että rakastan sinua. Mieheltä tämä.
Oletko nainen huomannut
16
367
Vastaukset
- millaisista
asioista tämä mielestäsi on käynyt ilmi?
Itse olen rakastunut erääseen mahdottomuuteen, mutta mielestäni tämä mahdottomuus ei tunne niin vahvasti minua kohtaan. - naiselle
Voisin diggailla sua aika paljon.
- voipi olla
riippuu minkä ikäinen olet..
- enoleihanvarma
Tämä on aika uutta minulle niin en oikein tiedä millaisista aioista se pitäisi huomata ;)
- Huomaan jotakin
Ei sano paljon. niin kuka sä olet ja kuka toinen?
- lzmdvk'
tää ei sitten ole multa
- en ole
enpä ole huomannut.
- voipi olla
se ikä?
- nätti viesti jolleki
Eipä tämä ollut mulle. Kukaan mies ei ikinä tuollaista mulle sanois. Aloittaja vois sanoa tuon suoraan sille henkilölle jolle sen on tarkoittanutkin.
- vastaus mieheltä
Olen 70-luvun laatutuotantoa.
- baibaibeibi
Hyvin olet onnistunut salaamaan asian. Sain lopulta sellaisen kuvan että käytät vain seksiin, kunnes löydät sellaisen naisen johon rakastut..
- wom..
Ja miten aijot osoittaa väitteesi todeksi??? Ei ollenkaan huono tiedote...
Sellasta sattuu ainakin näin kesänkynnyksellä..- naiskaappaus suunn.
Ajattelin kaapata sut ysärityyliin helikopterilla.
- wom..
naiskaappaus suunn. kirjoitti:
Ajattelin kaapata sut ysärityyliin helikopterilla.
Jännäks menee..? korkeelle ja kohti huippua... kivalta kuulostaa.. alampa pakkailla..!!
Koskas tuut??? helikupterilla.. wau !!! - suunnitelmat valm.
wom.. kirjoitti:
Jännäks menee..? korkeelle ja kohti huippua... kivalta kuulostaa.. alampa pakkailla..!!
Koskas tuut??? helikupterilla.. wau !!!En mä kerro sitä sulle ollenkaan, että mä saan kaapattua sut omakseni. Täysyllätys kaikille.
- nainen mielessä...
Ajattelin vokotella sut jotenkin. Jos ei helikopteria ole saatavilla teen muita kikkoja. Niitä löytyy tarvittaessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514