Takuulla tulee nuorisotakuu, nuorisotakuu , nuorisotakuu.
- Oletko valmis ???
nuorisotakuu tulee
7
147
Vastaukset
- Masa 54 v työtön
Joo. Mä odottelen että nyt viimein palkkaa ja palkka-töitä löytyy !
Kun suomen puolueet nyt yksimielisinä hoitaa tätä vakavaa työttömyys ongelmaa tosissaan !!! TOSISSAAN !!!
Minäkin nuori mies vasta 54v. olen valmis astumaan nuorisotakuun tuomiin töihin ja marssimaan työn rintaman kärjessä pelottamaan suuren työvoimapulan pois suomesta. - 51v.
Kyllä, innolla odotellaan mitä sieltä oikein tulee!
- czbndyh
Mutta missä viipyy VANHUSTAKUU? Kuka heidän etuaan ajaa?
- Rahanvaihtajatemppel
Hautapaikan hintoja tulisi laskea, kun nyt seurakunnat keinottelee jopa noilla viimeisillä leposjoillakin.
-- kiinteistökeinottelu on levinnyt hautasmaille ! Aito JuutalaisKapitalismi on syvällä kirkoissa.
- Odotellu jo 6v.
Täällä kanssa 52v mies odottelee että nuorisotakuu tulee vihdoin Etelä-Karjalaan.
Tänne massa-työttömyys alueelle tarvitaan nyt takuuta, että löytyy niitä palkkoja ja palkka-töitä. - repa 52 v.
Mä olen jo treenannu, että olisin oikein kovassa työiskussa sitten ku se jeesu,, siis se nuorisotakuu tulee, niin voin sit heti alkaa painaa töitä, tehdä urakka jopia ja ylitöitä kanssa.
Nyt rahattoman työttömänä on nääs tarvetta palkalle ! - Hoh, hah
Nuorisotakku tulee ja nilkeilyt päällensä kestää ken voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611