Mitä ajattelette niistä, jotka eivät ole lestadiolaisia ja miten poikkeatte heistä?
Rehellinen tuomio kiitos?
Kysymys Oulun lestadiolaisille?
45
401
Vastaukset
- Vastausta kiitos
Up
- joopasjooo
Taas yrität saada ihmiset lestadiolaisten kimppuun ja varmaan onnistut siinä koska on ihmisiä jotka haluavat ilkeillä heille.
- vastaus näin päin
En ajattele nykyisin juuri mitään erikoista. Joskus pohdin, että miten kestätte ajatuksen kuolemasta? Sehän tulee kaikille eteen ja mielellään sitä haluaa uskoa, että sen jälkeen pääsee taivaaseen. Vanhempani opettivat, että epäuskoiset tekevät kaikkea väärää jne. En itse kuitenkaan nykyään ajattele niin. Itse poikkean nykyisin vain sillä tavalla, että en ole koskaan käyttänyt alkoholia, en kiroile eikä minulla ole tv:tä. Ulkoisia asioita nuo on.
- niinsemeneeeee
Kaikki pääsee taivaaseen kun kuolevat, ei pelkästään lestadiolaiset.
On tosi itsekästä ajatella että muut eivät pääsisi taivaaseen.- enmene
Onko pakko mennä jos ei taho?
- tyttö
Jumalan käsissä on taivaaseen pääsy ja helvettiin meno. Ihminen ei voi etukäteen tietää. Näin aattelen minä.
- Voijjeesus teitä
tyttö kirjoitti:
Jumalan käsissä on taivaaseen pääsy ja helvettiin meno. Ihminen ei voi etukäteen tietää. Näin aattelen minä.
Taivasta ja helvettiä ei ole! Jokaisen ihmisen perseestä kasvaa kuoleman jälkeen koiranputkea ja madot tämän syö! Se on sitä elämän kiertokulkua. Lestojen on siis turha repiä perseitään puskemalla lapsia maailmaan ja sillä verukkeella lypsää lapsietuuksia ja vältellä töitä, koska taivasta ja helvettiä ei ole!
Lopettakaa ja halkeaa apua
Jos täällä jostain taivaspaikkaa jaettaisiin, niin ihmisyydestä ja rehellisyydestä! - lflflflflflflf
Voijjeesus teitä kirjoitti:
Taivasta ja helvettiä ei ole! Jokaisen ihmisen perseestä kasvaa kuoleman jälkeen koiranputkea ja madot tämän syö! Se on sitä elämän kiertokulkua. Lestojen on siis turha repiä perseitään puskemalla lapsia maailmaan ja sillä verukkeella lypsää lapsietuuksia ja vältellä töitä, koska taivasta ja helvettiä ei ole!
Jos täällä jostain taivaspaikkaa jaettaisiin, niin ihmisyydestä ja rehellisyydestä!ÄYVÄYVÄY!! Koiranputkea kasvaa korvies välissä. Ja persees halakiaa siitä ku naapurin Paavo antaa sulle mäntää rektaaliin. Mutta siitähän sää tykkäät koska oot tosi-lesta.
- tyttö
Voijjeesus teitä kirjoitti:
Jos täällä jostain taivaspaikkaa jaettaisiin, niin ihmisyydestä ja rehellisyydestä!No just tuolla perusteella taivaaseen pääsee. Eli noudattaa käskyjä. Ei se minun mielestä ole kiinni ryhmästä mihin kuuluu.
- Lestavihaaja
tyttö kirjoitti:
No just tuolla perusteella taivaaseen pääsee. Eli noudattaa käskyjä. Ei se minun mielestä ole kiinni ryhmästä mihin kuuluu.
Ai noudattamalla käskyjä pääsee taivaaseen? Kenen käskyjä? voitto sedän " otappa tyttö/ poika pylly paljaaksi, nyt saat siementä"? Mitä jos noudattaa hyvää moraalia ja omaa omantunnon, kohtelee ihmisiä ihmisinä ja ei elä minä minä -asenteella, haluaa kaikille jakaa hyvää eikä ahnehdi itse?
Minä olen sellainen! - nainen211
Lestavihaaja kirjoitti:
Ai noudattamalla käskyjä pääsee taivaaseen? Kenen käskyjä? voitto sedän " otappa tyttö/ poika pylly paljaaksi, nyt saat siementä"? Mitä jos noudattaa hyvää moraalia ja omaa omantunnon, kohtelee ihmisiä ihmisinä ja ei elä minä minä -asenteella, haluaa kaikille jakaa hyvää eikä ahnehdi itse?
Minä olen sellainen!Sinulla on pakkomielle lestadiolaisista et osaa muuta kuin ilkeillä heille.
Ei lestadiolaiset ja lestadiolaiset ihmiset, näissä löytyy hyviä ja ahnehtijoita, kaikenlaisia. - tyttö
Lestavihaaja kirjoitti:
Minä olen sellainen!Jumalan antamaa kymmentä käskyä. Ne löytyvät raamatusta. Jos et usko Jumalaan se on täysin oma asiasi. Minä en päätä toisten taivaspaikoista ei myöskään setäsi Voitto.
Kohtelet ihmisiä ihmisinä? No muistapa tämä minunkin kohdalla. - Lestavihaaja
nainen211 kirjoitti:
Sinulla on pakkomielle lestadiolaisista et osaa muuta kuin ilkeillä heille.
Ei lestadiolaiset ja lestadiolaiset ihmiset, näissä löytyy hyviä ja ahnehtijoita, kaikenlaisia.Kerrotko vähän taustojasi ja kuinka paljon olet lestojen kanssa ollut tekemisissä?
- Lestavihaaja
tyttö kirjoitti:
Jumalan antamaa kymmentä käskyä. Ne löytyvät raamatusta. Jos et usko Jumalaan se on täysin oma asiasi. Minä en päätä toisten taivaspaikoista ei myöskään setäsi Voitto.
Kohtelet ihmisiä ihmisinä? No muistapa tämä minunkin kohdalla.Minä kohtelen aina ihmisiä ihmisinä, en vain sinua. Jos sanon sinulle lestadiolaiselle esim. "sikiät liikaa", niin ihan yhteisen edun nimissä sen sanon. Kohtuutonta omahyväisyyttä lahkossanne esim. lastenhankinta!
- tyttö
Lestavihaaja kirjoitti:
Minä kohtelen aina ihmisiä ihmisinä, en vain sinua. Jos sanon sinulle lestadiolaiselle esim. "sikiät liikaa", niin ihan yhteisen edun nimissä sen sanon. Kohtuutonta omahyväisyyttä lahkossanne esim. lastenhankinta!
Teet päätelmiä tietämättä minusta mitään. Minulla ei ole lapsia. Joten en luultavasti sikiä likaa sinun makuusi.
Ymmärrän, että ajattelet olevasi oikeassa. - opopopopopo
tyttö kirjoitti:
Teet päätelmiä tietämättä minusta mitään. Minulla ei ole lapsia. Joten en luultavasti sikiä likaa sinun makuusi.
Ymmärrän, että ajattelet olevasi oikeassa.Seuraavaksi tämä Lestavihaaja sanoo sinulle "Olet kuitenkin lesta".
Tämän sanoo sen takia ettei saanut tahtoaan läpi, et alistunut hänen mielivallalleen. Lisäksi hänellä raivostuttaa niin maanperusteellisesti kun ei saa KETÄÄN äänenkannattajakseen.
Mutta ymmärrämmehän me muut myös tuollaista erilaisuutta? :) - Lestavihaaja
tyttö kirjoitti:
Ymmärrän, että ajattelet olevasi oikeassa.Oletko lesta?
- ui.ö
opopopopopo kirjoitti:
Seuraavaksi tämä Lestavihaaja sanoo sinulle "Olet kuitenkin lesta".
Tämän sanoo sen takia ettei saanut tahtoaan läpi, et alistunut hänen mielivallalleen. Lisäksi hänellä raivostuttaa niin maanperusteellisesti kun ei saa KETÄÄN äänenkannattajakseen.
Mutta ymmärrämmehän me muut myös tuollaista erilaisuutta? :)Olit oikeassa:)
- teuta
tyttö kirjoitti:
""TYTTÖ""
Suurin piirtein oikein , Taivaaseen pääsyn Määrittää Karitsa (Jeesus )
kuten se katuva Ryöväri , Pääsi Paratisiin pitkänä perjantaina oo30 ja
Ja siitä vedetään ohje kaikille , mikä on se ohje , se on usko Jeesukseen
Hän pelastaa sinut , ei kukaan muu .
Mitä pitää uskoa , että Jeesus on Jumalan Poika , ja sinä pelastut
Kun Hän tulee toisen kerran maan päälle , luo Taivbaan isä Uuden
Taivaan ja Uuden maan . . - Lasiiri
lflflflflflflf kirjoitti:
ÄYVÄYVÄY!! Koiranputkea kasvaa korvies välissä. Ja persees halakiaa siitä ku naapurin Paavo antaa sulle mäntää rektaaliin. Mutta siitähän sää tykkäät koska oot tosi-lesta.
Tässäkö ilmenee kristillinen ajatusmaailma, "Kristus minussa" ? Olen järkyttynyt tämänkaltaisesta keskusteluun osallistumisesta, hui !
- Usko ainoastaan!
Onko Helvettiä tai taivaan paratiisiä!
On Molemmat,ei Helvettiä alunperin ihmiselle tarkoitettu,vaan Langenneille Enkeleille ja Lusiverinjoukoille!
Kirjotan erään mulle tutun edesmenneen Alpon saadusta Jeesuksen kanssa käydystä
katselu kohtaamisesta!
Oli eräs aamu tammikuun lopulla 1996,heräsin hyvin varhain hyvin nukutun yön jälkeen,kieriskelin vuoteessani,mutta en saanut enään unta,päätin vihdoin nousta ylös ,istuin vuoteeni reunalle,katsoin kelloa taskulampulla,kello oli tasan viisi,tähän aikaan vuodesta on hyvin pimeää tuohon aikaan ,oli kylmää ja pakkasta,en halunnut vielä nousta ja alkaa pukeutumaan ,sekä suunnitteleen päivän töitä,hetken kuluttua alkoi tuntuun jotenkin kummalta,ikäänkuin jotakin tapahtuisi ja sitten tapahtuikin,Hän itse Jeesus tuli luokseni ja pyysi minua mukaansa,ymmärsin että hän halusi näyttään mulle jotakin.
Kuljimme jonkun aikaa,kunnes tulimme johonkin avaralle tasaiselle maastolle,jossa kasvoi matalia pensaita,sekä pieniä puita,tämä kulkeminen ei ollut mitään maastossa rämpimistä,sitten nousimme ja kuljimme avaruuden halki.
Jeesus sanoi: Katso mitä näet,hämmästyin kovasti,kun näin edessäni valtavan ihmisten määrän,kuin meren,sielä oli varmaankin useita miljardeja käsittävä määrä ihmisiä,ne oli ahtautuneena yhteen ,melkein toisiinsa kiinni,heidän vaatteensa oli hyvin tummia,joukossa oli muutamia joiden vaatteissa oli vähän valkeaa,kysyin Jeesukselta? keitä ne ovat?
Hän Vastasi: He ovat niitä,jotka sanovat itseään Kristityksi,mutta minä en tunne heitä.
,mutta on heidän joukossaan ihmisiä monista Seurakunnista , Kirkoista ja kaikista Lahkoista,jotka ovat eristäytyneet ja rekisteröityneet omiksi yhdistyksiksi,joiden joukossa ovat Murhaajat,valhettelijat,petoksen tekijät ja Minun Pilkkaajat sekä kaikellaiset rikolliset mitä maailmasta löytyy,näin hetken kuluttua,kuinka ne ihmiset alkoi liikehtiä, Kysyi mitä nyt tapahtuu ja mihin ne nyt lähtee?Jeesus vastasi,katso ne alkaa yhdistymään ja sen jälkeen ne alkaa kulkea kadotusta kohden,sillä sen kaltainen on heidän määränpäänsä,katso nut tarkkaan mitä nyt tapahtuu!
Olin Hänen puhuessa nähnyt hyvin pienen pisteen kaukana tästä kansan joukosta,tämä piste loisti hyvin kirkkaana,mutta en kerennyt tästä vielä Jeesuselta kysyä,kun edessäni olevassa joukossa alkoi tapahtuun outoja asioita,kun kansa alkoi liikehtiin,ne alkoi ikäänkuin sulautua yhdeksi tummaksi möykyksi,se vähäinen valkoisuus alkoi myös vähentyä ja häipy lopulta kokonaan,kun tämä Prosessi oli ohi,nii tämä ihmis joukko oli kun yhtä pikilaattaa,joka oli myös pikimusta,huomioni oli käänytnyt siihen pieneen pisteeseen,jonka olin huomannut aijemmin,kysyin Jeesukselta,mikä on tuo pieni piste tuolla kaukana,joka loistaa kaukana,kuin Aurinko?
Tuo piste minkä näet,ne ovat niitä ihmisiä,jotka ovat löytäneet totuuden ja ovat pesseet vaatteensa KARITSAN VERELLÄ ja ovat lupautuneet viemään totuuden sanomaa kaikille ihmisille,jotka vain ottavat tämän sanoman vastaan,niinkuin kirjoitettu on Minä tulen saattaamaan lasten sydämmet isien puoleen,sekä siihen todelliseen evankeljumiin,joka oli Jeesus Messiaan olleessa maanpäällä ollessaan aikoihin,nämä ihmiset myös kulkivat toduuden polkua minun luokseni,kohti ikuista elämää,taivasten valtakuntaan,jossa ne näkevät minut,kerran kasvoista kasvoihin.
Kysyin vielä Jeesukselta,näinkö vähän heitä on ?Jeesus vastasi Heuitä on vain näin vähän ja jatkoi ,ALPO,sinun on kerrottava nämä asiat,jotka olet nyt nähnyt ja kuullut kaikille ihmisille,mene ja tee mitä olen käskenyt.
Kun hetkenkuluttuaistuin taas olin sänkyni reunalla ja mietin näkemääni,ajattelin,kumpa ihmiset tajuaisivatottaa todellisen Jeesuksen sanoman omakseen ja saisivat ikuisen elämän avaimet käsiinsä.
Minä Kirjoitin Alpolle tulleen näy tai näytöksen,koska se on Oikeaa Jumalan antamaa,ei mitään hölynpölyä,mitä saa monesti lukea. Alpo ei kuulu mihinkään seurakuntaa tai lahkoon,vaan Jumalan lapsena aitona sellaisena elää uskossaan,paitsi se on nyt mennyt taivaan kotiin,ei ole kirjoittamassa tai viemässä sanaa ihmisille!
Tämän Alpo sai 8.2-1996 klo- 5 aamulla!
Mitä Raamattu kertoo on totta,joka ei usko niin pahasti käy kuoltua,eikä kuolinpäivää tiedä,kun Jumala! Usko Herraan Jeesukseen,niin pelastut ! - lippu taivaaseen
Lapsen uskoinen häiriintynyt ihmisryhmä= lestadiolaiset
- lesta olet!
Tällä kommentillasi todistit asian täysin oikeaksi
- yks vaan
Olisi kiva käydä kanssasi ihan asiallista keskustelua mutta luin muutamia viestiketjun viestejä jotka ovat niin törkeitä että enpä taida viitsiä vastata. Tule rauhanyhdistykselle katsomaan: olemme ihan tavallisia ihmisiä ja arvostamme ja kunnioitamme kaikkia ihmisinä. Ikävä lukea noita vihapuheen täyteisiä kommentteja, keskustelu ois kivaa.
- Lestavihaaja
Tule sinä vaikka Kulimaan ottamaan pari bisseä (minä tarjoan), jutellaan siinä? Lähdetään sitten teille saunomaan ja ottamaa kossua? Ei vaan kyllähä te lestat eristätte itsenne yhteiskunnasta uskonhulluudellanne. Kuollemanpelkoko sen aiheuttaa?
- aina vaan ilman oot
Lestavihaaja kirjoitti:
Tule sinä vaikka Kulimaan ottamaan pari bisseä (minä tarjoan), jutellaan siinä? Lähdetään sitten teille saunomaan ja ottamaa kossua? Ei vaan kyllähä te lestat eristätte itsenne yhteiskunnasta uskonhulluudellanne. Kuollemanpelkoko sen aiheuttaa?
Eristää itsensä, jos ei tule ottamaan bisseä?
Eipä tule mullakaan otettua, vaikken ole minkään sortin uskovainen. - Lestavihaaja
aina vaan ilman oot kirjoitti:
Eristää itsensä, jos ei tule ottamaan bisseä?
Eipä tule mullakaan otettua, vaikken ole minkään sortin uskovainen.No en minä nyt sitä tarkoittanut, että bissen ottaminen on se juttu. Itse otan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, enkä ymmärrä itsekkään joidenkin alkoholikeskeisyyttä. En kuitenkaan tuomitse juopoksi!
Kyllä lestat eristää itsensä. Mieti nyt: oma kuppikunta. Tavallaan oma kansallisuus, vähän kuin jotkut rantatuotsalaiset, mutta sillä erotuksella, että rantatuotsalaiset on rikkaita ja Suomen terveintä ihmisryhmä, kun taas lestat on sairaita ja perseaukeisia sosialipummeja, kun elämä omistetaan pirttiviljelylle ja kieroilulle oman lahkon ja itsensä nimiin. - trhaWRE
Lestavihaaja kirjoitti:
No en minä nyt sitä tarkoittanut, että bissen ottaminen on se juttu. Itse otan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, enkä ymmärrä itsekkään joidenkin alkoholikeskeisyyttä. En kuitenkaan tuomitse juopoksi!
Kyllä lestat eristää itsensä. Mieti nyt: oma kuppikunta. Tavallaan oma kansallisuus, vähän kuin jotkut rantatuotsalaiset, mutta sillä erotuksella, että rantatuotsalaiset on rikkaita ja Suomen terveintä ihmisryhmä, kun taas lestat on sairaita ja perseaukeisia sosialipummeja, kun elämä omistetaan pirttiviljelylle ja kieroilulle oman lahkon ja itsensä nimiin.Ihmiset tekevät kuppikuntia, se on ihan tavallista.
- Lestavihaaja
trhaWRE kirjoitti:
Ihmiset tekevät kuppikuntia, se on ihan tavallista.
110 000 vanhoillislestan kuppikunta on vähän liian vaikuttava.
Siihen muut lestat päälle. Ei ole normaalia tuollainen rahareikä! - Asaweiduu
Lestavihaaja kirjoitti:
110 000 vanhoillislestan kuppikunta on vähän liian vaikuttava.
Siihen muut lestat päälle. Ei ole normaalia tuollainen rahareikä!Mitäs jos tehtäs uroteko kaikki itsemme kanssa ja annettais kaikkien uskonnon tai erilaisten ihmisten olla elää miten he kukin haluavat, sen sijaan että haukutaan kaikkia. Lopputuloksena= KAIKKI VOISIMME PAREMMIN JA ELÄMÄ OLISI MUKAVAMPAA!
- Miksi me maksetaan?
Asaweiduu kirjoitti:
Mitäs jos tehtäs uroteko kaikki itsemme kanssa ja annettais kaikkien uskonnon tai erilaisten ihmisten olla elää miten he kukin haluavat, sen sijaan että haukutaan kaikkia. Lopputuloksena= KAIKKI VOISIMME PAREMMIN JA ELÄMÄ OLISI MUKAVAMPAA!
Sopii minulle, mutta sitten kun lestat lopettaa liian sikiämisen tai viimeistään kolmannen lapsen jälkeen luopuvat lapsilisistä ja muista lapsietuuksista, maksavat itse koulutukset kolmannen lapsen jälkee jne. Mieluiten kuitenkin kaksi lasta ja sillä hyvä!
- Oot säälittävä
Miksi me maksetaan? kirjoitti:
Sopii minulle, mutta sitten kun lestat lopettaa liian sikiämisen tai viimeistään kolmannen lapsen jälkeen luopuvat lapsilisistä ja muista lapsietuuksista, maksavat itse koulutukset kolmannen lapsen jälkee jne. Mieluiten kuitenkin kaksi lasta ja sillä hyvä!
Lopeta sinä tuo vihoviimeisen typerä p*skan jauhaminen tuosta "muitten elättämisestä". Oot niin naurettava noiden kommenttien kans kun olla saattaa!
Ja jos se on sulle niin tärkeä asia ajaa johonkin toiseen suuntaan niin tämä on kyllä väärä foorumi saada muutosta aikaan.
Otappa itteäs niskasta kiinni, nostat persees sieltä kauhtuneen sohvan mutkasta ja hakeudut luottamushenkilöksi johonkin/joihinkin yhteiskunnassa vaikuttaviin elimiin.
Ai niin, mutta ongelmaksihan tulee silloin se, että joudut aidosti ja pyyteettömästi vaikuttaa yhteiskunnan asioihin. Mutta eihän se tuollaiselta ikuiselta narisijalta ja piipittäjältä onnistu! Etkä sitä oikeasti haluis tehdäkään, oma napa se kaikista tärkein on. - uilb
No ei ne lestat niitä lakeja ole luoneet. Eikä eduskunnassa ole kuin ehkä kolme lesta kansanedustajaa.
- ihöjä
Ei niitä kiinnosta jonkun keskenkasvuisen jorinat.
- Kerro mulle lesta-kusipä
Oot säälittävä kirjoitti:
Lopeta sinä tuo vihoviimeisen typerä p*skan jauhaminen tuosta "muitten elättämisestä". Oot niin naurettava noiden kommenttien kans kun olla saattaa!
Ja jos se on sulle niin tärkeä asia ajaa johonkin toiseen suuntaan niin tämä on kyllä väärä foorumi saada muutosta aikaan.
Otappa itteäs niskasta kiinni, nostat persees sieltä kauhtuneen sohvan mutkasta ja hakeudut luottamushenkilöksi johonkin/joihinkin yhteiskunnassa vaikuttaviin elimiin.
Ai niin, mutta ongelmaksihan tulee silloin se, että joudut aidosti ja pyyteettömästi vaikuttaa yhteiskunnan asioihin. Mutta eihän se tuollaiselta ikuiselta narisijalta ja piipittäjältä onnistu! Etkä sitä oikeasti haluis tehdäkään, oma napa se kaikista tärkein on.Kerro miten voi vaikuttaa? Ilmiannanko lestalahkon Eduskuntaan vai? Kyllä täälläkin tunteiden purku ja realiteettien jako on vaikuttamista. Vitttu meiltä menee kaikilta perheellisiltä etuudet näiden lestamulkkujen takia! Leikkaukset on alkaneet!
Kiitos lestojen ahneuden! - Hirteen koko lahko!
uilb kirjoitti:
No ei ne lestat niitä lakeja ole luoneet. Eikä eduskunnassa ole kuin ehkä kolme lesta kansanedustajaa.
Saa sitä nyt jotakin kohtuutta lestatkin pitää pentujen sikiämisessä! Wittu!
- sinne vaan sinä
Hirteen koko lahko! kirjoitti:
Saa sitä nyt jotakin kohtuutta lestatkin pitää pentujen sikiämisessä! Wittu!
Et sinä sille asialle mitään voi.
- Asia vireillä
sinne vaan sinä kirjoitti:
Et sinä sille asialle mitään voi.
Kyllä voin! Lapsilisät leikataan lestoilta!
- vätykset monttuun
Asia vireillä kirjoitti:
Kyllä voin! Lapsilisät leikataan lestoilta!
Ootko pyrkiny Arkadianmäelle vaikuttamaan asiaan? Ainiin, mutta ethän sää uskalla oikeasti olla keskustelemassa ja sopimassa yhteiskunnan yhteisistä asioista.
Tykkäät vaan harrastaa "tuuleen huutelua" kun et oikeasti muuhun uskalla. - Haluatko daijjuun lesta?
vätykset monttuun kirjoitti:
Ootko pyrkiny Arkadianmäelle vaikuttamaan asiaan? Ainiin, mutta ethän sää uskalla oikeasti olla keskustelemassa ja sopimassa yhteiskunnan yhteisistä asioista.
Tykkäät vaan harrastaa "tuuleen huutelua" kun et oikeasti muuhun uskalla.Meillä on kansanedustajat siksi. Niille vinkki, niin alkaa prosessi.
Mitäs teet tänään? Voisi vetää sua turpiin. Missä tavataan lesta? - Not a Real Lesta
Haluatko daijjuun lesta? kirjoitti:
Meillä on kansanedustajat siksi. Niille vinkki, niin alkaa prosessi.
Mitäs teet tänään? Voisi vetää sua turpiin. Missä tavataan lesta?Tulihan se sieltä "oot lesta" :)))
Tuohan on tuon vätyksen se kuuluisa "ässä hihassa" kun muuta ei enää keksi ja v*tuttaa niin pergeleesti :)
Tavataan vaikka siinä teillä niin voin lanata sun lisäksi samalla sen sun p*askasen kämpän maan tasalle saastuttamasta ympäristöä. Sopiiko tuollanen järjestely? - Haluatko daijjuun lesta?
Not a Real Lesta kirjoitti:
Tulihan se sieltä "oot lesta" :)))
Tuohan on tuon vätyksen se kuuluisa "ässä hihassa" kun muuta ei enää keksi ja v*tuttaa niin pergeleesti :)
Tavataan vaikka siinä teillä niin voin lanata sun lisäksi samalla sen sun p*askasen kämpän maan tasalle saastuttamasta ympäristöä. Sopiiko tuollanen järjestely?Tavataan teillä?
- Not a Real Lesta
Haluatko daijjuun lesta? kirjoitti:
Tavataan teillä?
Sopii sekin. Palautan sut jätesäkissä sinne ennestään haisevaan läävääs!
Muista! Älä laita lähtiessäs parfyymia.. Mua v*tuttaa tuollaset neitimiehet jotka käyttää naisten hajuvettä ja käyttäytyy muutenkin kuin kapiset koirat. Sovittu? - Ho hoi lapset
Not a Real Lesta kirjoitti:
Sopii sekin. Palautan sut jätesäkissä sinne ennestään haisevaan läävääs!
Muista! Älä laita lähtiessäs parfyymia.. Mua v*tuttaa tuollaset neitimiehet jotka käyttää naisten hajuvettä ja käyttäytyy muutenkin kuin kapiset koirat. Sovittu?Menkäähän lapset nukkumaan on pikku lasten nukkumaan meno aika.
- tänne vaan
Ho hoi lapset kirjoitti:
Menkäähän lapset nukkumaan on pikku lasten nukkumaan meno aika.
Höpö höpö! Tuuhan tänne samaan osotteeseen niin annetaan kahestaan setälle namia. Ethän oo kovin äänekäs nauttiessa? Ei muuten mutta naapurin rekku kiihottuu äänekkaistä kumppaneista...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462