Olen terve suomalainen mies Pirkanmaalta ja voisin auttaa sinua tulemaan raskaaksi. Itselläni on jo kaksi lasta, joten asait siltä osin kunnossa.
Haluaisin sen tehdä täysin nimettömästi ja ilman mitään jälkikäteisvelvollisuuksia.
Jos kiinnostaa, niin mailaa: [email protected]
Autan sua saamaan lapsen
10
253
Vastaukset
- Kerro ensin
Miksi haluat noin tehdä? Mitkä ovat motiivisi?
- Täällä apu
Miehellä voi olla tiedostamattomalla tasolla biologinen syy tällaiseen "auttamisenhaluun". Mitä itse epäilet miesten motiiviksi?
Jos oot kiinnostunut, niin puhutaan lisää. - Ei näin
Eipä taida kyse olla mistään pyyteettömästä auttamisenhalusta.
Menkää naiset klinikalle tai pyytäkää lahjoittajaksi ystävää. :)- joka pilaa kaiken
tässä on se kirjoittaja nainen
- Täällä apu
..ja eikö se lopputulos ole se, mitä tässä haetaan? Minä en odottaisi sen jälkeen enää mitään näkemisiä..mentäisiin omiin suuntiimme.
- Miksi?
Mutta miksi ihmeessä tahdot niin tehdä? Miksi et mene klinikalle luovuttamaan spermaa? Miksi palstailmoittelu?
- Täällä apu
Onko tämä sitten huonompi tapa edetä asiassa, kuin klinikan kautta?
Henkilökohtaisuus on tällä tavalla parempi.- hernes
ja moni uteliaana lukee miten asia etenee.ei tarvi ostaa juorulehtisii!
- sekoava kirjoittaja
varo sekovavaa kirjoittajaa joka on valmiina pilamaan sinunkin jutun
- täällä apu
taidan roiskia koivikkoon seuraavan lastin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701