Tässä pari hyvää kirjaa lääketieteen salaliitosta ja isovelijärjestelmästä..
Seuraavassa pieni lainaus kirjasta Yves Delatte: Rokotukset..
----
Kuten George Orwellin kirjassa "1984" meidän aikamme "isoveli" voisi olla lääketieteellinen järjestelmä. Terveyskeskusversosto valvoo ihmisiä ja tutkii huolellisesti heidän rokotustodistuksiaan.
Lapset rekisteröidään ja heidän terveyttään valvotaan päiväkodeissa ja kouluissa. "Isoveli" rahoittaa lehdistöä ja joukkotiedotusvälineitä sekä valvoo käskynhaltijoidensa (lääkärit), sotilaidensa (sairaanhoitajat) ja virkamiestensä ja kenraaliensa (spesialistit, ylilääkärit ja kirurgit) puuhia. Suuret silmät ja suuret korvat ovat joka paikassa. Systeemi pelottele vanhempia ja lapsia kehdosta hautaan. Lääketieteen kieli on sotilaallinen kieli. (Torjutaan sairauksia, hyökätään mikrobeja vastaan jne.) Ihmiset on rokotettava yhteiskunnan "terveyden" ja "turvallisuuden" vuoksi. Kaikissa mahdollisissa julkaisuissa julkaistaan päivittäin ja viikottain vääristeltyjä tilastoja ja lausuntoja.
----
Kannattaa tutustua myös Viera Scheibnerin kirjaan Rokotukset (tieteelliset tutkimukset 100 vuoden ajalta osoittavat että rokotteet ovat isku immuniteettijärjestelmää vastaan).
Orwellin maailma on jo täällä!
6
153
Vastaukset
- Olli Rolli
Tämä on vasta jäävuoren huippu. Monista tehdään mielisairaalan potilaita tekastuilla väitteillä niinkuin moni teistä trolleista tietää.
- foljo en deux
Miksi miksi miksi?
13.5.2013 12:47
Kyseessä oli kaksi eri vastaajaa, mutta sinähän et sitäkään tajunnut.
Vuodesta toiseen tapahtuu kauheuksia, koska ihmiset tai ainakin osa ihmisistä on väkivaltaisia, mielisairaita, tai ihan vaan kyrpiintyneitä. Kyllä maailmaan pahuutta on mahtunut ja mahtuu ilman ensimäistäkään salaliittoa.
tyhmäkinen
13.5.2013 12:51
No jos olet itse Ohukainen niin mikset ilmoittaudu Janus Putkoselle. Hänhän sitä asiaa tutkii vai kirjoititko tämänkin artikkelin kun näytät asioista tietävän.
Lätty
13.5.2013 12:04
Kysyin Trollilta vastausta hänen väitteeseen ja että miks sitten ite pyörii meidän parissa.
''Ja kyllä. Kyllä ainakin minä luulen sinua ja muitakin false flag koohoja tyhmiksi. ''
*No miksi ite pyörit täällä?*
Niin hän vastaa.
''to see how gullible people are.''
Nimimerkki tyhmäke kirjoitti tuon: ''Ja kyllä. Kyllä ainakin minä luulen sinua ja muitakin false flag koohoja tyhmiksi. ''
Ja nikkinikkari 133 vastasi kysymykseeni tyhmäkkeelle:
''133
13.5.2013 02:17
For the fun of it. Amuses me to no end to see how gullible people are.''
Ja nimimerkki ''miksi miksi miksi'' vastaa ''lättylle'':
''Kyseessä oli kaksi eri vastaajaa, mutta sinähän et sitäkään tajunnut.
Vuodesta toiseen tapahtuu kauheuksia, koska ihmiset tai ainakin osa ihmisistä on väkivaltaisia, mielisairaita, tai ihan vaan kyrpiintyneitä. Kyllä maailmaan pahuutta on mahtunut ja mahtuu ilman ensimäistäkään salaliittoa.
Ja nimimerkki ''tyhmäkinen'' kysyy nimimerkki ''lättyltä'':
'' No jos olet itse Ohukainen niin mikset ilmoittaudu Janus Putkoselle. Hänhän sitä asiaa tutkii vai kirjoititko tämänkin artikkelin kun näytät asioista tietävän.''
Keskustelu nimimerkkien välillä tuntuu vähän oudolta. Olen lukenut jostain täällä psykologisesta ilmiöstä ''follie en deux''. Onko tämä sitä vai montako teitä oikeesti on folliehattuja täällä? - closed2
Nikkejä on siis - tyhmäke, 133, lätty, miksimiksimiksi ja tyhmäkinen keskustelemassa samasta aiheesta. Montako kirjoittajaa todellisuudessa on jos lasken itseni nyt mukaan. Onko tämäkin vasta jäävuoren huippu ja kirjoittajia onkin vain yksi joka lähettää terveisensä itselleen täältä suljetulta.
- closetti
Nikkejä on siis -- tyhmäke, 133, lätty, miksikiksimiksi ja tyhmäkinen.
Kaikki keskustelevat samasta aiheesta. Onko tämäkin vasta jäävuoren huippu ja kirjoittajia onkin vain yksi minut mukaan lukien joka lähettää itselleen terveisiä täälltä Niuvanniemen suljetulta. - Orwelli housu
Nyt sotkit vähän nikkejä. Se oli ryhmäke joka kysyi tyhmäkkeeltä joka piti 113:a tyhmänä sillä tuo oli kysynyt lukijoilta josko he pitivät häntä tyhmänä kun tuo oli sanonut lukijoille:''ihan selva False Flag operaatio. Eihan sinne tehda mitaan seuramatkoja Suomesta. Luuletteko minua tyhmaksi?'' johon tyhmäke oli vastannut lukijoidwn puolesta että ''Ei seuramatkoja, mutta kyllä sinne pääsee matkustamaan. Maan nimi kirjoitetaan Suomassa Jemen, ei Yemen.
Ja kyllä. Kyllä ainakin minä luulen sinua ja muitakin false flag koohoja tyhmiksi.''
johon ryhmäke oli kysynyt tyhmäkkeelta että miksi hän sitten pyörii näiööä sivustoilla johon taas 113 oli vastannut että huvin vuoksi nähdäkseen kuinka hyväuskoisia ihmiset täällä on johon lätty oli ryhmäkkeen nimissä vinoillut jotain 113:lle hänen ylimielisyydestään jbe jne loputtomiin - mconen
PROPAGANDAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502