uimahallin kohtalo

kanavauimari

Meinaako jämsän päättäjät todella lopettaa uimahallin elämän...juu sehän oon mainio ajatus,,,,ainakin kylpylän omistajille...ja jos sinne kylpylään ihan todellakin laitetaan ihan 1 rata kuntouimareille niin sehän oon jo jotain,,,,ihanko KAUPUNKINJOHTAJA itse oon keksinnyt tän,,,,mites muut kuin kuntouimarit,,,esim koululaiset ,,sinnekkö sit bussilla ajetaan,,,kuka maksaa,,,,,no eläkeläisethän tietysti pääsee sinne vaikka kelkalla,,,kun ei oo kuin 15km matkaa,,,no taxillahan niiden oon mentävä ,,,kuka maksaa,,no perkele,,,kaupunkihan ne maksaa,,,ja paljonko maksaa kylpylään sisään,,,kerro sä ,,,herra KAUPUNKINJOHTAJA,,,niin laitettiinhan siihen kanavaankin pari milliä,,,,mut siinähän vois köyhä uiskennella,,,,,,,,pistäkää viestiä ,,,mitä olette uimahallin kohtalosta ,mieltä???? ja ne jotka ei edes oo ikinä käynnyt uimahallissa eikä se merkkaa mitään lopetetaanko se niin,,,,miettikää nyt vähän kannattaako edes kirjoitella....ps...herra KAUPUNKINJOHTAJA voisi jo etukäteen kertoa noin suurinpiirtein paljonko tulee maksamaan kertakäynti kylpylässä,,tietysti ei pomolle mitään,,,olisko ikuinen ilmainen käyttöoikeus...

26

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VARAKAUPUNKINJOHTAJA

Hyvä ettäuimahalli lopetetaan tarpeettomana ja epähygienisenä roskana.

• varakumi

Varakaupunkinjohtaja voisi opetella uimaan niin tietäisi miten kivaa se on.

• äöääöäöääää

Kyllä kait täältä Jämsänkoskelta pääsee samalla tapaa bussilla Jämsään kuin toistekin päin on päässyt. Onhan ne aikojen ajan jämsäläiset käyneet koskella uimassa ja hyvin on toiminut, niin ihmettelen miksi ei toimisi toistekinpäin? Luultavasti sitä sitten tehtäisiin Himokselle päin enempi liikennöintivuoroja kuin tällä hetkellä on. Turhaa marinaa mokoman uimahallin puolesta, johan kaikki jämsänkoskella olevan alasajo aloitettiin siinä vaiheessa, kun päätettiin perus Jämsään liittyä. Kaikkihan ne jämsäläiset on vienyt, niin vieväthän ne vielä uimahallinkin.

• Järkeä kehiin

Oikein, eivät sentään Jämsän kaikki asukkaat asu Jämsänkoskella, Jämsän keskustasta on lyhyempi matka Himokselle kuin koskikaraan. Ajat, ja palvelut kehittyvät, ei veronmaksajien kannata pitää Kosken uimahallintapaista pystyssä.

• vipu 1
        Järkeä kehiin kirjoitti:

Oikein, eivät sentään Jämsän kaikki asukkaat asu Jämsänkoskella, Jämsän keskustasta on lyhyempi matka Himokselle kuin koskikaraan. Ajat, ja palvelut kehittyvät, ei veronmaksajien kannata pitää Kosken uimahallintapaista pystyssä.

vitsi että oot tyhmä

• Ylös sieltä altaasta

Minusta Kanavauimarin kannattaisi jättää sitä uimista vähemmälle ja keskittyä opiskelemaan edes semmoinen suomenkielen hallinta, minkä peruskoulu tarjoaa.

• Lenin 2

Hei kaveri,,,,tai mikälie kommari opettaja sit ootkin,,,kysyttiinkö sulta mielipidettä jostain äikänkielestä?????? tyhmä taidat olla,,,

• Sivulauseen jatke
        Lenin 2 kirjoitti:

Hei kaveri,,,,tai mikälie kommari opettaja sit ootkin,,,kysyttiinkö sulta mielipidettä jostain äikänkielestä?????? tyhmä taidat olla,,,

Kyllä tuommoinen teksti, mitä sinä saat aikaiseksi, kertoo itsestäsi hyvin karua kieltään.

• Kunnossa kaiken ikää

Jämsänkosken uimahalli on hyvä, ja mielestäni säilytettä. Kyllä tälle seudulle mahtuu hyvinkin kaksi uimahallia.

Himos-Hotellin halli on liene tarkoitetu lähissä majoitujille ja matkailijoille. Jämsänkosken halli tavalliselle kansalle, kuntoilijoille eläkeläisille, lapsille jne. Eli on yleishyödyllinen siltä osin.

Kustannuksista en tiedä, mutta kyllä sitä turhempaankin rahaa on laitettu. Mm. Jämsänkosken entisen kaupungintalon kunnostus, niin kuin ei Jämsän kaupungintalon tyhjiin tiloihin olisi muka mahtunut.

• dnmklwndw

Kuka menee Himokseen uimaan Venäläisten sekaan? En minä ainakaan.

• ...

No pysy sitten pois, ei kaipaa kukaan. Mutta Jämsänkosken uimahalli täysi turhake sen jälkeen, jos kylpylä paikkakunnalle tulee. Taas tämä perusjämsäläinen öykkäröinti on alkamassa

• vipu 1
        ... kirjoitti:

No pysy sitten pois, ei kaipaa kukaan. Mutta Jämsänkosken uimahalli täysi turhake sen jälkeen, jos kylpylä paikkakunnalle tulee. Taas tämä perusjämsäläinen öykkäröinti on alkamassa

ryssä kylpylä

• Olet ulkona

Eihän siellä isoja venäläisjoukkoja ole kuin uuden vuoden tienoissa. Suomalaisia siellä enimmäkseen tulee olemaan. Ja toisekseen, on ne venäläiset Kosken uimahallillakin käyneet jo monta vuotta.

• Järki nyt käteen

Venäläisiä käy myös kosken hallissa. Ei ne asiakkaitaan erottele. Minä luulen tässä käyvän niin, että kylpylän tultua kosken uimahallin kävijämäärä putoaa edelleen, kulut kasvavat sietämättömiksi ja pian pannaan lappu luukulle. Jos ei ole älytty olla mukana kylpylän kuntouintialtaassa, saavat ratauimarit ajella Jyväskylään polskimaan elleivät sitten pulikoi Koskikeskisessä. Ai niin, mutta käyhän venäläisiä myös Jyväskylän uimahallissa...

• Heikolta näyttää

Kyllä nyt on koskelaisten ratauimareiden tulevaisuus pahasti katkolla, kun uiminen ei suju muuta kuin omassa hallissa ja semmoisessa vedessä, jossa ei ole venäläisten jättämiä päästöjä.

• Järki nyt käteen

Mainio kommentti 22:41! Komppaan.

• Jessss

Samoin! Loistavasti lohkottu 22:41!

• Mää se oon

Sama täällä:22.41. Hieno kommentti sinulta. Miks pitäis valkata rahaa tuovia asiakkaita, sikskö, ettei paha tartu? Mut ole huoletta ei paha, eikä rumuus tartu....................

• pitäkää tunkkinne..

Tää on kyllä niin perusjämsäläistä vänkäämistä kun olla vaan voi. Ensin väännetään kylpylästä se kymmenen vuotta, ja sitten vihdoin viimein kun se tulee niin ollaankin säilyttämässä iän ikuista uimahallia vaikka parempaa ois tarjolla. Mikä ihme siinä on, että jämsäläiset ei ole mihinkään tyytyväisiä. Ois ihan oikein että tuo kylpylähanke peruttais nii sais "himouimarit" lillua rapakuntosessa koskikarassaan..

• Mitätön porukka

Eiköhän ne tämän palstan vänkääjät sovi kaikki kerralla Akuliinaan kahville. Sen verran niitä suunnilleen on, mutta täällä hyvin näkyvät, kun niillä ei ole elämässään mitään muuta sisältöä.

• Sylvi

Tiedättekö että pahin homepesä ei olekkaan Peltotien palveluasunnot, suljettu päiväkeskus...vaan valtuusto!

• koskikaraa

Käykää hyvät ihmiset siellä uimahallin kuntosalille, ni ette yhtään ihmettele sen rakennuksen vaikka purkua.

Katosta vuotaa vettä useammastakin kohdasta ja siivoojat vaan laittaa ämpäreitä alle :D

Taitaa olla homeessa koko mökki

• Minä vaan

Ihmettelen suuresti, miten voidaan verrata uimahallia ja kylpylää toisiinsa... eli miten voidaan väittää, että kun paikkakunnalle rakennetaan kylpylä niin uimahallin voisi lakkauttaa ??? Eihän niitä mielestäni voi verrata toisiinsa ollenkaan. Kylpylään mennään yleensä rentoutumaan lomilla, taso on korkeampi myös hinnossa. Uimahalli on kaiken kansan jokapäiväinen kuntoilupaikka.
      Ottakaa järki käteen ja tehkää kylpylä himoslomalaisille ja antakaa tavallisen kansan nauttia Jämsänkosken uimahallista entiseen tapaan.
      Jos ei rahat riitä siihen, voisitte esim. lopettakaa turhat kaksoisvirat johtoportaasta !

• Rahoo on

Kyllä kai meidän rahat riittää, mutta teidän rahathan ne ei riitä, kun maksatte niin pientä pääsymaksua sinne uimahalliin, että joka vuosi tulee hirmuiset tappiot.

• Verorahaa säästöön

Ei niitä verrata, vaan kyse on siitä kannattaako uimahalliin tehdä isoa remonttia, jos vastaava uimarata saadaan kylpylään halvemmalla. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Ja entäs jos uimahalli joudutaan joka tapauksessa lakkauttamaan? Lukekaas Raimo Sailaksen haastattelu Suomen elintason tulevaisuuudesta (HS Kuukausiliiite 6/2013).

• köyhä2

kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe