojensa mukaan, että:

        • kaikki rokotteet ovat turvallisia (vaikkei niitä olisi koskaan edes testattu), ja että kaikki ihmiset pitäisi rokottaa vaikka ilman heidän omaa suostumustaan, eikä mitään rajoituksia rokotteiden määrään tarvitsisi antaa; jokainen maailman lapsi voitaisiin piikittää esimerkiksi 900 rokotteella annettuna samanaikaisesti, ja se olisi täysin turvallista ja hyväksi terveydelle

        • monet puolivuotiaat vauvat tarvitsevat anti-depressiivisiä lääkkeitä. He uskovat, että tämänikäisille voidaan antaa rajaton määrä lääkkeitä samaan aikaan; masennuslääkkeitä, kolesterolilääkkeitä, verenpainelääkkeitä – vain GlaxoSmithKlinen tuotevalikoima on rajana!

        • ihmiskeho ei ole kykeneväinen puolustamaan itse itseään mikro-orgasnimeja vastaan ja että ainoastaan rokotteet voivat pelastaa ihmisen virusperäiseltä infektiolta

        • raskaana oleminen on sairaus, ja lapsen syntymä on lääketieteellinen kriisi (koska he vastustavat luonnollista synnytystä)

        • hypnoosi on huuhaata. Tämä on kuitenkin lähinnä huvittavaa, sillä samanaikaisesti he itse ovat täydellisiä esimerkkejä valtamedian harjoittamasta mielenhallinnasta

        • ei ole olemassa sellaista asiaa kuin tietoisuus; ainoastaan fyysiset aivot, jonka toimintaa ohjaa järki

        • kypsennetyllä ruoalla on täysin samat ravintoarvot kuin elävällä, raa’alla ruoalla

        • torjunta-aineet ja geenimanipuloidut ruoat ovat turvallisia, ja että mikä tahansa viranomaisten hyväksymä lisäaine on turvallinen; ei ole mitään hyötyä ostaa luomutuotettua ruokaa

        • vedellä ei ole merkitystä kehon kosteustasapainoon

        • kasvien tuottamat fytokemikaalit ja muut ravintoaineet ovat hyödyttömiä, eikä niillä ole minkäänlaista vaikutusta ihmisten terveyteen

        • kännyköiden aiheuttama säteily ei ole missään määrissä vaarallista, ja että ihminen voi olla altistaa itsensä säteilylle miten pitkäksi aikaa tahansa ilman minkäänlaista vaikutusta

        • aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet ovat täysin turvallisia riippumatta siitä, miten paljon niitä käytetään

        • ihmiset ovat syntyneet puutteellisina mitä tulee kehon valmistamiin synteettisiin kemikaaleihin, ja että lääketeollisuuden rooli on paikata noita puutteita uskottelemalla ihmiset syömään heidän patentoituja pillereitään

        • auringolla ei ole mitään vaikutusta terveyteen

        • paraneminen lähtee ulkoapäin, keho ei osaa parantaa itse itseään, ja että jokainen, joka ottaa ottaa vastuun omasta terveydestään sen sijaan, että se olisi lääkärillä, on edesvastuuton


      • khgcfkhg
        Kananparantaja kirjoitti:

        Skeptikot uskovat omien sanojensa mukaan, että:

        • kaikki rokotteet ovat turvallisia (vaikkei niitä olisi koskaan edes testattu), ja että kaikki ihmiset pitäisi rokottaa vaikka ilman heidän omaa suostumustaan, eikä mitään rajoituksia rokotteiden määrään tarvitsisi antaa; jokainen maailman lapsi voitaisiin piikittää esimerkiksi 900 rokotteella annettuna samanaikaisesti, ja se olisi täysin turvallista ja hyväksi terveydelle

        • monet puolivuotiaat vauvat tarvitsevat anti-depressiivisiä lääkkeitä. He uskovat, että tämänikäisille voidaan antaa rajaton määrä lääkkeitä samaan aikaan; masennuslääkkeitä, kolesterolilääkkeitä, verenpainelääkkeitä – vain GlaxoSmithKlinen tuotevalikoima on rajana!

        • ihmiskeho ei ole kykeneväinen puolustamaan itse itseään mikro-orgasnimeja vastaan ja että ainoastaan rokotteet voivat pelastaa ihmisen virusperäiseltä infektiolta

        • raskaana oleminen on sairaus, ja lapsen syntymä on lääketieteellinen kriisi (koska he vastustavat luonnollista synnytystä)

        • hypnoosi on huuhaata. Tämä on kuitenkin lähinnä huvittavaa, sillä samanaikaisesti he itse ovat täydellisiä esimerkkejä valtamedian harjoittamasta mielenhallinnasta

        • ei ole olemassa sellaista asiaa kuin tietoisuus; ainoastaan fyysiset aivot, jonka toimintaa ohjaa järki

        • kypsennetyllä ruoalla on täysin samat ravintoarvot kuin elävällä, raa’alla ruoalla

        • torjunta-aineet ja geenimanipuloidut ruoat ovat turvallisia, ja että mikä tahansa viranomaisten hyväksymä lisäaine on turvallinen; ei ole mitään hyötyä ostaa luomutuotettua ruokaa

        • vedellä ei ole merkitystä kehon kosteustasapainoon

        • kasvien tuottamat fytokemikaalit ja muut ravintoaineet ovat hyödyttömiä, eikä niillä ole minkäänlaista vaikutusta ihmisten terveyteen

        • kännyköiden aiheuttama säteily ei ole missään määrissä vaarallista, ja että ihminen voi olla altistaa itsensä säteilylle miten pitkäksi aikaa tahansa ilman minkäänlaista vaikutusta

        • aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet ovat täysin turvallisia riippumatta siitä, miten paljon niitä käytetään

        • ihmiset ovat syntyneet puutteellisina mitä tulee kehon valmistamiin synteettisiin kemikaaleihin, ja että lääketeollisuuden rooli on paikata noita puutteita uskottelemalla ihmiset syömään heidän patentoituja pillereitään

        • auringolla ei ole mitään vaikutusta terveyteen

        • paraneminen lähtee ulkoapäin, keho ei osaa parantaa itse itseään, ja että jokainen, joka ottaa ottaa vastuun omasta terveydestään sen sijaan, että se olisi lääkärillä, on edesvastuuton

        Yksikään skepo ei allekirjoita noita väitteitä. Kyseessä on niin lapsellinen provo, ettei sitä kukaan täysipäinen kehtaa edes netissä levitellä.


      • öijhgljfhjg kirjoitti:

        Eivät ihmiset saarnaamalla parane sen paremmin kuin uskomushoidoillakaan. Paatoksellista julistusta sinulta kyllä riittää ja niiden tahojen syyllistämistä, jotka terveydenhoidon eteen oikeasti työskentelevät. Mutta kun sinulta pyytää näyttöä energiahoidostasi, on vastauksena hiljaisuus tai lisää samaa saarnaa.

        öijhglifhjg 27.4.2013 11:43 Kirjoitti: ”Eivät ihmiset saarnaamalla parane sen paremmin kuin uskomushoidoillakaan. Paatoksellista julistusta sinulta kyllä riittää ja niiden tahojen syyllistämistä, jotka terveydenhoidon eteen oikeasti työskentelevät. Mutta kun sinulta pyytää näyttöä energiahoidostasi, on vastauksena hiljaisuus tai lisää samaa saarnaa.”


        Kuten edellä olevasta kirjoituksesta käy hyvin ilmi, ettei syihin sovi tarttua, vaan seurauksiin, joka on tuttua myös tämän päivän terveydenhoidosta. Terveys ja hyvinvointi on paljon muutakin ja enemmän kuin pelkästään seurauksien, eli sairauksien hoitoa.

        Terveyden menettäminen ja sairastuminen homekoulun homeen vuoksi on seurausta huonosta rakentamiskulttuurista ja syy löytyy urakoitsijoista. Ongelman esille tuominen tarkastavista viranomaisista ja korjaaminen kuntapäättäjistä. Tästä voidaan päätellä, ettei energiahoidolla ole suoranaista tekemistä koulujen homeongelman kassa.

        Energiahoidolla voidaan moni terveysongelma poistaa ja takoa järkeä päättäjien päähän, mutta sitä ennen on ongelma tiedostettava ja energiahoito otettava terveydenhoidon kalupakkiin.


      • bhjhgvjhgvh
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

        öijhglifhjg 27.4.2013 11:43 Kirjoitti: ”Eivät ihmiset saarnaamalla parane sen paremmin kuin uskomushoidoillakaan. Paatoksellista julistusta sinulta kyllä riittää ja niiden tahojen syyllistämistä, jotka terveydenhoidon eteen oikeasti työskentelevät. Mutta kun sinulta pyytää näyttöä energiahoidostasi, on vastauksena hiljaisuus tai lisää samaa saarnaa.”


        Kuten edellä olevasta kirjoituksesta käy hyvin ilmi, ettei syihin sovi tarttua, vaan seurauksiin, joka on tuttua myös tämän päivän terveydenhoidosta. Terveys ja hyvinvointi on paljon muutakin ja enemmän kuin pelkästään seurauksien, eli sairauksien hoitoa.

        Terveyden menettäminen ja sairastuminen homekoulun homeen vuoksi on seurausta huonosta rakentamiskulttuurista ja syy löytyy urakoitsijoista. Ongelman esille tuominen tarkastavista viranomaisista ja korjaaminen kuntapäättäjistä. Tästä voidaan päätellä, ettei energiahoidolla ole suoranaista tekemistä koulujen homeongelman kassa.

        Energiahoidolla voidaan moni terveysongelma poistaa ja takoa järkeä päättäjien päähän, mutta sitä ennen on ongelma tiedostettava ja energiahoito otettava terveydenhoidon kalupakkiin.

        "Kuten edellä olevasta kirjoituksesta käy hyvin ilmi, ettei syihin sovi tarttua, vaan seurauksiin, joka on tuttua myös tämän päivän terveydenhoidosta. Terveys ja hyvinvointi on paljon muutakin ja enemmän kuin pelkästään seurauksien, eli sairauksien hoitoa."

        Terveistä elämäntavoista ruokavalioineen on saarnattu monesta tuutista kymmeniä vuosia. Esimerkiksi elintarviketurvallisuutta ja säteilyturvallisuutta valvotaan lakkaamatta. Laajat rokotusohjelmat ovat ennaltaehkäiseet vakavia sairauksia ja jopa kuolemia vuosikymmenet. Ja sinä kuitenkin sanot, ettei syihin ole tartuttu. Kirjoitat täyttä potaskaa taas kerran.
        Mitkä ihmeelliset silmälasit sinulla oikein on silmillä?


      • bhjhgvjhgvh kirjoitti:

        "Kuten edellä olevasta kirjoituksesta käy hyvin ilmi, ettei syihin sovi tarttua, vaan seurauksiin, joka on tuttua myös tämän päivän terveydenhoidosta. Terveys ja hyvinvointi on paljon muutakin ja enemmän kuin pelkästään seurauksien, eli sairauksien hoitoa."

        Terveistä elämäntavoista ruokavalioineen on saarnattu monesta tuutista kymmeniä vuosia. Esimerkiksi elintarviketurvallisuutta ja säteilyturvallisuutta valvotaan lakkaamatta. Laajat rokotusohjelmat ovat ennaltaehkäiseet vakavia sairauksia ja jopa kuolemia vuosikymmenet. Ja sinä kuitenkin sanot, ettei syihin ole tartuttu. Kirjoitat täyttä potaskaa taas kerran.
        Mitkä ihmeelliset silmälasit sinulla oikein on silmillä?

        öijhglifhjg 27.4.2013 11:43 Kirjoitti: ”Eivät ihmiset saarnaamalla parane”

        bhjhgvjhgvh 28.4.2013 07:46: ”Terveistä elämäntavoista ruokavalioineen on saarnattu monesta tuutista kymmeniä vuosia.”


        Etkö näe mitään ristiriitaa kirjoituksissasi. Samaan hengenvetoon tulee ongelma poikineen ja valtaeliitti tykkää uskon julistuksestasi. Antamalla kymmenys takaisin voi puhtain omatunnoin viedä kaikki mitä irti saa ja olet tyytyväinen. Näitä lisää toivoo valtaeliitti ja taputtaa käteistä olalle.


      • M.O.T...
        khgcfkhg kirjoitti:

        Yksikään skepo ei allekirjoita noita väitteitä. Kyseessä on niin lapsellinen provo, ettei sitä kukaan täysipäinen kehtaa edes netissä levitellä.

        Sinähän juuri allekirjoitit nuo lausumat vastaamalla tyhmään viestiin!

        Olet siis täysin tyhmä skepo.

        M.O.T.


      • Rokotusten näytöt?
        bhjhgvjhgvh kirjoitti:

        "Kuten edellä olevasta kirjoituksesta käy hyvin ilmi, ettei syihin sovi tarttua, vaan seurauksiin, joka on tuttua myös tämän päivän terveydenhoidosta. Terveys ja hyvinvointi on paljon muutakin ja enemmän kuin pelkästään seurauksien, eli sairauksien hoitoa."

        Terveistä elämäntavoista ruokavalioineen on saarnattu monesta tuutista kymmeniä vuosia. Esimerkiksi elintarviketurvallisuutta ja säteilyturvallisuutta valvotaan lakkaamatta. Laajat rokotusohjelmat ovat ennaltaehkäiseet vakavia sairauksia ja jopa kuolemia vuosikymmenet. Ja sinä kuitenkin sanot, ettei syihin ole tartuttu. Kirjoitat täyttä potaskaa taas kerran.
        Mitkä ihmeelliset silmälasit sinulla oikein on silmillä?

        "Laajat rokotusohjelmat ovat ennaltaehkäiseet vakavia sairauksia ja jopa kuolemia vuosikymmenet."

        Onko tuosta mitään tutkittua näyttöä, vai onko rokotukset vain uskomushoitoa?

        Rokotusten haitoista löytyy kyllä tietoa:

        http://www.rokotusinfo.fi/tekstit/haitat_riskit_html

        http://melilotus.fi/homeopaatti/artikkeleja-homeopatia-kirja/takaavatko-rokotukset-terveytemme


      • Näyttöä yllin kyllin
        Rokotusten näytöt? kirjoitti:

        "Laajat rokotusohjelmat ovat ennaltaehkäiseet vakavia sairauksia ja jopa kuolemia vuosikymmenet."

        Onko tuosta mitään tutkittua näyttöä, vai onko rokotukset vain uskomushoitoa?

        Rokotusten haitoista löytyy kyllä tietoa:

        http://www.rokotusinfo.fi/tekstit/haitat_riskit_html

        http://melilotus.fi/homeopaatti/artikkeleja-homeopatia-kirja/takaavatko-rokotukset-terveytemme

        On. Erittäin paljon. Vain täysin asiaa ymmärtämätön voi olla toista mieltä. Esimerkiksi 1980-luvulla aloitettu Hemophilus influenzae -rokotus on käytännössä poistanut pikkulasten kuolleisuutta aiheuttaneet vakavat hemophilus-infektiot länsimaissa.

        Esim. Kuva 1 Suomesta:
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00031

        USA:ssa:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11032188
        http://www.cdc.gov/vaccines/pubs/pinkbook/hib.html

        Kanadassa:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1487572/

        Muualla Skandinaviassa, Saksassa, Hollannissa, UK:ssa, Ranskassa, Etelä-Amerikassa, Lähi-idässä, Aasiassa, Afrikassa, Australiassa...
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC100154/#B85

        Yhteenvetoa Hemofilusrokotteen tehosta voit ihmetellä tästä taulukosta:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC100154/table/T4/

        Ja tämä oli vain yhden rokotteen tuomaa hyötyä. Sillä on sikäli merkitystä, että se kumoaa tehokkaasti yhden rokotusvastustajien perusväitteen, että taudit eivät vähene rokotteen, vaan yleisen sosiaalisen tilan parantumisen kautta. Länsimaissa ei tapahtunut 1980-luvulla sillä rintamalla mitään niin mullistavaa, että se selittäisi yli 90 prosentin laskun Hemophiluksen aiheuttamassa pikkulasten kuolleisuudessa ja vakavien infektioiden esiintymisessä.

        Homeopaattien kirjoituksille rokotteista en anna mitään arvoa. Tietämyksen taso immunologiasta jopa oikean lääketieteellisen koulutuksen saaneilla homeopaateilla tuli kiusallisen selväks (homeopaattien kannalta) i taannoisessa A-Talk -ohjelmassa, jossa Sulkakoski tyhjensi pajatson kertarykäisyllä siinä mielessä.


      • Ei näyttöä
        Näyttöä yllin kyllin kirjoitti:

        On. Erittäin paljon. Vain täysin asiaa ymmärtämätön voi olla toista mieltä. Esimerkiksi 1980-luvulla aloitettu Hemophilus influenzae -rokotus on käytännössä poistanut pikkulasten kuolleisuutta aiheuttaneet vakavat hemophilus-infektiot länsimaissa.

        Esim. Kuva 1 Suomesta:
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00031

        USA:ssa:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11032188
        http://www.cdc.gov/vaccines/pubs/pinkbook/hib.html

        Kanadassa:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1487572/

        Muualla Skandinaviassa, Saksassa, Hollannissa, UK:ssa, Ranskassa, Etelä-Amerikassa, Lähi-idässä, Aasiassa, Afrikassa, Australiassa...
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC100154/#B85

        Yhteenvetoa Hemofilusrokotteen tehosta voit ihmetellä tästä taulukosta:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC100154/table/T4/

        Ja tämä oli vain yhden rokotteen tuomaa hyötyä. Sillä on sikäli merkitystä, että se kumoaa tehokkaasti yhden rokotusvastustajien perusväitteen, että taudit eivät vähene rokotteen, vaan yleisen sosiaalisen tilan parantumisen kautta. Länsimaissa ei tapahtunut 1980-luvulla sillä rintamalla mitään niin mullistavaa, että se selittäisi yli 90 prosentin laskun Hemophiluksen aiheuttamassa pikkulasten kuolleisuudessa ja vakavien infektioiden esiintymisessä.

        Homeopaattien kirjoituksille rokotteista en anna mitään arvoa. Tietämyksen taso immunologiasta jopa oikean lääketieteellisen koulutuksen saaneilla homeopaateilla tuli kiusallisen selväks (homeopaattien kannalta) i taannoisessa A-Talk -ohjelmassa, jossa Sulkakoski tyhjensi pajatson kertarykäisyllä siinä mielessä.

        "Ja tämä oli vain yhden rokotteen tuomaa hyötyä."

        Ei löytynyt tutkimusfaktaa edes tuon yhden rokotteen mahdollisesta hyödystä. Ajallinen yhteys joidenkin sairauksien vähentymisen kanssa löytyy, mutta on myös muita tekijöitä, kuten parantanut ravinto, parantuneet työolosuhteet, hygieniataso jne. Palstan skeptikko sanoo itsekin ettei ajallinen yhteys ole mikään näyttö.

        Tässä aiheesta oikeata faktaa:

        http://jyrkikuoppala.puheenvuoro.uusisuomi.fi/118144-tiedotusvalineet-vs-tutkimusnaytto-hpv-rokote-ja-kohdunkaulansyovan-ehkaisy


      • Rokotusinfoa
        Näyttöä yllin kyllin kirjoitti:

        On. Erittäin paljon. Vain täysin asiaa ymmärtämätön voi olla toista mieltä. Esimerkiksi 1980-luvulla aloitettu Hemophilus influenzae -rokotus on käytännössä poistanut pikkulasten kuolleisuutta aiheuttaneet vakavat hemophilus-infektiot länsimaissa.

        Esim. Kuva 1 Suomesta:
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00031

        USA:ssa:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11032188
        http://www.cdc.gov/vaccines/pubs/pinkbook/hib.html

        Kanadassa:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1487572/

        Muualla Skandinaviassa, Saksassa, Hollannissa, UK:ssa, Ranskassa, Etelä-Amerikassa, Lähi-idässä, Aasiassa, Afrikassa, Australiassa...
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC100154/#B85

        Yhteenvetoa Hemofilusrokotteen tehosta voit ihmetellä tästä taulukosta:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC100154/table/T4/

        Ja tämä oli vain yhden rokotteen tuomaa hyötyä. Sillä on sikäli merkitystä, että se kumoaa tehokkaasti yhden rokotusvastustajien perusväitteen, että taudit eivät vähene rokotteen, vaan yleisen sosiaalisen tilan parantumisen kautta. Länsimaissa ei tapahtunut 1980-luvulla sillä rintamalla mitään niin mullistavaa, että se selittäisi yli 90 prosentin laskun Hemophiluksen aiheuttamassa pikkulasten kuolleisuudessa ja vakavien infektioiden esiintymisessä.

        Homeopaattien kirjoituksille rokotteista en anna mitään arvoa. Tietämyksen taso immunologiasta jopa oikean lääketieteellisen koulutuksen saaneilla homeopaateilla tuli kiusallisen selväks (homeopaattien kannalta) i taannoisessa A-Talk -ohjelmassa, jossa Sulkakoski tyhjensi pajatson kertarykäisyllä siinä mielessä.

        Tässä tosiasioita rokotusbisneksestä:

        http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=168:hermeetikko-rokotusinfofi-sankaritarina-vailla-vertaa&catid=44&Itemid=115


      • Pellen sivusto
        Rokotusinfoa kirjoitti:

        Tässä tosiasioita rokotusbisneksestä:

        http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=168:hermeetikko-rokotusinfofi-sankaritarina-vailla-vertaa&catid=44&Itemid=115

        Jos pidät tuota huuhaasivustoa lähteenäsi uskot melkoisen merkillisiin uskomuksiin.

        Maanalaiset kummitusäänet:
        "http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=237:maanalaiset-kummitusaanet&catid=44&Itemid=115"

        Suomalaisten tuho 10 000 eKr.
        http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=243:suomalaisten-tuho-10-000-ekr&catid=44&Itemid=169

        Samanlaista moskaa löytyy Jukkiksen sivustolta pilvin pimein. Kaikki kelpaa kunhan on vain virallisen tiedon vastaista. Jopa kokonaan uusi todennäköisyyslaskenta kaikki matematiikan sääntöjä uhmaten.


      • sinikivi.com
        Pellen sivusto kirjoitti:

        Jos pidät tuota huuhaasivustoa lähteenäsi uskot melkoisen merkillisiin uskomuksiin.

        Maanalaiset kummitusäänet:
        "http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=237:maanalaiset-kummitusaanet&catid=44&Itemid=115"

        Suomalaisten tuho 10 000 eKr.
        http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=243:suomalaisten-tuho-10-000-ekr&catid=44&Itemid=169

        Samanlaista moskaa löytyy Jukkiksen sivustolta pilvin pimein. Kaikki kelpaa kunhan on vain virallisen tiedon vastaista. Jopa kokonaan uusi todennäköisyyslaskenta kaikki matematiikan sääntöjä uhmaten.

        "Jos pidät tuota huuhaasivustoa lähteenäsi uskot melkoisen merkillisiin uskomuksiin"

        Ei ole huuhaata, vaan tarkistettavissa olevaa faktaa:

        "THL pani rutiininomaisesti nettiin näytille 6 millin ”tutkimusrahan” lääkeyhtiö GlaxoSmithKlinelta samaan aikaan kun THL osti samaiselta yhtiöltä isolla rahalla sikainfluenssarokotteita. Rokotusinfo oli ensimmäinen joka haistoi pelissä korruption makua."

        "Rokotehaitoista puhuminen ei kaikunut kuuroille korville. Alkuun uutisoitiin – hysteriaa tavoitellen – sikainfluenssakuolemista kunnes huomattiin että kaikki olivat kupsahtaneet juuri rokotteen saatuaan. Sen jälkeen asiaan tulikin täydellinen uutissulku, ja epäilyksiä herätti että heti perään ruumiinavaukset annettiin THL:n tehtäväksi, joka näistä rokotteista oli vastuussa. Sitten ruvettiin puhumaan kouristeluista, pelottavasta guillain-barre –oireyhtymästä, huhut kaduilla puhuivat keskenmenoista ja tätä nykyä puhutaan lasten narkolepsiasta. Pitäisihän jo järjelläkin käsittää että testaamatonta tuotetta ei pitäisi ottaa markkinoille ollenkaan, ja lopputulos on aina riski jossa voi käydä näinkin. Luonnollisesti lääkeyhtiö itsekin tiesi näin käyvän, muuten se tuskin olisi vaatinut THL:n panemaan ensin nimen paperiin jossa puhutaan yhtiön vastuusta vapautumisesta."

        http://www.sinikivi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=168:hermeetikko-rokotusinfofi-sankaritarina-vailla-vertaa&catid=44&Itemid=115

        "Samanlaista moskaa löytyy Jukkiksen sivustolta pilvin pimein."

        Jukkiksen sivusto on ihan asiallinen. Jos oma maailmankuvasi on suppea, niin se ei tee Jukkiksen sivuilla olevia realistisia artikkeleita moskaksi:

        http://www.sinikivi.com/


      • paha valtaeliitti
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

        öijhglifhjg 27.4.2013 11:43 Kirjoitti: ”Eivät ihmiset saarnaamalla parane”

        bhjhgvjhgvh 28.4.2013 07:46: ”Terveistä elämäntavoista ruokavalioineen on saarnattu monesta tuutista kymmeniä vuosia.”


        Etkö näe mitään ristiriitaa kirjoituksissasi. Samaan hengenvetoon tulee ongelma poikineen ja valtaeliitti tykkää uskon julistuksestasi. Antamalla kymmenys takaisin voi puhtain omatunnoin viedä kaikki mitä irti saa ja olet tyytyväinen. Näitä lisää toivoo valtaeliitti ja taputtaa käteistä olalle.

        Näin se hörhö menee.Otat kaksi virkettä irti asiayhteydestä. Sitten alat kritisoimaan omaa aikaansaannostasi.

        Ensimmäisessä tilanne oli se, että sinulta kyseltiin jotain näyttöjä aikaansaannoksistasi. Niitä ei ole jostain syystä tullut, Olet kehunut tuotteesi vaikuttavuutta mutta et ole selvittänyt sitä edes itsellesi. Siinä mielessä saarnaamisesi on mennyt haaskuun.

        Toisessa oli kyse siitä, että olet vääntänyt, että mukamas ennalta ehkäisevää terveydenhoitoa ei Suomessa olisi. Faktat eivät täsmää harhojesi kanssa. Esimerkiksi kirjoittajan mainitsema elintarviketurvallisuus on asioita, jotka ovat pelastaneet aika paljon ihmishenkiä ja muuttuneet niin itsestäänselviksi, että sekavimpien huuhaareinojen on pitänyt alkaa protestimielessä vastustaa puhdasta turvallista ruokaa ja vaatia leväperäisempää valvontaa.

        Sitä en tajunnut, millä tavalla mielesi synkimmät kerrokset tuottivat tähänkin valtaeliittiparanoian. Voisitko hieman avata tätä näkökulmaa.


      • paha skepo-eliitti
        paha valtaeliitti kirjoitti:

        Näin se hörhö menee.Otat kaksi virkettä irti asiayhteydestä. Sitten alat kritisoimaan omaa aikaansaannostasi.

        Ensimmäisessä tilanne oli se, että sinulta kyseltiin jotain näyttöjä aikaansaannoksistasi. Niitä ei ole jostain syystä tullut, Olet kehunut tuotteesi vaikuttavuutta mutta et ole selvittänyt sitä edes itsellesi. Siinä mielessä saarnaamisesi on mennyt haaskuun.

        Toisessa oli kyse siitä, että olet vääntänyt, että mukamas ennalta ehkäisevää terveydenhoitoa ei Suomessa olisi. Faktat eivät täsmää harhojesi kanssa. Esimerkiksi kirjoittajan mainitsema elintarviketurvallisuus on asioita, jotka ovat pelastaneet aika paljon ihmishenkiä ja muuttuneet niin itsestäänselviksi, että sekavimpien huuhaareinojen on pitänyt alkaa protestimielessä vastustaa puhdasta turvallista ruokaa ja vaatia leväperäisempää valvontaa.

        Sitä en tajunnut, millä tavalla mielesi synkimmät kerrokset tuottivat tähänkin valtaeliittiparanoian. Voisitko hieman avata tätä näkökulmaa.

        Hei VATIPÄÄ-SKEPO, mitäs taas esittelet tääl aivopierujasi, mee wessaas aivopiereskeleen ja pysy siel, äläkä koske tietsikkaan, jos sun täytyy pakonomaisesti aina tulla tälle palstalle.


    • Uskomaton skepo

      Onkohan skepo lainkaan ajan tasalla, kun tuollaisia väittää? Eikös saarnaaminen ja usko ole olleet ihmisten elämässä jatkuvasti mukana. Monet ovat uskollaankin parantuneet. Tuossa alla on oikein lääkärin esitys asiasta, kun eiväthän muut asiasta mitään tiedä. Ainakaan skepon uskon mukaan!

      http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kol00120

      • kghkhgc

        Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto. Vai pitäisikö mielestäsi terveyskeskuksiin palkata poppamiehiä ja samaaneja?


      • Parannusta
        kghkhgc kirjoitti:

        Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto. Vai pitäisikö mielestäsi terveyskeskuksiin palkata poppamiehiä ja samaaneja?

        > Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto.....

        Miksi ei ole hoitomuoto?
        Vai ovatko vain piikit ja pillerit sitä oikeata hoitomuotoa?

        Poppamiehet ja samaanit voisivat nostaa sitä 13%:n tulosta, ja vähentää potilaiden juoksua tereyskeskuksisa, jopa vähentää kulujakin!


      • kghkhgc kirjoitti:

        Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto. Vai pitäisikö mielestäsi terveyskeskuksiin palkata poppamiehiä ja samaaneja?

        kghkhgc 28.4.2013 kirjoitti ”Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto.”

        Uskosi on sinut pelastava ja plasebo vaikuttaa, mutta kerropa mitä plasebo tarkkaan ottaen on. Onko se jokin lääke, kun se ei ole hoitomuoto, vaikka sitä hyvin usein saa lääkärin määräämänä. Ilmaista se ei kuitenkaan ole, koska lääkäri siitä veloittaa.


      • Tässä tietoa
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

        kghkhgc 28.4.2013 kirjoitti ”Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto.”

        Uskosi on sinut pelastava ja plasebo vaikuttaa, mutta kerropa mitä plasebo tarkkaan ottaen on. Onko se jokin lääke, kun se ei ole hoitomuoto, vaikka sitä hyvin usein saa lääkärin määräämänä. Ilmaista se ei kuitenkaan ole, koska lääkäri siitä veloittaa.

        Vai määräävät lääkärit sinun mukaasi plaseboja. Taitaa olla vastoin ohjeita.

        Wiki:
        Plasebo: "Lumelääkeellä eli plasebolla tarkoitetaan sekä lääketieteellistä koetta varten valmistettua tahallisen tehotonta kontrollivalmistetta että lääkevalmistetta, jonka teho perustuu lumevaikutukseen.[1]
        Jotta tutkittava valmiste saisi Suomessa myyntiluvan, sen on pystyttävä helpottamaan sairauden oireita lumelääkettä paremmin vähintään kahdessa kaksoissokkotutkimuksessa. "


      • Petetty Potilas
        kghkhgc kirjoitti:

        Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto. Vai pitäisikö mielestäsi terveyskeskuksiin palkata poppamiehiä ja samaaneja?

        "Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto. Vai pitäisikö mielestäsi terveyskeskuksiin palkata poppamiehiä ja samaaneja? "

        Nehän on jo terveyskeskuksissa, mutta paljon paljon sivistyneimmillä nimikkeillä:
        lääketieteen kandidaatti
        lääketieteen lisensiaatti
        lääketieteen tohtori
        jne.....

        Kyllä poppamiehiä löytyy, mutta tulokset on niin pirun heikkoja eli paranemisprosentti on vain 13%!
        Ja parantamatta jää 87% potilaista!

        Jotta tarvittais paljon paljon parempia poppamiehiä ja samaaneja sinne nykyisiin arvauskeskuksiin.

        Toivoo: petetty potilas


      • lumetta
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

        kghkhgc 28.4.2013 kirjoitti ”Usko eli plasebo vaikuttaa kyllä, mutta se ei ole hoitomuoto.”

        Uskosi on sinut pelastava ja plasebo vaikuttaa, mutta kerropa mitä plasebo tarkkaan ottaen on. Onko se jokin lääke, kun se ei ole hoitomuoto, vaikka sitä hyvin usein saa lääkärin määräämänä. Ilmaista se ei kuitenkaan ole, koska lääkäri siitä veloittaa.

        >kerropa mitä plasebo tarkkaan ottaen on.

        Hienoa että tajusit kysyä. Placebo on tutkimuksessa käytetty kontrollimenetelmä, johon voidaan verrata testattavan hoidon vaikuttavuutta. Jos esimerkiksi hoitelet koskettelematta tapahtuvalla jäsenkorjailulla epäspesifiä alaselkäkipua ja hoitelusi tuloksena asiakkailais on seuraavana vuonna keskimäärin 10 päivää saikkua, et voi tietää, oliko operaatiollais mitään vaikuttavuutta. Mutta jos olet fiksu, olet tietenkin hommannut kontrolliryhmän, jolle heidän tietämättään et siirräkään mystisiä energioitasi ja jos heilläkin saikkumäärä on samaa luokkaa, voit päätellä, että sinulla ei sittenkään ollut sellaista kykyä kuin kuvittelit.


    • OIREITTEN helpottami

      > Jotta tutkittava valmiste saisi Suomessa myyntiluvan, sen on pystyttävä helpottamaan sairauden oireita lumelääkettä paremmin vähintään kahdessa kaksoissokkotutkimuksessa. "

      Sen on pystyttävä helpottamaan sairauden OIREITA lumelääkkeitä paremmin...

      Siis OIREITAKO se lääkäri niillä pillereillä ja piikeillä vain helpottaakin? Se parantaminen, parantuminen ei enää kuulukaan näihin hoitoihin!

      • Paranemisia

        Sairauden oireet helpottavat myös silloin, kun sairaus paranee. Joko lääkkeen, lääketieteellisen hoidon tai kehon oman paranemisprosessin ansiosta. Esimerkiksi murtunen luun tai nyrjähtäneen nilkan paranemista on mukavampi odotella tehokkaan kipulääkkeen kanssa kuin korkeintaan placebotehoisen uskomushoidon turvin. Monet lääkkeet myös parantavat itse taudin, kuten antibiootit ja syöpälääkkeet, tai mahdollistavat parantavan hoidon kuten nukutus- ja puudutuslääkkeet kirurgisia hoitoja.

        Homeopatiahan on pelkkää oireiden hoitoa ja vieläpä täysin tehotonta sellaista


      • ikhkgjkhgjgh

        Kerrohan, mistä sairaus on todennettavissa, jos ei OIREISTA? Useisiin sairauksiin myös tehoaa OIREIDEN mukainen hoito.

        Sairaudet voisi lukea kolmeen luokkaan.
        1. On sairauksia, jotka paranevat itsestään. Silloin lääkkeillä todellakin lievitetään vain oireita. Lääkkeiden käyttö on turhaa, jos oireet eivät ole pahoja. Esimerkiksi flunssa kuuluu tällaisiin sairauksiin.
        2. On sairauksia, jotka vaativat parantuakseen lääketieteellisiä toimia tai ovat akuutissa vaiheessaan henkeä uhkaavia. Esimerkkinä ärhäkkä keuhkokuume, aivokalvon tulehdus tai puhjennut umpisuoli ovat tällaisia.
        3. On sairauksia, joita ei kyetä parantamaan, mutta lääkityksellä elinikää saadaan lisää jopa kymmeniä vuosia. Esimerkkinä diabetes.

        Ensimäisen luokan sairauksia voidaan hoitaa homeopatialla ja muilla uskomushoidoilla ilman, että potilaan terveys siitä oleellisesti vaarantuisi. Toinen ja kolmas luokka ovat sitten asia erikseen, kuten myös tapaturmat. Avomurtumaan ei akupunktio paljoa auta.

        Homeopaatit ovat itsekin todenneet asian:

        http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2013/04/homeopaatit-vs-tuhkarokko.html

        "Vakava tilanne on saanut homeopaatit ottamaan kantaa uskomushoidon tehosta. Society of Homeopathsin edustaja Philip Edmonds sanoi suorin sanoin näin:
        "The Society does not endorse the use of homeopathic medicines as an alternative ..."
        Eli suomeksi: Homeopaattisia valmisteita ei sovi käyttää rokotteiden vaihtoehtona vakavien tautien kohdalla. Homeopaatit suosittelevat ihmisiä hakemaan neuvoa lääkäreiltä.
        British Homeopathic Association ja Faculty of Homeopathy antoivat yhdessä selkeän lausunnon:
        "There is no evidence to suggest homeopathic vaccinations can protect against contagious diseases. We recommend people seek out the conventional treatments,"
        Ei ole mitään näyttöä siitä, että homeopaattiset rokotteet suojelisivat tarttuvilta taudeilta. Homeopaatit suosittelevan tavallista lääketiedettä. "


      • Paranemisia kirjoitti:

        Sairauden oireet helpottavat myös silloin, kun sairaus paranee. Joko lääkkeen, lääketieteellisen hoidon tai kehon oman paranemisprosessin ansiosta. Esimerkiksi murtunen luun tai nyrjähtäneen nilkan paranemista on mukavampi odotella tehokkaan kipulääkkeen kanssa kuin korkeintaan placebotehoisen uskomushoidon turvin. Monet lääkkeet myös parantavat itse taudin, kuten antibiootit ja syöpälääkkeet, tai mahdollistavat parantavan hoidon kuten nukutus- ja puudutuslääkkeet kirurgisia hoitoja.

        Homeopatiahan on pelkkää oireiden hoitoa ja vieläpä täysin tehotonta sellaista

        Paranemisia 28.4.2013 20:54 ”Sairauden oireet helpottavat myös silloin, kun sairaus paranee. Joko lääkkeen, lääketieteellisen hoidon tai kehon oman paranemisprosessin ansiosta. Esimerkiksi murtunen luun tai nyrjähtäneen nilkan paranemista on mukavampi odotella tehokkaan kipulääkkeen kanssa kuin korkeintaan placebotehoisen uskomushoidon turvin. Monet lääkkeet myös parantavat itse taudin, kuten antibiootit ja syöpälääkkeet, tai mahdollistavat parantavan hoidon kuten nukutus- ja puudutuslääkkeet kirurgisia hoitoja.”

        Lääketieteen tietämyksen rajoittuessa vain tämänhetkiseen tietämykseen on terveydenhoito lääkkeiden, lääketieteellisten hoitojen ja kehon oman paranemisprosessin ansiota. Näin uskoo virallinen terveydenhoitomme, mutta on paljon ihmisiä, jotka ovat huomanneet ihmisessä olevan voimavaroja, jotka nopeuttavat paranemista huomattavasti ja myös auttaa pitämään terveyttä yllä.

        Tuloksellisessa terveydenhoidossa on kyse ihmisen kyvystä parantaa itsensä ja kanssaihmisiä. Tämän kieltävät lääketieteen dosetit pelätessään menettävänsä ansioitaan ja heidän uskonsa kannattajat hyvät veljet ja sisaret.

        Terveydenhoitoa ei ole sairauksien odottelu, vaan sairauksien välttäminen ja tämä ei sovi lääketieteen spesifiseen ajatteluun ja toimintamalliin. Lääketieteellä on käytettävissään työkaluja sairauksien hoitoon, jotka hyvin huonosti soveltuvat ihmisen kokonaisvaltaiseen terveydenhoitoon.

        Sen sijaan ihmisellä itsellään on kyky tunnistaa alkavat sairaudet ja työkalut myös hoitaa useimmat terveysongelmat. Tämän vuoksi olisi terveydenhoito ja sairauksien hoito eriyttää omiksi hoitosuuntaukseksi ja hoitaa sairauksia lääketieteellisin menetelmin silloin kun se on välttämätöntä.

        Paranemisia 28.4.2013 20:54 ”Homeopatiahan on pelkkää oireiden hoitoa ja vieläpä täysin tehotonta sellaista”

        Lääketieteen tietämyksen rajoittuessa vain tämänhetkiseen tietämykseen ihmisen kyvyistä on etsittävä mikä vaikuttaa, syitä ja seurauksia.


      • KTJ3
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

        Paranemisia 28.4.2013 20:54 ”Sairauden oireet helpottavat myös silloin, kun sairaus paranee. Joko lääkkeen, lääketieteellisen hoidon tai kehon oman paranemisprosessin ansiosta. Esimerkiksi murtunen luun tai nyrjähtäneen nilkan paranemista on mukavampi odotella tehokkaan kipulääkkeen kanssa kuin korkeintaan placebotehoisen uskomushoidon turvin. Monet lääkkeet myös parantavat itse taudin, kuten antibiootit ja syöpälääkkeet, tai mahdollistavat parantavan hoidon kuten nukutus- ja puudutuslääkkeet kirurgisia hoitoja.”

        Lääketieteen tietämyksen rajoittuessa vain tämänhetkiseen tietämykseen on terveydenhoito lääkkeiden, lääketieteellisten hoitojen ja kehon oman paranemisprosessin ansiota. Näin uskoo virallinen terveydenhoitomme, mutta on paljon ihmisiä, jotka ovat huomanneet ihmisessä olevan voimavaroja, jotka nopeuttavat paranemista huomattavasti ja myös auttaa pitämään terveyttä yllä.

        Tuloksellisessa terveydenhoidossa on kyse ihmisen kyvystä parantaa itsensä ja kanssaihmisiä. Tämän kieltävät lääketieteen dosetit pelätessään menettävänsä ansioitaan ja heidän uskonsa kannattajat hyvät veljet ja sisaret.

        Terveydenhoitoa ei ole sairauksien odottelu, vaan sairauksien välttäminen ja tämä ei sovi lääketieteen spesifiseen ajatteluun ja toimintamalliin. Lääketieteellä on käytettävissään työkaluja sairauksien hoitoon, jotka hyvin huonosti soveltuvat ihmisen kokonaisvaltaiseen terveydenhoitoon.

        Sen sijaan ihmisellä itsellään on kyky tunnistaa alkavat sairaudet ja työkalut myös hoitaa useimmat terveysongelmat. Tämän vuoksi olisi terveydenhoito ja sairauksien hoito eriyttää omiksi hoitosuuntaukseksi ja hoitaa sairauksia lääketieteellisin menetelmin silloin kun se on välttämätöntä.

        Paranemisia 28.4.2013 20:54 ”Homeopatiahan on pelkkää oireiden hoitoa ja vieläpä täysin tehotonta sellaista”

        Lääketieteen tietämyksen rajoittuessa vain tämänhetkiseen tietämykseen ihmisen kyvyistä on etsittävä mikä vaikuttaa, syitä ja seurauksia.

        ."..mutta on paljon ihmisiä, jotka ovat huomanneet ihmisessä olevan voimavaroja, jotka nopeuttavat paranemista huomattavasti ja myös auttaa pitämään terveyttä yllä."

        Onpa harmi, että tässä tarkoitettu "paljon ihmisiä" ei sitten jaksanutkaan lupauksensa mukaisesti jaksanut ottaa toimintansa lähtökohdaksi tosiasioita.


      • Wwvvwwvv
        ikhkgjkhgjgh kirjoitti:

        Kerrohan, mistä sairaus on todennettavissa, jos ei OIREISTA? Useisiin sairauksiin myös tehoaa OIREIDEN mukainen hoito.

        Sairaudet voisi lukea kolmeen luokkaan.
        1. On sairauksia, jotka paranevat itsestään. Silloin lääkkeillä todellakin lievitetään vain oireita. Lääkkeiden käyttö on turhaa, jos oireet eivät ole pahoja. Esimerkiksi flunssa kuuluu tällaisiin sairauksiin.
        2. On sairauksia, jotka vaativat parantuakseen lääketieteellisiä toimia tai ovat akuutissa vaiheessaan henkeä uhkaavia. Esimerkkinä ärhäkkä keuhkokuume, aivokalvon tulehdus tai puhjennut umpisuoli ovat tällaisia.
        3. On sairauksia, joita ei kyetä parantamaan, mutta lääkityksellä elinikää saadaan lisää jopa kymmeniä vuosia. Esimerkkinä diabetes.

        Ensimäisen luokan sairauksia voidaan hoitaa homeopatialla ja muilla uskomushoidoilla ilman, että potilaan terveys siitä oleellisesti vaarantuisi. Toinen ja kolmas luokka ovat sitten asia erikseen, kuten myös tapaturmat. Avomurtumaan ei akupunktio paljoa auta.

        Homeopaatit ovat itsekin todenneet asian:

        http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2013/04/homeopaatit-vs-tuhkarokko.html

        "Vakava tilanne on saanut homeopaatit ottamaan kantaa uskomushoidon tehosta. Society of Homeopathsin edustaja Philip Edmonds sanoi suorin sanoin näin:
        "The Society does not endorse the use of homeopathic medicines as an alternative ..."
        Eli suomeksi: Homeopaattisia valmisteita ei sovi käyttää rokotteiden vaihtoehtona vakavien tautien kohdalla. Homeopaatit suosittelevat ihmisiä hakemaan neuvoa lääkäreiltä.
        British Homeopathic Association ja Faculty of Homeopathy antoivat yhdessä selkeän lausunnon:
        "There is no evidence to suggest homeopathic vaccinations can protect against contagious diseases. We recommend people seek out the conventional treatments,"
        Ei ole mitään näyttöä siitä, että homeopaattiset rokotteet suojelisivat tarttuvilta taudeilta. Homeopaatit suosittelevan tavallista lääketiedettä. "

        Positiivinen näyttö länsimaisen lääketieteen rokotteluinnosta? Meillä on jo runsaasti näyttöä siitä, miten pieleen asiat voivatkaan mennä, kun markkinatalousihmiset oikein maailmanlaajuisesti on saatu höynäytettyä tulevaan ihmeparannukseen.

        Rokotteen merkkiä tiedegurut voivat vaihdella ja käydä sotaansa milloin mitäkin virusta, bakteeria vastaan, sillä noitahan maailmassa riittää, mutta että käydä itsensä totuuden kimppuun, sille on väkevä loppunsa.Tiedegurut eivät ainakaan voi väittää, etteikö heitä olisi varoitettu, muutkin kuin homeopaatit.

        Unelmana voittaa toisen ihmisen tulevat ongelmat? Rokotteiden puolustajat, miten on oma laitanne? Odotatteko, että tiedeansioitunut tekee sen puolestanne jahka löytää sopivan kemikaalin. Älkää antako pettää itseänne, etenkään noin alkeellisilla keinoin, älkää antako pudottaa itseänne kuoppaan.

        Tiedehyökkäyksistä huolimatta homeopatiaa käytetään etenkin vaikeiden rokotevaurioiden hoitoon. Ymmärtänet tehtävän hankaluuden. Neurologiset vauriot, aineenvaihdunnan vakavat häiriöt, aivoperäiset ongelmat, psyyken haavoittuvuus, paniikkihäiriöt, syvä masennus ym rokotepommituksen seurauksena. THL:ssa intetään jatkuvasti immunologian perään, vaikka juuri siitä on kysymys, että se rokotteiden seurauksena on romahtanut.

        Homeopatia on mielenkiintoinen hoitoala. Mielenkiintoinen, mutta erittäin vaikea. Homeopaattisia valmisteita on pilvin pimein ja ihmiselon aikana jo muutamaan tutustuminen vie aikansa. Lääketieteessä mantraa hyödyt ylittävät haitat on rokotteiden suhteen hoettu jo useat vuosikymmenet. Haittoja ei ole uskallettu edes ajatella, eikä taas mielikuvitukselle ole asetettu rajoja hyötyjä maalailtaessa.Toivon mukaan homeopatiassa uskalletaan. Mallia siitä, miten missään tapauksessa ei tulisi menetellä, on ainakin runsain määrin.


      • Siis THL
        Wwvvwwvv kirjoitti:

        Positiivinen näyttö länsimaisen lääketieteen rokotteluinnosta? Meillä on jo runsaasti näyttöä siitä, miten pieleen asiat voivatkaan mennä, kun markkinatalousihmiset oikein maailmanlaajuisesti on saatu höynäytettyä tulevaan ihmeparannukseen.

        Rokotteen merkkiä tiedegurut voivat vaihdella ja käydä sotaansa milloin mitäkin virusta, bakteeria vastaan, sillä noitahan maailmassa riittää, mutta että käydä itsensä totuuden kimppuun, sille on väkevä loppunsa.Tiedegurut eivät ainakaan voi väittää, etteikö heitä olisi varoitettu, muutkin kuin homeopaatit.

        Unelmana voittaa toisen ihmisen tulevat ongelmat? Rokotteiden puolustajat, miten on oma laitanne? Odotatteko, että tiedeansioitunut tekee sen puolestanne jahka löytää sopivan kemikaalin. Älkää antako pettää itseänne, etenkään noin alkeellisilla keinoin, älkää antako pudottaa itseänne kuoppaan.

        Tiedehyökkäyksistä huolimatta homeopatiaa käytetään etenkin vaikeiden rokotevaurioiden hoitoon. Ymmärtänet tehtävän hankaluuden. Neurologiset vauriot, aineenvaihdunnan vakavat häiriöt, aivoperäiset ongelmat, psyyken haavoittuvuus, paniikkihäiriöt, syvä masennus ym rokotepommituksen seurauksena. THL:ssa intetään jatkuvasti immunologian perään, vaikka juuri siitä on kysymys, että se rokotteiden seurauksena on romahtanut.

        Homeopatia on mielenkiintoinen hoitoala. Mielenkiintoinen, mutta erittäin vaikea. Homeopaattisia valmisteita on pilvin pimein ja ihmiselon aikana jo muutamaan tutustuminen vie aikansa. Lääketieteessä mantraa hyödyt ylittävät haitat on rokotteiden suhteen hoettu jo useat vuosikymmenet. Haittoja ei ole uskallettu edes ajatella, eikä taas mielikuvitukselle ole asetettu rajoja hyötyjä maalailtaessa.Toivon mukaan homeopatiassa uskalletaan. Mallia siitä, miten missään tapauksessa ei tulisi menetellä, on ainakin runsain määrin.

        Selevä pyy, sano Mannininen varista!


      • jtfxfdz
        Wwvvwwvv kirjoitti:

        Positiivinen näyttö länsimaisen lääketieteen rokotteluinnosta? Meillä on jo runsaasti näyttöä siitä, miten pieleen asiat voivatkaan mennä, kun markkinatalousihmiset oikein maailmanlaajuisesti on saatu höynäytettyä tulevaan ihmeparannukseen.

        Rokotteen merkkiä tiedegurut voivat vaihdella ja käydä sotaansa milloin mitäkin virusta, bakteeria vastaan, sillä noitahan maailmassa riittää, mutta että käydä itsensä totuuden kimppuun, sille on väkevä loppunsa.Tiedegurut eivät ainakaan voi väittää, etteikö heitä olisi varoitettu, muutkin kuin homeopaatit.

        Unelmana voittaa toisen ihmisen tulevat ongelmat? Rokotteiden puolustajat, miten on oma laitanne? Odotatteko, että tiedeansioitunut tekee sen puolestanne jahka löytää sopivan kemikaalin. Älkää antako pettää itseänne, etenkään noin alkeellisilla keinoin, älkää antako pudottaa itseänne kuoppaan.

        Tiedehyökkäyksistä huolimatta homeopatiaa käytetään etenkin vaikeiden rokotevaurioiden hoitoon. Ymmärtänet tehtävän hankaluuden. Neurologiset vauriot, aineenvaihdunnan vakavat häiriöt, aivoperäiset ongelmat, psyyken haavoittuvuus, paniikkihäiriöt, syvä masennus ym rokotepommituksen seurauksena. THL:ssa intetään jatkuvasti immunologian perään, vaikka juuri siitä on kysymys, että se rokotteiden seurauksena on romahtanut.

        Homeopatia on mielenkiintoinen hoitoala. Mielenkiintoinen, mutta erittäin vaikea. Homeopaattisia valmisteita on pilvin pimein ja ihmiselon aikana jo muutamaan tutustuminen vie aikansa. Lääketieteessä mantraa hyödyt ylittävät haitat on rokotteiden suhteen hoettu jo useat vuosikymmenet. Haittoja ei ole uskallettu edes ajatella, eikä taas mielikuvitukselle ole asetettu rajoja hyötyjä maalailtaessa.Toivon mukaan homeopatiassa uskalletaan. Mallia siitä, miten missään tapauksessa ei tulisi menetellä, on ainakin runsain määrin.

        Siis homeopaatit höynäyttävät "rokotevaurioisia" ihmisiä. Sitähän sinä yrität sanoa.


      • väärin meni
        jtfxfdz kirjoitti:

        Siis homeopaatit höynäyttävät "rokotevaurioisia" ihmisiä. Sitähän sinä yrität sanoa.

        Väärin meni.
        Varis = THL


      • ikhkgjkhgjgh
        ikhkgjkhgjgh kirjoitti:

        Kerrohan, mistä sairaus on todennettavissa, jos ei OIREISTA? Useisiin sairauksiin myös tehoaa OIREIDEN mukainen hoito.

        Sairaudet voisi lukea kolmeen luokkaan.
        1. On sairauksia, jotka paranevat itsestään. Silloin lääkkeillä todellakin lievitetään vain oireita. Lääkkeiden käyttö on turhaa, jos oireet eivät ole pahoja. Esimerkiksi flunssa kuuluu tällaisiin sairauksiin.
        2. On sairauksia, jotka vaativat parantuakseen lääketieteellisiä toimia tai ovat akuutissa vaiheessaan henkeä uhkaavia. Esimerkkinä ärhäkkä keuhkokuume, aivokalvon tulehdus tai puhjennut umpisuoli ovat tällaisia.
        3. On sairauksia, joita ei kyetä parantamaan, mutta lääkityksellä elinikää saadaan lisää jopa kymmeniä vuosia. Esimerkkinä diabetes.

        Ensimäisen luokan sairauksia voidaan hoitaa homeopatialla ja muilla uskomushoidoilla ilman, että potilaan terveys siitä oleellisesti vaarantuisi. Toinen ja kolmas luokka ovat sitten asia erikseen, kuten myös tapaturmat. Avomurtumaan ei akupunktio paljoa auta.

        Homeopaatit ovat itsekin todenneet asian:

        http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2013/04/homeopaatit-vs-tuhkarokko.html

        "Vakava tilanne on saanut homeopaatit ottamaan kantaa uskomushoidon tehosta. Society of Homeopathsin edustaja Philip Edmonds sanoi suorin sanoin näin:
        "The Society does not endorse the use of homeopathic medicines as an alternative ..."
        Eli suomeksi: Homeopaattisia valmisteita ei sovi käyttää rokotteiden vaihtoehtona vakavien tautien kohdalla. Homeopaatit suosittelevat ihmisiä hakemaan neuvoa lääkäreiltä.
        British Homeopathic Association ja Faculty of Homeopathy antoivat yhdessä selkeän lausunnon:
        "There is no evidence to suggest homeopathic vaccinations can protect against contagious diseases. We recommend people seek out the conventional treatments,"
        Ei ole mitään näyttöä siitä, että homeopaattiset rokotteet suojelisivat tarttuvilta taudeilta. Homeopaatit suosittelevan tavallista lääketiedettä. "

        Et sitten vaivautunut lukemaan koko juttua!?

        "
        If my hunch is correct, the Swansea episode has been another example of a health scare, a panic created in order to sell more drugs and vaccines. If so, the Department of Health, the NHS, our GP's, and our national media, have all been complicit in yet another marketing exercise in favour of the Big Pharma drug companies.

        Otsikoihin päätynyt epidemiä on hänen mielestään vain Pahan lääketeollisuuden juoni, jolla saadaan myytyä enemmän rokotteita. Scrutton suosittelee homeopatiaa tuhkarokon vastaiseen taisteluun."

        Koska et lukenut koko juttua tai et osaa englantia , niin näytät tosi pöljältä!


      • En vaivautunut
        ikhkgjkhgjgh kirjoitti:

        Et sitten vaivautunut lukemaan koko juttua!?

        "
        If my hunch is correct, the Swansea episode has been another example of a health scare, a panic created in order to sell more drugs and vaccines. If so, the Department of Health, the NHS, our GP's, and our national media, have all been complicit in yet another marketing exercise in favour of the Big Pharma drug companies.

        Otsikoihin päätynyt epidemiä on hänen mielestään vain Pahan lääketeollisuuden juoni, jolla saadaan myytyä enemmän rokotteita. Scrutton suosittelee homeopatiaa tuhkarokon vastaiseen taisteluun."

        Koska et lukenut koko juttua tai et osaa englantia , niin näytät tosi pöljältä!

        En lukenut. Vastaus oli nimimerkille "OIREITTEN helpottami", eikä siinä viitattu mihinkään artikkeliin:
        "Sen on pystyttävä helpottamaan sairauden OIREITA lumelääkkeitä paremmin...

        Siis OIREITAKO se lääkäri niillä pillereillä ja piikeillä vain helpottaakin? Se parantaminen, parantuminen ei enää kuulukaan näihin hoitoihin!"

        Tähän vastasin. En todellakaan viitsi lukea koko viestiketjua vastatakseni yhteen kommenttiin.


      • oireet oleellisia
        En vaivautunut kirjoitti:

        En lukenut. Vastaus oli nimimerkille "OIREITTEN helpottami", eikä siinä viitattu mihinkään artikkeliin:
        "Sen on pystyttävä helpottamaan sairauden OIREITA lumelääkkeitä paremmin...

        Siis OIREITAKO se lääkäri niillä pillereillä ja piikeillä vain helpottaakin? Se parantaminen, parantuminen ei enää kuulukaan näihin hoitoihin!"

        Tähän vastasin. En todellakaan viitsi lukea koko viestiketjua vastatakseni yhteen kommenttiin.

        Kyllä koulutettu klassinen homeopaattilääkäri on kiinnostunut vain oireista. Mitään sairauksia niiden takana ei ole vaan kaikki johtuu miasmoista. Hahnemannin mukaan homeopatiassa ei saa alkaa etsimään mitään syitä oireiden takaa.


      • gjkfxdzxfhzsd
        oireet oleellisia kirjoitti:

        Kyllä koulutettu klassinen homeopaattilääkäri on kiinnostunut vain oireista. Mitään sairauksia niiden takana ei ole vaan kaikki johtuu miasmoista. Hahnemannin mukaan homeopatiassa ei saa alkaa etsimään mitään syitä oireiden takaa.

        Nimimerkki, jolle vastasin kirjoitti mielestäni oikeista lääkäreistä, ei homeopaattipuoskareista. On se tietenkin mielenkiintoinen tieto, että homeopaattien suuri guru on käskenyt tuijottaa vain oireita. Missä sitten on se "kokonaisvaltainen" hoito?


      • Homeopaattilääkäri
        oireet oleellisia kirjoitti:

        Kyllä koulutettu klassinen homeopaattilääkäri on kiinnostunut vain oireista. Mitään sairauksia niiden takana ei ole vaan kaikki johtuu miasmoista. Hahnemannin mukaan homeopatiassa ei saa alkaa etsimään mitään syitä oireiden takaa.

        > Kyllä koulutettu klassinen homeopaattilääkäri on kiinnostunut vain oireista.....

        Mistä tälläinen muunnos on tähän ilmestynyt? Tuolla aikaisemmin kerrottiin aivan normaalista oireiden hoidosta!


      • klassinen homeo
        gjkfxdzxfhzsd kirjoitti:

        Nimimerkki, jolle vastasin kirjoitti mielestäni oikeista lääkäreistä, ei homeopaattipuoskareista. On se tietenkin mielenkiintoinen tieto, että homeopaattien suuri guru on käskenyt tuijottaa vain oireita. Missä sitten on se "kokonaisvaltainen" hoito?

        Kokonaisvaltaisuus tarkoittaa juuri sitä, että kiinnitetään huomio kokonaisvaltaisesti oireisiin. Etsitään valmiste, joka terveellä ihmisellä tuottaisi täsmällene sellaisia oireta, joita hoidettavalla on. Sitten tästä lähtöaineesta laimennetaan lähtöaine pois joko veteen tai alkoholiin ja sitten puhdas vesi tai alkoholi imeytetään sokeriin tai laktoosiin ja annetaan hoidettavalle.

        Oireet aiheutuvat aina miasmoista. Siksi esimerkiksi ei ole mitään syytä ajatella, että rotavirusta tai poliota vastaan rokotettaisiin ihmisiä. Myöskään mitään malariaestolääkityksiä ei tarvitse käyttää.

        Julkisesti on toisinaan tarkoituksenmukaista esittää toista kuin mitä yksityisesti vastaanotolla neuvotaan.


      • Niin pirun laillista
        gjkfxdzxfhzsd kirjoitti:

        Nimimerkki, jolle vastasin kirjoitti mielestäni oikeista lääkäreistä, ei homeopaattipuoskareista. On se tietenkin mielenkiintoinen tieto, että homeopaattien suuri guru on käskenyt tuijottaa vain oireita. Missä sitten on se "kokonaisvaltainen" hoito?

        Arvauskeskus on täynnä niitä sun puoskareitas.
        arvaillaan ensin diagnoosia ja sitten heitetään nopaa ja saadaan diagnoosi, joka sekin yleensä väärä.
        Ja siytten annetaan lääkettä väärän diagnoosin perusteella ja tulee hirveitä sivuvaikutuksia ja sitten vaan ihmetellään, kun potilas ei parane.


      • liitto hajallaan

        Eli homeopaattien omat yhdistykset eivät suosittele homeopatiaa tarttuvien tautien ehkäisemiseen. mutta yksittäiset homeopaatit pitävät asiaa Pahan lääketeollisuuden salaliittona ja vaativat kuluttajia edelleen jättämään lapsensa rokottamatta ja ostamaan sen sijaan homeopaattien myymiä tuotteita.


      • kaksinaamaista
        liitto hajallaan kirjoitti:

        Eli homeopaattien omat yhdistykset eivät suosittele homeopatiaa tarttuvien tautien ehkäisemiseen. mutta yksittäiset homeopaatit pitävät asiaa Pahan lääketeollisuuden salaliittona ja vaativat kuluttajia edelleen jättämään lapsensa rokottamatta ja ostamaan sen sijaan homeopaattien myymiä tuotteita.

        Julkisesti toista yksityisesti toista.

        http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/235879/Homeopaatit neuvovat jattamaan lapset rokottamatta

        "Homeopaatit suhtautuvat erittäin negatiivisesti lasten rokottamiseen. Turun Sanomat lähetti valehenkilöllisyyden kautta sähköpostia 94 homeopaatille ja kysyi heiltä, kannattaako lasta rokottaa neuvolassa. 47:stä kantansa ilmaisseesta homeopaatista ainoastaan viisi suositteli lapsen rokottamista, ja heistäkin kaksi varauksellisesti."

        Julkisesti he eivät lääketiedettä vastusta, mutta vastaanotoillaan käytännössä kyllä. Koskeekohan sama asenne esimerkiksi syöpä- tai diabeteslääkitystä?


      • Ihan sama
        kaksinaamaista kirjoitti:

        Julkisesti toista yksityisesti toista.

        http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/235879/Homeopaatit neuvovat jattamaan lapset rokottamatta

        "Homeopaatit suhtautuvat erittäin negatiivisesti lasten rokottamiseen. Turun Sanomat lähetti valehenkilöllisyyden kautta sähköpostia 94 homeopaatille ja kysyi heiltä, kannattaako lasta rokottaa neuvolassa. 47:stä kantansa ilmaisseesta homeopaatista ainoastaan viisi suositteli lapsen rokottamista, ja heistäkin kaksi varauksellisesti."

        Julkisesti he eivät lääketiedettä vastusta, mutta vastaanotoillaan käytännössä kyllä. Koskeekohan sama asenne esimerkiksi syöpä- tai diabeteslääkitystä?

        Rokotteiden vapaaehtoisuus täyttä fuulaa? Vapaaehtoisuuteen perustuvien rokotteiden kritisointi merkitsee samalla koko länsimaisen lääketieteen vastaisuutta? Näinkö oikea tulkinta pelaa?

        Vuosi vuodelta rokotteita kylvetään yhä enemmän suomalaismetsiin eläinten kiusaksi. Jotkut ne sieltä poimivat, villit ainakin (mahdollisesti myös vähemmän vapaat kissat ja koirat) ja mitä ilmeisemmin "vapaaehtoisesti", kuten nykyiset lääkemantrat edellyttävätkin. Tällaiset "vapaaehtoiset rokotesyötit" sopivat hyvin länsimaisen lääketieteen toimenkuvaan. Jos rokotekassavirta yhdestä suunnasta osoittaakin ehtymisen merkkejä, vastaavasti myyntiä voi lisätä toiseen ja lääkitä näin enemmän metsien asukkaita. Bisnes ei katso poimijoiden perään, kunhan jotkut poimivat, ketkä hyvänsä.

        Homeopaatit ovat tunnetusti hankalaa väkeä. Vastaanotoillaan kuuntelevat tunnista toiseen asiakkaidensa rokotekokemuksia, eivätkä sanallakaan puolusta liiketaloudellisesti kannattavaa yritystoimintaa.

        Lasten diabetes ja leukemia? Rokotteetko syynä? Siinä tapauksessa lisätään rokotteita, kuten lasten korvatulehduskierteissä. Samalla sama korjaantuu, kuten homeopatiassa. Johan löytyy yhteinen sävel. Osoittaa, että kyllä lääketieteessäkin osataan, jos tahdotaan.


    • skepot paranee

      Uudet rokotekokeet tehdään vain skepoilla, koska skepot ovat rokoteuskovaisia ja heihin eivät rokotteiden haittavaikutukset pure tai vaikuta.
      Skepoilla on 100% suoja kaikkia rokotteiden haittavaikutuksia vastaan, muut sensijaan sairastuvat rokotteisiin noin100%:sti ja moni vieläpä kuolee rokotteen aiheuttamaan sairauteen ennemmin tai myöhemmin.

      Herää suuri kysymys: Suojaako rokoteuskovaisuus skepoja rokotteiden haittavaikutuksilta????????????????
      Ehkäpä kyseessä on rokoteuskovaisuudesta johtuva lumevaikutus!?
      Mene ja tiedä!?

      Tietenkin tehdään kaksoissokkokokeet.
      Mitään näistä kokeista ei tehdä lapsukaisilla kuten ennen, vaan raavailla skeposilla.

    • Homeopatia tehoo
      • sinua juksattiin

        Muuten ihan hauska juttu mutta porilaiset homeopaatit eivät jaksaneet olla ihan rehellisiä tällä kertaa. Montagnier ei "todistanut homeopatian toimivuutta". Mutta mitäpä väliä. Sinä tarvitsit tarinan, jossa kuka tahansa sepostaisi ihan mitä tahansa minkä tahansa vaihtoehtoisen puolesta. Irvokasta oli, että hörhönä sinuun kuitenkin vetosi se, että tarina liitettiin lääketieteen nobelistiin.


    • Odotellaan!

      Tämä tarina on vielä toistaiseksi huomattavasti uskottavampi, kuin skepon tarinat aiheesta! Kun skepo esittää uskottavamman selvityksen aiheesta, niin aina on mahdollista tarkistaa kantaa, sehän on normaalia. Entä skepo? Se vain kieltää ja inttää. Inttää ja kieltää. Eikä osaa esittää mitään perusteluja, eikä virheitä arvotelemissaan kohteissa! Kunhan vain inttää ja skepoilee!
      Eikä siinä lääketieteen Nobelistitkaan paljon paina!

      Odotellaan Skepon parempaa ja totuudenmukaisempaa tutkimusta aiheesta!

      • itsepetosta

        Tarkoitatko, että sinä olet niin herkkäuskoinen, että tosissasi kuvittelet porilaisten homeopaattien esittämän tarina olevan totta? Haluatko kertoa, mitkä tekijät erityisesti estävät sinua tarkistamasta faktoja? Esimerkiksi, miksi määrätietoisesti haluat olla tarkistamatta, mitä Montagnier oikeasti on tehnyt tai miten hän itse arvioi tekemistensä merkitystä?


    • Missä vastaus?

      Tuo esityksesi ei nyt vastaa siihen mitä sinulta kysyttiin, vai vaivaako jonkinlainen lukihäiriö vai mikä? Nyt sinulla on erinomainen tilaisuus kertoa aiheesta parempaa ja oikeampaa tietoa! Kun olet esityksesi esitellyt ja perustellut, niin raati tutkii ja arvioi kummankin esityksen todenperäisyyden. Kirkastapa kerrankin skepon kilpeä, ja perustele noita heittojasi. Ihan niiden mainostamiesi tieteen periaatteiden mukaisesti!

      • ehdotus2

        Jos sinä esität väitteen, että homeopatia tehoaa, niin on sinun tehtäväsi perustella väitteesi. Ihan alkuun voisit vaikka selvittää itsellesi, mihin sairauteen tai oireeseen Montagnier olisi osoittanut homeopatian olevan vaikuttava hoito. Käytä aisan selvittämiseen ihan niin kauna kuin haluat. Jos tuntuu, että yhtään kohdetta ei löydy, niin ei tarvitse sanoa, jos pääsi ei kestä. Voit vaikkapa vaihtaa keskustelunaihetta tai syytellä muita niin tiedämme, että olet sisimmässäsi myöntänyt erehtyneesi.


      • M.O.T. M.O.T.
        ehdotus2 kirjoitti:

        Jos sinä esität väitteen, että homeopatia tehoaa, niin on sinun tehtäväsi perustella väitteesi. Ihan alkuun voisit vaikka selvittää itsellesi, mihin sairauteen tai oireeseen Montagnier olisi osoittanut homeopatian olevan vaikuttava hoito. Käytä aisan selvittämiseen ihan niin kauna kuin haluat. Jos tuntuu, että yhtään kohdetta ei löydy, niin ei tarvitse sanoa, jos pääsi ei kestä. Voit vaikkapa vaihtaa keskustelunaihetta tai syytellä muita niin tiedämme, että olet sisimmässäsi myöntänyt erehtyneesi.

        Josephson kertoo kiinnostuneensa asiasta kuultuaan Benvenisten puhuvan eräässä konferenssissa, varsinkin koska Benvenisten esitelmä herätti niin voimakkaan vastareaktion ja vastustuksen kuulijoissa.

        -Pidin vastuksen voimakkuutta täysin epätieteellisenä reaktiona ja irrationaalisena käytöksenä, muistelee Josephsson. Josephson kuvailee tiedeyhteisön vastahakoisuutta omaksua uutta tietoa En usko, vaikka näkisin-asenteeksi.

        Montagnier puolestaan kertoo Science-lehden haastattelussa -On olemassa henkilöitä, jotka ovat saaneet samoja tuloksia tutkimuksissaan kuin Benveniste, mutta he eivät uskalla julkaista niitä, koska pelkäävät tiedeyhteisön taholta tulevaa intellektuaalisista terroria. Kuitenkaan kysymys ei ole pseudotieteestä, ilmiö on aivan todellinen, ja se ansaitsee lisää tutkimusta.

        Myös Yoléne Thomas, Benvenisten kollega on tutkinut ominaisuutta, joka tunnetaan veden muistina.


      • mikä unohtui
        M.O.T. M.O.T. kirjoitti:

        Josephson kertoo kiinnostuneensa asiasta kuultuaan Benvenisten puhuvan eräässä konferenssissa, varsinkin koska Benvenisten esitelmä herätti niin voimakkaan vastareaktion ja vastustuksen kuulijoissa.

        -Pidin vastuksen voimakkuutta täysin epätieteellisenä reaktiona ja irrationaalisena käytöksenä, muistelee Josephsson. Josephson kuvailee tiedeyhteisön vastahakoisuutta omaksua uutta tietoa En usko, vaikka näkisin-asenteeksi.

        Montagnier puolestaan kertoo Science-lehden haastattelussa -On olemassa henkilöitä, jotka ovat saaneet samoja tuloksia tutkimuksissaan kuin Benveniste, mutta he eivät uskalla julkaista niitä, koska pelkäävät tiedeyhteisön taholta tulevaa intellektuaalisista terroria. Kuitenkaan kysymys ei ole pseudotieteestä, ilmiö on aivan todellinen, ja se ansaitsee lisää tutkimusta.

        Myös Yoléne Thomas, Benvenisten kollega on tutkinut ominaisuutta, joka tunnetaan veden muistina.

        Jätit vastaamatta kysymykseen, mihin sairauteen tai oireeseen Montagnier olisi osoittanut homeopatian olevan vaikuttava hoito.


      • Kaikkiin sairauksiin
        mikä unohtui kirjoitti:

        Jätit vastaamatta kysymykseen, mihin sairauteen tai oireeseen Montagnier olisi osoittanut homeopatian olevan vaikuttava hoito.

        Kaikkiin sairauksiin!


      • ekp2
        Kaikkiin sairauksiin kirjoitti:

        Kaikkiin sairauksiin!

        No nyt on sitten ikävä tuottaa sinulle pettymys. Montagnier ei antanut itään homeopaatista valmistetta kenellekään mihinkään sairauteen eikä hän jutussaan edes väittnyt homeopatiaa toimivaksi.

        Mutta mitäpä väliä. tarina upposi sinuun.


      • Olet analfabeetti
        ekp2 kirjoitti:

        No nyt on sitten ikävä tuottaa sinulle pettymys. Montagnier ei antanut itään homeopaatista valmistetta kenellekään mihinkään sairauteen eikä hän jutussaan edes väittnyt homeopatiaa toimivaksi.

        Mutta mitäpä väliä. tarina upposi sinuun.

        Et siis edes osaa luke tutkimustuloksia!
        Olet analfabeetti!


    • Ikäviä uutisia

      > *Skeptikkojen levittämä väärä tieto*

      Moni skeptikko väittää, että ei ole olemassa tutkimusta, joka osoittaisi homeopatian toimivan, kirjoittaa Dana Ullman Huffington Post-lehdessä. Homeopatian vaikutuksista on julkaistu paljonkin tutkimusta -ottaen huomioon aiheen leimautumisen pseudotieteeksi ja rahoituksen saamisen vaikeuden- sellaisissa vertaisarvioiduissa lehdissä kuin *the Lancet*, *BMJ*, * Pediatrics*, *Pediatric Infectious Disease Journal*, *Chest* ja moni muu.

      Ullman arvelee EI TUTKIMUSTA -väitteiden pohjautuvan pääsosin nykyiseen systeemiin, jossa mikä tahansa mikä uhkaa lääkeyhtiöiden taloudellista ylivaltaa tai biolääketieteen filosofiaa ja maailmankuvaa, pyritään torjumaan leimaamalla se huuhaaksi tai noituudeksi.......

      Siinäkö se olikin?

      • .jhbvbnv m

        Ja sitten vaan linkki vertaisarvioituun tutkimukseen, jossa homeopatia on todennettu toimivaksi. Luulisi olevan helppoa.

        Post ei taida olla tiedejulkaisu?


      • .jhbvbnv m,,,,,
        .jhbvbnv m kirjoitti:

        Ja sitten vaan linkki vertaisarvioituun tutkimukseen, jossa homeopatia on todennettu toimivaksi. Luulisi olevan helppoa.

        Post ei taida olla tiedejulkaisu?

        Ja sinä et taas ole mikään tiedemies!


      • ljvb,bnl
        .jhbvbnv m,,,,, kirjoitti:

        Ja sinä et taas ole mikään tiedemies!

        En olekan, mutta osaan silti erottaa tieteellisen tutkimuksen lehtien mielipidekirjoittelusta.


      • nosodi

        Valitettavasti jutussa on hienoisia epätarkkuuksia. Kuten se, että ei käytetty homeopatiaa vaan nosodeja ja että valmisteen käytön yhteyttä sairauden esiintyvyyteen ei osoitettu ollenkaan. Pienoinen kauneisvirhe oli myös se, että esitetty vaikutus ilmeni jo ennenkuin valmistetta alettiin jakaa. Tämän on täytynyt johtua jostain mystisestä energeettisestä prosessista.


      • kohta; kokonaisvaltainen
        nosodi kirjoitti:

        Valitettavasti jutussa on hienoisia epätarkkuuksia. Kuten se, että ei käytetty homeopatiaa vaan nosodeja ja että valmisteen käytön yhteyttä sairauden esiintyvyyteen ei osoitettu ollenkaan. Pienoinen kauneisvirhe oli myös se, että esitetty vaikutus ilmeni jo ennenkuin valmistetta alettiin jakaa. Tämän on täytynyt johtua jostain mystisestä energeettisestä prosessista.

        Hyvätasoinen, säännöllinen ja koko kehon venyttely pitää lääkärin poissa. Sen on oltava varpaista päälakeen ulottuvaa. Menee hiukan joogahtavan puolelle, mutta tämä hengen ja kehon liikuntamuoto, pitää myös psyykeä paremmassa kondiksessa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe