Kuten olette lehdistä lukeneet niin Hartolassa järjestetään jokavuotiset Narsistien Kokoontumisajaot.ajankohta 7.5.2013.Teroittakaa hampaanne tekohymyyn sillä lehdistöhän on paikalla pukekaa ylleenne uusin versio tuulipuvustanne ei sitä kamalaa viritysta joka aina on päällänne vuodesta toiseen ja muistakaa tärkein:
Kuningaskuntapipo tai muu kuningaskuntaan viittaava paskarekvisiitta olisi suotavaa.
Naamalle paskantärkeä ja muikea ilme olkaa huoleti kameroissa on apinasuodatin.
Ylätuvan Isäntä mokoma on luvannyt aurinkoa olisi antanut sataa rakeita tulta
ja tulikiveä taivaan täydeltä.
HUOMIO HARTOLA!!!!!
2
176
Vastaukset
- Oksetti eilen jo
Voi että vatuttaa kun jouduin ryyppäämään eilen yksin.
Helvatellisen vatuttava hetki koitti, kun olin raahannu alakerran kellariin neljä tyhjää korillista ja yhden muovikassillisen tyhjiä kaljapulloja.
Istun pöntöllä vääntämässä tosi aromikasta olutpaskaa ja katson minne hyvänsä - näen saatnallisen isoja pikku-ukkoja.
Purskahdin yksikseni itkuun. Näin niin paljon pikku-ukkoja, etten varmaan saa samaa määrää nusautetuksi elämäni aikana. Mutta olivat ne komeita.
Totesin, että pikku-ukot on niin kivoja, että aion jatkaa kaljoittelua. Niitä on paljon mukavampia katella kuin esimerkiksi jokin puhumaton äijän jurrikka. Jo ihan pikkuruisimmasta pikku-ukosta tulee jo iloiseksi, koska onhan se jo miehen alku.
Pitäiskö nyt vielä laskea kaikista muista huoneista kuinka monta pikku-ukkoa täältä löytyykään. No nyt tiedän mitä teen kesällä - jos firma on mennyt nurin tai mökki pakkohuutokauppaan. Minä aion ryypätä pikku-ukkojen kanssa, vähän ainakin.... tuliko se selväksi varmasti kaikille.
Olen niin ONNELLINEN ONNELLINEN ONNELLINEN. Minulla on ikiomat pikku-ukot joiden kanssa teen mitä haluan. - Painukaa vittuun
Muutama hullu akka heiluu jo luutineen,Ottivat perkeleet varaslähdön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498