Nainen oliko miehesi tuona aikana laiva matkalla? miehesi oli Tampereelta sinertävään nahkatakkiin pukeutunut ja farkuihin harrastrimme seksiä...
ko.mies tuo sinulle sukupuoli herppeksen kotiin tuliaisena ..minulla kun tuo oliy rakkula vaiheessa sori...
OLIKO MIEHESI 10-11.5.13 SILJA EUROPA
30
5260
Vastaukset
- Hutsu
Oli mun mies joo.Mulla on HIV,jota en ole kertonut mihelleni,joten se on siinä sulle sitten vasta lahjana.
- katastrooffi
Hjyvä oppia kontoomin käyttö..mullakin mooonta tautia ..olen kaaaunis ja pitkäsääri ni miehet tule mun luo.
- terve pukki
Pääs ainakin.
- tummafriidu
minulla todettiin syfilis mutta kännipäällä sextasin eilen Hämeenlinnassa antaa jatkua yön
- uskollinen mies
Hyvä vaan, että ilmoittelette, naiset, missä varatut miehet huoraavat ja että tautia pukkaa .. Osaavat vaimot varoa ja jää ukot kiinni!
- kaino vieno
Käyppäs siekin pikku testeissä..:) Miehet kyllä voittopuolisesti ehdottelevat vaikka ovat varattuja..pukki kaalimaan vartijana-sanoi näin!
- jkljkjhhkhk
Saman jutun olen kokenut-mieheltä sain herpeksen
ja tämä mies on naimisissa ..
Mies tartuttaa ihan jokaiselle tätä tautiaan
ei välitä pätkän vertaa-!!!
Miehet on ------ olen nainen,järkevä.
Myös naisilla on oikeus vaatia kondomia!! Jos ukko on noin torvi, täytyykö naisten olla sinisilmäsiä ja antaa ilman kumia??
- No panic
Jonkun tutkimuksen mukaan noin joka toisella aikuisella suomalaisella on herpes ylä- ja/tai alapäässä, joten aika helposti se tarttuu tuolla tavalla eteenpäin.
Kun herpeksen on kerran saanut, niin se ei lähde koskaan elimistöstä pois.
Herpeksen voi tartuttaa toiseen myös oireettomassa vaiheessa.
Lisäksi herpes voi "tarttua" jo synnytyksessä äidistä lapseen tai jos vanhempi käyttää samaa ruokailuvälinettä lapsen kanssa.
Esim vanhempi koittaa, onko lapsen ruoka kuumaa, maistamalla ruokaa ensin itse ja antamalla sitten tuon samaisen "annoksen" lapselle.
Aika mahdotonta siis välttyä tuolta "taudilta", joka on kuitenkin loppujen lopuksi vähäpätöisin koko sukupuolitautien kirjossa. - -----
No panic kirjoitti:
Jonkun tutkimuksen mukaan noin joka toisella aikuisella suomalaisella on herpes ylä- ja/tai alapäässä, joten aika helposti se tarttuu tuolla tavalla eteenpäin.
Lisäksi herpes voi "tarttua" jo synnytyksessä äidistä lapseen tai jos vanhempi käyttää samaa ruokailuvälinettä lapsen kanssa.
Esim vanhempi koittaa, onko lapsen ruoka kuumaa, maistamalla ruokaa ensin itse ja antamalla sitten tuon samaisen "annoksen" lapselle.
Aika mahdotonta siis välttyä tuolta "taudilta", joka on kuitenkin loppujen lopuksi vähäpätöisin koko sukupuolitautien kirjossa.sukupuoliherpes ja huuliherpes on kaksi eri virusta!
- ......
No panic kirjoitti:
Aika mahdotonta siis välttyä tuolta "taudilta", joka on kuitenkin loppujen lopuksi vähäpätöisin koko sukupuolitautien kirjossa.Mistä oot tollanen tiedon saanut? Mieti, jos tunnet 200 ihmistä, voitko sanoa että niistä sadalla on herpes? Ite tunnen sanotaanko vaikka vain sata, niistä vain kahdella on herpes
- No panic
...... kirjoitti:
Mistä oot tollanen tiedon saanut? Mieti, jos tunnet 200 ihmistä, voitko sanoa että niistä sadalla on herpes? Ite tunnen sanotaanko vaikka vain sata, niistä vain kahdella on herpes
Olen kuullut kertomani jutun myös ihan hoitajalta/lääkäriltä.
