niiin siis kyselen vaa että sattuuko kielikoru kauheesti, lukenu näitä keskusteluja jo mutta aattelin vielä kysellä. sattuuko paljon enemmän kuin korvis? itellä on aika matala (siis sattuu aika pienetki asiat) kipukynnys että kannattaako ottaa? jälkikivuista en välitä, vaa se neulan läpi pistäminen ja sitte se korun laittaminen (: kiitti jo etukäteen
Sattuuko kielikoru?
10
192
Vastaukset
- kapteeni kaihi
Ei laittaminen satu, mutta hetki laittamisen jälkeen tekee aika nannaa. Mutta jos tosissaan tahtoo jonkin lävistyksen, kipu tai pelko kivusta ei sen ottamista estä.
Ei mulla ainakaa sattunu, kirpas pikkasen. Mulla on kans matala kipukynnys, mut kieli oli mulla kivuttomin lävistys (mulla on siis kielen lisäks labret, snaket, septum ja posket). Ota vaan jos haluut :) Paraneminen on sit yhtä tuskaa! En voinu n. viikkoon syyä mitään muuta ku keittoja ja puhe oli sössöttämistä :D
- ota vaan
siis itellä lävistys ei sattunnut... paraneminen lievästi vittumaista... mutta siis syömisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa (kyllä söin pihvejä samana iltana) ja s ja r -kirjain haki hieman paikkaansa... eli siis pääsis paranemisen suhteen helpolla :D
- vastaa!
saako teiän mielest 9v ottaa kielarin?
- Jokuvaaaaa
Kielisuudelman vai
- lifemocker
jos nyt odottasit sen 4 vuotta vielä
- Jokuvaaaaa
Ei satu mulla vaa kyl kirpas vähä
- Kokemusta onpi
Nipistä ittees käsivarresta niin kovasti ku pystyt....sitten kuvittele se puolet laimeempana. Siinä kivunmäärä kielilävistystä ottaessa ja sitä paitsi jos sä sen oikeesti haluat se "kipu" on sen arvosta!
- jokkuvaa
ite lävistäminen ei (ainakaa itellä) satu _YHTÄÄN_ mutta sen jälkeinen viikko=helvettiä.... se kipu oli aivan kauheeta, eli tiivistettynä en toista kertaa ottais niitten jälki kipujen takia :D
- kielikorullinen
Mulla sit taas niin päin, että se lävistäminen nipsasi hiukan (on kuitenkin niin nopeasti ohi että sen kestää), mutta jälkeenpäin ei minkäänlaista kipua! :D Turvonnut oli tietty mikä hankaloitti syömistä mutta kipeä ei ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462