kyselen Teiltä: katsotteko euroviisuja tai jääkiekkoa tänään?
Kumpi(kinko) kiinnostaa ja miksi, vai kuulutteko henkilöihin joille molemmat touhut ovat samantekeviä?
Nuo viisut ovat osaltani vähän sellaiset vähemmän jännittävät, mutta valehtelisin, jos väittäisin olevani tarkistamatta Suomen sijoitusta - biisinhän nyt on jo liiankin tuttu, kun sitä on tullut monesta tuutista.
Pidän peukkuja Suomen kiekkoilijoille, mutta en ole mitenkään voitonvarmalla mielellä. Noissa kisoissa on yllätyksiä riittänyt.
Kuitenkin - "HYVÄ Suomi!"
Sohinko kepillä muurahaispesää, kun
28
226
Vastaukset
- Hirviömusan fani
En kumpaakaan. Lätkä ei kiinnosta pätkän vertaa. Sen sijaan musiikkia rakastelen, mutta silti en viisuja vatvo, mitäänsanomattomia, toisensa näköisiä ja kuuloisia, enemmän visuaaliseen näytillepanoon painotettuja kuin musiikilliseen puoleen panostettuja. Liian kallista kotkotusta.
Silloin, kun Hard Rock Halleluja oli kilpailemassa, kävin kyllä pisteitten jakeluaikaan katsomassa, mikä on Suomen sijoitus. Katselin ja katselin rivejä läpi ja ihmettelin, missä hemmetissä, ennen kuin hoksasin katsoa ekariviä. Riemastus oli suuri, tykkäsin, ja tykkään, biisistä kovasti vieläkin. - Torilla tavataan!
Katson kaikki Suomen pelit ja mitalipelit pelaa niissä sitten kuka tahansa. Euroviisujen tämän iltainen karsinta ei kiinnosta, tai en jaksaisikaan kun huomenna on aamusella töihin meno. Lauantaina kyllä katsotaan porukalla ja arvostellaan kaikki finaalin biisit.
- reppuriika
Eipäs kiinnosta kumpainenkaan, mutta jos pitää jompaa kumpaa katsoa niin kyllä euroviisut ehdottomasti. Enemmän olen kiinnostunut klassisesta musiikista ja erityisesti oopperalaulusta. Itsekkin nuorena hieman harrastin.
Ei se sohimista ole, jos kysyy. Musiikkihullu olen, mutta euroviisut ei niin hirveästi kiinnosta, varsinkin kun Suomen edustuskappale on sellainen tyhjänpäiväinen rällätys, jolla ei ole minkäänlaista vaikutusta meikäläiseen, korkeintaan negatiivinen.
Urheiluhullu taas en ole, mutta jääkiekon MM kuitenkin pitää seurata. Tiukoilla ollaan mitalipeleihin pääsyn kanssa, mutta toivotaan parasta.- Torilla tavataan!
samaa mieltä Suomen biisistä, mutta Leijonat ON mitalipeleissä!
Torilla tavataan! kirjoitti:
Juu, pyyhitäänpä vähän hikeä, jännäksi se veti. Onnittelut leijonille tästäkin pelistä ja onnea jatkoon.
Taitas olla jo liikaa, vanhalle miehelle, jos vielä euroviisujakin pitäisi jännittää samalla tavalla. Onneksi ei pidä.- en ehtinyt ...
Torilla tavataan! kirjoitti:
Voi että!
- Don't Marry Me
No eivätkö ne kaikki ole yhtä tyhjänpäiväisiä? Tämänkertainen oma pointsini tulee kuitenkin tyttöjen pususta. Ja onhan biisissä hyvä rytmiikka ja ihan ideakin. Ihqun hienoa, että nykytytöt uskaltavat mennä ja tehrä lupia kyselemättä ja iloisen reippaalla asenteella.
Don't Marry Me kirjoitti:
No eivätkö ne kaikki ole yhtä tyhjänpäiväisiä? Tämänkertainen oma pointsini tulee kuitenkin tyttöjen pususta. Ja onhan biisissä hyvä rytmiikka ja ihan ideakin. Ihqun hienoa, että nykytytöt uskaltavat mennä ja tehrä lupia kyselemättä ja iloisen reippaalla asenteella.
Sen verran kuitenkin kiinnosti, että kävin pikakuuntelemassa tämän vuoden tarjonnan. Kyllähän ne taisivat kaikki olla yhtä tyhjänpäiväisiä, ellei vieläkin tyhjänpäiväisempiä. Löytyi sentään yksi, joka piti kuunnella kokonaan, Ranskan kappale.
Niin, ei se Kristan kappale huono ole, paremmasta päästä tuossa seurassa. Minulle se nyt vaan on tyhjänpäiväinen rällätys, jolla ei ole mitään myönteistä vaikutusta, kuten musiikilla pitää olla.
Mutta tsemppiä ja menestystä Kristalle.
Mun lätkäkausi taisi päättyä Ässien mestaruusjuhliin. En enää oikein jaksa innostua noista MM-kisoista. Noh, ehkä Suomen loput pelit katson kuitenkin :)
Euroviisubiisit kuuntelin pikaisena koosteena tossa yks päivä. Venäjän tsibale sai aikaan jonkinmoisia tuntemuksia, siitä pidin. Suomen biisi on mielestäni yksi joukon huonoimmista. Aivan turhanpäiväinen renkutus. Saatan lauantaina katsoa viisut, mikäli talven jälkeen ikivanha tv suostuu mökillä yhteistyöhön.- marry me
Hips, katsoin lätkää, ja nyt katson viisuja. Hienosti meni Suomen viisu, ihan Euroksi sopiva.
- sitroen.
EVVK kumpikaan. Tosin ei minulla TV:tä olekaan eikäole koskaan ollutkaan. Enkä ole lestaatti. On vain tuon olemisen ja elämisen kanssa ollut niin paljon tekemistä, ettei aikaa moisille roskille ole ollut. Eikä ole vieläkään. Tuskin tuleekaan.
- joulupukin moka
Tavallisesti olen katsonut viisut ja jääkiekon, kummankin. Nyt menee pahasti päällekkäin lätkät ja viisut, mutta eipä haittaa, sillä joukupukki ratkaisi asian puolestani niin, ettei tullut valinnanvaikeuksia. Sain joululahjaksi teatterilipun just lauantai-illaksi. No, Suomi-Ruotsi semin ehdin kyllä näkemään, mutta sitten mentiin.
- ...
No jaa
Meni vähän pitkäsi vastaaminen, nyt on jo perjantai. Mutta, jos jotain lätkää näkyy telkkarista, kanava vaihtuu justiinsa. Euroviisut oli auki illalla telkkarissa, aikaslailla tavanomaista kamaa. Ei toi suomen piisi mitenkään huono ole, noita vain mahtuu miljoona tusinaan. Tosta Kristasta en pidä pätkääkään, jos panee silmät kiinni, ihan hyvä laulajahan se muuten on.
Euroviisut ihmeesti menettäneet merkitystään EU-aikana. Suuri syyhän on toki kehno musiikki. Mutta aikanaan, kun tieto ei liikkunut, sitä oli kiva seurailla, kun sieltä näkyi musiikkia "eksoottisista" maista. Ennen oli niin sulkeutunutta, että harvoin sai yhdessä telkkariohjelmassa nähdä niin monenlaista kutttuuria.
Nyt homma mennyt tylsäksi. Viimeks kun innostuin enenpi euroviisuista, Lordi, olin sitten myöhemmin torilla :DDDD
Aika harva artisti saa enää nykyisin nostetta jostain laulukilpailuista. Näkyvyyttä voi tulla paljonkin, mutta koska musan pitää olla mahdollisimman yleispätevää, tahtoo hyvätkin esiintyjät ja erinomaisetkin piisit, olla lähinnä yhden telkkariesiintymisen mittaisia tähdenlentoja. Tää Krista on ollut kovasti tyrkyllä vähän joka paikassa. Se nyt koittaa paukuttaa, ihan ymmärrettävää. Mutta mua jotankin kiinnostaa, mitä se hommailee joskus kymmenen vuoden kuluttua. Oletus, joko pysyvä lööppijulkkis tuksun tyyliin, tai sitten siitä ei kuulu enää mitään.
=DW=- ...
Unohtui, pakollinen linkki.
Siis pelimannet on pelimanneja, hautaan asti. Yks uudehko video, missä kepin varrressa Mr. Andy McCoy, tyyppi, minkä ois periaatteessa pitänyt kuolla jo ajat sitten, useastikkin.Vaan kun ei kuollut, ei kun kitara kouraan ja lauteille.
GREASE HELMET/Nobody Rides For Free
http://www.youtube.com/watch?v=ThDGgi_ICHc
=DW=
Olipa taas hilkulla, mutta jatkoa luvassa - hyvä, että "paha Venäjä" (käytös) meni maitojunaan.
Kyllä jääkiekko oli katsottava ja tunteethan siinä taas sai kyytiä kun tilanteet meni niin moninaisiksi ja voitto silti tuli loppujen lopuksi, mukavaa katsoa sisupusseja. Pidän joukkueena heistä ja valkusta eli Jalosesta.
Viisukarsinnan tuloksen luin aamulla netistä, hyvinhän siinäkin kävi.Eilen en ehtinyt katsoa alusta asti jääkiekkoa, kaksi viimeistä erää kyllä näin.
Jostain syystä olen intaantunu kattomaa lätkää:)) Kaikki nää isot pelit oon kattonu nyt.:)) Eilen kyllä oli niin upee ilta etten olis halunnu millään lähteä rantasaunalta pois, mut lähettävä oli..):
Euroviisuja en oo kattonu yhenyhtä kertaa, se ei nyt vaan oo kiehtonu.- iuskis
En katso kumpaakaan. Suomen kappaleen olen kuullut, ei oikein jäänyt mieleen, vaan ei muillakaan sen kummempaa tuntunut olevan. Ehkä sieltä joku erottuu vähitelleen. Minulta kyllä jäävät euroviisut väliin, kun kuitenkin tulee muuta katsomista tai tekemistä. Silti en niitäkään kisoja väheksy. Saahan sitä kaikkea olla. Joskus aikoinaan kiinnostivat euroviisut enemmän, mutta aina olen kyllästynyt jossakin kuuntelemisen vaiheessa. Liikaa vaan yhdellä kertaa iskelmää.
Urheilusta olen aina ollut ulalla. En sitä ymmärrä, siis huippu-urheilua.Totta puhuen urheilu ja varsinkin jääkiekko on vielä tylsempää seurattavaa kuin euroviisut. Enkä oikein edes toivo suomalaisjoukkueen voittoa. Ne voitonjuhlat on vähän noloja...
Vai menikö ne molemmat kisat jo? - Rimmir tänään
No, mites huomenna kun se Ottelu tulee ja Euroviisutkin ovat finaalissa. ?
Radiosta kuuluu parastaikaa saksan versio Djingiskanista. On se vaan aika hyvä vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen. - k.s.d.
Krista harhautti minut äänestämään itseään karsinnoissamme. Jos olisin tiennyt että käyttää ääntäni sellaiseen poliittiseen tarkoitukseen jota en itse puolla, en olisi häntä äänestänyt. Peli ei ollut hänen osaltaan reilua, ja hyvä että jäi jumbosijoille.
- Väärinymmärtänyt?
Mihin poliittiseen? Eihän tuossa piisissä ollut sen enempää sanomaa kuin muussakaan eurohumpassa. Vai?
- *.*
Väärinymmärtänyt? kirjoitti:
Mihin poliittiseen? Eihän tuossa piisissä ollut sen enempää sanomaa kuin muussakaan eurohumpassa. Vai?
Lue, tiedät enemmän.
- Ymmärtänenköhän
*.* kirjoitti:
Lue, tiedät enemmän.
Kävin lukemassa, iltapäivälehtiä. Laulajatar sanoi jotenkin ettei kovin poliittinen tms. se esitys ole. Eli kai siinä sitte sitä on sitä politiikkaa jonkinverran. Avioliittolaista jotain, mutta ei mulle auennut oikein. Mulle politiikasta ei ekana tule mieleen sukupuoliasiat, mutta ehkä ne sitten on politiikkaa. Kristillisille ja persusuomalaisille ainakin on hyvin tärkeää.
Huonosti kävi edustajallemme. Eikös hän kuitenkin ollut ennakkosuosikkeja? - law&order
Ymmärtänenköhän kirjoitti:
Kävin lukemassa, iltapäivälehtiä. Laulajatar sanoi jotenkin ettei kovin poliittinen tms. se esitys ole. Eli kai siinä sitte sitä on sitä politiikkaa jonkinverran. Avioliittolaista jotain, mutta ei mulle auennut oikein. Mulle politiikasta ei ekana tule mieleen sukupuoliasiat, mutta ehkä ne sitten on politiikkaa. Kristillisille ja persusuomalaisille ainakin on hyvin tärkeää.
Huonosti kävi edustajallemme. Eikös hän kuitenkin ollut ennakkosuosikkeja?Onneksi löytyy järkeviä ihmisiä muistakin puolueista kuin mainitsemistasi. Muutoinhan homoavioliittolaki olisi jo voimassa.
Kilpailun säännöt kieltävät politikoinnin, eli YLE ja Krista tekivät sääntörikkeen. Sen asian huomasivat myös äänestäjät kautta euroopan ja eivät antaneet pisteitä sääntöjen rikkojalle. - **********
Ymmärtänenköhän kirjoitti:
Huonosti kävi edustajallemme. Eikös hän kuitenkin ollut ennakkosuosikkeja?Ainahan Suomi on ennakkosuosikki, ja yleensä aina on loppupäänhän jäävä.
Tuskinpa kukaan sitä jätti äänestämättä mistään sääntörikkeestä.
Muut olivat vain parempia.
- pusu pus pus
Kumpikaan ei kiinnosta pätkääkään. Tekkeria en omista enkä siis katso näitä geimejä, mutta minäkään en ole välttynyt tyttöpusu-tiedolta.
Olen hetero ja minulle on samantekevää, mitä muut keskenään puuhastelevat. En siis mitenkään tuomitse tai arvostele ei-heteroita.
Sitä vain ihmettelen, että täytyykö heteronaisten alkaa keskenään pussailemaan vain osoittaakseen tukensa ei-heteroille? Mielestäni täysin idioottimaista toimintaa.Sillä pussailulla oli kai tarkoitus herättää huomiota. Tais kääntyä huomio miinus-merkkiseksi.
Itse kappale oli kyllä keskitasoa parempi.
En ole muuten katsonut kun illalla koosteen. Tuli vaan sellainen olo, että onko kovinkaan paljon järkeä noihin kilpailuihin osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502