SALKKARIT ENNAKKOON 20.5.2013 !

salsutnakko

21

3598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisi1

      toimii !

    • tiia4

      ei toimi

    • asd2221

      ei toimi..

    • haistakaa vittu

      ei vittu toimi

    • älkää ny sentää vitt

      mulla toimi ?

    • ddddddddddddddddddd

      ddddddddddddddddddddddddddd.....................

    • enymärrä

      mulla toimi :o mut kaveri sano ettei toiminu ?

    • 12345678907t6trewade

      ei toimi ootte jonneja kaikki

    • y4wy

      no voi vitun vatipää nää on edellisiä jaksoja saatanan urpo

    • herrajumalas

      tää toimii taas, ainaki mulla !! :)

    • Mmmoii!

      Ei toiminu mut voi johtuu täst mun netistä....

    • .,,

      Ei toimi

    • Wickström W3 ?

      Eikos tämä ihailemasi Wickström (tai sinä itse) ole sama humoristi, joka esitteli innovaationaan jotain spiraalihärveliä sukellusveneissä, akkujen sarjakytkentää kapasiteetin tuplaamiseksi, rosteriveneen kuparointia, kuparilankoja veneen reunoille, ikuisuuslaakereita, ym.ym.
      Teknisen etevämmyytensä yksilömme kruunasi kuolemattomilla ajatuksillaan kuten, dieselmoottorin teho perustuu polttoaineen höyrystyessään muodostamaan paineeseen, vetolaitteen alapäässä on planeettapyörästö, kenttäkäämityn tasavirtamoottorin pyörintäsuuntaa muutetaan napaisuutta vaihtamalla, vannasputken laakeriin muodostuu säteittäistä energiaa, veneen runko tutkitaan kosanilla kuumentamalla, teräs on kokoonpuristumatonta, välyksetöntä toimintaa ei ole ja lukuisa määrä samaa tasoa olevaa tekstiä.
      Tarinointeihin kuuluu vielä, kun jutut menee niin solmuun että mitään kunniallista pakotietä tai selitystä ei löydy, niin tarinointi käännetään kohteena olleen mielikuvitushenkilön menehtymiseen .

      Ja sitten massiivinen itsekehu ja ylistyskampanja eri nimimerkkien takaa, luullen jopa että avauksensa ovat niin merkittäviä kirjallisia saavutuksia, että ne on oikein nomeroitava, jälkipolville dokumentoinnin helpottamiseksi.

      Mikä mielenliikutus on saanut ko. häirikön sattumaan juuri veneilypalstalle aamupahoinvointineen, Edk-välittäjät ym kertovat välillä asiaakin, mutta tämä häirikkö ei ole saanut vuosien varrella ainuttakaan järkevää tai asiallista kirjoitusta aikaan.

      • w3cachedelete

        Tämä oli aika perusteellinen kommentti ..


    • Shakespeare !

      "A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool."
      -William Shakespeare

    • ihminen154326

      Lol

    • mitähä nyt ajattelit

      Wickström, humoristi .. juu..

    • okokokoko

      vittuako valitatte mulla toimi ja joss ootten ii vitun köyhyiä ettetete voi osataa ite katsomosta niitä kevät jkasojanii painukaaa homot sine (ei vidduuu) vaaa perseeseee

    • Avustaja4
    • Avustaja4pellehomo

      No ei toimi Avustaja4. Ylemmät linkit vievät 21.5 salkkareihin..

    • linkkaanmäteille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe