Rakastan sinua oikeasti

Rakastan sinua

Olet jollakin ihmeellisellä tavalla onnistunut valtaamaan minut kokonaan.

Enää et ole vain mielessäni....nyt "tunnen" sinut jatkuvasti koko kehossani.

En oikein edes osaa sitä sanoin kuvata, mutta tuntuu ihan kuin jokin aalto pyyhkäisisi läpi kehon....ja lopun aikaa on vain sellainen värisevä odottava tunne...

Mitä oikein olet minulle tehnyt!

27

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro se hänelle irl

      Se on hienoa että tunnet toisen ihmisen noin voimakkaasti. Nyt enää uupuu se että otat siihen ihmiseen oikeasti yhteyttä.

      Rakkaus on ihana asia.

      • ..aloittaja..

        Kerron heti, kun hän antaa siihen mahdollisuuden.

        Siihen asti kerron sen vain täällä.


      • oletko m vai n ?
        ..aloittaja.. kirjoitti:

        Kerron heti, kun hän antaa siihen mahdollisuuden.

        Siihen asti kerron sen vain täällä.

        Mikset saa mahdollisuutta? Etkö voi vain marssia hänen eteen ja kertoa kaiken tuon?


    • lottamari<3

      Sitä minäkin olen kysynyt monta kertaa "mitä oikein olet minulle tehnyt"

      Kyllä, hän on minussa ja minä olen hänessä. Rakkauden kokemus on lähes uskonnollinen kokemus, jota voisi verrata noihin Jeesuksen sanoihin "minä olen isässä ja isä on minussa"...no joo, ehkä huono vertaus, mutta...siltä rakkaus tuntuu.

      Jos Jumalaa on vaikea ymmärtää ja kuvata, niin myöskin rakkautta on vaikea kuvata ja selittää. Jumala on rakkaus ja me olemme tuon selittämättömän tunteen kohde ja se on tunne, joka tekee meidät eläviksi ja saa meidät tuntemaan, että ELÄMME...joo, ehkä ei voi verrata, mutta...

      Sinua minä rakastan, sinut minä tahdon. Tahdon, että olet minun yhden naisen pelimieheni, kuten Jukka Poika laulaa :)

      http://www.youtube.com/watch?v=u3QFkLs2A2Q

      Pelitä mua :D

    • Tiedän tunnen itsekin

      Kiva kuulla!

    • k-nainen

      Avaa koko sielusi hänelle ja rakasta. Rakkaus on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua.

      • sivuhuom

        Toki, jos on onnellisessa asemassa ja saa myös vastarakkautta. Muuten en sanoisi niinkään..


    • Se tunne

      Ihan samoin ajattelin tänään yhdestä miehestä.

    • eräältä

      Täällä myös,onse ihme ja kumma,miten joku voi vallata mielen ja ihmisen niin täydellisen totaalisesti.Mahtavaahan se olisi jos itsekin sen toisen mielen olisi saanut samanlailla vallattua :) Toivottavasti pääset kertomaan asian hänelle piakkoin!

      • Entiseen ei paluuta

        Minä tunnen samalla tavalla kuin aloittaja. Ihmeellistä ja käsittämätöntä.

        Aikaa on kulunut ja luulin, että tunteet viilenevät. Niin ei ole käynyt. Ajatuksissani kerron asioita hänelle, ja olen hetkittäin lapsellisen onnellinen . . . kun häntä ajattelen. Ja uskon, että hän ymmärtää. Jotain on tapahtunut vähitellen, melkein huomaamatta ja yllättäin. Hän sen teki - valloitti sydämeni!

        Valtaus on tapahtunut, näin on käynyt.


    • no mika se tänne

      pitää kirjottaa? mitä iloo siitä kelleen täällä on?

      • Nyt kysyn?

        Eikö rakkaus-palstalle kirjoiteta juuri siitä tunteesta, minkä vallassa elää? Vai mistä aiheesta sitten?


      • ajatus kateissa?
        Nyt kysyn? kirjoitti:

        Eikö rakkaus-palstalle kirjoiteta juuri siitä tunteesta, minkä vallassa elää? Vai mistä aiheesta sitten?

        no tietysti se kerrotaan sille kyseiselle ihmiselle eikä tänne tyrkyille jotka vastaa kutes yllä että tiedän, tunnen ym. kiva kuulla. ne pilaa kaiken täällä.


      • hah hah
        ajatus kateissa? kirjoitti:

        no tietysti se kerrotaan sille kyseiselle ihmiselle eikä tänne tyrkyille jotka vastaa kutes yllä että tiedän, tunnen ym. kiva kuulla. ne pilaa kaiken täällä.

        Rakkaus-palstalle kirjoitetaan juurikin tällaisista. Älä ap ota itseesi näistä, tuokin purkaa pahaa oloaan. Tänne pitäis vaan kirjoittaa ja purkaa, muttei lukea. Sellasta paskaa puolillaan kuitenkin nää palstat. Ihmiset ei voi hyvin.


    • Oikeastiko?

      Eikö se silloin myös kerrota oikealle henkilölle eikä tänne lokaan ja saastaan?

      • Nyt kysyn?

        Oikeassa (Oikeastiko?) olet, kyllä kerrotaan kohteelle, tietenkin. Asiat eivät ole niin yksioikoisia ja jokaisella on omat syynsä toimia itselleen sopivalla tavalla.

        Kauniisti kirjoitettu viesti ei ole koskaan saastaa. Rakastunut näkee ja kokee kohtaamansa ihmiset kauniina ja arvostaa heitä. Myös eri tavalla ajattelevia.
        Täällä kohtaa monenlaisia kirjoituksia ja vihaviestejäkin. Ne sivuutan, koska ei pahaa kannata painaa mieleensä. Ihan rakkaudella kerron . .


    • Nettikirjoitus on va

      nettirakkautta, kaukana oikeasta.

    • kaikki irl tapahtunu

      jep. Olen samaa mieltä. Jos ei ole mitään tapahtunut irl ja näiden juttujen perusteella toimii...niin vittu paska säkä.

    • Tahdon

      voimalla tekee ihmeitä

    • Kuvasit paremmin

      Itsellä ollut sama tilanne, että toinen tuntuu kehossa koko ajan.

      On jotenkin varma olo siitä että toinen on olemassa juuri minulle, vaikken sitä vielä tiedä.

    • kerro tosiaan irl

      Kyllä te kohtaatte siinä asiassa jos se toinen ajattelee niinkuin minä..

    • Tuskastunut jo

      Joku vinkki, joku pieni vihje edes kenelle?

      • Aloittaja..

        Eräälle kultaiselle miehelle, joka vielä etsii itseään...


    • täyttä kultaa

      millä tavalla etsii?

      • aloittaja jatkaa

        Noh, ei ilmeisesti vielä tiedä mitä tuntee vai tunteeko sittenkään mitään..ja, jos tuntee, voiko siihen luottaa.... haluaako olla yksin vai kaksin vai mitenkä....näin ainakin olen ymmärtänyt..

        ... minulla on kuitenkin omat tunteeni...eivät ne siitä miksikään muutu :)


    • ÄläNytInnostuLiikaa

      Älä nyt liikaa innostu. Ajattelin pyytää sinua ekax leffaan ja sen jälkeen uimahalliin. Lähtisitkö leffaan ekax ??? Katotaan sitten joskus paljon myöhemmin mitä sitten tehdään ...

      Eipä paljon huvita hypätä sänkyyn heti alkajaisiksi. Typerä ajatus. Todella typerä !!!

    • Jaa, mä voisin

      kyllä periaatteessa hypätä aika nopeasti sänkyynkin, vaikkei ole tapana toimia niin ikinä muuten. Tää onkin ollut aika erityinen juttu. Leffa saisi sitten olla edes aika hyvä jotta siihen jaksaisi siinä keskittyä ja uimahalleista mä en liiemmin pidä. Pidän merestä, joista ja järvistä, tässä järjestyksessä vieläpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe