Meinaatteko lukijat juhlistaa vappua? Itsellä olisi kaikkea kivaa tarjolla mutta taitaa tulla huono omatunto jos juhlistaa.. Turkuun siis haen ja kk enää aikaa lukea!
Juhlitteko vappuna?
11
430
Vastaukset
- erreq
riippuu mitä juhlimisella meinaat, kyllä lasten kanssa munkkeja tehdään ja grillaillaan ja vappua juhlitaan siinä päivällä :) Jos ryyppäämistä tarkoitit niin sillä tavalla en meinaa juhlia.
- fghgr94545yertg
Ihan asiallisesti juhlistan perheen kesken myös :-)
- Yksivain.
En olisi viettänyt. Avopuoliso pakottaa. Joutuu sitten lukemaan ennen ja jälkeen :/ Masentaa.
- justkuois
En ku oon kauheessa flunsassa ja vkoloppu meni oksennustaudissa, siis ihan oksennustaudissa ei krapulassa :D
- pau.
Juhlimaan menossa ja kyllä aina yhden vapaapäivän voi lukemisesta pitää, uskon, että tekee minulle vain hyvää :) En kuitenkaan saisi luettua kun ulkoa kuuluu juhlijoiden ääniä ja itseä vaan ketuttaisi. Ja Turkuun haen myös ;)
- Lisää siideriä!
Itse meinaan olla sekaisin kuin apina 2 päivää. Osaan mielestäni kirjat (Helsinki) melko hyvin jo tässä vaiheessa. Niiden sisällössä ei ole sinällään mitään epäselviä kokonaisuuksia, sääntöjä, tms. Loppu on harjoitustehtävien tekemistä, sääntöjen/yksityiskohtien/käsitteiden ulkoa pänttäämistä, sekä osaamisen syventämistä. 1,5 kk riittää tähän liiankin hyvin. Aivan hyvin voi pari kertaa sulattaa aivot.
- nyyyyyyyyyyyyyyh
Ei pysty!!!!!! Perinteinen vappuflunssa iski ja nyt pitää sitte yksin täällä kissan kanssa vappuhatut päässä istua ja lukea. Ostin serpentiiniä ja ilmapalloja, simaakin löytyy. Luulis nyt insolvenssioikeuden oikein kunnolla iskevän.
- Lukevainen
Ihan seis vieläkin , mut kylä hauskaa oli! Heti huomenna 18 h päivässä lukua
- per seelleen
Kyllä. Jos pari tuntia juhlii, ei pääse enää mihinkään. Pitää lukea neljä kuukautta nukkumatta ja osata jokainen julkaistu kirja ulkoa. Vain niin voi menestyä elämässä.
- enjuhlinuenk
en juhlinu enkä myöskään päässy sisään :D hassua vai mitä.
- perseet
Aika kovat perseet aattona vedin ja sit viel vähän seuraavanakin päivänä.
Mut sisällä nyt Helsingissä ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472