Siril Sirius koettaa katsoa

Siril Sirius ,

Vapun ja kevään kunniaksi koetan välittää viestit, joita minulle näkymättömästä maailmasta annetaan.
Olen ollut täällä jotakin vuosia sitten, voit kurkata kuinka työskentelen.
2kys/kysyjä vastaan 5 henkilölle.
klara vappen
t.siril

51

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • queen of May

      Keski-ikäinen nainen kyselee rakkaudesta ja työstä. Rakkautta ei ole ja kumppanin toivoisin löytäväni rinnalleni. Työpaikka löytyy, mutta olen haeskellut uutta paremman toivossa.
      Näkyykö näihin mitään ;)

      Hauskaa Vappua!

      • vappuhuiska:)

        Hei, kuusi vuotta sitten eronneelle viiskymppiselle naisimmeiselle
        jos katsot rakkauden puutteeseen ja asunto asia myös nyt juuri pinnalla
        sillä olen entistä myymässä.
        Millaisena näet saanko myytyä ja millainen uusi koti on.
        Kiitos


      • siril sirius^

        sinun nikki valintasi ei ole ollenkaan huono, sanotaan ensin:)
        annappa olla vähän aikaa ja tuuleta itseäsi elämän pölystä, sillä ajalla on tapana hoitaa tiettyjä asioita, joita nyt eniten kaipaat.
        Saat lahjan joka antaa sinulle tulevaisuudessa enemmän ja arkesi näyttäytyy selkeämmältä. (en saa tietoa mikä tai mistä )
        Keskustele ihmisten kanssa, joku vaaleahko nainen kiharoille taipuvat hiukset antaa sinulle merkin työpaikka asiaan vaikka ei sitä mitä itse olet ajatellut asiasta, tämä on sinulle yllätys.
        Sinulla ei ole mitään hätää, teet työsi, mutta romanssi elämä on "päin puuta" (oma kommenttini olipa aika hassua että noin sanotaan)
        Joku nainen tummempi on sinua vastaan sanan säilät lentelee välillä, voimakas tahtoinen, mutta tämä nainen haluaa vielä eräänä päivänä ojentaa sinulle ruusun:)
        "Taas tulee antaa asiat olla" sinulle sanotaan, kyllä tulee mukavia tapahtumia.

        Koko kirjoitukseni aikana tässä taustalla tulee vaalea isokokoinen, mies ja metsätyöt, metsäala.
        Hiukset lyhyet, vahva mutta hiukan jäykkä liikkeissään, näyttää käsiään ja on hiemman kumarassa. Kiitos sinulle tähän yhteyteen tulee. Miehen ikä? Ei välttämättä vanhakaan, mutta nyt tuo kumarahko ryhti minua vain ihmetyttää.
        (en lähde tulkitsemaan kun en saa enempää hänestä tietoa)

        Jotain ristiriitaa tässä on ollut sisarusten kesken, mieti miten olet tässä mukana
        Tämä vielä tähän tulee, voi olla tulevaa tai nyt menossa olevaa asiaa.

        Mutta tuo metsä, havupuut ja luonto ovat tärkeistä asioita tulevaisuudessa.
        Luonto kutsuu tulee tähän vielä

        Hyvää kesää
        t. siril


      • siril.sirius
        vappuhuiska:) kirjoitti:

        Hei, kuusi vuotta sitten eronneelle viiskymppiselle naisimmeiselle
        jos katsot rakkauden puutteeseen ja asunto asia myös nyt juuri pinnalla
        sillä olen entistä myymässä.
        Millaisena näet saanko myytyä ja millainen uusi koti on.
        Kiitos

        vappuhuiskalle:
        aivan aluksi heti tuli tuo asunto ja kuuluisuuden sanat ."ei huono", se menee kaupan.
        miksi tässä alussa puhutaan vieraita kieliä? oletko alalla jotenkin tai voi olla joku matka joka toteutuu.
        aiemmin on jo sanottu asunnostasi nyt tulee kiinteistönvälittäjä mieshenkilö tähän, yritteliäs mutta ammattitaito ei shokeeraa, "auta häntä" nyt sanotaan puhu jostakin asuntoon liittyvästä tavarasta tai esineestä, joka on sinulle arvokas, olisiko taulu?
        Esineen tarina? Joka tapauksessa lopputulos on se, että et voi estää arjen pyörää pyörimästä.
        Jotain muutostyötä olisi hyvä tehdä asunnossa, poistaa "paha mieli"joka liittyy avioliiton aikaisiin asioihisi.
        Tuo sinun liittosi näyttäisi olleen pelkkää sotaa, ajojahtia, on ollut onnellisiakin hetkiä, mutta ahdistavaa tämä on. Teit oikean päätöksen.
        Haluatko myydä asunnon juuri nyt? Ehkei vielä ole "vuosikelpoinen" kannattaa hieman korjata/fiksata, maalausta näytetään.

        Onko hän poikasi? Minulle ei tätä kerrota mutta sanotaan näin:
        Nuorempi mieshenkilö, tulisieluinen nousee esiin on ollut hieman harmia ja haittaa.
        Kehotetaan uskomaan kuitenkin häneen, ajan päässä oikein hyvät "avarat" elinolotilat.

        Vakaa, isohko, tukevahko nainen, tummahiuksinen tulee tähän. Vahva side sinuun, vaatteet tässä mustan-oranssiin viittaavat, esittää hakua tai kirvestä, on nostanut työkalun suoralla kädellä päänsä ylä puolelle, kehottaa ja kannustaa "eteenpäin"
        Vieläkö on "sotaa" sotimatta?

        Romanssi asiat eivät vieläkään oikein kuki, siihen on matkaa, tulee sanonta "elämä tuo ja elämä vie" ota aikaa itsellesi, opi näkemään ensin hyvä itsessäsi, älä ole liian kauan ankara itsellesi, voit saavuttaa uuden rakkauden:)

        Hyvää kesää
        siril


      • queen of May
        siril sirius^ kirjoitti:

        sinun nikki valintasi ei ole ollenkaan huono, sanotaan ensin:)
        annappa olla vähän aikaa ja tuuleta itseäsi elämän pölystä, sillä ajalla on tapana hoitaa tiettyjä asioita, joita nyt eniten kaipaat.
        Saat lahjan joka antaa sinulle tulevaisuudessa enemmän ja arkesi näyttäytyy selkeämmältä. (en saa tietoa mikä tai mistä )
        Keskustele ihmisten kanssa, joku vaaleahko nainen kiharoille taipuvat hiukset antaa sinulle merkin työpaikka asiaan vaikka ei sitä mitä itse olet ajatellut asiasta, tämä on sinulle yllätys.
        Sinulla ei ole mitään hätää, teet työsi, mutta romanssi elämä on "päin puuta" (oma kommenttini olipa aika hassua että noin sanotaan)
        Joku nainen tummempi on sinua vastaan sanan säilät lentelee välillä, voimakas tahtoinen, mutta tämä nainen haluaa vielä eräänä päivänä ojentaa sinulle ruusun:)
        "Taas tulee antaa asiat olla" sinulle sanotaan, kyllä tulee mukavia tapahtumia.

        Koko kirjoitukseni aikana tässä taustalla tulee vaalea isokokoinen, mies ja metsätyöt, metsäala.
        Hiukset lyhyet, vahva mutta hiukan jäykkä liikkeissään, näyttää käsiään ja on hiemman kumarassa. Kiitos sinulle tähän yhteyteen tulee. Miehen ikä? Ei välttämättä vanhakaan, mutta nyt tuo kumarahko ryhti minua vain ihmetyttää.
        (en lähde tulkitsemaan kun en saa enempää hänestä tietoa)

        Jotain ristiriitaa tässä on ollut sisarusten kesken, mieti miten olet tässä mukana
        Tämä vielä tähän tulee, voi olla tulevaa tai nyt menossa olevaa asiaa.

        Mutta tuo metsä, havupuut ja luonto ovat tärkeistä asioita tulevaisuudessa.
        Luonto kutsuu tulee tähän vielä

        Hyvää kesää
        t. siril

        Kiitos!
        Minäpä yritän sitten olla murehtimatta näitä kahta asiaa, jospa ne tästä sitten jotenkin itsestään suttaantuisivat.
        Luonnossa olen liikkunut erittäin paljon aina, joten en ihmettele josko vastakin ;)


    • JepulisJåå

      Kiva! Avioliittomme menee vääjäämättä kohti loppuaan. Missä, milloin ja millaisen miehen tapaan? Hän josta tulee elämäni Rakkaus? Kestääkö siihen vielä pitkästi? Anna vinkki mistä tuo Mies löytyy?

      • JepulisJåå

        Tarkennan vielä. Jos kaksi kysymystä saa esittää, niin kysyn
        -mistä tunnistan tulevan elämäni Rakkauden?
        -selviääkö avioliittomme salaisuudet siihen mennessä?


      • siril.sirius
        JepulisJåå kirjoitti:

        Tarkennan vielä. Jos kaksi kysymystä saa esittää, niin kysyn
        -mistä tunnistan tulevan elämäni Rakkauden?
        -selviääkö avioliittomme salaisuudet siihen mennessä?

        JepulisJåålle:
        aivan ensin ennen kuin mitään muuta tähän tulee sana rehellisyys.
        "syntinen saa___ kurja " lauletaan Seitsemässä veljeksessä, se tulee tähän alkuun.
        Nyt syytät vahvasti miestäsi, mutta anna ajan mennä ja toisen tulla, voimaa henkisesti tarvitsetkin. Voimaa joka ei liitykkään näihin parisuhde asioihin vaan johonkin muuttoon, muutokseen elämässä.

        Sanotaan:
        "Kun se muutos on tapahtunut saat rauhan elämääsi ja vaikeudet katoaa".
        Se voi olla vaikka tämä parisuhde asiakin. Mutta sitten saatkin elää pitkään rauhassa.
        Sitten tähän tulee pyöreäkasvoinen naishenkilö, jolla on hymyilevä katse, lempeähkö ihminen ei tulisieluinen, katsoo suoraan kohti, vaikuttaa rehelliseltä ja aidolta.
        On olemassa elämäsikentässä.

        Olet kovin ärsyyntynyt tilanteesta ja mies vaikuttaa "viilipytyltä", vaadit vahvasti, koetat melkein keinolla millä hyvänsä saada tietoa miten asiat ovat. Mutta kuulehan se ei nyt auta, poltat hermosi loppuun. "Järki pöytään ja puhut minkä jaksat, mutta puheessasi älä ole dramaattinen, puhu järjen äänellä"



        Tähän kyllä tulee tietoa että vaikka nyt tämä solmusi selviäisikin, et enää saa asiaan tyydyttävää korjausta, kehityskaari on nyt ohitse. Raskas olotila tähän nousee.
        Tämän tiedon välitän, kun se minulle annetaan.

        Lapsi asiat? Niistä käyty henkistä kamppailua, asia ei kuitenkaan ole kenenkään vika/syy.

        Kuuntele järjen ääntä, ei dramatiikkaa asiat kyllä selviää, mutta vaikeita asioita on tulossa. Koeta olla hermostumatta, se ei nyt auta.

        "Uutta rakkautta ei vielä oven takana, hoida vanha suhteesi ensin" näin vielä kehoitetaan.

        keväsin terv.
        siril


      • JepulisJåå
        siril.sirius kirjoitti:

        JepulisJåålle:
        aivan ensin ennen kuin mitään muuta tähän tulee sana rehellisyys.
        "syntinen saa___ kurja " lauletaan Seitsemässä veljeksessä, se tulee tähän alkuun.
        Nyt syytät vahvasti miestäsi, mutta anna ajan mennä ja toisen tulla, voimaa henkisesti tarvitsetkin. Voimaa joka ei liitykkään näihin parisuhde asioihin vaan johonkin muuttoon, muutokseen elämässä.

        Sanotaan:
        "Kun se muutos on tapahtunut saat rauhan elämääsi ja vaikeudet katoaa".
        Se voi olla vaikka tämä parisuhde asiakin. Mutta sitten saatkin elää pitkään rauhassa.
        Sitten tähän tulee pyöreäkasvoinen naishenkilö, jolla on hymyilevä katse, lempeähkö ihminen ei tulisieluinen, katsoo suoraan kohti, vaikuttaa rehelliseltä ja aidolta.
        On olemassa elämäsikentässä.

        Olet kovin ärsyyntynyt tilanteesta ja mies vaikuttaa "viilipytyltä", vaadit vahvasti, koetat melkein keinolla millä hyvänsä saada tietoa miten asiat ovat. Mutta kuulehan se ei nyt auta, poltat hermosi loppuun. "Järki pöytään ja puhut minkä jaksat, mutta puheessasi älä ole dramaattinen, puhu järjen äänellä"



        Tähän kyllä tulee tietoa että vaikka nyt tämä solmusi selviäisikin, et enää saa asiaan tyydyttävää korjausta, kehityskaari on nyt ohitse. Raskas olotila tähän nousee.
        Tämän tiedon välitän, kun se minulle annetaan.

        Lapsi asiat? Niistä käyty henkistä kamppailua, asia ei kuitenkaan ole kenenkään vika/syy.

        Kuuntele järjen ääntä, ei dramatiikkaa asiat kyllä selviää, mutta vaikeita asioita on tulossa. Koeta olla hermostumatta, se ei nyt auta.

        "Uutta rakkautta ei vielä oven takana, hoida vanha suhteesi ensin" näin vielä kehoitetaan.

        keväsin terv.
        siril

        Kiitos. Tässä oli paljon asiaa ja osui kohdalleen. Ehkä sitä solmua ei kannataclähteä edes selvittämään. Keskityn muihin asioihin mieluummin.


    • hylkiö

      Viime ajat ovat olleet vähän liian rankkoja, en tiedä miten selviän tästä kesästä kun joudun palaamaan paikkaan jota inhoan. Minun pitäisi olla tukena rakkaalle henkilölle,en tiedä miten osaan kun on usko mennyt. Rakkautta minulla ei ole, eikä kuulemma tule, ei myöskään hyviä ystäviä. Ei ole enää mitää kivaa odotettavaa. En jotenkin usko että nämä tapahtuneet asiat ovat minulle parhaaksi, kun lopputuloksena on ruma katkera ihmisraunio..en voi enää muuta toivoa kuin etten olisi koskaan syntynytkään..tämä painajainen ei näköjään ikinä lopu.. en vaan jaksa enää,kun mikään ei onnistu..

      • siril.sirius

        hylkiölle:
        Maisema muuttuu jotenkin 1900-luvun alkupuolelle, jossa auktoriteetit jyrää, sinulle ei anneta puheenvuoroa. Olet kiltti ja kuuliainen.
        Joku henkilö on liian vahvasti elämäsi suunnannäyttäjä, olet kuin heittäytynyt hänen armoille tai alistunut siihen mitä sinulle on tehty. Sana "tyranni" tulee tähän.
        Mutta miksi tulevaisuuden olisit hylkäämässä sehän on omissa käsissäsi!!
        Vahva on kiipeäminen ylöspäin vuorelle, jos et enää alistu.

        Anteeksi, mutta on pakko sanoa että rasittavia, vaativia valittajia näkyy ympärilläsi, näkyy selvästi kolme henkilöä.
        Onko pakko, onko pakko? Olethan koettanut välillä riuhtoa itseäsi irti ja raivata tilaa, mutta nämä vahvat "runnojat" jyräävät.

        Tässä paluussa entiseen on eräs erittäin ikävä asia sinulle, jota en halua yleiseen foorumiin kirjoittaa. Et ole päässyt ylitse, kun ei ole osattu ajoissa tehdä tärkeitä päätöksiä. (toivottavasti ymmärrät mitä tämä tarkoittaa)

        Ei ole muuta tietä kuin päästää irti noista suhteista, jotka hieman vääryydellä on sinua kiinnipitäneet.
        "Ravista itseäsi" näin ei voi jatkua, eihän sinulle voi tulla ystäviä, eikä minkäänlaista rakkautta kun elät kahleissa jo valmiiksi.
        Ei kukaan halua naida koko sukua sanotaan.

        Yksi pienen pieni ulospääsytie, jolle voisit astua on luovuus ja sen harrastaminen, koeta mennä mukaan. Kirjoittaminen auttaa.
        Älä vajoa, se on itsesääliä.
        Hae ammattiauttajan apua, jos menee liian raskaaksi.

        voimia
        siril


      • hylkiö
        siril.sirius kirjoitti:

        hylkiölle:
        Maisema muuttuu jotenkin 1900-luvun alkupuolelle, jossa auktoriteetit jyrää, sinulle ei anneta puheenvuoroa. Olet kiltti ja kuuliainen.
        Joku henkilö on liian vahvasti elämäsi suunnannäyttäjä, olet kuin heittäytynyt hänen armoille tai alistunut siihen mitä sinulle on tehty. Sana "tyranni" tulee tähän.
        Mutta miksi tulevaisuuden olisit hylkäämässä sehän on omissa käsissäsi!!
        Vahva on kiipeäminen ylöspäin vuorelle, jos et enää alistu.

        Anteeksi, mutta on pakko sanoa että rasittavia, vaativia valittajia näkyy ympärilläsi, näkyy selvästi kolme henkilöä.
        Onko pakko, onko pakko? Olethan koettanut välillä riuhtoa itseäsi irti ja raivata tilaa, mutta nämä vahvat "runnojat" jyräävät.

        Tässä paluussa entiseen on eräs erittäin ikävä asia sinulle, jota en halua yleiseen foorumiin kirjoittaa. Et ole päässyt ylitse, kun ei ole osattu ajoissa tehdä tärkeitä päätöksiä. (toivottavasti ymmärrät mitä tämä tarkoittaa)

        Ei ole muuta tietä kuin päästää irti noista suhteista, jotka hieman vääryydellä on sinua kiinnipitäneet.
        "Ravista itseäsi" näin ei voi jatkua, eihän sinulle voi tulla ystäviä, eikä minkäänlaista rakkautta kun elät kahleissa jo valmiiksi.
        Ei kukaan halua naida koko sukua sanotaan.

        Yksi pienen pieni ulospääsytie, jolle voisit astua on luovuus ja sen harrastaminen, koeta mennä mukaan. Kirjoittaminen auttaa.
        Älä vajoa, se on itsesääliä.
        Hae ammattiauttajan apua, jos menee liian raskaaksi.

        voimia
        siril

        näin on,kaikki repivät minua joka suuntaan,kukaan ei edes kysy mitä minä haluan..mutta pääsenkö täältä koskaan pois?takaisin sinne missä haluan olla?


      • siril vastaa
        hylkiö kirjoitti:

        näin on,kaikki repivät minua joka suuntaan,kukaan ei edes kysy mitä minä haluan..mutta pääsenkö täältä koskaan pois?takaisin sinne missä haluan olla?

        hylkiö,
        kurkaahan vielä mitä sinulle annettiin opastuksesi:
        "Mutta miksi tulevaisuuden olisit hylkäämässä sehän on omissa käsissäsi!!
        Vahva on kiipeäminen ylöspäin vuorelle, jos et enää alistu"

        Vain sinun tahdollasi pääset pois, kukaan ulkopuolinen ei voi auttaa, jos "et anna siihen lupaa" katsele ympärillesi löydät tien jota pitkin voi lähteä kulkemaan.
        Toisten mielipiteitä et enää voi kuunnella kun päätöksesi olet tehnyt, muista tämä.
        Tee luja päätös, se annetaan sinulle ohjeeksi.

        t.siril


      • hylkiö
        siril vastaa kirjoitti:

        hylkiö,
        kurkaahan vielä mitä sinulle annettiin opastuksesi:
        "Mutta miksi tulevaisuuden olisit hylkäämässä sehän on omissa käsissäsi!!
        Vahva on kiipeäminen ylöspäin vuorelle, jos et enää alistu"

        Vain sinun tahdollasi pääset pois, kukaan ulkopuolinen ei voi auttaa, jos "et anna siihen lupaa" katsele ympärillesi löydät tien jota pitkin voi lähteä kulkemaan.
        Toisten mielipiteitä et enää voi kuunnella kun päätöksesi olet tehnyt, muista tämä.
        Tee luja päätös, se annetaan sinulle ohjeeksi.

        t.siril

        olen masentunut ja voimaton,tuntuu että elämäni on juuri muiden hallussa,enkä tällä hetkellä näe mitään ulospääsyä..en vaan enää tiedä mitä tekisin..


    • ajalööp87

      25 v. nainen. Kyselen rakkaudesta ja työstä. Rakkaus ilmeisesti yksipuolista, eli tunteita on itselläni ristiveriseen mieheen ja työpaikka on, pätkätyötä kylläkin. Saatko näihin mitään?

      • siril.sirius

        ajalööpille:
        aivan ensin, sinun kysymyksesi ovat erittäin rehellisiä, välittyy viestiä taitavasta naisesta joka osaa tehdä käsillään, luoda kauneutta. Suorastaan viehkeä ihminen:)

        Tämä kesä tulee olemaan sinulle mieluisaa aikaa, jopa ihastusta, rakkautta ilmassa.
        Onko kyseessä tuo ristiverinen mies, sitä en pysty sanomaan, vai joku aivan toinen.
        Vaihvihkaa tässä "pälyilee" myös vaaleahiuksinen mies, on puku päällä, tumma puku, onko peräti frakki, ohoh, minulle tuli hieman kylmät väreet, on niin siisti ja hienostunut/sharmikas, jopa valkoiset hansikkaat käsissä, mitä mahtaakaan tarkoittaa, sinullehan tätä näytetään;)

        Sinulle on alkamassa "etsikko aika" kuljet vähän siellä ja täällä, paikkakunta vaihdos on nyt mahdollinen. Joku kaupunki matka tulevaisuudessa.
        Menneitä asioita jää taka-alalle. "mitä kylvät nyt se näkyy tulevaisuudessa" nyt on sen aika.
        Pieni mielipaha jää taakse jokin surullinen asia.

        Ala, ammatti ala kaipaa kohennusta, näin nyt saan tietoa. Et pärjää sillä mitä nyt teet vaan kehitä asiaasi eteenpäin. Yritys tai yrittäjyys siihen olisi mahdollisuus ja tulisit sillä "sievästi" toimeen. Ei mikään kultakaivos mutta onnellinen olet.

        Vielä sanotaan "rakkautta ilman rajoja, niin onni potkii"

        Valoisa ihminen olet se tähän tulee, aito, älä mene mustaan maailmaan, saastuta mielenpaloasi vielä kehoitetaan sinua.

        hyvää kevättä
        siril


    • savoN1

      Vaalea, vihreäsilmäinen nainen kyselee mitä minulle näkisit tulevaan, parisuhdetta? asuntoakin olen etsinyt, löytyisikö sellainen ennen kesää?

      • siril.sirius

        savoN:lle
        Huomasin että sinulla ja nimimerkillä ajalööpillä on just sama kellon aika 11.42 joten vastaan vielä myös sinulle:-)

        Aivan aluksi, "alku aina hankalaa lopussa kiitos seisoo".
        Menneessä hankalia asioita, olet kuin risteyksen kohdalla jonne saavut lipuen kuin ajautuneena. Molempien väylien edessä on puomit kiinni. Haasteena on asia joka pitää ensin selvittää. Sinä tiedät mikä se asia on.
        Kun asiasi selviää saat rauhan sieluusi, alkaa uusi aika minulle annetaan tänne nyt luku seitsemän, olisiko joku tapahtuma sen ajan puitteissa tai tapahtuva seitsemän vuoden kuluttua. Mutta muista tämä ja laita itsellesi muistiin, voit sitten katsoa jälkeenpäin.
        Ei aivan heti, mutta on tulossa mieshenkilö joka ei välttämättä "kolahda" sinuun heti.
        Olet jopa epäluuloinen hänen suhteensa. Punervahiuksinen, vähän ehkä urhokasmielinen, hieman kerskailevan sävyinen, mutta "hauska veikko" saa sinut hyvälle tuulelle. Voisiko tulla vastaan jossakin asiakaspalvelu tilanteessa?
        Hmm.. aikapa vahvaa on, vie mennessään, ukkovarvaskin vipattaa :D
        (sirilin oma kommentti: nyt kerrottiinkin aika tarkkaan tietoja, hih)

        Asunnon saannissa on mutkia taipaleella, voi olla että tieto tulee jonkun vanhemman pariskunnan kautta. "Laita sanaa kiirimään" sanotaan. Syksyä varhaistalvea näyttää, lunta jo hieman maassa, asunto asia joka sinua tyydyttää.

        onnea ja iloa sinulle
        siril


    • Hemppaa

      24- vuotiaalle ristiveriselle naiselle jos kahtot rakkautteen.:3

    • vieläkö ehdin?

      Ehdinkö vielä mukaan ketjuun? Keski-ikäinen tumma nainen kysyy, miltä näyttää talous tästä eteenpäin, parannusta tulossa? Entä rakkaus, onko sitä näkyvissä?

      • Kiitos

        Hei, katsotko yksinäiselle naiselle mitä tulossa on. Erosta vuosia. Työ ja rakkaus?


    • 4 Smile

      hei,
      mulle sais kurkata kans.
      oon villi ja vapaa viiskymppinen yrittäjätäti.
      lapset aikuisia ja molemmat pärjäilee...

      millon tää homma alkaa kannattaa, vai kannattaako milloinkaan...

      miehet.., ne miehet! niin mukavia kuin ovatkin.., kykeneekö sitä ikinä enää uudelleen mitään aloittaa

      särkyä selässä ja vsaemmas pakaras.., tää on istumatyötä.. välillä

      • paranemisiin

        Seiso kädet sivulla...mihin keskisormi osuu, niin siinä arka kohta eli iskiaspiste...pyörittele sormella kohtaa...
        Terveellä kyljellä kyljellään, jalat koukussa, niin pakarasta löytyy arka kohta siitä montusta..möyhennä sormilla...

        Vanhankansan keino ja on tehonnut kaikilla kokeilleilla..

        Eroon kotikonstein
        Kerran iski iskias ja kansanlääkinnästä löysin konstin:kastele käsipyyhe, kierrä kuivaksi, laita merisuolaa noin desi pyyhkeen päälle ja taitteile joku 15 x20 cm
        paketti. Silitä silitysraudalla kuumaksi molemminpuolin.Laita alaselän päälle. Kun jäähtyy, silitä uudelleen jne.
        Silitysrauta puhdistuu, kun pyyhkii kostealla.

        Myös selkasivut kannattaa katsastaa...http://www.selkasivut.fi/selka/syyllinen.html


    • Firebomb

      Mitä viestiä saisin liittyen sielunkumppaniini jonka kanssa olemme ihastuneet, mutta vähän vaikea tehdä ratkaisevaa askelta?

    • toiveikas pyyntöni

      Vastaatko järjestyksessä? Mikäli et, laitan toiveikkaan kysymykseni jonon jatkoksi. Eli rakkauselämään jos katsot, jatkammeko tämän miehen kanssa yhdessä vaikka aika kivikkoistakin ollut? Välillä olemme ottaneet hieman etäisyyttä mutta taas palanneet yhteen. Mistä lie johtuu? Onko vain riippuvuutta vai jotain muuta?

      Entä työasiat, onko tulossa jotain uutta sillä saralla? Eteenpäin olisi tahto ja haastavampiin tehtäviin. Näkyisikö tähän jotain?

      Kiitos paljon jos tätä ehdit vilkaista! :D
      Oikein hyvää vappua!!

    • ex Vaimoke

      Heippa,

      Lämmittelyä ex kanssa,tuleeko mitään,onko vanhoista opittu,vai miten näet.??
      Onkpo hän luottamukseni arvoinen??

      Mukavaa Vappua sinulle

      • siril.sirius

        ex vaimoke:

        sinulle annetaan heti vastaus "elä elämääsi ja päästä hirvi vapaaksi"
        (anteeksi mutta kun nämä sanat annetaan en voi muuta kirjoittaa)
        eli eipä taida olla enää se oikea, mutta sinä päätät, tämä on kahden kauppaa teidän kohdalla.

        ystävällisesti
        t.Siril


      • ex vaimoke
        siril.sirius kirjoitti:

        ex vaimoke:

        sinulle annetaan heti vastaus "elä elämääsi ja päästä hirvi vapaaksi"
        (anteeksi mutta kun nämä sanat annetaan en voi muuta kirjoittaa)
        eli eipä taida olla enää se oikea, mutta sinä päätät, tämä on kahden kauppaa teidän kohdalla.

        ystävällisesti
        t.Siril

        Kiitos sinulle,

        Järki ja tunteet tässä käyvät kaksin taistelua,toivon että järki vie voiton !!!

        Vielä kyselen,löytyykö se elämäni mies ??


    • Ellintallin

      Saanko kysyä minäkin? Mikä on se työ mikä minulle sopii oikeasti?
      Toinen on, että näetkö minulle kumppania?
      Kiitos jos vastaat.

    • Mökkihöperö2

      Kysyisin että minkälaista miestä elämääni seuraavaksi tulee, milloin ja missä?

    • berta 13

      Hei Siril Sirius, haluaisin niin kysyä sinulta polttavaa asiaa. Nimesi liittyy jotenkin menneisyyteeni, siis toinen sana siinä ja jotenkin se on minulle merkki siitä, että voisit saada näyn minulle. Olen kyllä jonon hännillä tietty, mutta jos etenet tänne asti. Kiitos jos niin käy ja hyvää kevättä!

      Haluaisin tietää eräästä miehestä, joka on ollut elämässäni ennenkin. Välissä monen vuoden tauko näkemisessä, mutta en ole häntä unohtanut. Nyt taas vuorovaikutusta, mutta hän on tosi salaperäinen. Onko hän varattu jollain tavalla vai vapaa? Näemmekö lähitulevaisuudessa? Hän haluaa pitää langat käsissään, ei aivan hyvä puoli, ja siksi hän ei kait kerro liikoja. Tällä hetkellä asumme aika lähellä toisiamme.

    • Lämmin sydän

      Jos koet, että jaksat ja haluat viestiä minulle lähettää niin saisitko mitään tolkkua siihen miksi joudun aina pakenemaan ihmisiä elämässäni? Tämä on jo ihan käsittämätöntä, kun kohdalleni on tullut niin monta ihmistä jossa on niin vahvat piirteet, että saavat minut masentumaan. Toisaalta tunnen, että olen tarvinnut nämä kaikki ihmiset, että olen uskaltanut toivoa ja myöhemmin saavan itseni vapaaksi heidän kynsistään. Muuten olen ihan ulalla mitä ja miksi näin on tapahtunut.

      Minulla on myös ehkä ollut henkimaailmasta apua nyt pidemmän aikaa.. Uskotko, että näin olisi? En ole uskaltanut luottaa intuitiooni kun "hullujakin" on tullut vastaan parapsykologian myötä. Vaikea uskoa, etten ole seonnut, kun moni on.

    • Taas suru rinnassa

      Hyvä Siril Sirius!

      Katsoisitko minulle kotiasiaa? Meillä piti olla kaikki hyvin,selviydyin henkisesti joten kuten muutama vuosi sitten tapahtuneista tapahtumista... mutta, mutta nyt miehelleni soittelee joku tuntemattomasta numerosta. Onko sama nainen asialla? Pitääkö minun olla huolissani? Onko soittelut yksipuolisia?

    • Perhonen14

      Hei, Sirill Sirius!

      Olen epävarma tulevaisuudestani.Saanko myytyä omakotitalon? Uskon enkeleihin.
      Minulla on lahja unennäkijä.Löytyisikö työ tai opiskelu minulle?

    • yksinäiset <3

      Mitä näet elämääni ja rakkausasiaani? Suruakin on ollut siksi odotan parempaa ja onnellista kesää? Onnistuuko? Vaaleahko mies on ajatuksissani ja sydämessäni. Miten meidän asiat siis etenee?

      • yksinäiset <3

        Näetkö meidät omassa kodissa? Minkälainen se on?


      • siril.sirius.
        yksinäiset <3 kirjoitti:

        Näetkö meidät omassa kodissa? Minkälainen se on?

        Väärinymmärretty ja uupunut olet, uupunut läkähdyksiin saakka.
        Vielä tulee pieniä haasteita ja mieliharmiakin.
        Neuvotteluissa joita tulet käymään on vaaleampi nuorempi mieshenkilö, joka yrittää pyörtää jo luvattuja asioita, ole vaativa hänen suhteen, älä luovuta.
        asunto, koti asiaani liittyy tuo mies.

        Vahvatahtoisia henkilöitä pyörii nyt ympärilläsi, he oikeastaan aiheuttavat sinulle enemmän harmia kuin hyötyä. Tämä kaikki on heille kuin näytön paikkaa.
        Nyt sanotaan että suhdeasioista vaarana uupuminen. Paljon miellyttämisasioita, joista olisi hyvä luopua.
        Ei tämä suhde joka nyt on ole mikään huono, vaatii vain työtä.
        Koti tulee olemaan, kiveä ympäristössä, talossakin on sitä.

        Joku muutto tulossa, vaikka et sitä ehkä ensin ajatellutkaan, siis isompi muutto voi tarkoittaa paikkakunnan vaihtoa.

        Onhan tässä tapahtumia jotain kesäisiä juhliakin, valoisampaan suuntaan menet.

        Heinä-elokuussa tärkeitä päätöksiä.

        keväisin terveisin
        Siril


      • yksinäiset <3
        siril.sirius. kirjoitti:

        Väärinymmärretty ja uupunut olet, uupunut läkähdyksiin saakka.
        Vielä tulee pieniä haasteita ja mieliharmiakin.
        Neuvotteluissa joita tulet käymään on vaaleampi nuorempi mieshenkilö, joka yrittää pyörtää jo luvattuja asioita, ole vaativa hänen suhteen, älä luovuta.
        asunto, koti asiaani liittyy tuo mies.

        Vahvatahtoisia henkilöitä pyörii nyt ympärilläsi, he oikeastaan aiheuttavat sinulle enemmän harmia kuin hyötyä. Tämä kaikki on heille kuin näytön paikkaa.
        Nyt sanotaan että suhdeasioista vaarana uupuminen. Paljon miellyttämisasioita, joista olisi hyvä luopua.
        Ei tämä suhde joka nyt on ole mikään huono, vaatii vain työtä.
        Koti tulee olemaan, kiveä ympäristössä, talossakin on sitä.

        Joku muutto tulossa, vaikka et sitä ehkä ensin ajatellutkaan, siis isompi muutto voi tarkoittaa paikkakunnan vaihtoa.

        Onhan tässä tapahtumia jotain kesäisiä juhliakin, valoisampaan suuntaan menet.

        Heinä-elokuussa tärkeitä päätöksiä.

        keväisin terveisin
        Siril

        Kiitos:) Toivon, että minun asiani kirkastuu. Väärinymmärryksiä kyllä on ollut!
        Paikkakunnan vaihto oli minulla juuri. Siksi se siinä sinulle näkyikin. Olisiko tuon miehen muuttoon liittyviä tärkeitä päätöksiä tulossa? Siis miehen asuntoasiaan liittyviä asioita heinä-elokuussa? Odotan häntä. Olisiko hän siis muuttamassa silloin?


      • yksinäiset <3
        yksinäiset <3 kirjoitti:

        Kiitos:) Toivon, että minun asiani kirkastuu. Väärinymmärryksiä kyllä on ollut!
        Paikkakunnan vaihto oli minulla juuri. Siksi se siinä sinulle näkyikin. Olisiko tuon miehen muuttoon liittyviä tärkeitä päätöksiä tulossa? Siis miehen asuntoasiaan liittyviä asioita heinä-elokuussa? Odotan häntä. Olisiko hän siis muuttamassa silloin?

        jatkuu ..kaunis kiitos vastauksestasi. Eiköhän ne kaikki vastaukset sieltä löydy kun osaan lukea rivien välistä. Kaikkea hyvää ja kaunista sinulle Siril


    • Jaksanko tahtoa?

      Hei Siril Sirius. Elämäntilanne muuttumassa, mikä olisi paras suunta? Onko helpompaa luvassa? Kiitos

    • uneksija :)

      Vieläkö uskaltaisin uuteen suhteeseen?
      Olisiko jotain uutta näkyvissä?
      Ihanaa kesää kaikille :)

      • siril sirius'

        Eipä etsintä ajat käy liian pitkäksi, hih, ihan kaksikin sulhokandidaattia saat kokea.
        Tuo vaaleampi on lempeä, hieman lepsuhkokin, mutta jotenkin osaa "käsitellä" sinua lempeästi.
        Yhteistä taivalta joka vaikuttaa selkeältä jopa suoraltakin käytte.
        Molemmilla sama päämäärä. Tämä mies ei ole enää "eilisen teerenpoika" osaa jo
        nähdä mikä elämässä on elämisen arvoista.
        Vakaa, jopa välillä turhankin selkälinjainen, mutta toimeen tulette.

        Lappi tai pohjois-Suomi sellaisia matkoja teette tai liikutte sillä maantiteellisellä alueella.
        Miten hänet tapaat? Tapaat aika klassissa/idyllisissä merkeissä;)

        iloisin terveisin
        Siril


    • taargitar

      hei sirius,laitan viimeisen tovoni sun varaasi,en ole eltään saanut vastauksia.enkä edes koskaan ehdi ketjuihin kun mä en omista tietokonetta.aina jään paitsi nopeimmista kysyjistä.joten laitan toivon tänne nyt-1-miten suhtaudun menneeseen suhteeseen erääseen miesjuttuun,antaa ymmärtää että on kiinnostunut,sitten ei anna enää mitään kuulua aikoihin,kunnes yrittäen taas hetken lohtua ottaa yhteyksiä,muka kiinnostuen kuulumisiani-2 mitäs kertoisit ihmis-suhteiden kannalta,aika erikoisena ihmisenä tapaankin erikoisa tapauksia,mitä neuvot tai kertoisit kevät kesästä,mulla on itsetunto aika huono.olen aikuinen nainen,yksin elän

    • Ainako yksin?

      Olen kyllästynyt elämään ilman rakkautta,sillä tätä on kestänyt jo niin monta vuotta.Olen toivonut, että tulisi joku joka veisi sydämeni ja antaisi elämääni unelman jota elää, mutta ei. Näetkö jatkuuko tämä samaan malliin vai onko jossain Hän Joka tulee ja hurmaa?Olen aikuinen nainen enkä mikään tytön hupakko.Minne menen,mistä etsin?

    • Firebomb

      Heippa Siril Sirius! Minulla oli tuossa kysymys 30.4. Jos vaan näet, odotan innolla vastausta :-)

    • kirkonkulmalta

      Heips. Olisikohan minullekkin vielä varattuna luotettavaa elämänkumppania, kun edellinen ei ollut sitä n.8v. sitten? Myöskin asunto menee vaihtoon, näkisitkö tähänkin jotain?

    • taar-gitar

      hei,taargitar odottaa malttlamattomana jonosssa....saankohan jo tulkintaa? jotkut saavat useimpiinkin kysymyksiinsä,vaikka olet useaan kertaan tehnytkin pitkän vastauksen...mitäs siis mulle?

    • leipätyö

      Tällä hetkellä työni ei ole vakituinen. Se on vuoden loppuun asti. Tuleeko tässä vakituisia toimia/virkoja auki? Olisi tärkeää saada vakityö. Olenko tässä missä kohtaa menossa? Ajat kun muuttuvat ja vakityöpaikkoja ei ole helppo saada.

    • onko enää kipinää

      Hei siril.sirius !
      Vanhempi mies, hänen katseensa hakeutuu toisinaan kyllä väkijoukonkin läpi, mutta enää nykyisin harvoin. Millaisin ajatuksin muistaa? Vieläkö joskus tilanne voisi olla toisin?

    • Yksi lapsi on!

      Onko minulle tulossa puhelisoitto tai kirjattu kirje? (on eräs vaaleahko 54 v. mieshenkilö) . Hän on ollut joskus läheinen minulle. Odotan asian tiimoilta jotain ilmoitusta myös itselleni. Tässä saattaa olla kysymys rahastakin? Mitä muuta näet asiaan liittyen?.Ps. Odotan rauhassa, katson ja kuuntelen, mitä tulee! Toivon, että minulla olisi onni mukana matkassa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe