Hola Amigos
Nyt on taas se aika, kun Pattayalla on ravintolat vaihtamassa vetäjää edulliseen hintaan. Lisäpontta edulliselle tilanteelle aiheuttaa venäläisten yritysten vetäytyminen Thaimaan alueelta (odotettavissa 2013 -2014 varausten määrän pudotus 40%).
Ottakaa rohkeasti yhteyttä alueen suomalaisiin toimitiloja välittäviin yhtiöihin, jotta alkutaival on mahdollisimman kevyt ja siten liikkeellelähdön onnistuminen varminta.
Tervetuloa ravintola-alan yrittäjäksi
15
612
Vastaukset
- onnea vaan
Jos aikoo Thaimaassa tehdä pientä voittoa , kannatta tuoda iso omaisuus tullessaan.
Osta ravintola saat velat kaupan päälle. Kuuluu vän niin kuin 'kalustoon' - bensa ei halpene
Öljyn hinta laskee ja venäläiset lopettavat velalla matkustamisen. Taisi Masa myydä baarinsa juuri sopivalla hetkellä. Eipä noita velkoja voi ostaa, saatavat voi toki myydä perintäyhtiölle.
Kunhan joku matkatoimisto vaan alkaisi taas järjestää seuramatkoja Pattikselle.- ??????
Mitäh???? Joku uusavuton ei löydä matkaa Pattaylle.
- Reisemann
Tässä sitä jälleen Suomalainen yrittäjä yrittää saada koukkuun toisia Suomalaisia!
Muistakaa kuitenkin, että kaikki mitä Thaimaahan sijoitatte, pitää olla valmis menettämään! - alasta Kiinnostunut
Onpas negatiivisia kommentteja, kivahan tuolla olisi pienessä vihneessä heilua ravintolanjohtajana.
Tulee ihan vanha viisaus mieleen:
Ihan samanlaenen oot kun tuo pässikii: aena oot oekeessa, muut kaekki viärässä.- lonkero5
tuntuu tosi oudolta kun ruotsalaiset saavat ravintolat kannattamaan thaimaassa niin miksi suomalaiset eivät pysty samaan?mennään vaan baariin juomaan ja möykkäämään.olisi tosi kiva kun suomalaisetkin onnistuisivat tässä.phuketissahan janne on pitänyt pikään baaria pystyssä,joten onnea jos löytyy hyvä yrittäjä uskon että asiakkaita kyllä riittää
- hakon fr norway
lonkero5 kirjoitti:
tuntuu tosi oudolta kun ruotsalaiset saavat ravintolat kannattamaan thaimaassa niin miksi suomalaiset eivät pysty samaan?mennään vaan baariin juomaan ja möykkäämään.olisi tosi kiva kun suomalaisetkin onnistuisivat tässä.phuketissahan janne on pitänyt pikään baaria pystyssä,joten onnea jos löytyy hyvä yrittäjä uskon että asiakkaita kyllä riittää
vieläkö homohåkanin kuplettibaari on pystyssä puketissa ?
- Thaimaan tallaaja
Kyllähän Thaimaassa on moniakin Suomalaisia yrittäjiä, eniten kait Pattayalla.
Osa menestyy ja osa on joutunut luopumaan. Sellaistahan se yrittäminen on kaikkialla. Usealla on kuitenkin ollut hyvä pääoma aloittaessaan tai työ- tahi vastaava eläke turvanaan. - sinisiivet
Sellaista, että en ole koskaan ole ollut Thaimaassa mutta nyt pitäisi mennä Bangkokiin heinä-elokuussa.
Miten siellä jaksaa olla? Helle, liikennesaasteet ja muu meno.- sinisiivet
Aha, meni väärään lokeroon mutta voi tännekin vastata.
- laaja nesteytys
sinisiivet kirjoitti:
Aha, meni väärään lokeroon mutta voi tännekin vastata.
Pakokaasuhaitat ovat vähentyneet thaimaassa, koska maakaasu on korvannut suuren osan bensiinistä ja dieselistä. Kuumaahan siellä toki on ja kosteaa, se kannattaa ottaa tosissaan.
- täh ?????
laaja nesteytys kirjoitti:
Pakokaasuhaitat ovat vähentyneet thaimaassa, koska maakaasu on korvannut suuren osan bensiinistä ja dieselistä. Kuumaahan siellä toki on ja kosteaa, se kannattaa ottaa tosissaan.
Ne bangkokin mopot ja skoottorit kulkevat vai maakaasulla. heh heh.
- bankokki
Moni kakka päältä kaunis
- Kiinnostuin heti
Onko esimerkkiä myytävästä ravintolasta ?
ja henkilöstövuokrayrityksestä joka toimittaa pyörittäjät - Perskärpäselle
No mitä kummaa, eikö räkälät toimi ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519