ilmoitus luonteinen..

ilmoittaja ..

Valitsin autokseni aikoinaan Toyotan, tuon menestyneen , luotettavan, kestävän ikiliikkujan. Eikä ole tarvinut katua. Kaikki toimineet luotettavasti. Nyt viime vuoden Avensis kaikilla tarvittavilla herkuilla.
Siinäpä palstan vakio kohjoille vähän tuskanhikeä otsalle lisää sitikoiden, klonsvaakenien ja skeidojen vikojen kanssa tuskaillessa.

10

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla herkuilla?

No heh, saakos siihen ostaa erikseen suuntavakavuudenkin? Vakiona sitä ei ainakaan ole.

• Tiedoksi vaan+++

Niin tein itsekin. Monia merkkejä omistaneena halusin taas
      kerran kokeilla Toyotaa. Valinta oli Avensisfarkku- automaatti kaikilla
      herkuilla. Sitä tyytyväisempi olen ollut mitä enemmän olen
      ajellut. Erityisen tyytyväinen olen ollut auton luotettavuuteen ja
      kohtuu alhaiseen kulutukseen vaikka on automaatti. Suuntavakavuudessakaan
      ei uudessa Avessa ole moittimista. Työn jälki ja viimeistely tekee myös
      laadukkaan vaikutuksen. Kuljettajan penkin säädöt voisivat olla paremmat.
      ja perinteinen käsijarru kahvasta olisi minusta järkevämpi. Tosin en sitä
      käytä kun automaatti lukitsee laatikon P-asennossa. En ole merkkiuskollinen
      enkä yleensä osta kahta saman merkkistä peräkkäin Seuraava auto
      saattaa olla vaikkapa VW, jos saavat luotettavuuden kuntoon ja pidemmän
      takuun. Kaksi vuotta on auttamattoman vähän kun pisimmillään se voi
      olla jo seitsemänkin vuotta.

• Kerrohan meille

Paljonkos sillä Tojollasi on nyt ajettu, kun sitä luotettavuutta jo niin kehut?

• ilmoittaja ..
        Kerrohan meille kirjoitti:

Paljonkos sillä Tojollasi on nyt ajettu, kun sitä luotettavuutta jo niin kehut?

Mittarissa nyt 80000km. Ei mitään vikaa. Huollossa käytetty vasta 11 kertaa.

• vihanne1

80000 ja huollossa käytetty 11 kertaa , no huh huh , itse en omalla autollani ollut käynyt noilla kilometreillä huollossa kuin 4 kertaa !!!!

• 3. huolto tulossa

Ja minä vasta kahdesti, vaikka kilometrejä on mittarissa 87300! Autoni ei tosin olekaan Toyota.

• tojomän
        3. huolto tulossa kirjoitti:

Ja minä vasta kahdesti, vaikka kilometrejä on mittarissa 87300! Autoni ei tosin olekaan Toyota.

Avensikseni D4D huolto on 30000km välein ja öljyn vaihto 15000km välein, mikä on hyvä asia. Nimittäin minä, kun vaihtaisin öljyt Suomen olosuhteissa 15000km välein vaikka ei olisikaan huoltoohjelmassa. Nämä Long life öljyt kun on persiistä..Voivat jossain lauhkeessa ilmastossa jotenkuten toimiaakkin.

Ps. Kaikki Tojoni ovat pelaneet kuin ikiliikkujat ilman ainuttakaan ongelmaa. Se on sitä laatua.

• Aika moni
        tojomän kirjoitti:

Avensikseni D4D huolto on 30000km välein ja öljyn vaihto 15000km välein, mikä on hyvä asia. Nimittäin minä, kun vaihtaisin öljyt Suomen olosuhteissa 15000km välein vaikka ei olisikaan huoltoohjelmassa. Nämä Long life öljyt kun on persiistä..Voivat jossain lauhkeessa ilmastossa jotenkuten toimiaakkin.

Ps. Kaikki Tojoni ovat pelaneet kuin ikiliikkujat ilman ainuttakaan ongelmaa. Se on sitä laatua.

vaihtaa öljyt juuri tuolla tavalla - riippumatta auton merkistä. Se on viisasta.

• Volkka Risti
        Aika moni kirjoitti:

vaihtaa öljyt juuri tuolla tavalla - riippumatta auton merkistä. Se on viisasta.

Ennen kannattaa vaihtaa öljyjä kuin koko moottoria

• näinhän se aina...
        tojomän kirjoitti:

Öljynvaihto ei ole huoltoa. Merkkiliikkeestä tulevat vielä vaihtamaan kotiin ja yön aikana tekevät homman ja lisäksi 10-14 muuta kohdetta, jotka kuuluvat Toyotan öljynvaihtohuoltoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe