DNA ostaa PlusTV:n

Teracomille hyvästit

https://www.dna.fi/DNAOy/Media/Tiedotteet/Sivut/DNA ostaa PlusTVn.aspx

DNA on sopinut Teracom Groupin kanssa Digi TV Plus Oy:n eli PlusTV:n ostamisesta.

PlusTV:n asiakkaiden palvelut jatkuvat kuten aiemminkin, eikä yrityskaupalla ole välitöntä vaikutusta PlusTV:n toimintaan. Kauppahintaa ei julkisteta ja kaupan voimaantulo vaatii ennen toteutumistaan Kilpailu- ja kuluttajaviraston hyväksynnän.

Kysymys: Poistuuko PlusTV:n Viaccess -boksit myynnistä, sillä ne ovat Teracomin Boxerin tuotteita? Taitaa yhden kortin salaukset toteutua??

6

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.

"Kysymys: Poistuuko PlusTV:n Viaccess -boksit myynnistä, sillä ne ovat Teracomin Boxerin tuotteita? Taitaa yhden kortin salaukset toteutua?? "

Kyllä ja kyllä.

• Humax12345

Heh, varmasti mukavaa niille, jotka ehtivät ostaa Humaxin laitteen Plustv:n lupaamien HD kanavien toivossa .. kohta laitteella ei tee mitään ! Pitäis saada rahat takas !!

• Odotellaan päätöksiä

• huh huh

Ja Gigantti edelleenkin myy noita Plustv-hyväksyttyjä HD-bokseja vaikka pitäis lopettaa niiden myynti heti kun tieto Plustv:n myynnistä tuli.

• vsdfadad
        huh huh kirjoitti:

Ja Gigantti edelleenkin myy noita Plustv-hyväksyttyjä HD-bokseja vaikka pitäis lopettaa niiden myynti heti kun tieto Plustv:n myynnistä tuli.

>>vaikka pitäis lopettaa niiden myynti heti kun tieto Plustv:n myynnistä tuli.>>

miksi ihmeessä? kun voi myydä tänään asiakkaalle boksin ja kuukauden kuluttua uuden. lammaskansaa saakin rahastaa!

• hohhhojjaa

Mä oon niiiiin kypsä tuohon plustv hd lupauksiin... Onneks sain humaxin myytyä huutonetiissa pois ja lopetettua koko plustv totalin! En ot enään ikinä kyseistä pakettia. Muillekkin tiedoksi, että netistä näkyy f1 streem ilmaiseksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe