mun rintasyopä diagnoosi tod.v.2010.sain kuulemma "hevoskuurin"sytostaattihoitoa,sit 5vkoa joka päivä sädetyksessä.oysissa.junalla kuljin päiv.tätä oulun ja kaj.väliä.nyt työelämässä .POINTTI ON SE ,ETTÄ ÄLÄ LUOVUTA VAAN TAISTELE.
CANCER/syopä
5
175
Vastaukset
- sairastunut..
Itse en pidä noista "taistelu" ja "häviäminen" ja "voittaminen" sanoista sairauden kohdalla. Miksi ei muiden sairauksien kohdalla puhuta näillä sanoilla? Voitti tai hävisi taistelun infarktia vastaan? Taisteli sokeritautia vastaan? Kaikkien sairauksien
- sairastunut..
Jäi jotai pois tuosta edellisestä viestistä. Siis kaikkien sairauksien kohdalla tietysti positiivinen mieliala ja elämäntapojen tarkistus varmasti hyväksi. En vain ymmärrä miksi syövässä käytetään termejä taistelu, voittaminen, häviäminen.
- se aloittaja
sitähän tää taistelija tark.että älä vaivu synkkyyteen,älä heti jää odottamaan kuoleman tuomioo tms.
- 100µg
Syövässä tukihoitona on aina ravinto.
Se pitää muistaa.
Paranoo paremmin. - eivoisyödä
ja mitähän sitä syöö kuin PEG letku ja suusyöpä???? Ei me itse valita geenejä ja ei se ole taistelu , jollain vaan todetaan liian myöhään......eli parempi terveyshuolto ja kontrollit ja pätevät terveysasema lääkärit ja se odottelu joka on Suomessa vielä noin 3-4 viikkoa on pahin......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701