Joko on käytttökokemuksia FD25/35 koneista?
mitsubishi electric fd
7
156
Vastaukset
- 1+2onkolme
No niiden valmistus on lopetettu eli ei nooista nyt kannata kysellä uuden ostomielessä
hyviä laitteita n eoli ja onkai seurravatkin mallit. - 2412412
Joo siis oli tarkoitus kysyä että FH-sarjan...lueskelin sitä ennen noista FD-sarjan koneista niin ei oikein ajatus pelannut.
- se siitä
On niitä parilla ihmisellä, samalla tavalla toimivat kun muutkin ILPit
- Kari 67
Meitillä on alakerrassa FH35. Ihan asiallinen laite ,mutta pitää jostain syystä vähänväliä surinaa ja pakkasaikaan piti lisäksi napsutusta ja kohinaa joka ilmeisesti liittyi sulatus sykleihin. Ärsyttävä surina tule ilmeisimmin läpistä mitkä liikkuu silloin tällöin. En laittais lähelle olo tai makuuhuonetta on se niin häiritsevä surina. Itse vaihtaisin tämän aikaisempaan FD malliin ,mutta koitetaan nyt tällä pärjäillä. Vikaa ei ole vielä ollut kun surina ja naputus on asentajan mukaan FH Mitsun ominaisuus.
FD mitsussa samat viat, eli ei vaihtamalla vanhempaan parane.
Tietysti jos FH:ssa on vielä kovaäänisemmät... Itsellä sisäyksikkö ruokatilassa, josta paljon avointa tilaa olkkariin ja sitä kautta makkariin. Öisin pitää pitää joko makkarin ovea kiinni tai ilppiä kiinni. Meillä on ilppi kiinni...- gemani
The_Rat kirjoitti:
FD mitsussa samat viat, eli ei vaihtamalla vanhempaan parane.
Tietysti jos FH:ssa on vielä kovaäänisemmät... Itsellä sisäyksikkö ruokatilassa, josta paljon avointa tilaa olkkariin ja sitä kautta makkariin. Öisin pitää pitää joko makkarin ovea kiinni tai ilppiä kiinni. Meillä on ilppi kiinni...Mulla GE malli eli vielä vanhempi. Mitä raati siitä mieltä. Itse olen tykännyt.
- Semperi
Velipojalla on muutaman kuukauden ollut FH käytössä talossaan. Hän moitti myös toistuvaa ääntelyä ärsyttäväksi. Rivariin ollaan tässä myös pumppua harkittu ,mutta emäntä kun FH:n näki niin ei kuulemma ainakaan meille se tule seinälle. Onhan se oikeasti aika iso ja sivustapäin katsoen melkoisen rumakin. Miksei voi tehdä siistin näköistä saman tien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462