Olen 19v ja tuleva kesä taas hirvittää. Rintani ovat eri paria, toinen on B ja toinen pieni B tai jopa ehkä A. Ero on kuitenkin selvä ja käytän löysiä puseroita aina ja en voi kuvitellakaan olevani yläosattomissa tai pikkubiksuissa jossain julkisilla paikoilla rannoilla. Poikaystävää ei haittaa mutta itseä häiritsee niin paljon että seksielämäkin kärsii. Voko näille tehdä mitään ja pitääkö mennä yksityiselle, Vähävaraisena opiskelijana ei olisi varaa. Eikö tämä ole kosmeettinen haitta siten että saisin julkisella puolella avun, jos tähän siis saa apua?
Eripari rinnat, miten korjataan ja missä??
25
3440
Vastaukset
- problemwoman
Sama vika mulla mut auttasko kiinteytys eli jokku lihasliikkeet?
- zzxxzzxxzz
Hei mullakin on samanlaiset kun sulla "pahasti masentaa"! Toinen tissi on vähän muhkeampi kuin toinen. Huomaan sen etenkin sillon kun laitan rintaliivit niin toinen tissi puristuu sopivasti kun taas toinen kuppi jää vähän vajaaksi. Ja jos olen ilman mitään niin tarkkasilmäisenä huomaa selkeästi että ovat erikokoiset.
..Mutta monillakin naisilla on erikokoiset rinnat. Varmasti on aika yleistäkin. Niinkun joillakin on kokoeroa jalkaterissäkin.. Mun mielestä turhaan vaivaat päätäsi tolla asialla..- fagav
Miltei kaikilla naisilla on rinnoissa kokoeroa keskenään, eikä huomattavatkaan kokoerot ole epänormaaleja. Sama juttu koskee miesten kiveksiä, toinen kives on toista suurempi miltei jokaisella miehellä.
Jos kokoero on huomattava, osta rintaliivit isomman rintasi mukaan ja laita rintaliivitoppaus vain tähän pienempirintaiselle puolelle.
Yritä olla välittämättä eriparisuudesta, meidän kaikkien ulkonäössä on omat virheemme ja epätasapainoisuutemme. Tärkeintä on että rintasi ovat terveet!
- mun kokema
kannattaa antaa ensin iän pikkuisen tasoittaa. itellä vartalo muokkautui vielä pitkälle yli 20vee. ehkä 25-27 rupes olemaan kunnon aikuisen naisen mallinen, minun mielestäni. teininä mulla oli kans hirveen epäsuhteessa (näin itse koin) rinnat mutta on tasoittunut. olin myös pyöreämpi teininä ja se korosti epäsuhtaa nyt kun olen hoikempi ei toinenkaan rinta tunnu isolta. mutta jos lihon niin epäsuhta tulee kyllä taas näkyviin. en tiedä mut siltä tuntuu ettei toinen rintani liho.
- leikkaukseen vaan
Mulla oli kans eripari rinnat. Ei ne siitä miksikään muokkaudu itsestään kenelläkään kuntoon. Etenkään kun olen ollut saman painoinen 16vuotiaasta asti ja oon nyt 25 enkä aio lihoa. Lapsirakaskaan ole joten niitäkään tuskin teen. Kävin vajaa vuosi sitten suosiolla leikkauksessa, Toiseen rintaan laitettiin kolmen desin silikoni implantti ja toiseen muistaakseni 2,2desiä. Rinnat olivat lisäksi vähän eri tasossa ja implantit piti laittaa vähän eri kohtiin kummassakin rinnassa että ovat nyt ylhäältä samalla tavalla pyöreät. Nyt mulla on nätit tisut j eipä tartte nolostella rannoilla ja on ihanaa käyttää toppeja! Kävin Tallinnassa The Lookissa, Jaan Troost oli kirurgina. Olen kuullut moitteita The lookin konsultaatiosta, minun kohdalla ainakin konsultaatio kesti kauan ja tosi tarkkaan katsottiin ja suunniteltiin miten implantit laitetaan ja niin delleen. En ollu yhtään huolissani sairaalassakaan. Julkiselta puollta en des kysynyt, en usko että tällaisia ksmeettisia haittoja jotka häiritsevät pääosin vain itseä, korjataan julkisella puolella.
- Alkup. kyselijä
Kuulostaa hyvältä. Vaikka lompakko on tyhjä niin on helpottavaa kuulla, että näille joku osaa jotakin tehdä ja minullakin voisi joskus olla narutoppi huoleti päällä.Nyt täytyy säästää kesätyörahat ja keksiä jotakin muuta lisätuloa ja ottaa tavoitteeksi suunta Tallinnaan. Kestän tämän kesän, kun ajattelen tulevaa. Bikinivuosia on kuitenkin vielä jäljellä. Kiitos tiedoista!
- fitnessharrastaja
Älä helvetis leikkauta ja ota mitää implantteja ne on vaarallisii. Täs iltalehden sivuilla luki viikko sitten että implantit aiheuttaa syöpää eli ei oo turvallisia! Tyydy niihin mitä oot saanu
- lue takuuehdot
Implanteilla ei ole valmistajan elinikäistä takuuta jo leikkaava kirurgi ei ole plastiikkakirurgi. Troost on yleiskirurgi.
- Alkup. kyselijä
Fitnessharrastaja, jos sulla olisi tämmöiset tissit kuin minulla et höpisisi ollenkaan, että tyydy vaan siihen mitä oot saanut. Menen ehdottomasti samaan paikkaan operaatioon kuin nimim. leikkaukseen vaan. Samalle kirurgille myös, niin leikkauksen tulokseen voi luottaa, kun on toisillekin onnistunut. En näistä asioista juuri tiedä, mutta luulisi tällaisen korjausleikkauksen olevan hankalampi ja vaativampi tehdä, kuin jos menisin vain suurentamaan. En halua megarintoja, vaan symmetriaa!
- Täti Moonika
Minullakin on eriparirinnat, taitaa olla samaa kaliiberia kuin aloittajalla eli toinen rinta on suunnilleen puoli kuppia pienempi. Tämä ei ole koskaan haitannut miehiäni, tuskin kukaan on edes huomannut mitään. Itseäni se on haitannut joskus mutta aika vähän kuitenkin. Koskaan en ole ajatellut korjaavani asiaa kirurgisesti, on ollut paljon muutakin tärkeämpää ajateltavaa. Nuorena asiaan kiinnittää enemmän huomiota, mutta kannattaisi yrittää vaan elää nuoren ihanaa ja vauhdikasta elämää ja unohtaa pienet "kauneusvirheet", niitä kun on kaikilla. Vanhemmiten on onnellinen siitä, että rinnat ovat terveet. Uimarannalla ei välttämättä tarvitse kulkea yläosattomissa. Hanki bikinit joiden yläosa on kevyesti topattu. Samoin hanki rintaliivit, joissa on kevyt toppaus. Jos asia kuitenkin vaivaa, niin mene terveyskeskukseen juttelemaan asiasta lääkärin kanssa. Leikkauksissa on kuitenkin aina omat riskinsä, joita ei monikaan ajattele. Siihen asti: nauti kesästä ja kaikesta muusta kivasta!
- Faktaa peliin
Pah jos on eripari niin on eripari ja ne ei ittekseen korjaannu ja iän mukana voi pahentua etenkin jos imetät ja sitten ne alkaa vielä lisäväivaksi roikkumaan. Kauneusleikkaukset on nykyaikaa joten menoksi vaan niin sun ei tarvi enää miettiä viititkö laittaa biksuja päälle. Toi ketjussa mainittu The Look on erittäin hyvä paikka ja taitavat kirurgit sekä kohtuuhinnat. Mulle on laitettu siellä kaksi kertaa implantit(ihan vaan suurennettu) hienot ovat ja arpiakaan ei näy yhtään.
- Tiinan tunteva
Totuus on kuitenkin, että Tiina Jylhä on ollut kauneusleikkauksia Viroon välittäjänä alalla pisimpään ja taatusti pitää huolta siitä, että kukaan ei jää heitteille ja jos on korjattavaa, se korjataan,. Takuut pitää sataprosenttisesti. Olisihan hänellä asiakkaat herrajumala loppuneet jo aikoja sitten, jos tekisi ohareita ja huijauksia asiakkaile tähän tyyyliin, miten kateelliset ja kilpailijat täällä haukkuvat ja valehtelevat! Harakatkin nauraa, kun olette niin läpinäkyviä!
- sitä saa mitä tilaa
Heh heh, asiakkaat ovat loppuneet :) Sehän on ihan epätoivoinen, kuten näistä "asiakaskokemuskirjoituksista" voi huomata .
- ruuhkaa on
Itse soittelin just Lookiin, halusin salisyylihappohoidon ihon kirkastukseksi ja vähän fyllinkiä ylähuuleen. Niin paljon populaa jonossa, että mitkään lähiviikon päivät jotka olisivat sopineet mulle niin ei ollut enää aikoja. meen kahden viikon päästä.
- Kiirettä pitää
On se vaan kuitenkin niin, että puhutaan sitä jos jonkinlaista Tiina Jylhän liikkeestä niin on kuitenkin niin suosittu, että aikaa on vaikea saada samantien. Yhdyn edelliseen viestiin ja enpä minäkään saanut samantien aikaa. Halusin huuliin taas jälleen kerran lisää täytettä ja olisin tietysti halunnut sen samantien, koska tärkeitä menoja joissa olis ollut kiva näyttää hyvältä niin aikoja ei noin vain saanut heti. Ekan ajan sain joka sopi aikatauluihini ja se meni 2,5viikon päähän. Odotetaan kiltisti, koska muualle en varmasti mene. Paras palvelu ja lopputulos, kokeneena sen voin sanoa koska noita huulipakkoja on tullut kierreltyä aikaisemmin.
- Abraham5
Asun Lookin Helsingin pistettä vastapäätä ja paikka on hiljainen kuin huopatossutehdas. Joten vaikea uskoa satuihinne.
- Vanha konsti
Portsareitakin neuvotaan pitämään jonoa ravintolan edessä, jotta paikasta suositun vaikutelman. Sama taktiikka kai käytössä tässä, annetaan aika vasta tuonnemmaksi ja väitetään olevan täyttä. Saattaahan se ehkä jopa toimia.
Mutta myös minun työreittini usein menee Abrahaminkatua, ja vaikka menen iltavuoroon(aamupäivällä) tuon paikan ohi, on tosi usein ihan tyhjää ja kuollutta. Samoin kun tulen aamutuurista iltapäivällä. Kerran näin jonkun pyörivän siellä. Siinä ruuhkat!
Voi olla, että heille leikannut kirurgi on pätevä, mutta varmaan hänen operoitavakseen pääsee muutakin kautta kuin konkassa olevan puljun. - Lookin vakkari
Hoitotoimenpiteet huulet ym. tehdään hoitohuoneessa takana, jonne ei tietenkään ovelta näe. Asiakkaita voi olla joka hetki. Kadulta sisään kurkkija tai ikkunasta kyttääjä ei voi siis sanoa asiakasmääristä yhtään mitään.
- Autiotalo2
Tähän asti yrityksiin on menty ovesta sisälle, mutta ehkä Lookin hoitohuoneeseen mennään sitten kellarin kautta...
- Hooray!
Autiotalo2 kirjoitti:
Tähän asti yrityksiin on menty ovesta sisälle, mutta ehkä Lookin hoitohuoneeseen mennään sitten kellarin kautta...
Ja kohta joku liisa ylistää miten ihanat huulet siellä hänelle tehtiin ihan just eilen ja oli odotushuonekin täynnä muita innokkaita hoitojen hakijoita.
- Ahaaaa
Ilman valoja?
- en käsitä
ketä kiinnostaa tissiesi koko?
kaikilla on eri paria olevat rinnat, poikkeuksetta. kuuluu asiaan koska sydän on toisella puolella, ja täten on miltei mahdoton löytää naista jolla näin asia ei olisi
itsetunto on ilmaista - 16+20
Julkinen terveydenhuolto korjaa eriparirintoja, jos se kokoero on vähintää kaksi kuppikokoa. Silloinkaan ei yleensä korjata silikonilla vaan suurempi rinta pienennetään.
Olen käynyt rintojenpienennyksessä ja silloin todettiin, että minullakin on toinen rinta isompi. En ollut edes huomannut. Lääkäri vain sanoi, että se on hyvin tavallista. Minulle leikkaus tehtiin ylisuurten rintojen takia, joten kovin on vaikea ymmärtää nuorten tyttöjen hinkua silikonirintoihin. - Marjutl.
Suosittelen testaamaan Gernetic sarjan rintatuotteita.. Kosmetologini kertoi eripari rintojen johtuvat erikokoisista munasarjoista, ja gernetic tuotteiden avulla saadaan mm. hormonitasapaino kuntoon sekä rinnan lihaksia ja kudosta aktivoitua.
Itselläni oli sama ongelma, ja sain apua gerneticistä.. Rinnat tasapainossa ja kiinteämmät, todella tyytyväinen. Aina ei tarvitse apua kirurgiasta. - Gernetic-kiinnostunu
Kiinnostuin Gernetic-tuotteista. En ole koskaan kyseisistä kuullut. Onko kenelläkään muulla tullut tuloksia niiden käytöstä eripari-rintojen hoitoon? Mistä lähtökohdasta (siis kuinka iso ero rintojen välillä) lähditte kenties käyttämään, ja millaisia tuloksia saitte (jos saitte)? Kuinka kallista Gernetic-tuotteiden käyttö on?
Olisin kiinnostunut tietämään lisää kokemuksista. Omat rintani ovat nyt jääneet ilmeisesti lopullisesti erikokoisiksi ja vasemman rinnan hyvin huomattava suuruus ja riippuvuus onhieman häiritsevää. Leikkaus ei ole minulle oikein hyvä vaihtoehto, joten ilostuin kovasti kuullessani muunlaisestakin tavoista!
Kellään kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591