Ainakin tuon linkin tekstissä on ihan samansuuntainen kirjoitus
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/tunnista-sukupuolitaudit
"Sukuelinherpeksen aiheuttaa yleensä Herpes simplex -virus, tyyppi 2 (HSV-2) ja huuliherpeksen HSV-1. Genitaaliherpeksen yleisyyttä ei tarkkaan tiedetä, mutta HSV-2:n kantajia arvioidaan olevan noin 20 prosenttia aikuisväestöstä.
HSV-1:tä on yli 90 prosentilla väestöstä.
Suuseksin yhteydessä myös huuliherpes voi tarttua kumppanin sukuelimiin!"
"Herpesvirus jää hermoganglioon, josta se aktivoituu sattumanvaraisesti ja siirtyy hermoa pitkin genitaalien limakalvoille. Aktiivista genitaaliherpestä sairastavan on syytä välttää yhdyntää, mutta herpes voi tarttua myös oireettomana aikana."
Tuon mukaan ylä- ja/tai alapään herpes on keskimäärin noin 55 %:lla aikuisväestöstä.
Myös tuossa linkissä tietoa herpeksestä
http://www.terve.fi/huuliherpes/herpes-ikava-seuralainen
"50 - 100 prosenttia aikuisista kantaa veressään vasta-aineita joko HSV-1:tä tai HSV-2:ta vastaan, mikä tarkoittaa sitä, että meistä lähestulkoon jokainen on sairastanut herpeksen jossakin muodossa, tietäen tai tietämättään. Suuri osa sairastetuista infektioista lienee oireettomia."
Hoitajalta/Lääkäriltä olen myös kuullut, että herpestä ei kannata verestä testata, koska kantajia on niin paljon. Parhaiten herpeksen voi todeta akuuttivaiheessa rakkuloista.
Kukin suhtautukoon tuohon miten tykkää, mutta turha herpeksen takia yöuniaan on menettää. Elämä tuo varmasti isompiakin ongelmia tullessaan.
Lisäksi ensimmäisen linkin mukaan kondylooma voi olla aika monella jossain vaiheessa elämää.
"Papilloomaviruksia tunnetaan yli 100 erilaista, joista ainakin 30 voi tehdä sukuelinten limakalvoille sekä peräaukkoon ja siittimeen kondyloomia.
Arviolta 30 - 50 prosenttia aikuisista kantaa jossain vaiheessa papilloomavirusta."
Ainakaan itse en jaa tuollaisia tietoja kenen tahansa kanssa.
Ja vaikka tunnenkin paljon ihmisiä, niin en kuitenkaan tiedä, mitä tauteja jokainen tuntemani henkilö mahdollisesti kantaa mukanaan.
Tiedän kuitenkin, että kolmella henkilöllä on ollut huuliherpes ja kolmella klamydia.
Kannattaa muistaa, että sukupuolitaudin voi saada vaikka on varovainen.
Yksi noista tuntemistani henkilöistä oli saanut klamydiatartunnan ekalta tai tokalta mieheltään eli ei ollut sitä ennen pannut puolta kylää tai kaupunkia.
Mutta siinäpä vielä kevennykseksi hieman hauskakin juttu naisten ja miesten eroista
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miksi-naiset-eivat-ymmarra-markkina-arvoteoriaa - kakkerokikkero
Harva tietää että noista voi tehdä rikosilmoituksen. NImikkeenä tulee olemaan 'pahoinpitely'. Uskokaa pois vaan. Moni ei vaan tajua tätä.
- härppes
kakkerokikkero kirjoitti:
Harva tietää että noista voi tehdä rikosilmoituksen. NImikkeenä tulee olemaan 'pahoinpitely'. Uskokaa pois vaan. Moni ei vaan tajua tätä.
Niin ja milläs sinä todistat että juuri kyseinen henkilö on herpeksen sulle tartuttanut? Sitä kun ei kukaan voi sanoa varmuudella keneltä sen on saanut. Ellei sitten kyseessä ole tyyppi joka ei ole harrastanut seksiä kuin yhden kanssa.
Sinänsä typerää että tautia voi tartuttaa ihan vittuillakseen siitä joutumatta vastuuseen. Pitäydytään kuitenkin nyt tosiasioissa.
- Mies vaan
Kyllä ehkäisy on kummankin vastuulla. Itsekin olen sitten ennemmin ilman seksiä kuin kuksin ilman kortsua.
- Himo pööyrilijä
Se on kuin pyörällä ajo, jos kumi on puhki ni ei kannata polkea
- hoh3
heh heh varmAa sen muijal
jo oirei sit - susususuu
Toivottavasti vaimo oirehtii pian myös ja heittää pettävän miehensä pihalle.
Kenenkään vaimon ei tarvitse tyytyä
pettävään mieheen -ennen yksin kuin
panoPupun kanssa!!
Harmi vaan että moni nainen antaa anteeksi kaikki pettämiset ja elämä jatkuu.
Luulevat että mies muuttuu...heh heh heh - tunnistetaan
Homoseksiä harrastaneilla miehillä on herpes huulessa,näin sanotaan raamatussakin,että jumala merkitsee homot näkyvällä merkillä ja voisiko näkyvämpää homon merkkiä olla kuin kukkiva herpes huulessa.
- Mitä höpsit
Herpestartunnan saa vauvakin jos se on hänen äidillään. On samaa tautia kuin ruusu ja pysyy elimistössä piilevänänkin. Herpes on heterojenkin sairaus.
- uskovainenmuttajärki
Työnnä se raamattus perseeseen ja lue vaikka sormusten herraa välillä. Sekin hyvä satukirja.
- jujutsuna
On totta että huulessa on merkki, Myös ääni on kuin naisella kun on persereikää nuollut niin äänijänne halkeaa, Paska kai siihen auttaa näillä ruskean reijän ritareilla"
- hyi hyi hyi hyi hyi
Kaikki huuliherpestä kantavat naiset ovat saastaisia huoria
- tsipaduikkeli
Riippuu vähän huulista :D
- Puhdas peli.
tsipaduikkeli kirjoitti:
Riippuu vähän huulista :D
Kaikki häpyhuuliherpestä potevat naiset ovat hutsui :D
Kaikki klitorisherpestä potevat naiset saavat isoja orkkuja :D
Kaikki palliherpestä kantavat miehet eivät osaa kuksia :D - näppislomalle
Puhdas peli. kirjoitti:
Kaikki häpyhuuliherpestä potevat naiset ovat hutsui :D
Kaikki klitorisherpestä potevat naiset saavat isoja orkkuja :D
Kaikki palliherpestä kantavat miehet eivät osaa kuksia :Dvoi näitä lapsia :(
- kuis.on
Panin eilen Kenoveevaa. Ensin vittuuseen ja sitten perseeseen. Tiedättekö, onko hänellä kuppa eli aids?
- DIGITALBEAT
TÄHÄN AUTTAA TIETENKIN DIGITALBEAT ANAALITAPPI SARJA!!!, Tappi perseeseen ja menoksi taas, auttaa 100% varmasti!! =)
https://www.huuto.net/kayttaja/200545 - Tartuntasaatu
Mulla oli tippuri kun sain sen laivalla railakkaan yön jälkeen. Sitten naitiin yhden K-vetisen miehen kanssa ketä tapailen jo vuosia. En tiennyt tartunnasta vielä,silloi. Pitäisköhän noille miehille kertoo että seuraavat tilannetta. Niitä on parikin. Omalle ukolle en uskalla puhua. Mitä mieltä olette? Itse hoidatin taudin pois kun alko visva valumaan.
- ååååååååååååååkkkkkk
nyt valehtelet, kiuruvedellä on pelkkiä puppulipoikia ja siksi väestö vähenee koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502