Olisin hankkimassa ensimmäistä korsettiani, ja tarvitsisin kokeneempien apua. Tahdon siis yksinkertaisen, normaalina alusasuna toimivan korsetin, mutten tiedä, olisiko rinnan päälle vai alle tuleva minulle sopivampi. Olen kuppikooltani 75F/G. Olen myös pitkäselkäinen, enkä tahtoisi makkaroita näkyviin. Entä mistä mahtaisi löytyä kohtuuhintaisia, opiskelijabudjettiin sopivia korsetteja kokeiluun joksikin aikaa? Myöhemmin aion teettää mittatilauskorsetin, mutta nyt ei ole sen aika :)
Korsetin hankinta
14
460
Vastaukset
- Ei makkaroita
Moi tuskin mikään liike antaa ns. Koekäyttöön ? Mä sain aika hyvät, tai piti ostaa, rintaliivikorsetin ,jossa hakaset ja sukkanauhat. Hakaset edessä ja päällä vetoketju On kyllä hyvät, eikä ole kauheen kalliit. Tilasin Klingeriltä. En ole varma saako vielä samaa tuotetta, on kuitenki hyvä, tuote.
- VictorianGirl
Koekäytöllä tarkoitin juuri sitä kokeilua ennen mittatilauskorsetin ostamista, taisin ilmaista itseäni vähän epäselvästi :)
En haluaisi sukkanauhoja, vaan ihan peruskorsetti ilman tätä kivannäköisyysefektiä. Niitä tuntuu olevan hankala löytää, suurin osa on pitsihärpäkkeitä tai sitten juuri näitä mittatilausversioita :/ - marjolein1
VictorianGirl kirjoitti:
Koekäytöllä tarkoitin juuri sitä kokeilua ennen mittatilauskorsetin ostamista, taisin ilmaista itseäni vähän epäselvästi :)
En haluaisi sukkanauhoja, vaan ihan peruskorsetti ilman tätä kivannäköisyysefektiä. Niitä tuntuu olevan hankala löytää, suurin osa on pitsihärpäkkeitä tai sitten juuri näitä mittatilausversioita :/Peruskorsettina voisin suositella Vollersin malleja 1890 ja 1891, jotka löydät esim. osoitteessa www, funfetish,de. 1891 on rinnan alle-malli ja hinta 169 euroa postikulut. Minulla on näistä pitkä kokemus. Funfetish on täysin luotettava kauppa. Katso myös suomi24/tori, minulla on siellä tarjolla joitakin korsetteja.
- Tällainen itsellä
Tilasin vuosia sitten mittatilauskorsetin ja pituudeltaan rintojen alle koska silloin voi käyttää sellaisia rintaliivejä mitä kulloinkin asustukseen on sopivin. Jos on vaara että "saumasta" pursuu läskit ulos, on olemassa rintaliivejä joissa takakappale on hiukan korkeampi (3-4 hakasta) ja ulottuu siis korsetin yläreunan päälle.
Mielestäni kupeilla varustettua korsettia tarvitsee silloin jos käyttää olkaimetonta mekkoa ja siksi useimmiten hääpukujen kanssa käytetään kuppikorsettia.- Tuollainen
http://www.timarco.com/fi/chantelle/alusvaatteet/muotoilevat---tukevat/chantelle-sexy-shaping-corselette
Koodiksi W13FI jos aiot tilata.
Ja melko monessa mallissa on sukkanauhat irroitettavat.
- VictorianGirl
Kiitoksia kaikille! Tarkennan vielä sen verran, että tosiaan aitoa, teräsluista versiota olen ostamassa. Mahdollisia vaihtoehtoja olen löytänyt pari, mutta osaako kukaan sanoa millainen käytännön ero rinnan päälle ja alle tulevien käytössä on ja kumpi olisi parempi? :)
- totuuden torvi
ei sulla sellaseen rahat riitä!
- VictorianGirl
totuuden torvi kirjoitti:
ei sulla sellaseen rahat riitä!
Kiitos, mutta se ei oikeastaan ole sinun murheesi... ;)
- Kumpi se oli
VictorianGirl kirjoitti:
Kiitos, mutta se ei oikeastaan ole sinun murheesi... ;)
"kohtuuhintaisia, opiskelijabudjettiin sopivia"???
- VictorianGirl
Kumpi se oli kirjoitti:
"kohtuuhintaisia, opiskelijabudjettiin sopivia"???
Tällä tarkoitin sitä, etten aio vielä teetättää itselleni korsettia tai ostaa kolmellasadalla eurolla, vaan teräsluiseksi kohtuuhintainen. Budjettiini sopivat vaihtoehdot löysin siis jo, mutta olisiko rinnan alle vai päälle, osaisiko kukaan ehdottaa? :)
- Marjolein1
VictorianGirl kirjoitti:
Tällä tarkoitin sitä, etten aio vielä teetättää itselleni korsettia tai ostaa kolmellasadalla eurolla, vaan teräsluiseksi kohtuuhintainen. Budjettiini sopivat vaihtoehdot löysin siis jo, mutta olisiko rinnan alle vai päälle, osaisiko kukaan ehdottaa? :)
Rinnan alle/päälle-korsetin suurin ero on siinä, että korkea korsetti rajoittaa enemmän liikkeitä kuin matala. Vyötärökorsetin pitää kuitenkin ulottua reilusti vyötärön yläpuolelle, siis todellakin rintojen alle, jotta se olisi mukava. Samalla estetään makkaroiden muodostuminen.
Ensimmäiseksi "oikeaksi" korsetiksi suosittelen siksi vyötärökorsettia. - marjolein1
VictorianGirl kirjoitti:
Rinnan alle/päälle korsetin ero on siinä, että pitempi on tukevampi/rajoittavampi ja poistaa tehokkaammin makkaroita. Kysymys on siis teräsluisista korseteista, muoviluiset voi unohtaa. Vyötärökorsetin pitää kuitenkin ulottua reilusti vyötärön yläpuolelle, jotta se olisi mukava, siis todellakin rinnan alle saakka.
- mimi-----
Tuossa on hyvät ohjeet, mihin tarkoitukseen minkäkinlaista korsettia voi käyttää ja sopiiko vaatteen alle vai päälle.
www.fabela.fi/korsetti-tietoa-i-62.html - Corsetteman
Kunhan et kovin kireellä aio pitää noita mitkä ei oo mittojen mukaan tehty. Siinä tapauksessa käy kaikki suht oikeen mittaset. Huuto.netistä oon ite nappaillu alta viidenkympin monet hyvin palvelleet.
Jos aiot joka ikinen päivä käyttää, älä, ellet mittatilaustuotetta hommaa. Selkä EI tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462