Näkikö kukaan lauantaina 11.5 klo10.30-11.30 kun Prisman parkkipaikalla pyörätien vieressä lähellä pääovia joku ajotaidoton luultavasti peruutti hopeisen Ford Mondeon perään?
Tämä raukkamainen selkärangaton pelkuri pakeni paikalta jättämättä yhteystietoja.
Onneksi paikka on niin että huomenna kun pääsee Prisman valvontakamera kuvia tutkimaan näkyy todennäköisesti syyllisen rekkari valvontakamera kuvista, mutta toki silminnäkijä havainnotkin kelpaavat.
Silminnäkijöitä 11.5 Prismassa klo n.11.00
14
932
Vastaukset
- Ilmiselvästi
Joo näin, se oli Pottu-Paavo.
- BimmeriR6
Törmäilkääpä mun autoon, edessä, takana ja sivuilla kamerat tallentamassa :D
Ja jos karkuun luikkii, ottaa eka turpaan ja sit tallenteet poliisille ja lasku korjauskuluista...Buahahahahahahahaha!- pimpelibompeli77
Sullahan on puutteellinen varustus, kun ei ole kameraa katolla eika alustassa.
Jos meteoriitti tipahtaa rotiskon päälle tai maanjäristys vaurioittaa ropposta,
syytät meitä rehellisiä lajitovereita! - Uhoa vaan
Ja kait ne kamerat kuvaa senkin turpiin lyönnin...
- aHDINMÄÄRÄTAHDIN
Sulta pelleltä turpaan?? Mä vähän epäilen ,BUAHHAHHAA!
- kpkpkpopokp
Mihin muka silminnäkijöitä tarvitset, jos on kamerakuvaa olemassa? Niinpä... ei ole valvontakameran kuvia, saati todistajia. Pitää kärsiä omissa nahoissa, valitettavasti. Itselle on käynyt ihan samoin Prisman pihalla.
- amg merse
kun ajelen amg mersedekselläni saattaa johtotähti parkista peruttaessa hipaista riisi kuppia tai korean ihmettä. Mersefekseen ei tule edes naarmuja mutta nämä ritsat menevät lunariin
- Näin tänään.
Voi,että on taas järkeviä kirjotuksia tänne kirjoitettu.Joka kerta olipa sitten aihe mikä tanaansa,niin näitä vähäjärkisiä kyllä löytyy.
- Vanha Autoilija
Maailma on muuttunut hyvä ystävä!!!
Herääs vähän!!! Ennen autoiljat varoitti toisiaan poliisien tutkasta, kaikesta missä jotenkin jää kiinni jostain rikkeestä.
Tänä päivänä kaikki soittaa hätäkeskukseen, heti kun jotain epäilyttävää näkyy...
Luuletko että kanssa-autoilijat sinua järin paljon tuolla asenteella auttaa...
ääää ööö- Selkärangallinen
Kenelle vastasit? Olen ensimmäisen viestin kirjoittaja, olisitko ystävällinen ja kertoisit mikä minun asenteessa muka on vikana? Minun pitäisi olla tyytyväinen kun joku kolhii autoa?
Mielestäni asenne on sillä kolhijalla vialla, kun karkaa paikalta. Vai onko sinun mielestä oikein kolhia toisten autoja?
Kaikkien autot ei nimittäin ole täynnä lommoja ja naarmuja, emmekö me niitä autoihimme kaipaakkaan.
- Oll-aan
Iisalamessa
- Kelju K-Kojootti
Just käytiin uudelleen törmäilemässä sinun autoon, käyppä kattomassa tuli hyvät jäljet. Eikä taaskaan jääty kiinni. Maalattiin vielä väärinpäin oleva hämähäkki sinun auton tuulilasiin, että autosi uuden muotoilun edelläkävijä. :)
- Taneli
Prisman kävijät; Muuttakaa lähemmäksi Prisman palveluja, niin ei tarvitse autolla lähteä asioimaan.
Pellit eivät kolise ja jää turhat kalapaliikit pitämättä.- Älkää valittako
Mitenkä olisi jos tekisitte jonkinlaisen addressin tai palautteen suuremmalla joukolla, että parkkialueelle laitettaisiin kameravalvonta kuten on muuallakin Prismoissa. Kameravalvonta olisi helppo toteuttaa tämän nykyisen laajennuksen ohessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571