Jaksatko sä vielä

Kysymys maanantaihin

uskoa tähän meidän juttuun?

51

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun saisin edes

      nähdä sinua viikottain! Ikävä on sanoinkuvaamaton ja näkemättömyys kasvattaa mielessä mörköjä-> olenkin kuvitellut kaiken omassa päässäni, et enää edes muista minua, ja kun näet taas pitkästä aikaa, koet ahaa- elämyksen "ainiin olihan toikin olemassa" ;)

    • Kulmapöydässä

      Riippuu siitä, onko meillä menneisyys. Jos on, vastaus on ei. Jos olemme vasta tutustumassa, niin olen kyllä liikkeellä avoimin ja vilpittömän mielin. Nyt on ollut paljon muuta, etten ole ehtinyt oikein miettiä. Mutta eiköhän se matsi järjesty.

      • iliman muuta jaksan

        luotan sinuun.


      • utelias20

        Mikä matsi?:)


      • Viim.viim.ed.
        utelias20 kirjoitti:

        Mikä matsi?:)

        Sellainen urheiluhenkinen matsi. En kerro tarkemmin.


      • kaikki muu tärkeämpää
        Viim.viim.ed. kirjoitti:

        Sellainen urheiluhenkinen matsi. En kerro tarkemmin.

        Et vaikuta kovin kiinnostuneelta...


    • eräälle rakkaalle, pus

      Uskon ja toivon...en osaa olla erossa, on niin kova ikävä. Uskotko sinä?

      • Kyllä minäkin

        Uskon vaikka se välillä tiukkaa tekeekin. Kaipais jo jotain ratkaisua ja nopeaa ;)


    • minäjahän

      Uskoni on horjumaton :)

    • Jaksan kyllä

      Uskon kyllä.

      Ei tää voi olla ihan mitään sanomatonta, kun näin sydämessä tuntuu koko ajan.
      Ajattelin tietoisesti tai en....

    • Miten toimit

      Satuihin ei voi uskoa.

    • pitkä pinna

      Uskon niin kauan kun mielessä ja kropassa tuntuu tältä. Vaikka kyllähän tämä touhu kieltämättä hermoja ja uskoa välillä koettelee.

    • ¨¨¨¨

      Rehellisesti: en.

      Miehelle.

    • Haluaisin..

      ja lisäksi haluaisin uskoa noin 10000 1 asiaan, mut mikään ei ole varmaa

    • eijuma.

      kaikki uskoo ja luottaa, tuntemattoman kyssäriin. ilmankos te ootte täällä. eikä koskaan tapahdu mitään oikeaa teidän jutuissanne. säälittävää.

      • mikähän sun

        daijun pitää jumissa tällä palstalla???


    • tottakai uskon.

      kun vain aina tietäisi tarkalleen, että mikä viesti osuu omalle kohdalle, niin olisi helpompaa tämä edistyminen, mutta sanon kuitenkin ja kysyn, että mitä me nyt tehtäisiin?

    • Lätkässä.

      Kiinni katseessa, kiinni tunteessa, kiinni kosketuksessa. Liittyy aika tavalla kaikki ja kaikki liki tapahtunut..

    • Hiipunut hiillos

      En oikein kyllä usko enää. Usko hiipui tässä vähitellen ja vähin äänin. Kaikkea toivoa ei silti pidä ihmisen menettää. Elämässä voi sattua ja tapahtua - mitä tahansa.

    • oletko ollut?

      Niin monta kertaa täällä tuon saa lukea,oletko kuitenkin keskusteluyhteydessä hänen kanssaan?

    • mä vaan

      Toki jaksan. Kaikki kääntyy velä hyvin päin.

      • mää vaan

        Milloinkahan tämä tapahtuu? ;)


      • ei koskaan.
        mää vaan kirjoitti:

        Milloinkahan tämä tapahtuu? ;)

        tietenkään.


    • juust1

      ... kyl.

    • kaksi kyyhkyä

      Katsoin juuri kristallipalloani, näyttää siltä että menette yhteen ja tulee vesisateinenkesä.

    • jaksanuskoaikuisesti

      Usko, toivo ja elämäni rakkaus siinä kolme asiaa, jotka mieleni valtaa aina vaan.

    • ok- tyyppi

      Jaksamisesta en tiedä, mutta uskon siihen, ettei mikään ole mahdotonta, niin kauan kun henki pihisee. Jos me molemmat halutaan ja välitetään toisistamme, niin miksikäs en uskoisi.

    • Ei ole mitään meitä

      ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Kunhan pohdin juttuja ja suutani soitan, koetan olla kiltti, ei enää vitutakaan kovin usein.

    • toivo epä

      Kunhan ensiks jaksais uskoa huomiseen,ni siinä olis jo uskoa.

      • öitä--

        Päivä kerrallaan, siinäkin riittää.


      • M>M
        öitä-- kirjoitti:

        Päivä kerrallaan, siinäkin riittää.

        Huomenna tulee mahtava päivä ja on aikaa jutella? Hyvää yötä rakas ja vauhdikkaita unia.


    • m>n lähelle mut kaus

      Kun toinen on sanonut ei kauan sitten, niin turha tässä enää uskoa..

      Vielä kun joskus pääsis omista tunteista eroon :(

      • kaduttaa

        se "ei", mutta ei sitä enää takaisin saa.
        n > m


      • no regrets
        kaduttaa kirjoitti:

        se "ei", mutta ei sitä enää takaisin saa.
        n > m

        Et voi tietää ellet kerro sille toiselle.


      • kaduttaa
        no regrets kirjoitti:

        Et voi tietää ellet kerro sille toiselle.

        Mennyt. Myöhäistä. Ei enää.


    • Tottakai, onhan

      tässä jo pari vuotta itkeskelty ja kärvistelty. Että miksei sillä samalla uskolla.

      • M>naiselleni

        Mieltään voi muuttaa,liian jyrkät "ei"päätökset on kumottavissa ja elämänlaatu paranee.


      • ajatus
        M>naiselleni kirjoitti:

        Mieltään voi muuttaa,liian jyrkät "ei"päätökset on kumottavissa ja elämänlaatu paranee.

        Hmmm...riippuu, mistä roikkuu. Ei kaikkeen kannata suostua. Joskus aito rakkaus jaksaa odottaa, uskoa ja toivoa, löytää tien toisen sydämeen.


    • Yksvaan.

      Jos aloittaja sattuis olee yks m nainen niin vastaan et pakko kai tässä on alkaa uskoo tähän ns.juttuun vaikka mitään ei ole edes kunnolla alkanukkaan. Sisuksissa asti nää fiilikset tuntee joka päivä ja olo on vähintäänkin tukala.

      • kyselijä.

        missä päin?


    • w77i5ietu

      sulle v - kyllä

    • Empä ole ehtiny

      miettimään, mutta jos palataan syksymmällä, vaikka marja-aikaan uudestaan asiaan. Mullon siellä puskissa aikaa miettiä. Nyt painaa kiireet, ja keskittyminen herpaantunu jo välillä että olin jo unohtanu koko jutskan.

    • lottamari<3

      Jos tuota täytyy toiselta kysyä, niin epävarmalla pohjalla ollaan, eikä se juttu ole mitään rakkautta vaan jotain missä epätoivoisesti roikutaan vaikka jo on huomattu, että ei se kukko käskemällä laula.

      • 19+13

        Ei näitä noin vakavasti kannata ottaa. Eiköhän ihmiset vastaile näihin vaan aikansa kuluksi. Tuskin kukaan oikeasti kuvittelee, että just se oikea vastais ja vaikka vastaiskin, niin mikä noista se sit olis. Oikeat suhteet hoidetaan irl.


      • sinun oma
        19+13 kirjoitti:

        Ei näitä noin vakavasti kannata ottaa. Eiköhän ihmiset vastaile näihin vaan aikansa kuluksi. Tuskin kukaan oikeasti kuvittelee, että just se oikea vastais ja vaikka vastaiskin, niin mikä noista se sit olis. Oikeat suhteet hoidetaan irl.

        hei rakas uskon ja rakastan.ihanaa että juuri sinä ja minä liikennevaloissa.vain sulle sydämeni sykkii.ihana sinä.uneksun sinusta aina ja kun näen sinut sydän kurkkuun hyppää joka yö.ja ihan ok olla tääl suomi24 sivulla.voi avoimesti rakastaa ja elää rikasta elämää.


    • 1+2+3+4+5+6+7

      Kelle lie kysymys,,, aika pitkään tässä ainakin on jakseltu.

    • M Mies

      Niin....Kyllä mä siihen uskon että tästä jokin juttu olisi voinut tulla tai ehkä jopa vieläkin voisi tulla. Se kyllä edellyttää sitä että saa muut jutut järjestykseen.

      Eihän siinä muuten mitään järkeä oo eikä siitä silloin mitään voi tulla.

      Se on sitten toinen juttu jaksatko odottaa sitä ???

    • sentään niin

      tyhmä ole..
      tyhjän sa pyytämättäkin.
      samoin myös jotain pyytämällä näköjään.

      • jaksan

        uskoa, se mikä meitä yhdistää. ..


      • aika taas toivotella
        jaksan kirjoitti:

        uskoa, se mikä meitä yhdistää. ..

        Hyvää yötä


    • öitä._.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe