Kuka on härskein jätkä?
KOSKI TL
30
991
Vastaukset
- Tytteli 83
En viitti nimeä mainita, mut yks jätkä olis halunnu suudella mua, vaiks ekaa kertaa nähtiin. Jäi siihen!!
- kas sitä
Ei kai kolmekymppinen vanhapiika pussaamista pelkää?
- onokkkk
Ei.
- Jeppisjepulisssh
J.H? Löytyy yleiseltä uimarannaltaki kirjotuksia kys. tyypistä.
- nm1
Ok.
- Tytteli 83
En mä pussaamista pelkää, mut ekal kerral se ei sovi mun tyyliin.
- niin se käy
Se riippuu horoskooppikuvioista, kuka pussaa. Kalat ovat tunteellista sorttia ja ihastuvat salamannopeasti.
- Tytteli 83
Mä oon neitsyt.
- kaikkea näkee
Mäkin tunsin kerran 32-vuotiaan neitsyen, joka oli miltei valmis varatuomari.
- MITSU RULEZ
SORKKAHESSU ON HÄRSKEIN JÄTKÄ
- Tytteli 83
Siis oon vain horoskoopiltani neitsyt.
- siinäpä se
Ja kehtaat sen nyt näin avoimesti tunnustaa? Monet miehethän arvostavat neitsyyttä.
- Tytteli 83
Kyllähän sitä tähän kään mennes on päässy nauttimaan lihallisist iloist. Varmuus ja taito kihottaa miehiä kans, oon pannu merkille.
- on naapuri
koski tl
- pera kuusjoelta
Jahas tytteli koska nähää? t. Pera 36v
- älä meiltä
kysy sieltä
- kukasseonniin
?????
- onkin
Oma palsta teillä
- moih
Joo.
- vvhnkbvg
!,?...
- onkin
Härski
- moih
Jätkä
- vääräpalsta
KoskiTl
- onkin
Palsta
- onnnnn
Marttila.
- ggvgg
Hvcg
- tonickäsidesijäillä
Palstahäirikkö Petäsmiäs. En tiedä onko koskella käynytkään kiljuineen ks. heppu. Ja on haihtunut Turustakin alkkis katkon jälkeen vähin äänin, Mutta sehän on Suomen härskein ja haisee pahalle .
- nm1
Ok.
- omapalsta
Koski Tl
- vvvcc
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108