Miksi inhotaan?

koettu on

Jos menet töihin tekemään töitä, on se huono asia.
Otetaan vaikka esimerkiksi Stara, Helsingin kaupungin puisto-osasto, missä on paljon porukkaa.Siellä hässitään keskenään.
Hässijät pitävät toistensa puolia, että hässintä voisi jatkua.Siksi niin sisäsiittoisia paikkoja.
Sinne tulee sitten uusi nainen.Mitä tapahtuu? Aletaan keksiä juttuja, jos pidät housut jalassa.Jos et pidä, alkaa nauraminen ja selkään puukottaminen.

Jos tulee uusi mies, puhutaan pahaa naisista selän takana.Arvostellaan, lähennellään jne

Teetpä niin tai näin kiusaaja voittaa aina!

Jos kaikki keskittyisivät vain työntekemiseen mutta ei se vain mene niin.

Samanlainen kusipää pitää olla kuin työnjohto tai muuten et saa töitä.

Olet näille hässijöille kuin punainen vaate, jonka maine pitää pilata.

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä se on

Tuota esiintyy myös muualla. Se kateus. Jos et liity porukan jatkeeksi paskanpuhujaksi vaan teet työsi ja pysyt erillään, niin johan olet paheksunnan ja paskanpuhumisen kohde.
      Sairas on maailma.

• pelletouhua

On sairasta touhua.Staralta olen kuullut erilaisia juttuja.Ei ole tervehditty.Virolais nainen oli ollut ainoa joka oli puhunut.Suomalaiset kohdelleet kuin ilmaa.

Kamalaa kateutta.ihan kuin se hyvä käytös olisi itseltä pois.

Mies oli tehnyt hyvää työtä ilman minkäänlaista koulutusta.Tämäkös oli kismittänyt.

Ihan itkettää, kuinka ilkeitä ja kateellisia ihmiset ovatkaan.Sen saa tuntea nahoissaan harva se päivä.

• asia selvä
        pelletouhua kirjoitti:

On sairasta touhua.Staralta olen kuullut erilaisia juttuja.Ei ole tervehditty.Virolais nainen oli ollut ainoa joka oli puhunut.Suomalaiset kohdelleet kuin ilmaa.

Kamalaa kateutta.ihan kuin se hyvä käytös olisi itseltä pois.

Mies oli tehnyt hyvää työtä ilman minkäänlaista koulutusta.Tämäkös oli kismittänyt.

Ihan itkettää, kuinka ilkeitä ja kateellisia ihmiset ovatkaan.Sen saa tuntea nahoissaan harva se päivä.

Terapeuttista päästä pois tuollaisesta työpaikasta.
        Turhaan kiusata itseään kusipäiden keskuudessa.
        Jääkööt syömään toisiaan.

• 7++
        asia selvä kirjoitti:

Terapeuttista päästä pois tuollaisesta työpaikasta.
        Turhaan kiusata itseään kusipäiden keskuudessa.
        Jääkööt syömään toisiaan.

Totta puhut.
        Kävin Vuosaaren Staralla työhaastattelussa. Olin n puoli tuntia.Sinä aikana nämä 3 haastattelijaa huonosivat käsitystä itsestäni, miehistä ja työnjohtajista yleensäkin.

Sain jo sinä aikana psyykkisiä ongelmia.

Seuraavana päivänä sain soiton, että en töitä saanut ja Silventoinen jatkoi edelleen henkistä painostustani.

Ihme touhua.
        Mitään pahaa en heille ollut tehnyt.Hakenut vain töitä Staralta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe