Olit tosi näyttävä ilmestys kesäisenä kuumana päivänä, punainen ei kovin pitkä tukka, ohuen näköinen leopardikuvioinen pitkä mekko, olit pitkä ja upea...näin sut kun olin Juvenesin kioskin kulmalla, tulit ohitse ja ylitit kadun torin puolelle, katsoit muhun kun katsoin sua ja näit mut kyllä...olin se tummatukkainen pitkä mies farkuissa ja mustassa paidassa, juttelemassa tutun kanssa. Meinasin tulla jutteleen sulle mutta olit niin menossa jonnekin ja jäin vain ihaileen sun perään ;-). En ole nähnyt sua nyt, poikkean päivittäin siinä torin kulmalla puolen päivän maissa / jälkeen. Jos satut näkeen tän, ota kontaktia! Jos näen sut, tuun jutteleen ennenkun taas meet...
[email protected] tai 0465707319
Jesse
Tampereella ma 13.5. pitkä nainen leopardikuvioisessa mekossa
blackwolfe27
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621