Tervetuloa ravintola-alan yrittäjäksi

ostajan markkinat

Hola Amigos

Nyt on taas se aika, kun Pattayalla on ravintolat vaihtamassa vetäjää edulliseen hintaan. Lisäpontta edulliselle tilanteelle aiheuttaa venäläisten yritysten vetäytyminen Thaimaan alueelta (odotettavissa 2013 -2014 varausten määrän pudotus 40%).

Ottakaa rohkeasti yhteyttä alueen suomalaisiin toimitiloja välittäviin yhtiöihin, jotta alkutaival on mahdollisimman kevyt ja siten liikkeellelähdön onnistuminen varminta.

15

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea vaan

      Jos aikoo Thaimaassa tehdä pientä voittoa , kannatta tuoda iso omaisuus tullessaan.

      Osta ravintola saat velat kaupan päälle. Kuuluu vän niin kuin 'kalustoon'

    • bensa ei halpene

      Öljyn hinta laskee ja venäläiset lopettavat velalla matkustamisen. Taisi Masa myydä baarinsa juuri sopivalla hetkellä. Eipä noita velkoja voi ostaa, saatavat voi toki myydä perintäyhtiölle.

      Kunhan joku matkatoimisto vaan alkaisi taas järjestää seuramatkoja Pattikselle.

      • ??????

        Mitäh???? Joku uusavuton ei löydä matkaa Pattaylle.


    • Reisemann

      Tässä sitä jälleen Suomalainen yrittäjä yrittää saada koukkuun toisia Suomalaisia!
      Muistakaa kuitenkin, että kaikki mitä Thaimaahan sijoitatte, pitää olla valmis menettämään!

    • alasta Kiinnostunut

      Onpas negatiivisia kommentteja, kivahan tuolla olisi pienessä vihneessä heilua ravintolanjohtajana.

      Tulee ihan vanha viisaus mieleen:

      Ihan samanlaenen oot kun tuo pässikii: aena oot oekeessa, muut kaekki viärässä.

      • lonkero5

        tuntuu tosi oudolta kun ruotsalaiset saavat ravintolat kannattamaan thaimaassa niin miksi suomalaiset eivät pysty samaan?mennään vaan baariin juomaan ja möykkäämään.olisi tosi kiva kun suomalaisetkin onnistuisivat tässä.phuketissahan janne on pitänyt pikään baaria pystyssä,joten onnea jos löytyy hyvä yrittäjä uskon että asiakkaita kyllä riittää


      • hakon fr norway
        lonkero5 kirjoitti:

        tuntuu tosi oudolta kun ruotsalaiset saavat ravintolat kannattamaan thaimaassa niin miksi suomalaiset eivät pysty samaan?mennään vaan baariin juomaan ja möykkäämään.olisi tosi kiva kun suomalaisetkin onnistuisivat tässä.phuketissahan janne on pitänyt pikään baaria pystyssä,joten onnea jos löytyy hyvä yrittäjä uskon että asiakkaita kyllä riittää

        vieläkö homohåkanin kuplettibaari on pystyssä puketissa ?


    • Thaimaan tallaaja

      Kyllähän Thaimaassa on moniakin Suomalaisia yrittäjiä, eniten kait Pattayalla.
      Osa menestyy ja osa on joutunut luopumaan. Sellaistahan se yrittäminen on kaikkialla. Usealla on kuitenkin ollut hyvä pääoma aloittaessaan tai työ- tahi vastaava eläke turvanaan.

    • sinisiivet

      Sellaista, että en ole koskaan ole ollut Thaimaassa mutta nyt pitäisi mennä Bangkokiin heinä-elokuussa.
      Miten siellä jaksaa olla? Helle, liikennesaasteet ja muu meno.

      • sinisiivet

        Aha, meni väärään lokeroon mutta voi tännekin vastata.


      • laaja nesteytys
        sinisiivet kirjoitti:

        Aha, meni väärään lokeroon mutta voi tännekin vastata.

        Pakokaasuhaitat ovat vähentyneet thaimaassa, koska maakaasu on korvannut suuren osan bensiinistä ja dieselistä. Kuumaahan siellä toki on ja kosteaa, se kannattaa ottaa tosissaan.


      • täh ?????
        laaja nesteytys kirjoitti:

        Pakokaasuhaitat ovat vähentyneet thaimaassa, koska maakaasu on korvannut suuren osan bensiinistä ja dieselistä. Kuumaahan siellä toki on ja kosteaa, se kannattaa ottaa tosissaan.

        Ne bangkokin mopot ja skoottorit kulkevat vai maakaasulla. heh heh.


    • bankokki

      Moni kakka päältä kaunis

    • Kiinnostuin heti

      Onko esimerkkiä myytävästä ravintolasta ?

      ja henkilöstövuokrayrityksestä joka toimittaa pyörittäjät

    • Perskärpäselle

      No mitä kummaa, eikö räkälät toimi ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe