Kertokaa kokemuksia, lähinnä keikkaa tehneet/ tekevät. Olisin kiinnostunut kokeilemaan, mutta ei löydy netistä juurikaan kenenkään kertomaa ko. firmasta.
Aamu-Rusko
23
473
Vastaukset
- kiamik
Älä ikinä mene sinne ja palkka on huono. Lähtöpalkka siinä puljussa 1900€. Mulla oikeusprosessi sitä yritystä vastaan alkaa syyskuussa laittomasta irtisanomisesta. Antoi potkut kun kuuli että oon raskaana.
- s.p2
Etkä ole ainoa,jolle on annettu laittomasti potkut. Poliisi selvittelee yrityksen ns hämärähommia. Kaikki esiin aikanaan :)
- huolta
Sukulaiseni on ollut heidän asiakkaanaan. Päällisin puolin näyttää siltä, että firma rahastaa vanhuksia surutta ja että työvoimaa ei ole riittävästi ja että työntekijöitä kohdellaan huonosti. Voi olla, että tämä on yksipuoli asiasta, mutta ei kovin hyvältä näytä.
- elisan panos
Edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa. Mollin sivuilla haetaan jatkuvasti sinne työntekijöitä,niin eikös se kerro jo yrityksestä aika paljon. Asiakkaat olivat ihania ja jotkut vakituisetkin työntekijät olivat yrityksen toimitusjohtajaan aivan tympääntyneitä,olivat jo katselemassa uusia ja parempia työpaikkoja. Pomo ei arvosta tekijöiden työpanosta,haukkuu seläntakana ja on todella orjatyötä. Mitä tulee tuohon rahastukseen,on tuttu lause : ei mitään kiirettä että saadaan laskutusta. Haukkuu asiakkaita välillä mitä kyvyttömimmäksi,juopoiksi ym.
- yksi vain monista
Ihan sama tunne täällä. Omat vanhempani ovat asiakkaina heillä ja jonkun kerran olen itsekin keskustellut paikalle tulleen työntekijän kanssa. Keskustelun perusteella selvisi, ettei siellä firmassa kaikki ole kohillaan. Työyhteisö on kuulemma todella tuskautuneita ja kiireisiä ja työt tehdään hutiloiden. Laskuttaa he toden totta osaavat. Tuntuu että vanhempieni säästöt ja saamiset menevät vain tämän yrityksen laskuihin saamatta sen enempää vastinetta rahoilleen.
- SLKYA
Olin kesällä duunarina siellä pienen ajan ja EI JUMA mitä menoo. Koko touhu ihan kaaosta, ei mitään ymmärrystä mistään ja jotkut sairaanhoitajat katsoi niin altakulmien koppavine nenineen. Siinä lafkassa ei ainakaan muuta saa tehdä, kun toimia orjana. En tiedä onko työnantaja aina niin hapannaama vai mistä sillä kenkää puristi mutta stressaantuneelta toi vaikutti koko sen ajan mitä siellä jaksoin olla.
- tiukkana
Kuulostaa pahalta. Olisi varmasti hyvä, jos he joilla on välittömiä kokemuksia firmasta puuttuisivat asioihin, sikäli kuin se on mahdollista. Ei ole kenenkään edun mukaista, että tällaiset väärinkäytökset vain jatkuvat. Voimia ja jaksamista laittomasti irtisanotuille oikeusprosessiin ja muuhun.
- tuulie
Vaihtuvuus työntekijöistä on suuri. Ei siellä kukaan normaali edes viihdy.
- missä vastuu
Jättää yrityksen täyden vastuun oppisopimusopiskelijalle kun itse lähtee etelän lämpöön? Vastuullista?
- valviralle ilmoitus
missä vastuu kirjoitti:
Jättää yrityksen täyden vastuun oppisopimusopiskelijalle kun itse lähtee etelän lämpöön? Vastuullista?
Miten voi olla mahdollista ! Eikö kukaan työntekijöistä reagoinut mitään? Toihan on laitonta myös,jos jättää opiskelijan yksin yritystä pyörittämään.
- 1hmettelevä
valviralle ilmoitus kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista ! Eikö kukaan työntekijöistä reagoinut mitään? Toihan on laitonta myös,jos jättää opiskelijan yksin yritystä pyörittämään.
Samanlaisia havaintoja on minullakin. Onko tietoa, miten firmaa koskevat tutkinnat ovat edenneet? Tai siitä, miten tällaiseen toimintaan voisi puuttua?
- Mia K
1hmettelevä kirjoitti:
Samanlaisia havaintoja on minullakin. Onko tietoa, miten firmaa koskevat tutkinnat ovat edenneet? Tai siitä, miten tällaiseen toimintaan voisi puuttua?
up
- Kuukkelo
Mia K kirjoitti:
up
Asiakkaat mukavia, työ ihanan leppoisaa (ei kiirettä). Mutta toimitusjohtajan miellyttäminen kaiken a ja o, että töitä tarjotaan. (Keikkatöitä). Erehdykin tekemään jotain "väärää", niin perästä kyllä kuuluu.
- Anne<<<
Kuukkelo kirjoitti:
Asiakkaat mukavia, työ ihanan leppoisaa (ei kiirettä). Mutta toimitusjohtajan miellyttäminen kaiken a ja o, että töitä tarjotaan. (Keikkatöitä). Erehdykin tekemään jotain "väärää", niin perästä kyllä kuuluu.
Perästä kuuluu täältäkin, kun irtisanoivat törkeesti kun sai työnantaja tietää että oon raskaan..
Pomo yrittänyt vetkutella jutun tuloa oikeuteen mm. viimeisin " on sairaslomalla vuoden loppuun, koska vakavia sydän ongelmia". Ensinnäkin saa aika vakavia olla, jos noinkin pitkän sairasloman saa. Edes sydämensiirron läpikäynyt ei saa kuin 3:n kuukauden sykleissä saikkuja ja kyllä se ainakin puljunsa toimistossa istui keskiviikko iltana 21.30 täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Paskaa jauhaa ja odotan innolla 19.5 istuttavaa valmisteluistuntoa käräjillä. - Anne----
Anne<<< kirjoitti:
Perästä kuuluu täältäkin, kun irtisanoivat törkeesti kun sai työnantaja tietää että oon raskaan..
Pomo yrittänyt vetkutella jutun tuloa oikeuteen mm. viimeisin " on sairaslomalla vuoden loppuun, koska vakavia sydän ongelmia". Ensinnäkin saa aika vakavia olla, jos noinkin pitkän sairasloman saa. Edes sydämensiirron läpikäynyt ei saa kuin 3:n kuukauden sykleissä saikkuja ja kyllä se ainakin puljunsa toimistossa istui keskiviikko iltana 21.30 täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Paskaa jauhaa ja odotan innolla 19.5 istuttavaa valmisteluistuntoa käräjillä.Kuukkelo...laittaisitko mulle s.postia [email protected]
- Veesaw
Anne---- kirjoitti:
Kuukkelo...laittaisitko mulle s.postia [email protected]
Ihan siis hanurista koko paikka. Tuolla yllä olikin, että jos ei pomolle ole mieliksi, on työnteko yhtä hel...ttiä vaikka olisikin hoitanut hoidettavat niin kuin hoidin muuallakin kotihoidossa.
- Työssäoleva
Veesaw kirjoitti:
Ihan siis hanurista koko paikka. Tuolla yllä olikin, että jos ei pomolle ole mieliksi, on työnteko yhtä hel...ttiä vaikka olisikin hoitanut hoidettavat niin kuin hoidin muuallakin kotihoidossa.
Kurjaa lukea tämmöisiä kokemuksia. Itse pidin paikasta, lähinnä siitä, että asiakkaille saa antaa aikaa! Eikä palkassakaan valittamista, ihan kelpo työnkuvaan nähden.
Onko totta, että useampi kuin yksi irtisanottu laittomasti? Kovin ikävää. :/ - Täti
Toden totta kurja lukea huonoista kokemuksista. Olin kesätöissä 2010 ja heitin keikkaa 2011 asti, intouduin googlaamaan kun muistelin vanhoja kokemuksia. Työt sai tehdä rauhallisella tahdilla, pitkäaikaiset työtoverit tekivät hommaa sydämellä ja hyvällä rutiinilla ja työnantaja opasti ja tuki meitä kesätyöläisiä (myös sen jälkeen kun tuli parkista lähtiessä rutattua työautoa) ja työsuhdeasiat sujuivat moitteetta. Kuulostaa melkein kuin puhuttaisiin kokonaan eri firmasta. Hämmentävää.
- Anne:):):):):)
Sinä työnantaja kun luet näitä viestejä niin sanon vaan että kyllä Mua hävetti sun asianajajas puolesta,kun joutu selventämään sun näkökulmaa irtisanomisestani. Ensinnäkin syyttelet Mua ihan perättömistä jutuista mutta sulla itsellä ei ole munaa tulla edes valmisteluistuntoon? Perin kummallista väittää sairastavansa aikakin vakavasti otettavaa asiaa mutta kuitenkin jaksat/kykenet istumaan toimistossa työpöytäsi ääressä usein. Olen nähnyt sut monesti töissä vaikka väität ihan muuta. Ja toiseksi,oletko pakottanut jonkun työntekijän todistamaan puolestasi,kenties maksanut jotain? Mutta kerroin tuomarille kyseisestä todistajasta ja siitä,että mulla on edelleen tallessa puhelinkeskustelut jossa tullaan kumoamaan väittämät siitä,ettet muka tiennyt raskaudestani,ketkä kaikki yrityksessä tiesi raskaudestani(niitä oli monia) ja myös tuleva todistaja tiesi raskaudestani. Myös puhelusta kuuleman mukaan tulee väittämäsi " humalassa töissä jne." tullaan kumoamaan,sillä siinä todistajasi puhuu totuudenmukaisesti eikä sinun käskyjesi mukaan. Joten asetat työntekijäsi todella paskamaiseen ja noloon tilanteeseen mutta ethän sinä sitä ajattele. Ajattelet vain omaa etuasi,vi**t työntekijästä. Se on aika hurjaa laittaa työntekijää todistamaan valheellisesti sillä väärästä valastakin joutuu vastuuseen ja lakimieheni pitää siitä huolta. Edelleen. . .puhelin äänitteet on mulle sen verran hyvä juttu että ne tulee kumoamaan kaikki sun väittämät. Nähdään oikeudessa 15.8 klo: 9.00
- kalinkakaaa
up
- Huhuuuuu
Uo
- sillälailla
Huhuuuuu kirjoitti:
Uo
Miten juttu käräjillä etenee? Onko työnantaja saatu vastuuseen?
- pyörremyrsky viis
sillälailla kirjoitti:
Miten juttu käräjillä etenee? Onko työnantaja saatu vastuuseen?
OMG !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462