Kuinka saa pinnassa menevät sähköjohdot siistin näköiseksi? Asunto on -74 rakennettu kerrostalo, jossa sähköjohdot kulkee muovilistojen sisällä, valaisin kytkimille ovenkarmeissa ja kattovalaisimille ne vaan roikkuu seinänrajasta lampunkantaan ja pistorasioille muovisissa lattialistoissa. En aio tehdä itse kun en ole sähkömies, mutta nyt tarvitsen tietoja vaihtoehdoista.
Ratkaisu pinnassa kulkeville sähköjohdoille?
ellithegirl
1
223
Vastaukset
- sähsäh
Eiköhän se sähkäri osaa antaa erilaisia vaihtoehtoja. Jos ei, älä palkkaa, hän ei ole ammattilainen.
Tuossa tilanteessa itse laittaisin johdotuksen valkoisissa listoissa/kouruissa kulkemaan. Mikäli mitään suurempaa remonttia et aio tehdä, minkä yhteydessä mahdollisia väliseiniä puretaan yms..
Hyvin tehty lista/kouruasennus on siisti. Kulmakohtiin on saatavilla valmiita "kurveja" mikäli sähköasentaja ei halua alkaa hifistelemään kaikkia jiiriin.. Mutta ammattitaidottomalta tuo ei onnistu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509