tiedän kyseisten keskeiset piirteet, mutta onko kellään tietoa että onko canonissa nopeampi tarkennus?
50mm f/1.4 canon vai sigma?
2
195
Vastaukset
- Digi Digi
Itse valitsin sigman, ihan sen takia että se (pitäisi) piirtää terävämpää juuri siellä päässä missä tarvitsen sitä, eli siellä valovoimaisemmassa.
Laajaa kokemusta minulla ei ole tuosta tarkennus nopeudesta, mutta sen minkä testailin. (5D2 Runkoni kanssa) niin silminnähtävää eroa ei ollut. Eikä sigman ainakaan tarvinnut hävetä nopeuttaan.
Ja lopuksi mainittakoon että olen ollut todella tyytyväinen Sigmaani, se toimittaa sen minkä haluan. Vain aika näyttää, kestääkö se käyttöni. (joka on enää ainoa huolen aiheeni.) - 17+17
Canonin 50/1.4:ssä on tyyppivika, tarkennus jumittuu.
http://ylilauta.org/valokuvaus/19401420
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772