Ylöjärven TK

Asuntilan Erkki

Onko muut saanet aikoja varattua, kolmena viime kertana aikaa sairaalle lapselleni varatessani on sanottu ettei ole aikoja. Siis mitä ihmettä, eikö tässä kunnassa ole julkista terveydenhuoltoa? Neuvottu menemään päivystykseen jonottamaan, kerran siellä kävimme odotosaulan jonottajat eivät vähentyneet tunnin aikana, muutama tuli lisää.

Kannattaisi varmaan kunnan ohjata hieman lisää resursseja kuntalaisten terveydenhuoltoon. Asuimme ennen Nokialla ja siellä sai aina ajan sairaalle lapselle!

No onneksi itsellä on työterveyshuolto ja lapset olen sitten käyttänyt Pihlajalinnassa.

11

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko oikein?

Kantele aluehallintovirastoon. Hammaspuolelle on saanut viime aikoina paremmin aikoja. Uhkasakot pistävät yrittämään. Kaupungin terveyspuolella on säästösyistä lähdetty siitä, että ne joilla on varaa, pakotetaan käyttämään yksityisiä. Veroja toki joutuu maksamaan entiseen malliin. Ehkä jopa enemmän, kun ensi vuoden talousarvio saadaan kasaan.

Ai niin ... minulla on käsitys, että joillekin aikoja löytyy erittäinkin hyvin. Eli maksat veroja, jotta julkisen puolen sisäpiiriin kuuvilla on käytettävissään yhteisillä varoilla maksetut terveyspalvelut - yksinoikeudella!

• Ekonomi harjusta

Normilekurille sain ajan kolmessa päivässä, hammaslääkärille piti odottaa melkein kuukausi,mutta ihan siedettävä aikahan tuokin.

Syy joustavaan ja asialliseen palveluun lienee puhtaasti se, että olen hyvämainen, työssäkäyvä veronmaksaja. En siis yhteiskunnan elättinä kaljaa lipittävä pitkäaikaistyötön Metsäkylästä.

P.S. Menisitte tekin pummit töihin.

• veronmaksaja minäkin

Työssäkäyvänä, mutta ilman suhteita kaupungin päättäjiin ja ilman kouluksen suomia titteleitä, olen huomannut, että meillä on hyvät lääkärit. Ne löytyvät Pihlajalinnasta. Kiitos myös kyseisen yrityksen hoitajille jotka eivät leiki lääkäriä vaan antavat ajan oikealle lääkärille, joka tutkimalla selvittää mikä potilasta vaivaa ja hoitavat sairauden syytä, ei ainoastaan sen oireita buranalla. Terveyskeskus palasi takaisin 70-luvulle, hoitajat diagnosoivat jo puhelimessa soittajan sairauden tutkimus- ja hoitotarpeen, yleensä siihen tuntuu auttavan burana. Vallankäyttö heillä alkaa olemaan jo melkeinpä pahempaa kuin Kelan ja vakuutusyhtiöiden lääkäreillä. Kiitos Pihlajalinna, veromarkoilleni en saa kotikaupungissani vastinetta, mutta oikealle lääkärille pääsen ottamalla teihin yhteyttä.

• Toinen nettomaksaja
        veronmaksaja minäkin kirjoitti:

Työssäkäyvänä, mutta ilman suhteita kaupungin päättäjiin ja ilman kouluksen suomia titteleitä, olen huomannut, että meillä on hyvät lääkärit. Ne löytyvät Pihlajalinnasta. Kiitos myös kyseisen yrityksen hoitajille jotka eivät leiki lääkäriä vaan antavat ajan oikealle lääkärille, joka tutkimalla selvittää mikä potilasta vaivaa ja hoitavat sairauden syytä, ei ainoastaan sen oireita buranalla. Terveyskeskus palasi takaisin 70-luvulle, hoitajat diagnosoivat jo puhelimessa soittajan sairauden tutkimus- ja hoitotarpeen, yleensä siihen tuntuu auttavan burana. Vallankäyttö heillä alkaa olemaan jo melkeinpä pahempaa kuin Kelan ja vakuutusyhtiöiden lääkäreillä. Kiitos Pihlajalinna, veromarkoilleni en saa kotikaupungissani vastinetta, mutta oikealle lääkärille pääsen ottamalla teihin yhteyttä.

Minulla oli vaiva, joka lähti kullä tulehduskipulääkkeellä, kun hoitaja neuvoi. Kävin kuitenkin lopulta oikeassa lääkärissä. Otettiin heti röntgen kuva. Löydetyn vian perusteella annettiin täsmäharjoitukset. Kipu lähti ja nyt tiedetään, mistä etsiä vikaa, kun enemmin tai myöhemmin mennään ambulanssilla.

'Veronmaksaja minäkin' nimimerkin kanssa on kokemukseni mukaan helppo olla samaa mieltä, syystä!

• Perustuslaki nyt

Varmaan aika vanha ekonomin koulutus kun ei perustiedot laista ole hallussa?
        Tai Uppsalan ekonomi?
        Tasa-arvoinen kohtelu kuuluu kaikille ja samalla tavalla on kohdeltava niin pummia kun ökonoomia terkkarissa. No nyt sulta ton kirjoituksen myötä maine meni aika huonoksi, mä ainakin inhoon sua.

• työtön.

P.S. Menisitte tekin pummit töihin.

Kerro miten sinne töihin noin vain mennä. Niin sitten menen. Hankalaa on jos työnataja ei valitse. Eiköhän monilla muilla työttömillä ole ihan sama ongelma, että haetaan töitä, mutta työnataja ei valitse.

• ai vai ekonomi

Älä sinä mieltäsi pahoita harjun ekonomin kommenteista. Tuolla hänen arvo- ja ajatusmaailmalla ei ekonomin sivistystasoa ole hankittu edes villeimmissä unelmissa. :)

• ei onnistu.

Juu olisi he hienoa jos vois vaan mennä töihin. Mitenkähän se töihin meneminen ekonomin mielestä tapahtuu? Kävellään tehtaan portista sisään ja sanotaan työantajalle, että minä tulin nyt töihin kun käskettiin suomi24 palstalla mennä töihin.

• Ekonomi Harjusta

Turhaa rutinaa, etteikö muka töitä olisi. Menkää metsään marjoja poimimaan pummit, kun aikaa kerran näyttää olevan. Verovapaata, hyvin palkattua työtä.

• wv wvw

Okei. entäs sitten talvella.? Varmaan ehdotat, että menkää luomaan lunta, mutta kukas maksaa palkan?

Tarkoitinkin lähinnä sitä, että niihin töihin ei voi mennä josta työnataja maksaa palkkaa jos se työntaja ei sinne ota.

• Apua, kiitos

Ylöjärvellä 2kk asuneena kahden lapsen(6kk&5v) äitinä, EN OLE KERTAAKAAN(3kertaa) päässyt terveyskeskuksen lääkärin vastaanotolle. Ennen juhannusta 6kk ikäinen lapsi oli aivan tukossa ja hengitti raskaasti - päivytyksessä odotimme 2 h, jono ei lyhentynyt ja lopulta lähdimme Terveystaloon = laskua 85e. Seuraavalla kerralla lapsi(6kk) hieroi korviaan ja oli ärtynyt, ylöjärven terveyskeskuksen päivystyksessä EI AIKOJA = taas terveystalo=85e laskua. Lapsi 5vee, yskii ja krohisee(aiemmin yskään määrätty yksityisellä ventoline piippu, jota lapsi ei osaa käyttää vanhemman neuvoista huolimatta), soitto terveyskeskuksen päivystykseen - vastaus puhelimeen 1h soittelun jälkeen; Älkää tulko, onhan lapsella jo lääkettä. Suivaannuin ja soitin ensimmäiselle sairaanhoitajalle, jonka numeron löysin, 5 min ja e-resepti apteekissa. Myönnän köyhyyteni ja minulle tuo 170e on iso raha maksaa lääkäripalveluista, koska Suomessa terveyspalvelut katetaan verorahoin(terveyskeskus, neuvola jne). Olen tehnyt näistä kaikista kolmesta tapauksesta muistutuksen ja sen lisäksi olen välittänyt omat kokemukseni AVIin. Neuvonkin, Teitä muita toimimaan samoin, sillä jos emme itse anna palautetta suoraan vaan jupisemme suomi24-palstalla, voinemme olla varmoja ettei mitään muutoksia tapahdu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe