Haluasin semmoset. Olen siis kohta 13 vuotias tyttö. Mitä muuten äiti reagois niihin? Haluisin leikata ne itte, mutta en oo koskaan kokeillu... Pestäänkö lakka illalla pois, vai?
Tiedän kyllä että scene hiukset on tarkoitettu sceneille, ja ite olen scene jos musta tuntuu siltä c:
Ainut vaan, että en tykkää musiikista... Olen siis kummajais scene :D
Voisitteko laittaa jotain hyviä YuoTube videoita missä opetetaan leikkaamaan scene/emo hiukset?
Scene hiukset
11
178
Vastaukset
- ootnolo
Älä leikkaa ite, pilaat vaa hiukses. Ja tottakai lakka pestään pois, ei sitä hiuksiin jätetä. Ja voit ihan itse etsiä videoita, jos kuitenkin aiot hiuksesi pilata
- PinkiePieNeedsYourHelp
Mitäs noloa ootnolon mielestä on yrittää itse? Ikinä ei voi tietää mihin pystyy, ellei kokeile. Yritä hankkia vähän itseluottamusta ja kohteliaisuutta itsellesi, pidän peukkuja! ;3
- Nemo
PinkiePieNeedsYourHelp kirjoitti:
Mitäs noloa ootnolon mielestä on yrittää itse? Ikinä ei voi tietää mihin pystyy, ellei kokeile. Yritä hankkia vähän itseluottamusta ja kohteliaisuutta itsellesi, pidän peukkuja! ;3
Kyllä mäkin viimekesänä ihan itse leikkasin hiukset ja hyvät niistä tuli vaikka koskaan ennen en ollu hiuksia leikannut itse :) Jos oot ihan varma että haluut itse leikata hiukses niin mikäs siinä, sakset käteen vaan! Hiukset kuitenkin kasvaa nopeesti ni ei siitä mitään ikuista jälkee jää hiuksiin :)
- PinkiePieNeedsYourHelp
Nemo kirjoitti:
Kyllä mäkin viimekesänä ihan itse leikkasin hiukset ja hyvät niistä tuli vaikka koskaan ennen en ollu hiuksia leikannut itse :) Jos oot ihan varma että haluut itse leikata hiukses niin mikäs siinä, sakset käteen vaan! Hiukset kuitenkin kasvaa nopeesti ni ei siitä mitään ikuista jälkee jää hiuksiin :)
Kiitos Nemo rohkaisusta :)
Mietin tässä nyt lähinnä, että miten äiti niihin suhtautuisi? On äiti kyllä aika positiivinen... - ok.
Mistä tietää, pilaako?
Tässä n. vuos sitte leikkasin iha itse ja niistä tuli todella hyvät. En itekkää ois uskonu et oisin osannu nii hyvin. Sillon leikkasin itekkin emo/scene malliseks ja tykkäsin. Enkä annan enää kenenkään muun näitä leikata, kun aina tulee iha järkyttävät kampaamoissa..
Minnekkää kampaajalle ainakaa kannata mennä ku nyrhiivät iha paskaks koko homman.
- dippadappa3
Ei äidit semmosiin mitenkään erikoisesti suhtaudu. Olet jo 13 vuotias.
Itse olen kanssa leikannut kaverilleni scene tyyliset hiukset joskus pari vuotta sitten, tulivat tosi kivat :) eikä tarvinnut maksaa kampaajalla käynnistä!- PinkiePieNeedsYourHelp
Kiitos vastauksesta dippadappa! c:
- PinkiePieNeedsYourHelp
Kiitos vastauksesta dippadappa! c:
Voitteko kertoa omia kokemuksianne scene hiuksista jos on? Ja miten scenet otetaan ylä-asteelle vastaan?
Kiitos asiallisista vastauksistanne ^^ - PinkiePieNeedsYourHelp
Voitteko kertoa omia kokemuksianne scene hiuksista jos on? Ja miten scenet otetaan ylä-asteelle vastaan?
Kiitos asiallisista vastauksistanne ^^Vastailkaas? :o
- Глаза
Sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, miten porukka yläasteella suhtautuu. Miksi sitä edes kannattaa miettiä, jokaisella oma tyyli. Minun yks kaveri tykkäs yläasteella värjätä hiuksia vaikka millä väreillä (esim vihree) niin eipä siitä kukaan koskaan tullu sanomaan :D
- PinkiePieNeedsYourHelp
Ok, se on hyvä :3
Aion nyt kai kesälomalla leikata ja yks kaveri auttais kuka on ennenki leikannu ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 60720
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </341523