Kaipaan kivaa,rehellistä,luotettavaa jne,,,,ihanaa miestä rinnalleni.Ikää sais olla noin 45-55v.Suhteessa olin jokin aika sitten mutta ei vaan tuntunut siltä oikeelta.
Missä olet mieheni:)
70
2069
Vastaukset
- jolsa jätkä
Mistä paikkakunnalta?
- Kesä mimmi
Pääkaupunki seutu :)
- Mies, Hki
Jos opettelisit ensin yhdyssanat, saattaisin harkita asiaa.
- Kesä mimmi
No väliäkö sillä jos joskus kirj.virh:)
- kermahillo
jorma 56 v kirjoitti:
mä voin tulla nussimaan sua joka rööriin
t. [email protected]Vislii oot alhaisuuden ruumiillistuma xD
- Mies, Hki
Tuskinpa muutenkaan kohtaamme, joten asialla ei väliä.
- nussiitepilkkuas
Suomen kielessä lause vaatii aina predikaatin, huomasithan.
- Kesä mimmi
No olet liian tarkka mies ,jos ei kirj.virheitä salli koskaan:)En etsi liian tosikkoa vaan huumorilla höystettyä miestä:)
- Mies, Hki
Etpä tiedä vielä huumorintajustani mitään.
- 31..
ja isokal..ista?
- Kesä mimmi
En voi tietääkään ennen ku kerrot:):)
- Mies, Hki
Ota selvää.
- tarukki
kannattaa etsiä nuorempaa
- Kesä mimmi
Ei hyvin nuorta viitsi ettii kun itellä ikää jo 47v :)
- pohjois-p 24m
Enkö mää kelpais, oon jo 24wee, mun tekee mieli vanhempaa naista
- Kesä mimmi
Kerroppa mulle mikä vanhassa naisessa kiinostaa nuoria kollia?:)
Olen monesti törmännyt nuoriin poikiin jotka olleet kiinostuneita seurastani ym....:)
Olen kuulema nuoremman näköinen mutta ei lienee syy kuitenkaan siihen:)
Tosin olen myös aika puhelias ja iloinen persoona:)- Herra 49
Tälläinen "vanhempikin" voisi olla iloisesta seurasta kiinnostunut.
- Kesä mimmi
Mis päin herra asuu?:)
- Herra 49
Pääkaupunkiseudulla.
- ite mualiman napa
Herra 49 kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla.
Äläpä Antero siellä pelleile vakavalla asialla. Nyt pittää siunata ihtensä hetkeksi jollakin. Ja sinä siunaat ihtes nyt loppuajaksi, jookosta. Samoiten kuin minä. Tämä ei nyt vaan vaihtamalla kummene ja tämä mekkala olis nyt pakko loppua.
- Kesä mimmi
Jep missäpäin pääkaupukiseutua Herra 49?:)
- Mies, Hki
Hänestä en tiedä, mutta minä (47-v.) vaikutan idässä.
- Herra 49
Mies, Hki kirjoitti:
Espoo on asuinpaikkani, entäpä itselläsi?
- Kesä mimmi
Herra 49 kirjoitti:
Espoo on asuinpaikkani, entäpä itselläsi?
Olen Keravalta:)
- vaalea ja vapaa
Mies, Hki kirjoitti:
Aurinkolahti ja nainen 50-v kiinnostui sinusta herra 47-v.
- Kesä mimmi
vaalea ja vapaa kirjoitti:
Miehet laittakaa rohkeasti vaan tietoo ittestänne missä sitten asuttekin:)Tietysti matkan kannalta kiva jos ois lähellä pääkaupunki seutuu:)
- Herra 49
Kesä mimmi kirjoitti:
Miehet laittakaa rohkeasti vaan tietoo ittestänne missä sitten asuttekin:)Tietysti matkan kannalta kiva jos ois lähellä pääkaupunki seutuu:)
Hei kesä-mimmi! Haluaisitko kertoa jotain itsestäsi?
- Mies, Hki
En olekaan vielä rannan tienoille eksynyt tänä keväänä. Aavistuksen pohjoisemmasta siis.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
En olekaan vielä rannan tienoille eksynyt tänä keväänä. Aavistuksen pohjoisemmasta siis.
Eipä montaa sataa metriä matkaa.
- Mies, Hki
Vaalea ja vapaa kiinnostui, mutta siihen se sitten jäikin.
- vaalea ja vapaa
Mies, Hki kirjoitti:
Vaalea ja vapaa kiinnostui, mutta siihen se sitten jäikin.
Eikä jäänyt,kiinnostus kytee.Tietäs vaan kohteesta enempi?
- Mies, Hki
Eikä jäänyt,kiinnostus kytee.Tietäs vaan kohteesta enempi?
Ota selvää.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
Ota selvää.
Pitkäjänteistä väkeä?
- Kesä mimmi
Mies, Hki kirjoitti:
Pitkäjänteistä väkeä?
Ky kyl:)Ei sitä vähällä luovuteta heh :):)
- Mies, Hki
Kesä mimmi kirjoitti:
Ky kyl:)Ei sitä vähällä luovuteta heh :):)
Vaalea ja vapaa loistaa kaikkinaisella poissaolollaan.
- Vaalea ja vapaa
Mies, Hki kirjoitti:
Vaalea ja vapaa loistaa kaikkinaisella poissaolollaan.
Kurkistin ja minuahan kaivataan.Ei ollut heilaa helluntaina on varmaan jono juhannuksena.Jos et nyt laita vipinää Mies,Hki niin joku nappaa minut.
- Mies, Hki
Vaalea ja vapaa kirjoitti:
Kurkistin ja minuahan kaivataan.Ei ollut heilaa helluntaina on varmaan jono juhannuksena.Jos et nyt laita vipinää Mies,Hki niin joku nappaa minut.
Vipinää? Tällä palstallako?
- Vaalea ja vapaa
Mies, Hki kirjoitti:
Vipinää? Tällä palstallako?
No hei,ajankulux joskus katson löytyiskös mitään asiallista.Etsin tositarkoituksella sielunkumppania,loppuelämän polkua kulkemaan.En etsi elättäjää.Aitoutta,luonnon ystävää,rehellisyyttä,mökkeilystä pitävää,makkaranpaistosta kynttiläillallisiin,elämän intoa,ihanaa romantiikkaa,kiihkeää sexiä,koti-iltoja matkustelua,luottamusta ja toisen kunnioitusta elikä normaalia elämää.Rakkauden kantavaa voimaa.
- Mies, Hki
Vaalea ja vapaa kirjoitti:
No hei,ajankulux joskus katson löytyiskös mitään asiallista.Etsin tositarkoituksella sielunkumppania,loppuelämän polkua kulkemaan.En etsi elättäjää.Aitoutta,luonnon ystävää,rehellisyyttä,mökkeilystä pitävää,makkaranpaistosta kynttiläillallisiin,elämän intoa,ihanaa romantiikkaa,kiihkeää sexiä,koti-iltoja matkustelua,luottamusta ja toisen kunnioitusta elikä normaalia elämää.Rakkauden kantavaa voimaa.
Kuulostaa hyvältä. Valitettavasti vain täällä naputtelemalla tuo ei toteudu. Kiinnostaa kyllä.
- vapaa ja vaalea
Mies, Hki kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Valitettavasti vain täällä naputtelemalla tuo ei toteudu. Kiinnostaa kyllä.
Eikä myöskään lyhkäsillä letkautuksilla.Tarjottu on mahdollisuus,laita joku yhteystieto,sähköposti tai ehdota jotain.Lopetan tämän seuraamisen.Kesä mimmi tais jo löytää jotain.Onnea heidän tutustumis yritykselle.Nyt jatkan unia,ikävä herätä kesken unien ja yksin.Typerää on katsoa tänne ja toivoa täältä jotain löytyvän,mutta ideoita on muitakin.Niinkauan kun on uskoa on myös toivoa.
- Mies, Hki
vapaa ja vaalea kirjoitti:
Eikä myöskään lyhkäsillä letkautuksilla.Tarjottu on mahdollisuus,laita joku yhteystieto,sähköposti tai ehdota jotain.Lopetan tämän seuraamisen.Kesä mimmi tais jo löytää jotain.Onnea heidän tutustumis yritykselle.Nyt jatkan unia,ikävä herätä kesken unien ja yksin.Typerää on katsoa tänne ja toivoa täältä jotain löytyvän,mutta ideoita on muitakin.Niinkauan kun on uskoa on myös toivoa.
- mies50veeee
Toimisko kaukosuhde...oon pirkanmaalta
- Kesä mimmi
Senverran voin kertoa että olen leski ja minulla on lapsia:)Olen avoin ja rehellinen ihminen.Ja perään kuulutan juuri rehellisyyttä ja luotettavuutta:)En usko että baareista löytyy sitä oikeaa ainakaan mulle:)mies50vee eihän pirkanmaa ole kovin kaukana Keravalta:):)
- Kesä mimmi
Vaalea ja vapaa minäkin:)Mutta en rupee kilpasille:)Toisen vaaleen ja vapaan kanssa:)
- 50veeee
Joopajoo, eipä pirkamaalta sinne etelään ajele kuin pari/kolme tuntia..
Onko sulla muita vaatimuksia ihanne miehelles kuin rehellisyys ja luottettavuus??- Kesä mimmi
On ainakin se että ei harrasta alkoa ja oltava itsestään huolehtiva mies:)Eikä mikään sohvaperuna heh:)
- Kesä mimmi
Ei ilmeisesti sitten löydy sitä etsimääni täältä:):)no täytynee kokeilla jotain muuta:)
- tipitiii1
kelpaako lepakko jolla on kaapissa iso tilto?
- Tänne vaa
Joo kaikki kelpaa ,,,,,,,,,,,,,
- Tikutakunaku
Ajattelin kyllä enemmän liito-oravaa.
- kesäkisu...tai talvi
Tikutakunaku kirjoitti:
Ajattelin kyllä enemmän liito-oravaa.
Miekii haluun ja tahtois...kivaa ja mukavaa mirstä...auts..:)
- Kesä mimmi
Toivotan kaikille hyvää kesää vaikka täält ei löytynykkää sitä etsimääni ihanaa miestä:)Eiköhän se löydy sit ajallaan jostain muualta jos mulle on joku vielä varattu:)
- sinkku3
No, ei saa luovuttaa heti :) Uudenmaan alueelta löytyy kyllä mies 46v, Sinkku ja seuraa vaille. Itteäni en käy kauheesti kehumaan kuten täällä on tapana. Mittoja ja sposti osoitteita löytyy jos kiinnostaa???
- Kesä mimmi
Laita ihmeessä enemmän tietoa ittestäs:)Kiinostaa kyllä ihan oikeesti:)Kaikkee mahdollista mitä vaan haluut kertoo ittestäs:)Jään odottamaan innolla:):)
- sinkku3
[email protected]. Ei muuta kuin utelemaan :) Kyllä täältä vastauksia tulee..
- sinkku3
Sori. Siis sinkku461@luukkucom.
- Savoota
Mie halluun, ku iliman pilluu on pahasta.
- sinkku3
En viitti täällä kauheesti itseäni"esitellä". Mieluummin spostin kautta. Jos vaan sopii. Iän tosta varmaan arvaakin jne. Ota yhteyttä niin jutellaan. Kiinnostais kovasti..
- sinkku3
Nukkumaan lähtee tää tästä. Yhteystiedot löytyy jos kiinnostaa. Kesä Mimmiin olis kiva tutustua paremmin.
- Kesä mimmi
Sen verran voisit kertoa että ootko lihava,hoikka vai norm,,,,,,,:):)Ja ikä ois kiva tietää:)
- sinkku3
No kerronpa nyt sit jotain vaikka en susta senkummempia tiedä itsekään :) Ikää on siunaantunut 46v( vaikka ei siltä tunnukaan) Pituutta 180 cm ja painoa n reilu 80kg. Mieluummin tosiaan spostissa enemmän kertoisin. Muuten luonteeltani tällanen "hilipatiheijaa" misäs nyt ollaan ihminen :D turhat stressit pois elämästä, kerranhan täällä vaan ollaan. Kuitenkin asiat tosissaan otan, mut hymy naamalla. Life goes on, what ever happens..............
- Kesä mimmi
Kiitti noist tiedoist:)Kerrotko viel sen verran et miten alkon kans on?Mä ite oon käyttäny aika harvoin ja nyt yrittäny irtautua siitä kokonaan:)Tupakka nainen kyl oon:(
Se on totta että kerran tääl vaan eletään niin yrittää elää mahd.tasokkaasti ja hauskaa pitäen oikeella tavalla:)Niin sen vielä kerron ittestäni että oon 166cm pitkä ja paino indeksi pitäs olla normi:)Voisin palailla sähk.p kautta jos vielä kiinostaa???Hyvää viikonloppua:):) - sinkku3
Mites jos tonne mun spostiin laittaisit viestiä. Jos sopii. Olis niin mukavampi jutella eikä yleisesti???
- sinkku3
No? Ei oo kuulunnu mitn???? Joko löyty ystävä? Vai miks...
- Mies, Hki
sinkku3 kirjoitti:
Katsos kun täällä vain tyhjääpuhuvia naisia tai pilailijoita. Niin se valitettavasti menee.
- Kesä mimmi
sinkku3 kirjoitti:
Sori että vastaukseni vähän viipyi:)Kerro sen verran et juotko minkä verran?Mulla on nyt sellanen tilanne että oon ollu juomatta monta viikkoa joten haluisin täysin raittiin miehen:)Olen tosissani lopettamassa viinan kans läträämisen,,,,,,,,,
- sinkku3
En mä läträä juomien kanssa. Kyllä joskus kuitenkin oluset maistuu, varsinkin näin kesällä....
- iradep
mua ei oo koskaa huorat kelpuuttanu :) en tollasta onnekseni saakkaaa vaikka yrittäny jo kauan.
- sinkku3
Jaa...Ja mistähän nyt on kyse? Mitään nimiä kaipaa. Kunhan ihmettelen kommenttia..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591