Hyvät palstalaiset

make999933

En voi käsittää että on todellakin näin lapsellisia ihmisiä olemassa jotka oikeasti luulevat kirjoittelevansa ihastukselleen tätä kautta tai luulevat että mies tai nainen tunnistaa itsensä muutaman sanan viesteistänne.Jos olette ihastuneita lopettakaa turha haaveilu ja satujen keksiminen omassa päässänne.Ennenkuin mies tai nainen on vahvistanut ihastuneensa on tunne pelkästään päänne sisällä hyvin todennäköisesti 90% teistä kuvittelee koko tilanteen.Pelkkä silmiin katsominen ei todista mitään tai hymyily ne kuuluvat ihan normaaliin ihmisten kanssa toimimiseen.Ottakaa järki käteenne ja ottakaa henkilökohtaisesti yhteyttä ihastukseenne jos haluatte vastauksia.

14

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aijaa.com

hyvä kun kerroit.

• ei ole haaveita

Mun ei tarvitse ottaa kehenkään yhteyttä, koska tiedän ettei kukaan ollut ikinä millään tavalla kiinnostunut minusta ja kun ei ennenkään kukaan kiinnostunut minusta, niin tuskin jatkossakaan kukaan tulee kiinnostumaan minusta. Joten minun ei tarvitse elää haaveissa, keksiä satuja. Olisinpa tajunnut tuon totuuden nuorempana, niin en olis edes haaveillut ett joskus mullekin löytyis joku, kun sellasta ei tule tässä elämässä ikinä tapahtumaan. Ainakaan minua ei voi syyttää turhista kuvitelmista. Ajankuluksi täällä kirjoittelen, ei minkään muun takia.

• vaimoko

oon samaa mieltä, silti roikun täällä

• juust1

ihan totta, mut miks se ärsyttää sua? eiks saa leikkiä?

• tottamaar

AP on oikeassa.

Suomessa on 5 miljoonaa ihmistä ja niistä ei varmaa edes yksi miljoonakaan lue koko suomi24. Saatika sitten kuinka moni siitä mahdollisesta miljoonasta lukee juuri tätä sivun osaa? Saatika sitten, että kaksi ihmistä osuu samaan viestiin... siis toinen kirjoittaa ja toinen lukee ja vastaa.

Ollaan todennäköisyyksissä samalla tasolla kuin veikkauksen jokeripeli. Tottahitossa se on todennäköisempää, löytää jolku oikea ihminen livestä täällä kuin voittaa loton päävoitto, mutta aika vaikeaa silti.

Ja kaikki kun puhuu aina jostain siiristä ja ilarista. tai joku nimikirjain S tai sitten Siiri Happasen kohdalla SH.....

Toi henkilökohtainen yhteyd voi olla aika kovban takana...... Olishan se kiva jos joku ottas yhteyttä, mutta en minä ainakaan voi ottaa yhteyttä Facessa, jos aikanaan pelissaä on ollut tunnetta ja kitkaa.... pakko se on myöntää... annetaan olla.....

Tästä asiasta pitäs ottaa yhteyttä palstojen uudistamiseen ja miettiä joku tapa miten tätä saataisiin järkevämmäksi. Josksu voisi tietyllä tapaa olla fiksua, että kaikki viestit poistettaisiin.

• __________

Rekisteröitymispakko tekis hyvää näille palstoille. Tottakai silloinkin joillain voisi olla useampia nikkejä, mutta kyllä se turhanpäivästenviestien massapostittelua kuitenkin vähentäisi ja ehkä oikeaa keskustelua olis enemmän tyhjänpäivästen huhuiluviestien sijaan, jotka muutenkin vois siirtää täältä jonnekin etsintäkuulutus tms. palstalle.

• make999933

Ei se mua ärsytä mutta kunhan ihmettelen.Toki haaveetkin on mukavia mutta elämä on liian lyhyt siihen täytyy toimia jos haluaa jotain.Hukkaatte vaan aikaanne täällä ja voitte saada väärän kuvan joka lisää ihastumistanne kirjoiteltua jonkun väärän kanssa ja sitten kun oikea ihastus ei osoitakkaa mitään kiinnostusta on pudotus aika korkea.

• 6jjdd

Ainoa hukattu aika on se jota itse katuu.

Onhan täällä palstoja joka lähtöön, ja kaikilla oma tarkoituksensa.
        Tää palsta toimii varmaan monelle sellaisena tietynlaisena piristeenä kun miettii sitä yhtä henkilöä johon on ihastunut, mutta rahkeet ei riitä viemään asiaa eteenpäin.

Ei ne sinun CoD pelaamisesi muiden jonnejen kanssa ole yhtään järkevämpää ajanvietettä.

• juust1

ei se musta tee yhtään tyhmempää vaikka tänne kirjottelenkin ja omin jotain tekstejä, vai tekeekö? mulla ero pari kk sitte ja välit meni täysin poikki, kyl siitä saa hetkiseks paremman fiiliksen kun inhimillistää ikävän kohteen; vaikka tiedän ettei se olekkaan oikea ihminen vastaamassa.

• Alottajalle

Olet vaan sellanen tosikko tiukkapipo ahdasmielinen ja varmaan hemmetin stressaantunutkin.
      Ota kevyemmin ja anna mielen vapautua.
      Ei täällä läheskään kaikki ole tosissaan ja vakavissaan,vaikka ahdasmielinen kapealla ajatusmaailmalla varustettu saattaa sen kuvan saadakin.

• make999933

Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa...

• 657kll

Eli jos sinua haukkuu homoksi ja reagoit siihen, olet homo?
        Hieno sananlasku hermanni.

Ihme jonne tää aloittaja :D

• mark5
        657kll kirjoitti:

Eli jos sinua haukkuu homoksi ja reagoit siihen, olet homo?
        Hieno sananlasku hermanni.

Ihme jonne tää aloittaja :D

657kll jatka vaan elämääsi haavemaassasi.
        Jonne? taidat olla isin koneella oleva teini

• Elämä on

Mielestäni niin totta,mutta tämä palstassa aika vaikea kenelle tarkoitettu tai missä paikka henkilölle.Tänne olisi ihastumisesta vaikka elekieltä,merkkejä vinkistä tai jotain.Tietysti aina minulla ihastuin ja taas ihastun,että tajusin etten voi aina saada jos hän sitten jo varattu.Jos ihastun niin en aio tunnistaa hänelle ennen kuin varma.Haaveilu on mukava,mutta ei se aina auta.Hymyily aika monta asiaa vaikka ystävällinen ele,ihastuksen kohdalle,mukavat asiat saa hymyilemään ja sellaista.Hymyily ei voi määrittää onko ihastusta tai ei.Käsittääkseni niin,että silmiin katsominen vaihtelee jos 2-10 sekunnin katseeseen tai välttelee katseita.Tiedän kutenkin,että jos vähän usein tuijoittaminen henkilöön niin se merkki rakastunut.

Ihastunut joka meinaa vaikka pyytää kahville,tekemisissä paljon,viihtyy seurassa ja sellaista.Olin itse lopulta tajunnut,että ihastukseni oli testannut oma viehätysvoimaa, joka ei se voi tosissaan esim minun kohdalla.En haluaisi väärän kuvan henkilöstä,mutta voin erehtyä myös.Sama juttu tutustuminen ihmiseen joka ei heti tiedä,että onko varattu tai ei.Pääsin ihastuksen yli,onneksi.Vaikka olisin ihastunut mutta pidän matala profiilia ja en tiedä tuleeko koskaan tapahtua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe