Sattuuko kielikoru?

nolo 13v teini

niiin siis kyselen vaa että sattuuko kielikoru kauheesti, lukenu näitä keskusteluja jo mutta aattelin vielä kysellä. sattuuko paljon enemmän kuin korvis? itellä on aika matala (siis sattuu aika pienetki asiat) kipukynnys että kannattaako ottaa? jälkikivuista en välitä, vaa se neulan läpi pistäminen ja sitte se korun laittaminen (: kiitti jo etukäteen

10

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapteeni kaihi

Ei laittaminen satu, mutta hetki laittamisen jälkeen tekee aika nannaa. Mutta jos tosissaan tahtoo jonkin lävistyksen, kipu tai pelko kivusta ei sen ottamista estä.

• Ei mulla ainakaa sattunu, kirpas pikkasen. Mulla on kans matala kipukynnys, mut kieli oli mulla kivuttomin lävistys (mulla on siis kielen lisäks labret, snaket, septum ja posket). Ota vaan jos haluut :) Paraneminen on sit yhtä tuskaa! En voinu n. viikkoon syyä mitään muuta ku keittoja ja puhe oli sössöttämistä :D

• ota vaan

siis itellä lävistys ei sattunnut... paraneminen lievästi vittumaista... mutta siis syömisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa (kyllä söin pihvejä samana iltana) ja s ja r -kirjain haki hieman paikkaansa... eli siis pääsis paranemisen suhteen helpolla :D

• vastaa!

saako teiän mielest 9v ottaa kielarin?

• Jokuvaaaaa

Kielisuudelman vai

• lifemocker

jos nyt odottasit sen 4 vuotta vielä

• Jokuvaaaaa

Ei satu mulla vaa kyl kirpas vähä

• Kokemusta onpi

Nipistä ittees käsivarresta niin kovasti ku pystyt....sitten kuvittele se puolet laimeempana. Siinä kivunmäärä kielilävistystä ottaessa ja sitä paitsi jos sä sen oikeesti haluat se "kipu" on sen arvosta!

• jokkuvaa

ite lävistäminen ei (ainakaa itellä) satu _YHTÄÄN_ mutta sen jälkeinen viikko=helvettiä.... se kipu oli aivan kauheeta, eli tiivistettynä en toista kertaa ottais niitten jälki kipujen takia :D

• kielikorullinen

Mulla sit taas niin päin, että se lävistäminen nipsasi hiukan (on kuitenkin niin nopeasti ohi että sen kestää), mutta jälkeenpäin ei minkäänlaista kipua! :D Turvonnut oli tietty mikä hankaloitti syömistä mutta kipeä ei ollut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe