Näyttäisi olevan tarjolla lastenhoitoa , myyntityötä ja mikrotukea:
http://www.espanja.org/ilmoitukset/ilmoitusten-ryhmittely/työpaikat/tarjotaan-töitä
Itse olen miettinyt tuota puhelinmyyntiä, onko jollain kokemuksia? Ei siitä tarvisi isoa tiliä tehdä, kunhan elättäisi asumisen Espanjassa. Ja siellähän on ruoka ym. halpaa niin varmaan tonnilla kuussa elää hyvin.
Töihin Espanjaan
4
714
Vastaukset
- fgsvsdf
sori, mutta tonni kuussa ei riitä täällä mihinkään...
- ananaaa
Ai tonni kuussa ei riita vai? Asun Madridin ydinkeskustassa avomieheni kanssa, syodaan hyvin ja kaydaan ulkona, meilla menee n. 700e/ henkilo kuussa vuokrat, laskut, ruoat jne mukaanlukien. Etta... Varmasti Aurinkorannikolla vuokrat on viela halvempia.
- Barçalainen
Kyllä tonnilla kuussa luulisi tosiaan pärjäävän yksi ihminen ihan ok. Suurempi huolenaihe käsittääkseni on, että saako mistään puhelinmyynnistä tonnia kuussa käpälään..
- öplööplöplplp
Kyllä tonnilla 1 asuu ja elää kun ei kallista kämppää hanki. Eri asia vaan että mistä saat sen tonnin. Puhelinmyyjänä joudut tekemään 24/7 hommia että niin paljon tienaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591