Kannattaako spiritismiä pelata ? voiko henget tappaa läheisiä?

kannattaako...

Olen siis todella pitkään ollut kiinnostunut spiritismistä, ja kokeillut sitä pari kertaa. Mitään ei ole tapahtunut, varmaan johtuu myös siitä että olen ehkä tehnyt laudan väärin...

Tänään tein jälleen laudan, ja ennen pelaamista aloin miettiä kannattaako se sittenkään. Olen kokenut ennen paranormaaleja asioita, yms... ja sen takia minua juuri kiinnostaa spirtismi.

Ainoa ongelma on vain se, että voisiko demoni/henki tappaa jonkun läheisistäni ? eikö ne aisti pelon, jne.. ja luulisi heidän tietävän mitä siis pelkään eniten, ja se on juuri se, että isäni kuolisi. Muuten ei olisi mitään ongelmaa, olisin varmaan jo pelaamassa sitä, mutta nyt jäi mietityttämään....

12

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatu

      Osta oikea lauta keltaisestapörssistä

    • Jari_69

      Moikka,

      Muutaman ajatuksen tähän kirjailen sinulle avuksi. :)

      Ensiksikään mikään tai kukaan ei voi sinua tai läheisiä fyysisesti satuttaa.
      Se on ihan satua. Tosin en ole täysin varma jos oikein pahoihin demonimaisiin energiohin törmäät että voisiko ne saada jotain aikaiseksi fyysissessä maailmassa, mutta jos olet vähänkin normaali ihminen etkä kauheen synkkä persoona, en usko että tulet ikinä törmäämään mihinkään semmoisiin jos niitä on edes olemassa. Itse olen peuhannyt 7 vuotta aiheen kanssa ja mihinkään kauheen synkkään en ole koskaan törmännyt. Mutta se kaiketi riippuu vähän sun omasta kehitysasteesta myöskin, jos sulla ei oo kanavat auki saatat olla vielä kovin matalavärähteinen kuten itsekkin aikoinaan, mutta se vaan tarkoittaa että vedät vastaavanlaista energiaa puoleesi. Mutta se ei tarkoita sitä että ne olis mitenkään pahoja energioita, ne saattaa olla vähän kujeilevia ja ei aina oo ihan rehellisiä, mutta täytyy muutenkin aina muistaa että vaikka kommunikointi rajan taakse on varsin mielenkiintoista, on alkuun hyvin vaikee määritellä kuka on linjan toisessa päässä, eikä niihin juttuihin tai sanomiin pidä luottaa yhtään tai etsiä mitään ratkaisuja omiin elämän pulmiin sitä kautta.
      Myöhemmin kun sun kanavat aukee kunnolla tulet tietoiseksi eri energoista mitä ne edustaa. esim itse kun aloittelin aikoinaan kanavoinnin olin yhteyksissä hyvin alhaisiin energioihin, mutta vuosien varella kehityin ja mediaaliset kykyni alkoi toimia kunnolla aloin myös aistimaan erilaisia energoita. Jos energiasta tulee kuvottava olo mulle yleinsä lopettelen siihen vaikka ei mikään pakko olisi, mutta itse pyrin hyvin korkeisiin energioihin esim opas tai enkeli energoihin koska ne on hyvin rauhoittavia ja rakkaudellisia ja yleinsä silmistä valuu kyyneleet kun kehon täyttää niin rakkaudellinen tunne. mutta multa meni vuosia ennenkuin aloin tuntemaan näin. mutta toiset voi olla jo valmiiksi ihan auki, itse olin vähän ja kehitin itseäni pitkään ja matka on ollut ihana.

      nykyään olen varsin herkkä tunnistamaan jo kaikenlaista energoita ympärilläni, yleinsä kaikkee varsin ihanaa mistä tulee ihana olo.

      mutta miettisin vähän tuota sun tapausta siinä mielessä että jos koko juttu on vaan peliä sulle, niin en ehkä lähtis aukoo mitään noita henkisiä kanavia sen enempää, koska tavallaan et ole liikkeellä ihan aidolla syyllä miksi sun pitäis kokea niitä asioita ja jos väkisin availlaan paikkoja voi sieltä tulla juttuja läpi mitkä ei oo kovin hyväksi ehkä sulle. en tarkoita mitään fyysisiä asioita vaan mielen tasapainoon liittyviä asioita.

      tuo soppa vaikka onkin hirmu mielenkiintoinen vaatii oikeata asennetta, pitää muistaa suojata itsensä myös ja kaikkee pientä.

      vaikka sanoin että mikään ei voi fyysisesti sinua vahingoittaa on kummiskin niin että saatat tuntea asioita kehollasi, kylmää, kuumaa, nipistelyä, kutittelua, hyvää oloa, kuvottavaa oloa. riippuen ihan kuinka herkkä yksilö olet jos energiat haluaa tehdä läsnäolonsa sinulle selväksi ja myös mieli on yksi juttu mitä kautta informaatoita saattaa virrata ja jos availisit kanavia ihan vääristä syistä ihan huvikseen saattaa läpi tulla hyvinkin outoja energoita ja sulla saattaa alkaa pyörii mielessä hyvinkin outoja asioita, jopa itsetuhoisia jos oikein huonosti kävisi. itse en semmoisiin ikinä ole törmännyt mutta alkuaikoina kun kanavoin aktiivisesti mielessä pyöri varsin outoja juttuja joskus vähän masentavia, mutta enempi kun kehityin ja mun omat värähtelyt nousi sitä mielyttävimmiksi muutui myös kanavoinnit. Nykyään ne on pelkkää rakkautta täynnä ja kyynyleet valuu lähes aina kun kanavoin, eli olen tietoinen silloin että olen hyvin korkeiden ja rakastavien enrgioiden kanssa tekemisissä. oppaat ja enkelit ovat usein sitä kategooriaa.

      mutta jos oot oikeesti kiinnostunut näistä asioista etkä huvin vuoksi vaan ja että niillä on jokin tärkee merkitys sun elämässä ymmärtää niitä ja saada kenties jotain todisteita henkimaailman olemassa olossa, niin tuo lauta on yksi tapa, mutta vaatii kavereita ja asian todistaminen sitten että kukaan ei tietyntahtoen liikuta lasia tai indikaattoria on hankalaa ja ehdotankin että hylkää koko lauta saman tien ja kokeile suoraan kanavointia kynällä ja paperilla jos se toimii voit olla varma että nää jutut on todellisia ja kukaan ei pilaile sun kustannuksella.

      • Jari_69

        jatkuu... suomi24 rules kokonaista 5000 merkkiä... siistii ...

        sen on varsin helppoa, kuvittele mielessäsi valkoinen valo ympärillesi mikä suojelee sinua ja minkä läpi ei pääse mikään ei toivottu. tee selväksi vaikka ääneen sanoen että toivot ja haluat kanavoida henkimaailmaa mutta sinua saa lähestyä vain korkeimmasta valosta ja rakkaudesta. tämän jälkeen ota kynä ja ala piirtämään kevyttä ympyrää paperille. Pidä vaikka silmät kiinni ja pyöritele hyvin kevyin ottein kynää paikoillaan (piirrä siis pientä ympyrää paperille) muutama minuutti, avaa silmät ja katso onko kynä pyörinyt samassa paikassa vai lähtenyt vaeltamaan. Itse aikoinaan tein kolme 5min yritystä ja kolmannen yrityksen jälkeen kynä olikin lähtenyt vaeltamaan pitkin paperia ja vaikka aluksi sen jäljissä ei ollut mitään tolkkua niin hyvin pian kuviot muutui oudoiksi symbooleiksi myöhemmin kirjaimiksi ja numeroiksi. tosin pitkään sanat/kirjaimet saatto olla takaperin tai ylöalaisin tai ihan mitenpäin vain, mutta ajansaatossa muuttuivat oikeinpäin.
        Käsiala ja kirjoitustyyli vaihtelee valtavasti. joskus tulee hirmu vauhdilla toisinaan hyvin hitaasti. jos varsin outoja vanhan ajan fonteilla, mutta usein kauniilla kaunokirjoituksella, musta se on varsin hauskaa varsinkaan kun en sitä itse ole osannut enään varmaan 20:neen vuoteen.

        voit myös pyytää että kauttasi piiretään. itse nautin tästä paljon, kun ikinä ei tiedä mitä paperille syntyy, sitä vaan ikäänkuin sivusta seuraa mitä kynä touhuaa paperilla ilman että on ollenkaan tietoinen lopputuloksesta.

        sitten lopetat yhteyden ja pyydät että enkelit ja oppaat sulkevat kaikki energia kanavat henkimaailmaan ja maadoittavat ne ja sinut visusti takas äitimaahan.

        Sitten tosiaan muistat tuon maadoituksen tärkeyden, jos enempi alat touhumaan näiden juttujen kanssa koska on hirmu tärkeetä että tämän vastapainoksi teet jotain maadoittavaa juttua, ulkoilet paljon tai teet jotain työtä käsillä. se on tehokas tapa pitää ajatukset ja mieli tavallisessa elämässä, muuten voi käydä niin että alat vähän leijjumaan aiheen kanssa ja tavallaan uppoudut liikaa sinne henkiseen maailmaan ja normaalielämä saattaa alkaa kärsii kun rajat normaali ja henkimaailmsn välillä saattaa alkaa hämärtyy.

        toivottavasti tuosta oli mitään iloa sulle tai kelle vaan ketä aihe kiinnostaa.

        Ihanaa kesää kaikille ♡♡


      • Jari_69
        Jari_69 kirjoitti:

        jatkuu... suomi24 rules kokonaista 5000 merkkiä... siistii ...

        sen on varsin helppoa, kuvittele mielessäsi valkoinen valo ympärillesi mikä suojelee sinua ja minkä läpi ei pääse mikään ei toivottu. tee selväksi vaikka ääneen sanoen että toivot ja haluat kanavoida henkimaailmaa mutta sinua saa lähestyä vain korkeimmasta valosta ja rakkaudesta. tämän jälkeen ota kynä ja ala piirtämään kevyttä ympyrää paperille. Pidä vaikka silmät kiinni ja pyöritele hyvin kevyin ottein kynää paikoillaan (piirrä siis pientä ympyrää paperille) muutama minuutti, avaa silmät ja katso onko kynä pyörinyt samassa paikassa vai lähtenyt vaeltamaan. Itse aikoinaan tein kolme 5min yritystä ja kolmannen yrityksen jälkeen kynä olikin lähtenyt vaeltamaan pitkin paperia ja vaikka aluksi sen jäljissä ei ollut mitään tolkkua niin hyvin pian kuviot muutui oudoiksi symbooleiksi myöhemmin kirjaimiksi ja numeroiksi. tosin pitkään sanat/kirjaimet saatto olla takaperin tai ylöalaisin tai ihan mitenpäin vain, mutta ajansaatossa muuttuivat oikeinpäin.
        Käsiala ja kirjoitustyyli vaihtelee valtavasti. joskus tulee hirmu vauhdilla toisinaan hyvin hitaasti. jos varsin outoja vanhan ajan fonteilla, mutta usein kauniilla kaunokirjoituksella, musta se on varsin hauskaa varsinkaan kun en sitä itse ole osannut enään varmaan 20:neen vuoteen.

        voit myös pyytää että kauttasi piiretään. itse nautin tästä paljon, kun ikinä ei tiedä mitä paperille syntyy, sitä vaan ikäänkuin sivusta seuraa mitä kynä touhuaa paperilla ilman että on ollenkaan tietoinen lopputuloksesta.

        sitten lopetat yhteyden ja pyydät että enkelit ja oppaat sulkevat kaikki energia kanavat henkimaailmaan ja maadoittavat ne ja sinut visusti takas äitimaahan.

        Sitten tosiaan muistat tuon maadoituksen tärkeyden, jos enempi alat touhumaan näiden juttujen kanssa koska on hirmu tärkeetä että tämän vastapainoksi teet jotain maadoittavaa juttua, ulkoilet paljon tai teet jotain työtä käsillä. se on tehokas tapa pitää ajatukset ja mieli tavallisessa elämässä, muuten voi käydä niin että alat vähän leijjumaan aiheen kanssa ja tavallaan uppoudut liikaa sinne henkiseen maailmaan ja normaalielämä saattaa alkaa kärsii kun rajat normaali ja henkimaailmsn välillä saattaa alkaa hämärtyy.

        toivottavasti tuosta oli mitään iloa sulle tai kelle vaan ketä aihe kiinnostaa.

        Ihanaa kesää kaikille ♡♡

        ah ja semmoinen pikkulisä vielä tuohon kynän kanssa pyörittelyyn, että pyöritä sitä koko ajan vaikka se liikkuisi. aluksi on paljon helpompaa saada pysymään se liikkeessä kun pyörittää sitä koko ajan. joo tekstit on vähän oudon näkösii kun ne piirtyy spiraaleista, mutta alkuun on kummiskin helpompi mennä tällä tekniikalla. Tai ainakin itselleni toimi parhaiten.


        Jari69


      • jeesushanuriin
        Jari_69 kirjoitti:

        ah ja semmoinen pikkulisä vielä tuohon kynän kanssa pyörittelyyn, että pyöritä sitä koko ajan vaikka se liikkuisi. aluksi on paljon helpompaa saada pysymään se liikkeessä kun pyörittää sitä koko ajan. joo tekstit on vähän oudon näkösii kun ne piirtyy spiraaleista, mutta alkuun on kummiskin helpompi mennä tällä tekniikalla. Tai ainakin itselleni toimi parhaiten.


        Jari69

        Kerrankin hyvä ja asiallinen teksti tästä asiasta. Kiitos sinulle


    • Mika M.

      Etsikää elävä Jumala ja hän palkitsee jokaisen joka on hänet löytävä! Jeesus Kristus on ainoa tie elävän Jumalan luokse ja hän sanookin: "Minä olen tie ja totuus ja elämä. Kukaan ei tule Isän luo muutoin kuin minun kauttani" (Joh. 14:6).

      Tässä on hyvää tietoa miksi EI kannata lähteä spiritismiin ym. pimeyden henkivaltojen toimiin mukaan:
      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      • Jari_69

        Tuohan oli varsin mielenkiintoinen varoitus ja vaikka kovasti mua hymyilyttääkin siinä mielessä että jos henkimaailma on kerta raamatun mukaan totta ja siellä niitä "demoneita" asuu, niin varmaan sekin on sitten totta kai jollain tasolla, mutta ilman pimeyttä ei olisi valoakaan. Ja ei meitä ne pimeyden energiat kiinnosta muutenkaan vaan juurikin ne valoisat ja iloiset energiat.
        Pitää vaan osata suodattaa ne tummemmat pois, eli ne mitkä ei tunnu hyvältä.
        Koska onhan se niinkin että jos siellä niitä demoneita ja muita ilkimyksiä asustaa, niin myöskin silloin siellä täytyy olla paljon valoa ja hyvyyttä vastapainoksi. eli oppaita ja enkeleitä ja muita korkeita rakkaudellisia ihania energioita kenen kanssa myö halutaan kommunikoida tietysti eikä minkään demonien, höh ♡♡♡

        kiitos kirjoittajalle tuosta, se tavallaan lisätukee teoriaa henkimaailman olemassa olosta ;) vaikka itselle siinä mitään epäselvää olekkaan, mutta toisille saattaa olla.

        terkuin
        Jari69


      • Bible is true
        Jari_69 kirjoitti:

        Tuohan oli varsin mielenkiintoinen varoitus ja vaikka kovasti mua hymyilyttääkin siinä mielessä että jos henkimaailma on kerta raamatun mukaan totta ja siellä niitä "demoneita" asuu, niin varmaan sekin on sitten totta kai jollain tasolla, mutta ilman pimeyttä ei olisi valoakaan. Ja ei meitä ne pimeyden energiat kiinnosta muutenkaan vaan juurikin ne valoisat ja iloiset energiat.
        Pitää vaan osata suodattaa ne tummemmat pois, eli ne mitkä ei tunnu hyvältä.
        Koska onhan se niinkin että jos siellä niitä demoneita ja muita ilkimyksiä asustaa, niin myöskin silloin siellä täytyy olla paljon valoa ja hyvyyttä vastapainoksi. eli oppaita ja enkeleitä ja muita korkeita rakkaudellisia ihania energioita kenen kanssa myö halutaan kommunikoida tietysti eikä minkään demonien, höh ♡♡♡

        kiitos kirjoittajalle tuosta, se tavallaan lisätukee teoriaa henkimaailman olemassa olosta ;) vaikka itselle siinä mitään epäselvää olekkaan, mutta toisille saattaa olla.

        terkuin
        Jari69

        Kyllä henkimaailma on totta! Iankaikkisesti voittamaton Jumalan valtakunta tulee kohta ja pimeys joutuu väistymään. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.


      • Kyllästynyt666

        No niin ja taas pakollinen mainoskatko. Nyt kaikki hiljentykää kuuntelemaan jumalan sanaa.


    • Kohti kirkkautta ...

      Hienoa MIka. Jeesus Kristus tuli tekemään tyhjäksi kaikki pimeyden työt.

    • varoittaja
    • Kiinnostunut1

      Ajattelin itse yhden hyvän kaverin kanssa kokeillä tätä spiritismiä. Muuten oon tosi kiinnostunu pelistä, mutta oikeesti pelkään että mun läheisiä kuolee jos teen jotain väärin. En haluaisi kuitenkaan olla koko ajan yhteyksissä henkiin. Pelaan ihan innoissani peliä, kunhan on kyseessä hyvä henki. Jos kyseessä on paha, voin vähän säikähtää mutta jatkaa silti rauhallisesti ja lopettaa oikealla tavalla. On kuitenkin vielä ala ikäinen, kannattaako minun? Ystäväni on siis pelannut peliä kerran aikaisemmin. Ja hyvin oli kuulemma mennyt. Suolaringin aion tehdä, ihan vaan oman turvallisuuden vuoksi ;) kiitos jos joku osais auttaa et miten hillitä itseänsä jos kyseessä olisi paha henki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe