Kaikki työttömät toverit kertokaahan kultaisia vinkkejä, kuinka lorvia tekemättä mitään, nostellen samalla työkkärintukia kuukausikaupalla? Itse olen vasta-alottaja näissä hommissa. Takana on mm. 4kk tukien nostoa ja makoilua, Muutama kursseista kieltäytyminen vedoten terveyteen ja muutama ryssitty työhaastattelu, joissa olen tarkoituksella antanut epäilyttävän kuvan olemuksesta. Omien kokemuksien mukaan hiukset kannattaa laittaa sekaisin sekää laittaa jotain pahaa hajustetta, mä vedin ryypyn vodaa ennen työhaastattelua ja raavin kasseja hysteerisesti. Juopon nappi on aina ekstraa!
Antakaahan kunniakkaat työttömät muutama lisävinkki, jotta voisi pidentää tätä lomailua. Itse olen lähdössä Ranskaan telttailemaan ja nostamaan tukia kesäksi.
lorvimisen aakkoset
7
265
Vastaukset
- Lorvin varkaana
Mulla on karensii päällä ja en pääse siitä pois.
Rahat on nyt hankittava epärehellisesti.
Ikävää, mutta totta 2013. - loppuunpalanut1
Kannattaa työvoimatoimistossa rehellisesti sanoa että on loppuunpalanut, jos oikeasti ei pysty menemään tekee töitä hulluihin firmoihin. Näin itse tein ja kirjoitin heille pitkän stoorin, ei kukaan ole minua häirinnyt yli 2 vuoteen.
- työtön for life
muutat kuule Joensuuhun, ei tarvii pelätä töihin joutumista.
- missätöitä?
ei niitä töitä ole täälläkään, eikä edellisessä paikassakaa jossa asuin. Missä muuten niitä töitä olis?
- hulluussa
No tuota...hommaat eläkeläisen paperit. Ei siinä tarvi muuta kuin joko todellisen tai hel*etin hyvän tekaistun esteen työn teolle.
Mielenvikaisuuttahan on loppujen lopuksi vaikea todistaa keksityksi...ei sekään henkilö, joka täydellisen tarinan mielenvikaisuudestaan keksii, voi täysin terve olla..
Eriasia sitten, kuka haluaa tulla virallisesti leimatuksi hulluksi :)- 16+13
Totta turiset. Itse jouduin näyttelemään kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavaa henkilöä yli kolme vuotta ennen kuin pääsin eläkkeelle. Lääkäri kirjoitti nappeja ja ne piti hakea apteekista jotta KELA näkee että on nappeja syöty. Enhän minä niitä syönyt, roskiin menivät.
Ei tämä minulle halvaksi tullut, mutta nyt ei tarvitse täytellä työkkärinlappuja enää ikinä. Ikää on vasta 32v, joten nuori eläkeläinen olen :)
- joblesskunkku
en ymmärrä miten jengi jaksaa kilpailla verissäpäin tässä kvartaalitaloudessa. meillä on kontollamme vanhempiemme eläkkeet ja muut velat. tästä on lyöty yhtälö, että yhä enemmän pitiäisi tehdä töitä, jotta velat maksetaan! kun fakta on että edes noin paljoa kuin nyt ei voi jaksaa ! voisin kyllä tehdä jotain 2 päivää viikossa työtä, mutta helvata kun siitäkin tuet sitten leikkaantuu. kääk pää räjähtää.
5 KERTAA VIIKOSSA 8-16 EI OLE INHIMILLISTÄ NYKYPÄIVÄNÄ STNA!!!
Pitää varmaan alkaa pohtimaan tarinaa, jotta saisi nuo hullun paperit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532